Heel goed in elkaar gezet!

Vriendelijk personeel, leuke 'puzzels' en goed verhaal er omheen. Super gezellig gehad en uitgespeeld in 50.22 minuten.

Hey Bettine! Bedankt voor je review. Jullie zijn mooi ontsnapt uit De Bunker en ook nog eens met een goeie tijd! Super dat jullie het leuk vonden. Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard! :)

Helemaal te gek

Goede begeleiding, nette kamers, fijne mensen

Hi Jan, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hadden. We hopen je gauw weer een keer te zien bij De Wilgenweard! :)

Hier en daar wel erg vaag.

Niet gelukt om hem uit te lopen, bij de foto's gingen wij verkeerd. Personeel was erg vriendelijk en gezellig, leuk plekje om te zitten buiten.

Hoi Lara, we hebben de foto's inmiddels aangepast :). Bedankt voor jullie komst!

Gezellig

Ze waren allemaal erg tevreden

Hoi Diny, fijn dat alles naar wens is geweest :)

Fantastische avond

We hebben geweldige avond gehad eerst buffet wat super voor elkaar was. Toen de swingbingo wat gezellig is dat

Hi Anja, de swingo is inderdaad erg leuk en gezellig! Mooi dat jullie een geslaagde avond hebben gehad. We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard!

Mooie dag gehad die prima was verzorgd !!

Wij deden het spel Wie is de Mol in 4 groepen. Het was een leuke dag met actieve en minder actieve spelletjes waarin iedere groep zijn eigen mol had. Mijn inziens zouden de pauzes tussen door iets korter kunnen en mogen er meer actieve spelletjes in. De begeleiders waren leuke spontane mensen. Wij hebben tevens een lunch genoten die uitermate goed verzorgd was. Uitgebreid en netjes verzorgd.

Hi Ellen, bedankt voor de review. Goed om te horen dat jullie de activiteit Wie is jullie Mol? erg leuk vonden en dat jullie hebben genoten van de dag! We zien je graag weer een keer terug bij De Wilgenweard :)

Ford Boyard: spannende uitdagende activiteit

Met groep van 12 personen waaronder wat oudere dames Ford Boyard gespeeld. Was leuk om te zien dat er grenzen werden overschreden en iedereen op zijn of haar manier mee deed. Niet iedereen kon alle activiteiten meedoen maar dat gaf niet. Iets meer instructies met betrekking tot een evenwichtsbalk boven water had mogelijk boorkomen dat een van ons helemaal kopje onder ging. Extra kleding is wel nodig. Verder prima barbecue na afloop.

Hoi Nelleke, goed om te horen dat jullie Fort Boyard leuk vonden. Het is een uitdagend spel! Bedankt voor je review en hopelijk tot snel bij de Wilgenweard. :)

Erg leuke plek en super vriendelijk personeel. Top

Niet iedereen was tevreden over de gehuurde mountain bikes. Bij 1 ging het schakelen niet vlot en bij een ander is de ketting er drie keer af gevlogen. Goed om daar eens naar te kijken. Verder was iedereen erg tevreden, leuke plek, lekker gebak en bier en aardig personeel.

Hi Johanna, bedankt voor je review! We zullen je feedback meenemen. Onze mountainbikes worden regelmatig gecontroleerd, maar een extra goeie check kan natuurlijk nooit kwaad! Fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. :) Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Prima voorbereid en geregeld.

Alles staat klaar, koffie en thee gereed. Prima. Opmerking: wij hebben een beamer gevraagd. Het duurt een tijdje voordat jullie beamer is opgestart. Het beeld geeft aan dat de lamp moet worden vervangen. Dat blijkt ook het beeld: geel en onduidelijk.

Hi! Bedankt voor je review. We zullen de feedback meenemen en de beamer goed checken! We zien je graag snel weer een keer terug bij De Wilgenweard!

Geweldig leuke middag gehad!

Het was TOP! Soms frustratie, omdat de opdracht niet goed lukte. Daarna weer plezier na een goed gelukte opdracht. Vertrouwen en wantrouwen gingen hand in hand. Alles bij elkaar veel plezier gehad en vooral nog heel lang over nagepraat. Dankjewel Olav voor het regelen; Annelinde voor de begeleiding en al jullie collega's voor de lunch en de rest van de organisatie. Jullie hebben het voor ons tot een leuke, gezellige, hilarische middag gemaakt. SUPERRRRR

Hi Anja, wat mooi om te zien dat de middag geslaagd is geweest! Wie is jullie Mol? gaat inderdaad alle kanten op :) We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard!

Goede producten, goede service en een redelijke prijs

We hebben onze familiedag bij jullie gehouden, met 20 personen. Met een uitgebreide koffietafel en luxe lunch. We zijn zeer tevreden en komen graag nog een keer terug.

Hoi Aad, bedankt voor je mooie review en goed om te lezen dat het naar wens is geweest! We zien jullie ook graag een keer terug bij de Wilgenweard! :)

Geweldig. Het was een geslaagde activiteit. Iedereen was enthousiast.

Zowel de activiteit als de begeleiding waren super. Daarnaast alle tijd en ruimte om gezellig met elkaar bij te praten tijdens de pauze en na afloop van de activiteit. Het buffet was erg lekker.

