Leuk om te doen met mijn kinderen van 10 en 12. Mooie omgeving en prettig ontvangen.

Hi Wendy! Wat fijn dat je hebt genoten van jouw uitje bij De Wilgenweard. Bedankt voor de review en hopelijk tot snel!

Prachtig en goed te doen door 2 vrouwen in de 60. Vriendelijk personeel, heerlijke koffie.

Hi Cora, bedankt voor de review! Heel fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van je bezoek aan De Wilgenweard. Hopelijk tot snel!

Super goed geregeld

De mountain bikes zijn erg fijn in gebruik en zeer goed merk De routes worden duidelijk aangegeven Mooie natuur stukken en afwisselende ondergronden wat fijn is dst je soms stukje even je rust kan pakken om vervolgens weer een mooie heuvels te beklimmen en te dalen Kom hier zeker nog eens terug

Hi Rik, bedankt voor de review! Fijn om te horen dat jullie een top mountainbiketocht hebben gehad. We zijn erg trots op de omgeving waarin we ons bevinden en zijn blij dat onze gasten dit ook ervaren. We zien je graag binnenkort terug bij De Wilgenweard

Fantastische activiteit voor grote actieve groepen!

Hoi Gijs-jan, bedankt voor je lovende woorden! We zien je graag weer terug bij De Wilgenweard.

goede en vriendelijke mensen

Je voelt je welkom

Hallo Angela, bedankt voor de top review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Heerlijk genoten van een gezellige middag

Wij kwamen met ons werkteam voor een lunch, kanovaren en een borrel. De lunch stond al klaar toen we binnen kwamen en we hebben heerlijk gegeten. Daarna wilde wij kanovaren, maar dit kon helaas niet doorgaan vanwege het weer. Het alternatief 'de escaperoom' was een groot succes. Daarna een gezellige middag afgesloten met een borrel. Zeer vriendelijke medewerkers, we komen zeker nog een keer terug.

Hi M! Wat fijn om te horen dat jullie een top middag bij De Wilgenweard hebben beleefd. Bedankt voor de review en we zien jullie graag weer een keer terug!

Leuke activiteit

Mooi weer , lekker water, goede uitleg hoe het werkt. Een uurtje is zo voorbij. Maar het is een leuke activiteit dat je zonder al te veel geregel kunt doen.

Bedankt voor de review, Daniëlle!

Mooie plek, fijne medewerkers, route kregen we niet voor elkaar

Mooie plek, mooie route, fijne medewerkers. Alleen de route die we moesten lopen ging niet goed. Ook na teruglopen kwamen we er niet uit. Maar prachtige omgeving.

Hallo Judith, bedankt voor de review! Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van het kompasmysterie. Het is niet makkelijk om de weg te vinden met puzzels en een kompas, maar het is jullie toch gelukt om terug te komen naar De Wilgenweard. Hopelijk tot snel!

Gezellig en leuk

Maar mag er wel meer aandacht gestoken worden in de klanten. Voor de rest heb ik het naar mijn zin gehad en kom ik zeker weer eens terug.

Hi Callyon, bedankt voor de review. Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad bij De Wilgenweard. We nemen je tip mee! We zien je graag weer een keer terug

Aardig geholpen, alles op afgesproken tijd, mooi om te doen

Ideale plaats om op te stappen en de natuur in de gaan met de sup! Na afloop fijn om even te zitten met een drankje. Wij komen weer!

Hoi Regina, bedankt voor de mooie review! Leuk om te lezen dat je hebt genoten van het suppen en ons terras. We ontvangen je graag weer bij De Wilgenweard :)

Super leuk en heel vrolijk en vriendelijk personeel, allemaal!

Heel leuk, gezellig en prettig. Het was ook heerlijk weer. Ook lekker gegeten. Iedereen was ontzettend vrolijk en aardig. Dus, ik raad de Wilgenweard iedereen aan. Volgende week ga ik met mijn vriendin suppen. Nu al zin in.

Hi Natascha, bedankt voor je review. We worden er helemaal vrolijk van, want we zijn blij dat jullie het leuk hebben gehad bij De Wilgenweard! Heel tof dat je komt suppen volgende week. Tot dan!

Vriendelijk personeel. Behulpzaam. Prachtige locatie. Alles tip top voor elkaar

Hi Clary. wat fijn om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad bij De Wilgenweard! Bedankt voor de review en hopelijk tot snel.

Super leuke plek en een warm welkom!

Heerlijke tijd op 't water doorgebracht met m'n gezin in een kano!

Hallo Gerdie! Heerlijk is dat kanoën hè? We zijn blij om te horen dat jullie het leuk hebben gehad! Bedankt voor de review en wellicht tot een volgende keer bij De Wilgenweard!

