Namens het hele team: leuker dan verwacht.

als teamuitje een escaperoom geregeld. vooraf verschillende meningen, maar na de tijd was iedereen razend enthousiast. zeker voor herhaling vatbaar.

Hoi Jos, gezellig dat jullie de escaperoom met het team hebben gespeeld! Goed voor de teamspirit ;) Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om onze andere escaperooms uit te testen!

Ontzettend leuke puzzels tussen de gerechten door.

Prima ontvangst, zeer vriendelijk geholpen. Tijdens het Escape-diner hebben we hele leuke puzzels mogen oplossen, althans bijna alle puzzels. Zeer verrassend en ingenieus. Het eten was heerlijk, voor ons alleen teveel, maar ontzettend lekker gegeten, We gaan dit zeker nog een keertje doen met familie of vrienden die dit niet kennen.

Hi Rianne, Wat leuk dat jullie ons nieuwe escape-diner hebben gespeeld. Goed om te horen dat jullie bijna alles hebben opgelost en dat het eten is goedgekeurd! Wij zien jullie graag nog eens terug met andere vrienden of familie!

CSI Moordspel

CSI Moordspel vonden wij leuk. De Wilgenwaerd is wel een gedateerde locatie hiervoor. Het was erg koud beneden en het zag er versleten uit en niet meer van deze tijd. Dus een renovatie is echt wel aan te raden.

Hallo, Leuk dat jullie bij ons de CSI hebben gespeeld! Goed dat het is opgevallen dat er nog enkele renovaties nodig zijn. Hier zijn wij nu flink mee bezig, maar het is helaas nog niet af! Hopelijk zien we jullie in de toekomst nog een keer weer in een vernieuwde zaal ;)

Goed en enthousiast georganiseerd.

Mooie mountainbike route en leuke begeleiding bij het handboogschieten.

Hi Patricia, bedankt voor de review! Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van het mountainbiken en het handboogschieten. We hopen jullie nog eens terug te zien bij De Wilgenweard

Leuke spellen, slecht geregeld

De spellen in de verschillende ruimtes waren leuk en met wat puzzelen goed uit te voeren. Tot onze verbazing kwam terwijl wij bezig waren in de verschillende kamers ook een andere groep op de gang die de kamers in gingen. Dit werd tijdens het reserveren nergens aangegeven zover ik heb gezien. En tijdens het intro praatje werd er ook niks over gezegd. Hoewel je met je eigen groep een kamer in gaat neemt de andere groep wel kamers bezet waar jij misschien nog heen moet. De beredenering van het personeel was: 10 kamers, 8 groepjes, heb je 2 kamers om te ruilen. Toen wij er waren was 1 kamer stuk (kwamen we zelf achter was blijkbaar niet gecheckt) en een andere kamer was buiten gebruik. Door deze constructie krijg je weinig tijd om een kamer opnieuw te doen en de verschillende spellen echt te begrijpen. Of om überhaupt alle kamers te doen. Als ik voor 9 mensen een escape room reserveer wil ik niet dat er ineens nog 6 mensen doorheen wandelen.

Hi Tom, hartelijk bedankt voor jouw review. Goed om te horen dat jullie de spellen leuk vonden. We hebben vernomen en betreuren dat helaas één kamer buiten gebruik was. Er wordt hard gewerkt om dit op te lossen. Verder werkten nog de 10 werelden (incl. het geheim) naar behoren, kleine storingen zijn gelijk verholpen door het personeel. Echter is wel de bedoeling dat er niet meer dan 5 à 6 groepjes tegelijk in de Escape Game Beat The Matrix zijn, zodat men geen last van elkaar ondervindt. We zullen hier in het vervolg beter opletten. Nogmaals bedankt voor de alertheid en we gaan dit zeker meenemen!

Hele leuke middag,

We hebben met ons teamuitje de Pubquiz, Beat the Matrix en Pizzajolly gedaan, iedereen was zeer tevreden. De Pubquiz werd leuk gepresenteerd, met een klein beetje gezonde onderlinge strijd gingen we de vragenrondes door. Daarna hebben we Beat the Matrix gespeeld, helaas liep 1 kamer vast en een ander was defect, maar de rest van de kamers met veel plezier gespeeld en (deels) opgelost. Uiteindelijk hebben we afgesloten met de Pizzajolly, dat was goed voor elkaar met verse ingrediënten, prima uitleg en goed gebakken pizza's.

Hi Desiree, Erg leuk dat we jullie mochten ontvangen bij alle activiteiten. Zoals je het zelf ook beschrijft was het voor ons een geslaagde dag. Hopelijk kunnen jullie er nog lang van genieten!

Nette accommodatie met vriendelijk personeel

Sfeervolle accommodatie met nette kamers. Niet groot, maar het voldoet prima. Prima ontbijtje. Mountainbike was ook prima.

