Superleuke activiteit!

Heel vriendelijke ontvangst, en leuke activiteiten! Denken zeker met je mee in mogelijkheden.

Hi Emmy, bedankt voor de review! Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad en genoten hebben van Escape The Forest. Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard!

Top weekend

We hebben genoten van ons verblijf bij de Wilgenwaerd. Herman en zijn team is niks te veel. Alles keurig verzorgd. Nogmaals bedankt namens Twc de Voorsprong

Hallo Ad, Goed om te horen dat jullie een fijn verblijf bij De Wilgenweard hebben gehad! Bedankt voor de review en we zien je graag terug.

Gewoon gezellig en heel goed

Gewoon gezellig en heel goed

Hallo Michel, bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je het altijd gezellig bij ons vindt! Wij vinden het ook altijd leuk als jullie er zijn ;). Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard

Top locatie met super leuke activiteiten!

Met een vriendin een dag een kano gehuurd bij De Wilgenweard. Echt een prachtige locatie en omgeving, zeer vriendelijk en gastvrij personeel. We gaan in de toekomst zeker nog gebruik maken van andere actieve mogelijkheden!!!

Hi Monique, bedankt voor de review! Super om te horen dat jullie een toffe dag op de Regge hebben gehad. We ontvangen jullie graag weer in de toekomst bij De Wilgenweard :)

Leuk familiespel met te weinig uitleg

We hebben wel een leuke middag gehad, maar de extra uitleg van tevoren d.m.v. het filmpje was onvoldoende. Ook de uitleg in sommige kamers was vrij summier. Er waren 2 spelkamers halverwege defect en dat was balen, ook wat betreft de uitslag van onze 3 teams. Wanneer je in de defecte spelkamer geen punten had dan kon je ook niet winnen van de andere teams die dat nog wel behaald hadden. Niet leuk, de competitie was eraf. Misschien handig om op de deur van de kamers aan te geven welk spel erachter zit zodat je nog een keer het spel kan doen om de score te verbeteren zonder te zoeken. De prijs van € 24,50 vinden wij te hoog, zeker gezien de kwaliteit van de spelkamers. Een tip: biedt excuses aan voor de defecte spelkamers en geef een gratis rondje na afloop daarvoor.

Hallo Wilma, bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat jullie een leuke middag hebben gehad in de Beat The Matrix. Jammer om te horen dat het niet helemaal was zoals jullie hadden verwacht. De Beat The Matrix zouden wij omschrijven als een opvolger van een Escape Room. Dit houdt in dat we er bewust voor hebben gekozen dat je veel zelf moet zien te ontrafelen, zoals ook in een Escape Room. Je krijgt wel informatie in elke ruimte op de schermen boven de de deuren, zodat je op weg komt met de opdracht, maar er zit ook een deel ontcijferen van de opdracht (en het filmpje) bij. Voor vragen over het spel is er altijd een begeleider aanwezig. Ook wanneer de kamers niet goed functioneren kun je bij de begeleider terecht. Het is natuurlijk erg vervelend als een spelkamer niet werkt. Helaas lukte het mijn collega niet om de technologie achter deze kamers op tijd werkend te krijgen, voordat jullie spel ten einde was. Mijn collega gaf aan dit uitgelegd te hebben. We betreuren dat jullie spelervaring hierdoor niet goed is. Excuses voor het ongemak.

Super leuk!

Het spel was erg leuk om te spelen, veel positieve reacties gehad van de meiden. Goede uitleg, duidelijk! Erg leuke middag gehad!

Hallo Rianne, bedankt voor de review! Goed om te horen dat jullie hebben genoten van de activiteit. We zien je graag binnenkort terug bij De Wilgenweard!

Fijne communicatie

Fijne communicatie, open

Hoi Jeroen, bedankt voor de review!

was geweldig!

Het was een feest om te gast te zijn. Alles was uitermate goed geregeld!

Hoi Koen, wat goed om te horen dat jullie een geslaagd personeelsuitje hebben gehad! Bedankt voor de review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard

Fantastische teambuildingdag

Snelle en adequate hulp bij het plannen vooraf. Fijne ontvangst en begeleiding op de dag zelf. En lekker gegeten. Wijzigingen in het programma wordt flexibel mee omgegaan. In een woord toplocatie om iets te organiseren!

Hi Hilde, bedankt voor de review. Wat fijn dat de teambuildingsdag geslaagd is! Ook erg goed om te horen dat mijn collega's jullie goed hebben geholpen. Tot binnenkort bij De Wilgenweard!

Genieten met de Canadees

Op een zondagmiddag hebben we met de familie genoten van de rust op de rivier de Regge. Doordat je vanuit de kano laag zit zie je de omgeving een keer anders. Kijk je opeens omhoog naar een koe of zie je de libelles voorbij vliegen. En dan heeft de Wilgenweard voldoende faciliteiten voor op het water: kanoën, suppen of kayakken.

Hoi Paul, bedankt voor de top review. Wat heerlijk dat jullie goed hebben kunnen genieten van de mooie omgeving en de Regge, midden in de natuur. We ontvangen je graag binnenkort weer bij De Wilgenweard!

Heel leuk om te doen!

Leuke activiteiten, sportief en uitdagend.