Heel leuk

We hadden suppen gehuurd en we hebben ons uitstekend vermaakt. Huren via de website ging makkelijk en werkte goed. Heel leuk uitje voor ons gezin

Hoi Annette, bedankt voor de review! Super om te horen dat jullie je vermaakt hebben op de SUPs. We zien je graag terug bij De Wilgenweard

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, goed materiaal en nette prijzen.

Bedankt voor de top review, Wilma! Hopelijk tot een volgende keer bij De Wilgenweard

Relaxte ervaring

Lekker (voor het eerst) gesupt. Goede instructies gekregen en na afloop een fris biertje op het drijvend terras.

Hallo Frans, bedankt voor de mooie review en hopelijk tot snel!

Erg leuk

We gingen suppen, een heeeel vriendelijk meisje, een beetje gezet van postuur maar echt zo leuk voor de kids. Was er op 3-8-2022 De bediening ook vriendelijk en behulpzaam Hapjes erg karig, nacho chips zonder kaas Simpel stokbroodje met kruidenboter voor veel geld

Hallo, bedankt voor de review!

Prachtige natuur, erg leuk personeel

We zijn met een aantal vriendinnen 's avonds de Regge op gegaan met kano en SUPs. Super! Mooie natuur, rustig water, koeien langs de route. Erg leuk! Daarna een borrel op het terras. We vielen met onze neus in de boter met de live muziek. Leuk personeel ook, voor zowel de activiteit als op het terras. Vrolijk, behulpzaam en een goede dosis humor. Topavond gehad!

Goedendag dames, bedankt voor de review! Wat leuk dat jullie hebben genoten van een tochtje over de Regge. Jullie hadden inderdaad geluk met de live muziek die voor een bruiloft was, haha! We zien je graag een volgende keer terug bij De Wilgenweard

Fijne kanotocht op de Regge!

Heel plezierige ontvangst en genoten van een fijne kanotocht in de prachtige natuur rondom de Regge.

Hoi Henk. Goed om te horen dat jullie hebben genoten van een heerlijk kanotochtje op de Regge! Bedankt voor de review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Leuke escaperoom met vriendelijk personeel

We hebben met de kinderen een leuke middag gehad met Beat the Matrix. Uitdagende en afwisselende spellen voor kinderen (en volwassenen), die grotendeels nieuw zijn, om samenwerking vragen en ook om creatief denken. De sfeer is spannend maar niet eng, waardoor ook onze jongste dochter (11 jaar) met wat ondersteuning van de begeleider toch mee durfde te doen. Een aanrader!

Hoi Nanda, bedankt voor de review. Fijn om te horen dat jullie Beat The Matrix top vonden! We zien je graag terug bij De Wilgenweard.

Leuke activiteiten, materiaal in prima conditie, vriendelijke mensen

We hebben 'Beat the Matrix' gespeeld, kano gevaren en e-mtb's gehuurd. Drie verschillende activiteiten op drie verschillende dagen dus. Alles werd keurig uitgelegd en met geduld begeleid. Dankzij jullie hebben we een paar topdagen beleefd. Bedankt!

Hallo Martin! Wat geweldig om te horen dat jullie van onze activiteiten hebben genoten, verdeeld over meerdere dagen! We vonden het gezellig dat jullie er waren. Bedankt voor de review en hopelijk tot een volgende keer bij De Wilgenweard.

Leuk en goed verzorgd.

Een leuke ervaring rijker. Het suppen was leuk om te doen en de Regge is prachtig. Vriendelijk personeel dat duidelijk uitlegt wat je moet doen.

Hi Inge, bedankt voor de top review!

Waanzinnig goed

Alles, zoals de 1e kennismaking, de vervolgafspraak en de uiteindelijke bruiloft was PERFECT. Ze doen alles om je het maar na de zin te maken. Het is een droom locatie. Een fantastische bediening. Super lief personeel. Alles klopt gewoon! We zijn heel blij dat we voor de Wilgenweard hebben gekozen.

Hallo Martin. Heel fijn om te horen dat jullie een top bruiloft hebben gehad! We vonden het zelf ook erg leuk om jullie bruiloft te mogen verzorgen en hebben dat met alle plezier gedaan. Bedankt voor de mooie woorden en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Helemaal zoals gehoopt!

De mountainbiketocht was prachtig qua route en fysiek en qua durf uitdagend. We werden erg prettig geholpen; banden nog even opgepompt, zadel versteld,helm meegegeven, veel plezier gewenst e.d.

Hallo Helga. We zijn blij om te horen dat jullie hebben genoten van de mountainbiketocht en onze service! Bedankt voor de top review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Super leuk om vanuit de kano van de prachtige natuur te genieten!

Genoten van de Regge en de prachtige natuur en veel gelachen tijdens het kano varen. Gezellig om daarna wat te drinken en te eten in het restaurant. Aanrader!!

Hi Angela, bedankt voor de review! Wat fijn dat jullie hebben genoten van de kanotocht en daarna van een heerlijke hapje/ drankje. We zien je graag binnenkort weer bij De Wilgenweard!