Hi Sabine, Bedankt voor je review! Leuk dat jullie bij ons hebben gemountainbiked met een overnachting. Zien we jullie nog eens terug voor een andere activiteit?

Echt het geld waard, goed georganiseerd en vriendelijk.

Gezellige dag gehad met het team, de lunch was prima en de escaperoom leuk en uitdagend.

Hoi Gerben, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat jullie de escaperoom uitdagend vonden. We zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard!

Ingenieuze escaperoom

Alhoewel ik nog nooit een escaperoom heb gedaan, vond ik deze geweldig om te doen. Mooie locatie met parkeerruimte. Hartelijke ontvangst en goede uitleg. We moesten af en toe een beetje verder op weg geholpen worden om weer wat codes te vinden zodat we slotjes konden openen met nieuwe leuke opdrachten. Samenwerken is belangrijk. Stond versteld van de ingenieuze dingen die gebeurden/bewogen tijdens het spel.

Hi Patricia, Leuk dat we jullie mochten ontvangen voor onze escaperoom. Jullie waren erg fanatiek bezig. Goed om te horen dat jullie het leuk hebben gehad!

Moeilijk, maar erg leuk!

Onze ervaring met de escaperooms bij De Wilgenweard waren zeer positief en zeker voor herhaling vatbaar! We waren daar met ons team als personeelsuitje en hebben het erg naar ons zin gehad. Bij aankomst werden we goed ontvangen met een drankje en kregen we de voorbereidingen op de escaperooms om door te lezen. In twee groepen gingen we vervolgens uiteen richting de escaperooms waar we de laatste informatie kregen en mochten starten. Hoewel de escaperooms beide van een zeer pittig niveau waren (en geen van beide groepen op tijd heeft weten te ontsnappen), hebben we het allemaal erg naar ons zin gehad. Dankjulliewel Wilgenweard!

Hallo, Wat leuk dat jullie bij ons de escaperooms hebben gespeeld. Jullie waren erg fanatiek met elkaar! Wie weet dat jullie de volgende keer wel één van onze escaperooms zullen halen ;)

De ontvangst, het eten en beat the Matrix vonden wij geweldig!!! Als alle kamers in werking waren geweest dan was het zeker een negen geweest.. Èèn kamer hebben we niet kunnen bezoeken vanwege drukte, te veel mensen in de matrix. Laserguns die dienst weigerden. En 1 kamer die het helemaal niet deed. Dat was erg jammer.. Tip voor jullie om de deuren te nummeren zodat je weet welke kamer je hebt gehad. In de toekomst zou een uitbreiding van kamers super zijn..

Hi Natascha, Fijn dat jullie het eten en de Beat The Matrix leuk vonden! Erg vervelend dat jullie het spel zo hebben ervaren, dat is zeker niet de bedoeling geweest. Wij hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen bij een andere Escaperoom of activiteit!

Leuke teamactiviteit Beat the matrix

Leuk om met een grote groep in kleinere groepjes verdeeld tegen elkaar te strijden en de oplossing te vinden. Onze ervaring was leuk, maar sommige 'kamers' moeten wel een technische controle krijgen. Niet alles werkte naar behoren, jammer!

Hallo Madelon, Bedankt voor jullie bezoek aan De Wilgenweard! Wat vervelend om te horen dat sommige kamers niet goed werkten, hier zijn we mee bezig. Gelukkig hebben jullie het wel leuk gehad en jullie waren erg fanatiek! We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen bij een andere activiteit!

Super leuk!

Ontvangst was wat twijfelachtig: waar moeten we zijn en wat gaan we doen. Activiteiten was super leuk, snel om te beginnen, succeservaringen opgedaan. In kleine groepjes. Zeer geschikt voor onze (speciale) doelgroep. Goed georganiseerd ook met het eten tussendoor. Mooie locatie, wij komen zeker terug!

Hoi Marlies, Het escapediner is inderdaad mysterieus ingericht, maar fijn om te horen dat de rondes goed geregeld waren en jullie een leuke dag hebben gehad met de Key of Life! We zien jullie graag weer terug bij De Wilgenweard!

Uitdagende puzzel in avondvullend programma

Erg leuke avond gehad met een gevarieerd diner. De puzzel hebben wij als uitdagend ervaren en hebben niet alle rondes binnen de tijd kunnen voltooien. Leuke afsluiter met goede special effects. Al met al een goed georganiseerde en gezellige avond die ik iedereen kan aanbevelen.

Hi Melvin, Leuk dat jullie het unieke escape diner 'Key of Life' hebben gespeeld. Het escapespel is inderdaad uitdagend, zodat het voor iedereen een raadsel is. Fijn om te horen dat jullie de rondes leuk vonden en het aanbevelen! We zien jullie graag nog eens terug bij één van onze andere escapegames.

geweldige escaperoom de Bunker

mooie locatie, met geluiden en trillingen en gave ''puzzels''

Hoi Mark, gaaf dat jullie onze escaperoom Der Bunker hebben gespeeld! Wisten jullie alle raadsels binnen een uur op te lossen en optijd uit de bunker te komen? Hopelijk mogen we jullie nog eens verwelkomen bij één van onze andere escape spellen.