Hi Helwich, goed om te horen dat jullie de activiteit Fort Boyard leuk vonden en dat het eten lekker was! ;) We zien je graag een keer terug bij De Wilgenweard.

Superleuk om te doen en voor alle leeftijden geschikt!

Gezellig met het gezin en aanhang Beat the Matrix gespeeld. Heel leuk om te doen, en zeker ook omdat we allemaal wilden winnen. Leuk personeel, lekker eten, kortom met zijn allen genoten en voor herhaling vatbaar!

Hoi Karin! Fijn om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad. We hopen je snel weer terug te zien bij De Wilgenweard! :)

Leuke ervaring fietsen te groot

De meiden hebben genoten van het mountainbike avontuur. Helaas is de maat M echt veel te groot voor iemand van 1.60. Jullie zouden er goed aan doen ook een maat S aan te schaffen. De maat helm L, was ook te groot.

Hi Mirjam! Bedankt voor je review. We zullen je feedback meenemen. Fijn om te horen dat de meiden het leuk vonden! Hopelijk tot ziens bij De Wilgenweard!

Geweldige avond gehad

Mooie zaal, alles goed geregeld door het personeel en een goede sfeer!

Hi, Henk-Jan. Goed om te lezen dat jij en Rian een leuke verjaardag hebben gehad! Graag tot een volgende keer bij de Wilgenweard :)

Leuke dag!

Alles was goed geregeld door het personeel van De Wilgenweard. We hebben een leuke, gezellige dag gehad en lekker gegeten.

Hi Anneke. Bedankt voor je review! Goed om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad bij de Wilgenweard. Hopelijk tot snel!

We hebben beat the Matrix gedaan

Super leuk, goed gevarieerd. Opdrachten waren uitdagend, innovatief en super bedacht.

Hi Kim! Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad. Graag zien we je een keer terug bij de Wilgenweard!

Personeelszaken top geregeld door het team van de Wilgenweard

De middag was goed verzorgd, er werd goed meegedacht en alles was tot in de puntjes geregeld. We hebben een heerlijke middag gehad!

Hi Daphne! Wat fijn om te lezen :) Graag tot een volgende keer bij de Wilgenweard!

Ge-Wel-Dig

Geweldige locatie, superleuk personeel, en alles tot en met het eten verzorgt en begeleid.

Hoi Tineke, wat leuk om te lezen! Bedankt voor je mooie review en we zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard :)

Gezelligheid ten top!

Wat een prachtige locatie heeft De Wilgenweard. Ondanks dat het weer niet super was hebben wij daar niets van gemerkt. De pizzajolly was super geregeld. Het smaakte heerlijk en het was heel fijn dat we een persoonlijke pizzabakker(es) hadden. Ook het contact met reserveren verliep soepel en goed. Fijn!

Hoi José, wat goed om te lezen! Fijn dat de pizzajolly is bevallen :). We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard!

Het was helemaal top!

We hebben hier een vrijgezellenfeest gevierd. Alles was super geregeld en we hebben een geweldige dag gehad. En een een heel groot compliment voor het personeel! Wat leuk om te zien dat een jong team zo goed samenwerkt en er zichtbaar plezier in heeft. Nogmaals bedankt.

Hoi Dianne, wat leuk om te lezen! We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard! :)

Zeer geslaagde avond

Eten en drinken goed verzorgd Iedereen had erover hoe vrolijk het personeel was. 1 min puntje dat een paar kamers van Beat the Matrix niet naar behoren functioneerde. Escaperoom zat mooi in mekaar En de afwisseling van Beat the Matrix was ook goed voor iedereen wat wils Als afsluiter pubquiz verschillende categorieën dus daar wist iedereen wel iets van. Gezellig aan mekaar gepraat door een vrolijke quizmaster

Hi Yvonne, bedankt voor je mooie review! Beat the Matrix is inderdaad heel afwisselend! We hadden helaas een paar probleempjes in enkele ruimtes, maar die zijn inmiddels weer opgelost. Fijn dat jullie het mooi hebben gehad en we zien jullie graag een keer terug :)

Een optimale service met prachtige mtb routes ,kortom een echte aanrader

3 dagen een top mtb gehuurd en 3 dagen prima geamuseerd is voor zowel beginners al gevorderden met een fijne mtb. Na afloopkun je bijkomen met een drankje op 1 vd vele terassen op de locatie

Hi Jim, super om te lezen dat alles naar wens is geweest! We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard :)

Topervaring, iedereen heeft genoten

De hele dag goed geregeld, we jadden een drill sergeant die de hele dag bij ons was en onze vrijgezel flink aan het werk zette. Leuke dag gehad met een prima barbecue als afsluiter.

Hi Martijn, top om te lezen dat jullie een mooie dag hebben gehad! Rick is helemaal klaar voor z'n trouwerij, sergeant Tijhof is trots ;). We zien jullie graag een keer terug bij de Wilgenweard!

Super leuk en uitdagend

Leuk uitdagend spel voor alle leeftijden.

Hi Wim. Bedankt voor je reactie! We zien je graag weer een keer terug bij de Wilgenweard. :)