Top middag met vriendelijk personeel

Beat de matrix gedaan met kinderen van 8-9 jaar. Sommige kamers waren toch iets te moeilijk voor hun,maar met een beetje hulp prima. Ze vonden het leuk om te doen. Na een misverstand werd ons klimmen aangeboden. Werd snel op touw gezet. En de kinderen vonden dit prachtig. Super oplossing en heel fijn dat er mee gedacht werd. Genoeg patat en drinken erbij. Kortom top geregeld.

Was leuk om te doen

Ontvangst was prima maar het ontbrak wel aan een routekaart , was vooraf wel vermeld dat we route zouden krijgen maar nu werd verteld dat er geen routes waren en je een app kon downloaden Later ook 2 scooters met defect ( dat is pech en netjes verrekend maar wel vervelend) . Maar al met al wel superleuk gehad

Beste John, Bedankt voor uw beoordeling. Nogmaals excuses voor de defecte scooters, maar gelukkig is het opgelost. Fijn om te horen dat jullie het wel superleuk hebben gehad! Wie weet tot snel weer bij De Wilgenweard!

Wij hebben een gezellige avond gehad!

Het eten smaakte erg lekker. Daarna het spel de Alleskunner gedaan .......was ook super om te doen. Tussendoor werden we voorzien van onze drankjes. Kortom genoten als vriendengroep.

Hoi Marieke, Geweldig om te horen dat het eten en de Alleskunner goed is bevallen. Jullie waren ook een erg enthousiaste groep! Erg bedankt voor jullie komst en hopelijk zien we jullie nog eens terug.

Prima voor elkaar

Vond het heel goed voor elkaar, het enige wat ik miste in het eetbuffet was iets van roerbakgroenten. Maar verder was het allemaal goed voor elkaar, vriendelijk personeel en het drankbuffet was ook top! Groetjes Daniëlle Jansen

Hi Daniëlle, Bedankt voor je tip en fijn om te horen dat alles goed voor elkaar was en het personeel zorgde voor een geslaagde avond. Wie weet tot snel bij De Wilgenweard!

Erg leuke teamactiviteit.

De activiteiten zijn origineel en leuk om te doen. Het concept zit goed in elkaar waardoor je telkens druk bezig bent om alle puzzels en activiteiten op te lossen. Soms was het wel een beetje druk op de gang omdat we met meerdere groepen tegelijk de opdrachten aan het doen waren

Hey Elise, Leuk om te horen dat jullie bij ons Beat The Matrix hebben gespeeld. Hebben jullie het geheim ontrafeld? Het kan inderdaad voorkomen dat er andere groepen tegelijk het spel spelen, maar we letten altijd op de hoeveelheid personen. Hopelijk zien we jullie nog eens terug bij een van onze andere escapegames!

Leuke ervaring

Het was een hele gezellige avond. Goed geregeld, goede uitleg en mooie locatie

Beste Wieteke, Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn dat u het zo heeft ervaren. Graag tot de volgende keer bij De Wilgenweard!

fijn ervaring, relaxte omgeving, helemaal buiten

Met onze OR konden we ons helemaal focussen op onze trainingsdoelen, er was rust en ruimte, de locatie was gezellig. Positief was voor ons, dat we helemaal weg waren van onze eigen werklocaties en een "buitengevoel" ervaarden. Prima lunch. Relaxte sfeer.

Beste Lizzy, Bedankt voor je beoordeling en wat fijn om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Hopelijk tot snel weer bij de Wilgenweard!

enorm leuke uitdaging

pittige puzzels om op te lossen met als beloning heerlijk eten. Alles verzorgd door vriendelijk en behulpzaam personeel

Beste Mariel, Wat fijn om te horen dat ons escape diner jullie goed is bevallen. We hopen jullie snel weer te zien bij de Wilgenweard!

Gentlemans escape room is een aanrader

Super leuke activiteit om te doen en na afloop nog gezellig wat drankjes gedaan

Beste Josien, Wat fijn om te horen dat onze escaperoom jullie goed is bevallen! Wij zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard.

Geweldige locatie!

Zeer goed verzorgde vergaderarrangement in een unieke omgeving.

Goed om te horen dat het vergaderarrangement goed is bevallen! Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard

Super avond!