Inclusief! Niks te gek!

In de middag had ik met drie vrienden afgesproken om vanaf de parkeerplaats bij de Wilgenweard, een mountainbike tocht te starten. Prachtige omgeving Nijverdal, Hellendoorn en Holten! Na afloop kwamen we terug bij de auto en konden we binnen bij de Wilgenweard een menu naar keuze bestellen. Vervolgens na een heerlijke douche, schoven we aan tafel en werd ons diner geserveerd! Ideaal om zo met vrienden er een sportief en culinair uitje van te maken! Het diner, de bediening en de douche waren helemaal top! We komen zeker terug!

Hoi Jan, Wat zijn jullie sportief geweest. Goed om te horen dat jullie het diner ook lekker hebben gevonden. We zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard!

Super ervaring!

Wij hebben als groep zeer genoten van dit spel. Wat een leuke ervaring en super enthousiaste medewerkers. Als je van uitdaging en competitie houd is dit zeker aan te raden!

Hallo Dineke, Wat leuk om te horen dat Fort Boyard zo goed is bevallen! Onze medewerkers doen er alles aan om jullie een leuke dag te bezorgen. Zien we jullie nog eens terug bij De Wilgenweard?

prima vergaderlocatie

Prima plek om te vergaderen, met faciliteiten die je nodig hebt. Tip: bied ook de mogelijkheid om aan einde van vergadering nog een ronde met fris aan te bieden

Hi Shelly, bedankt voor je review. Wij kunnen alles op maat maken dus dat is zeker mogelijk! Hopelijk mogen wij jullie nog eens ontvangen voor een vergadering!

Keurig te woord gestaan. Fiets stond klaar en uitleg gekregen over de fiets. Fijne ervaring om te fietsen op een fully. Kortom een aanrader om hier een fiets te huren.

Hoi Daniel, Super om te horen dat de uitleg en de fietservaring zo goed is bevallen! Hopelijk zien we je nog eens terug bij De Wilgenweard voor een fietstocht of een andere activiteit!

Prima service en fietsen

Mooie moutainbike route gefietst met prima mountainbikers

Hoi Janneke, Bedankt voor je review! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Hopelijk tot ziens bij De Wilgenweard

Leuke ervaring, maar wat duur!

Wij vonden het een leuk spel om te spelen. Maar 100 euro voor een uurtje, vind ik buitensporig veel geld. Voor dat geld hebben we ook een hele dag pretpark. Dus daarom zouden we hier niet meer voor kiezen.

Hi Cristel, jammer om te horen dat jullie Beat The Matrix leuk vonden maar niet in verhouding met de prijs vinden staan. De prijs van de escaperooms staat voor het hele jaar vast en met alles erbij zit je op 90 minuten speeltijd. Bedankt voor je review en jullie bezoek.

Top geregeld, super leuke dag gehad

Vanwege een dag slecht weer in onze vakantie zochten we een uitje voor 2 gezinnen, liefst een beetje droog en avontuurlijk. De sterrit bleek en uitkomst! We hebben allemaal enorm veel plezier gehad en de verliezer heeft de Griek betaald 's avonds :) Echt een aanrader.

Hi Arne, wat leuk om te horen dat de Sterrit zo goed is bevallen! Geweldig om te horen dat jullie er een wedstrijd van hebben gemaakt. Hopelijk mogen we jullie nog eens verwelkomen bij een andere activiteit!

Erg leuke escaperoom

Wij deden de gentlemensroom met familie (een aantal zonder ervaring) en vonden de spellen erg leuk. Het personeel is erg vriendelijk en er heerst een gemoedelijke, ontspannen sfeer.

Hoi Natascha, Leuk om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt in onze escaperoom. Ook zonder ervaring is het inderdaad zeker leuk! Bedankt voor je review en hopelijk tot ziens!

Een leuke activiteit

Super leuke activiteit. Wel erg jammer dat je er 1 kamer niet deed en sommige kamers gereset moesten worden. Anders waren het 5 sterren geweest.

Hi, leuk dat jullie bij ons zijn gekomen voor Beat the Matrix. Erg vervelend dat een kamer niet goed werkte. Inmiddels is hier aan gewerkt. Hopelijk zien we jullie nog eens terug voor een andere activiteit!

Prettige sfeer

Personeelsfeest was goed ontvangen eten drinken ruim voldoende. De alles kunnen was leuk om te doen met groepjes.

Hoi Albert, leuk dat jullie met het personeelsfeest bij ons hebben gegeten en de alleskunner hebben gedaan. Jullie waren erg fanatiek! Zien we jullie nog eens terug bij De Wilgenweard?