Hallo Sandra, bedankt voor de mooie review! We zien jullie graag weer bij De Wilgenweard :)

Leuk

Beat the matrix onwijs leuk om te doen. Tijd was zo weg. Het eten was minder, is geloof ik ook weinig van gebruikt. Swingo bingo was ook leuk. Alleen jammer dat we nog een na rekening kregen van het drinken.

Hallo Jolanda, bedankt voor de review. Erg fijn dat jullie hebben een leuke dag hebben gehad bij De Wilgenweard. Tot ziens!

Gehele middag aan activiteiten met een Vrijgezellenfeest van een vriendin. Goede communicatie, ontvangst en organisatie! Verassende en uitdagende activiteit met de bachelor survival!

Hoi Alja! Wat top dat jullie hebben genoten van het vrijgezellenfeest bij De Wilgenweard! De vrijgezel liet zich zeker niet kennen door de drillinstructeur. Bedankt voor de review en hopelijk tot snel

Uitstekend.

Fijne, prettige, vriendelijke, spontane bediening. Zeer hulpvaardig. Eten en drinken goed verzorgd! Complimenten voor de keuken. Vervolgbezoek zeker waard.

Hallo, bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je hebt genoten van jouw bezoek aan De Wilgenweard. We zien je zeker graag binnenkort weer terug!

Geweldige activiteiten als start schooljaar

Met verschillende klassen van diverse niveaus ter introductie activiteit op bezoek geweest bij de Wilgenweard. De studenten hebben een leuke, sportieve ochtend gehad vol met verschillende activiteiten. Het was perfect georganiseerd, enthousiaste begeleiding en de catering was goed geregeld. Top!

Hallo! Bedankt voor de review. Ook altijd weer gezellig om jullie te mogen ontvangen! We zien jullie graag volgend jaar weer terug bij De Wilgenweard :)

Heerlijk om zo bezig te zijn

De locatie was prachtig. De tijd en het aantal spellen mag wat intensiever, nu stonden we best lang stil en konden dan wat drinken. Persoonlijk hadden de spellen wat explosiever gekund en tip om een finale spel te spelen dan zie je elkaar ook nog eens aan t werk!

Hoi Carólie, bedankt voor de review. We zien je graag terug bij De Wilgenweard!

Wij hebben een fantastisch en goed verzorgd weekend gehad

Wij hebben een fantastisch en goed verzorgd weekend gehad. Over de bediening zijn wij vol lof.

Hallo Erkan, bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat jullie een geweldig weekend bij ons hebben gehad! Ook heel goed om te horen dat mijn collega's jullie goed hebben geholpen. Tot ziens bij De Wilgenweard!

Kano by night was niet spectaculair

Mijn ervaring van kano by night is niet heel Denderend. Ik had meer verwacht, je betaald immers meer dan een middagje kanoën. Bijv lampjes langs de route, nu was het gewoon instappen en gaan. Lampje op de kano deed het ook niet.. erg jammer

Hallo Iris. Wat jammer dat Kano by Night niet helemaal was wat je ervan had verwacht. Het unieke voor ons aan Kano By Night is dat normaal gesproken je eigenlijk helemaal niet laat in de avond het water op mag. Daarom bieden we dit ook alleen in de zomervakantie aan! We proberen onze eigen locatie zo leuk mogelijk te maken met lichtjes, maar dat lukt en mag helaas niet helemaal langs de route. Het lampje op de boot had het natuurlijk wel moeten doen! Bedankt voor de review en hopelijk zien we je nog eens bij De Wilgenweard

erg goed

escape room was verfrissend leuk

Hallo Rogier, fijn om te horen dat jullie hebben genoten van Beat The Matrix! Bedankt voor de review en hopelijk zien we elkaar binnenkort weer bij De Wilgenweard

Geweldig leuk!

Erg makkelijk om te kanoën, ook als je het nog nooit hebt gedaan. Mooie omgeving en leuk personeel. Niet te druk op het water.

Hallo Fabienne, bedankt voor de review. Wat leuk dat jullie hebben genoten van het kanotochtje! Hopelijk tot snel bij De Wilgenweard

Super avond gehad

Personeel was aardig en behulpzaam. Het was mooi aangekleed en er werd geluisterd naar wat wij graag wilden. We hebben een super leuk feest gehad.

Hoi Monique, bedankt voor de review. Heel goed om te horen dat jullie een geslaagd feest hebben gehad. We zien je graag terug bij De Wilgenweard!

Mooie plek Vriendelijk personeel Leuke activiteiten

Hallo Claudie, bedankt voor je review. Goed om te horen dat je je hebt vermaakt bij De Wilgenweard. Hopelijk tot snel!

Leuke enthousiaste medewerkers

Gezellige accommodatie waar van alles en nog wat te doen is. Relaxte sfeer.

Hoi Bernard, bedankt voor de mooie review!

Schitterende tocht

Hele ervaring om met kinderen deze voortreffelijke kano tocht te maken. Spannend voor de kinderen en mooie natuur voor allen.

Hallo Hans. We zijn blij om te lezen dat je genoten hebt van het kanotochtje. Voor jong en oud, het is genieten! Bedankt voor de review en tot ziens bij De Wilgenweard!

Leuk om te doen met mijn kinderen van 10 en 12. Mooie omgeving en prettig ontvangen.

Hi Wendy! Wat fijn dat je hebt genoten van jouw uitje bij De Wilgenweard. Bedankt voor de review en hopelijk tot snel!