Van a tot z verzorgd. Eten was prima, wel veel te veel voor ons gezelschap. Enige minpuntje is dat we met de pubquiz de specialere drankjes zoals cocktails beneden moesten ophalen. Enthousiast en behulpzaam personeel bij de pubquiz en the Matrix. Alles super geschikt voor onze groep met leeftijden van 15 tot 49 jaar! Echt een top avond gehad.

Bedankt voor deze mooie review! Jullie waren erg fanatiek met de matrix en de pubquiz! De ingrediënten voor de cocktails zijn inderdaad alleen beneden te verkrijgen, maar wij zullen dit puntje meenemen. We zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard!

De bunker was geweldig!

Leuk om als team te doen, en leuke enthousiaste begeleiding.

Hi Yolande, Wat goed om te horen dat jullie De Bunker leuk vonden! Wij zien jullie graag eens terug bij een andere activiteit!

Gezellig

Met een groep van 7 dames gezellige middag gehad. Wat lekkers en fruit bij de koffie, daarna beat the matrix waar helaas 1 kamer het niet deed, dit was van te voren niet gemeld. Daarna lunch met in de basis weinig vegan opties (bij reservering aangegeven) maar door de kok toch nog 2 specials gemaakt.

Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Excuses voor het ongemak, dit zal intern worden behandeld. Erg blij zijn wij met het gegeven cijfer, dank daarvoor! Een fijne avond en hopelijk tot ziens!

Eenvoudig goed!

communicatie is makkelijk.´ men staat open voor ideeën en denken mee. gewoon beide voeten op de grond mentaliteit. locatie en arrangement was top. bedankt en tot de volgende keer.

Beste Kim, Bedankt voor het geven van deze mooie review. Wat fijn om te horen! Hopelijk tot snel!

Een topervaring!

Tijdens een vrijgezellenfeest het escapediner gedaan. Echt een aanrader: - Uitdagend; - Verrassend; - Prikkelt je zintuigen; - Eten was voldoende.

Beste Leonie, Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat het jullie goed is bevallen. We zien jullie graag nog eens terug!

Hersenkrakende avond met verrassend einde

Een leuke doe-avond incl heerlijk diner met gerechten die aansluiten op het thema.

Hi Irene, Wat fijn om te horen dat jullie onze nieuwe escapediner Key of Life leuk en lekker vonden. Erg bedankt voor jullie komst, jullie waren heel goed bezig!

Wij vonden het geweldig!

De locatie is echt leuk, goede sfeer, vriendelijke medewerkers, en Beat the Matrix overtrof onze verwachtingen. Als groep van redelijk onervaren escape-room gangers, 55+, wisten we niet of dit voor ons een geschikte activiteit was. Maar: echt de hele groep was enthousiast!

Hi Jolanda, Hartstikke leuk dat jullie de Beat The Matrix hebben gespeeld, en het is ook zeker mogelijk als je minder ervaren bent, dat hebben jullie wel weer bewezen. We hopen jullie graag nog eens te zien bij De Wilgenweard!

een zeer leuke middag gehad

Gezellig team uitje. Waar we samen gewerkt hebben en tegen elkaar gestreden. Het is een aanrader

Hi Marijke, Jullie waren erg fanatiek tijdens Beat The Matrix en de Pubquiz! Super leuk dat jullie ons bezocht hebben en wie weet tot ziens!

Top accomodatie met diverse activiteiten!

Fantastisch teamweekend gehad, zeker een aanrader!

Hi Mike, Leuk dat jullie afgelopen weekend langs zijn gekomen voor jullie teamweekend! Complimenten voor jullie sportiviteit en we zien jullie graag nog eens terug!

Tof

Geweldig uitje voor vrijwel alle leeftijden. Dynamisch, uitdagend en zelfs meerdere keren wel te spelen. Duur is goed.

Hallo, Goed om te horen dat jullie onze Beat The Matrix hebben gespeeld. Wij zien jullie graag nog eens terug bij één van onze andere activiteiten!

Heel gastvrij en behulpzaam, zonder technische storingen was het nog leuker geweest!

