Fantastisch familie-uitje

Met mijn nicht en neven +aanhang hebben we een fantastische dag gehad. Ontvangen met koffie/thee met kozak, vervolgens Beat the Matrix, super veel lol gehad. Daarna stond de bbq klaar. Heel netjes geregeld allemaal! Echte aanrader. Personeel was ook aardig en hulpzaam waar nodig!

Hoi Susset, bedankt voor de review! Top dat jullie hebben genoten van jullie familie-uitje. Leuk dat jullie er waren en hopelijk tot een volgende keer bij De Wilgenweard

Super mooi.

Leuke escape room, aanrader

Hi Jan! We vinden het fijn dat jullie genoten hebben van onze Escape Room Der Bunker. Bedankt voor de review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard

Prima locatie voor een teamuitje

Geweldig leuke ambiance met een leuk Beat the Matrix spel. Het buffet was uitzonderlijk goed. Zeker een aanrader.

Hallo! Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van het teamuitje met Beat The Matrix en een buffet! Wellicht tot een volgende keer bij De Wilgenweard :)

Leuk spel

Alleen de vrouw achter de bar was zeer chagrijnig.

Hallo Alwin, bedankt voor de review. Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van Beat The Matrix! Het kan een keertje voorkomen dat een collega niet lekker in zijn vel zit, want dat heeft iedereen wel eens. Het welzijn van onze collega's staat hoog, dus we hebben er intern over gepraat. We hopen dat jullie uitje voor de rest geslaagd was en zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard!

Een heerlijk verzorgd feest met activiteit en eten!

Mede dankzij het team van De Wilgenweard is mijn 50e verjaardag een echt feest geworden! Eerst hebben we "de jongens tegen de meisjes" gespeeld. De gasten waren superfanatiek, waardoor er een echte strijd ontstond. Daarna genoten van een heerlijk buffet! Alles in een ongedwongen en gastvrije sfeer.

Hoi Erna, bedankt voor de review. We zijn blij om te horen dat je een top verjaardagsfeest hebt beleefd! Het was zeker een gezellige dag. We zien je graag binnenkort terug bij De Wilgenweard

Goedkope actieve dag met vrienden

Personeel was erg vriendelijk en de fietsen bevielen erg goed ze hebben ons verteld waar de routes begonnen en we hebben er een leuke dag van kunnen maken

Hallo Tim, bedankt voor de review. Heel fijn dat jullie een top mountainbiketocht hebben beleefd! We ontvangen je graag weer bij De Wilgenweard

Variërend avondvullend programma

Ons team heeft Beat the Matrix en de puiquiz gedaan, inclusief een Wilgenweardbuffet. Uitsluitend positieve reactie's gehad ; "Leukste teamuitje tot nu", "Beat the Matrix is veel leuker dan een standaard Escaperoom", "Leuk concept", "Alles tot in detail geregeld", "Enthousiaste begeleiding". Kortom, een feestje voor in de boeken! Dankjewel voor al jullie goede zorgen.

Hoi Sanne, bedankt voor de review! Erg leuk om te horen dat jij en jouw collega's goed verrast waren door de het programma en jullie ervan hebben genoten. Heel tof en we zien jullie dan ook graag weer terug bij De Wilgenweard :)

Fantastisch uitje

Leuk voor jong en oud

Hallo Evelien, bedankt voor de review! Goed om te horen dat je een leuk uitje bij De Wilgenweard hebt beleefd. We ontvangen je graag nog eens!

Goed georganiseerd en leuk voor een groep.

Wie is de verrader is erg leuk om te doen met een groep. Alles verliep soepel en de tijd vloog zo voorbij. Vriendelijk personeel. Het was alleen ontzettend koud buiten dus als een aantal opdrachten binnen had gekund, zou prettiger zijn. Erg tevreden!

Hallo Robin. We zijn blij om te vernemen dat jullie hebben genoten van Wie is de Saboteur?. Bedankt voor de review en wellicht tot een volgende keer bij De Wilgenweard.

Een hele gave middag voor de meiden!

Mijn dochter en haar vriendinnen hebben hun ogen uitgekeken bij Beat the Matrix! Fanatiek werden alle kamers zo goed mogelijk gedaan en aan het eind kregen ze een echt certificaat! Ook de patat met snack na die tijd was lekker en veel! Wij hebben een geweldige middag gehad!

Hi Wendy, bedankt voor de review! Fijn om te horen dat jouw dochter en haar vriendinnen een leuk verjaardagsfeestje hebben beleefd. Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Bijzondere puzzels blijven je triggeren

We hebben al aardig wat Escape Rooms bezocht, maar de gentlemen's room in Nijverdal was toch wel een topper! Veel puzzels in verschillende vormen en classificaties zorgen dat je hersenen op volle toeren moeten draaien. Adrenaline stijgt naar een hoogtepunt en een bijzondere ontknoping!

Hoi René, bedankt voor de mooie review. Super fijn om te horen dat jullie The Gentlemen's Room top vonden! We zien je graag terug bij De Wilgenweard :).