Het personeel is heel gastvrij en heeft ontzettend hun best gedaan, maar helaas hadden we storing in the Matrix waardoor de het wat rommelig werd en het spel niet eerlijk meer was. Op zich is het principe van verschillende opdrachten in kamers erg leuk!

Hallo Veerle, Bedankt voor jullie komst bij De Wilgenweard. Excuses voor het ongemak. Hopelijk hebben jullie je wel vermaakt tijdens het spel en zien we jullie nog eens terug bij een andere escaperoom.

Goed!!

We zijn goed geholpen en er waren leuke activiteiten. We hebben met het team plezier gemaakt

Hoi Liz, Goed om te horen dat jullie de activiteiten leuk vonden! Graag zien we jullie nog eens terug bij De Wilgenweard

Gastvrij en uitdagend

We hebben afgelopen week bij de Wilgenweard mogen genieten van een escaperoom genaamd de matrix met 8 personen. Het ontvangst en de uitleg waren uitstekend. Toen er iets niet helemaal leek te kloppen in het spel werd het meteen aangepast waardoor we er nauwelijks iets van merkten. Het spel is moeilijker dan het in eerste instantie lijkt, wat het des te leuker maakt. Toen we het spel door begonnen te krijgen werd ons team erg gedreven en waren we even voor 1.5 met niks anders bezig dan samenwerken in het spel.

Hi Anne, Leuk dat jullie de Matrix bij ons hebben gespeeld! Onze collega's proberen er alles aan te doen om problemen te voorkomen. Jullie waren inderdaad erg fanatiek bezig, complimenten daarvoor! Is het nog gelukt om het geheim te ontrafelen? Hopelijk zien we jullie nog eens terug bij één van onze andere leuke activiteiten!

Leuke activiteit maar in vergelijking met andere soortgelijke activiteiten matig

Wij deden beat the matrix met 5 personen. Op de site werd aangegeven dat teams uit 2-4 personen konden bestaan maar bij aankomst werd gezegd dat 2 wel erg weinig was. Met een groep van 5 konden we helaas niet anders dan ons verdelen in een groep van 2 en 3. 1 van de kamers werkte niet wat erg jammer was. In een andere kamer zat een fout in waardoor we deze erg vaak opnieuw hebben gedaan voor niks. Sommige kamers waren wel erg makkelijk in vergelijking met andere escape rooms / prison islands etc. Bij sommige kamers blijk je überhaupt geen maximale score te kunnen halen, wat jammer is. Jammer dat de ‘overkoepelende’ opdracht niet in een afzonderlijke ruimte is, nu kon je dit niet doen met meerdere groepen tegelijk. Al met al is het idee leuk en vermaak je je wel met 10 (in ons geval 9) verschillende kamers, maar er is wat betreft kwaliteit en invulling van de kamers nog wel wat te wensen over.

Beste Jessica, Bedankt voor jullie komst bij De Wilgenweard en dat jullie de Beat The Matrix hebben gespeeld. Het klopt inderdaad dat de teams uit 2 tot 4 personen kunnen bestaan. De kamers zijn gemaakt voor maximaal 4 personen, dus met z'n 5en zou er één persoon buitenspel komen te staan, wat minder leuk is voor jullie. Daarom adviseren wij om de teams wel op te splitsen in 2 en 3 personen. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat 1 kamer niet werkte. Dit is inmiddels verholpen. Overal is in principe de maximale score te behalen, maar dat gaat in de ene kamer makkelijker dan in de andere kamer, dat hoort ook bij de moeilijkheidsgraad van de escapegame. We hebben bewust gekozen om de geheime kamer af te zonderen, zodat teams worden beloond voor het ontmaskeren van het raadsel. Wie weet vinden jullie onze traditionele escaperoom van ons zoals 'De Bunker' of 'The Gentlemensroom' een leukere optie ;) Hopelijk zien we jullie nog eens terug!

Leuke kamer en locatie

De puzzels in de kamer zijn gevarieerd, leuk en de juiste moeilijkheid. De locatie is ook fijn om ervoor of erna even een borrel te doen

Hi Sandra, Leuk om te horen dat jullie de escaperoom hebben gespeeld! Zijn jullie binnen de tijd ontsnapt? We zien jullie graag nog eens terug bij een andere activiteit of een borrel!