Geweldig leuke escaperoom

Voor het eerst een escaperoom gedaan. De Bunker was erg goed en leuk. Top!! we hebben er van genoten!!

Hoi Monica, bedankt voor de review. We zijn blij dat je Der Bunker als geweldig hebt ervaren. We zien je graag terug bij De Wilgenweard :).

Leuke ervaring

Wat hebben we een lol gehad! Een erg leuk concept. Vonden het wel erg jammer dat de computers in de kamer al tekst en uitleg gaf nog voor een ieder binnen was. Dit zorgde ervoor dat niet alle opdrachten gelijk duidelijk waren dit koste veel tijd! Verder erg leuk aangekleed!

Hallo Michelle! Super dat jullie de Beat The Matrix leuk vonden. Puzzelen hoe de opdracht in elkaar zit hoort bij de escape game, vandaar dat ook de tekst niet de hele tijd blijft staan. Wel is het belangrijk dat je weet wat je moet doen om iets op te lossen, dus we zullen het even onder de loep nemen. Bedankt voor de review en hopelijk tot snel!

Gezellige sfeer en een leuk spel.

Jammer dat bij het stamppottenbuffet wel vlees aanwezig was maar geen vleesvervanger, terwijl wij wel hebben laten weten dat 2 collega's vegetariër zijn. Het moordspel was leuk, wel erg veel informatie om in korte tijd te verwerken.

Goedemorgen Toke, bedankt voor de review! Fijn om te horen dat jullie CSI moordspel tof vonden. Het vlees bij het buffet hadden we apart opgediend, zodat de vegetariërs ook mee konden eten van het buffet. Echter is er niet aan gedacht om een vleesvervanger erbij te doen, dus dat is zeker een goeie tip om mee te nemen! Nogmaals bedankt en wellicht tot een volgende keer bij De Wilgenweard.

We hebben een superleuke avond gehad

We hebben een superleuke avond gehad

Hi Jenet, bedankt voor de review. Tof dat je een leuke avond hebt gehad bij De Wilgenweard. Tot een volgende keer!

Supergezellige middag en avond gehad!

Enthousiaste begeleiders bij de activiteiten, vlotte bediening en mooie locatie.

Hallo Marieke! We zijn blij om te horen dat jullie een top dag bij De Wilgenweard hebben gehad. Bedankt voor de review en hopelijk tot snel!

Super!!

Heerlijk gegeten en een leuke escaperoom!!

Hoi Chantal, bedankt voor de review. Goed om te horen dat je hebt genoten van Beat The Matrix en het diner. We zien je graag terug bij De Wilgenweard.

Goed geregeld lekkere lunch

We hebben een fijne vergadering gehad bij de Wilgenweard. De lunch was ook goed geregeld.

Hoi Mardin, bedankt voor de review! Goed om te horen dat jullie fijn hebben kunnen vergaderen bij De Wilgenweard met een heerlijke lunch. Hopelijk tot ziens!

Superrr!!!

Uitdagende escaperoom! Aanrader!

Hoi Ilona. Tof dat jullie The Gentlemen's Room super vonden! Bedankt voor de review en we zien je graag terug bij De Wilgenweard.

We hebben ons zeer vermaakt met het personeel ze vonden het geweldig nogmaals super bedankt

Hallo Mariska, bedankt voor de review! Fijn om te horen dat de overnachting en activiteiten tof vonden. We ontvangen je graag weer bij De Wilgenweard :).

Geweldig leuke familiedag gehad

Alles was top geregeld. Van lunch tot drankjes tot het spel Beat the Matrix. We waren met bijna 30 personen en alles liep op rolletjes. Personeel is erg vriendelijk en gastvrij

Hallo Sandra, wat top om te horen dat jullie een geweldige familiedag hebben beleefd! Bedankt voor de review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard :)

Super goed in elkaar gezet

Super leuk, wel moeilijk! Locatie is prachtig. Jongen die als Duitse soldaat speelde deed het erg leuk. Complimenten.

Hi Iris, bedankt voor de review. We zijn blij om te horen dat jullie hebben genoten van Escape Room Der Bunker. Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard.

Super leuke middag dankzij de superleuke begeleiding

Het was veel lachen .top

Hi Jos, bedankt voor de review. Wat super dat jullie genoten hebben van Expeditie Robinson met de familie! We zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard

Superleuke activiteit

We hebben genoten van de opdrachten. Begeleiding was prima! Hij deed het erg leuk! Het eten vonden we helaas iets minder van Qualiteit.

Hallo Marleen, bedankt voor de review! We vinden het top om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad bij de Wilgenweard. Wellicht tot een volgende keer!

Leuke mensen en leuke locatie!

Leuk personeel en een leuke locatie! Onze ervaring met Escape the forest was ook erg leuk!

Hoi Marina! Fijn om te horen dat jullie een leuke tijd hebben gehad bij De Wilgenweard en genoten hebben van Escape the Forest. Bedankt voor de review en hopelijk tot gauw :)