Erg leuk teamuitje gehad

Begonnen met een dagdeel training in één van de vergaderzalen van het complex. Prima plek, rustige en prettige ruimte. Na een prima lunch hebben we onszelf individueel en als team uit kunnen dagen met Fort Broyard. Best hoog.. best diep... stevige hersenkrakers en ook het competitieve deel van onze hersenen werd aangeraakt. Wat hebben we een lol gehad met elkaar en wat hebben we elkaar ook door lastige situaties gecoacht. Afsluitend nog een prima bbq met goed vlees en lekkere salades. Het was een mooie dag, hartelijk dank voor de goede zorgen. Als teamleider was ik er vooral op gespitst of de spellen in de hoogte en de diepte onder goede begeleiding plaats vonden en dat was het geval. Complimenten voor Ralph en Juliëtte!

Hi Henriëtte, Goed om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad. Een activiteit na een training is natuurlijk altijd verfrissend! Fort Boyard is inderdaad best een uitdaging maar wat hebben jullie je best gedaan! Bedankt voor je review en hopelijk zien we jullie nog eens terug voor een andere sportieve activiteit of een vergadering!

Klein, gehorig, dun matras, goed maar duur ontbijt

Vooral de prijs was gunstig maar ik zou niet weer kiezen om hier te overnachten. De kamers zijn erg klein, zeer gehorig. Je kunt de buren bijna letterlijk verstaan. De matrassen zijn dun. Beddengoed is prima schoon. De kamer ook. Douche is prima. Ik verbleef alleen. Was fijn dat er niemand in de duo kamer zat zodat ik het sanitair niet hoefde te delen. Ontbijt buffet is goed maar veeeeel te duur. Ik at 1 boterham met kaas en 1 croissant en een kop thee. 15 euro vind ik dan veel geld. Staat niet in verhouding met de prijs van de kamer. Personeel is vriendelijk.

Hallo Caro, we betreuren het dat je dit hebt zo hebt ervaren. Onze sportherberg is vooral gericht op groepen en is inderdaad erg basic, met per 2 kamers een douche en toilet. Wij bieden altijd een ruim ontbijtbuffet aan, maar de hoeveelheid eten bij het ontbijt is natuurlijk een persoonlijke keuze. Bedankt voor je feedback en je bezoek!

Omschreven promotie text voldoet niet aan de daadwerkelijke beleving

Gezien de lovende recensies van de al bekende escaperooms van de Wilgewaerd hadden we een hoge verwachting van the key of life. Helaas kon deze niet aan de verwachting voldoen. We zaten aan een krappe langwerpige tafel vooraan bij de bar. Een lawaaierige plek en veel te weinig licht bij de tafel. Met 6 personen rond de tafelpiramide was er te weinig ruimte om allemaal mee te kunnen kijken en actief mee te spelen. Met telefoonlicht moesten we bijschijnen om überhaupt kleine details te kunnen ontdekken. Te vaak liepen we vast zonder dat er begeleiding of een eventuele hint werd gegeven. Uiteindelijk bleek dat de piramide niet voldoende was opgeladen waardoor ook nog een stuk beleving weg viel. Daarnaast kregen we het eten aan de zelfde tafel die veel te krap was. Ook viel op dat er geen uitleg was over het eten dat werd opgediend. Het eten was in oosterse stijl en verder prima maar enigszins onder de maat gezien de prijs die er voor wordt gerekend. De finale van het spel was wel weer heel erg leuk opgezet, verrassend en een prachtige bonus kamer. Dit maakte enigszins de avond goed. Helaas al met al een behoorlijke tegenvallende avond. De prijs van ongeveer €70 p.p. Staat totaal niet in verhouding met wat we voorgeschoteld kregen. Verbeterpunten. Een ronde tafel in een vrije rustige ruimte met voldoende licht of zaklampen zodat iedereen mee kan puzzelen. Een alerte gamemaster die op tijd een hint geeft. Voldoende ruimte om te kunnen eten. Met vriendelijke groet.

Hoi Roland, erg vervelend om te horen dat jullie het zo hebben ervaren. Hier zit van uit onze kant zeker verbetering in en we willen nogmaals onze excuses hiervoor aanbieden. Inmiddels hebben we een goed gesprek gehad en zullen we de feedback oppakken. Wij hopen jullie nog eens te mogen ontvangen voor één van onze andere escapegames.

We hebben genoten en het smaakte goed.

Beat the matrix was een mooie escape room. De jongen die ons uitlegde was niet helemaal duidelijk. Het was een leuk spel en was te doen voor elke leeftijd. De barbecue smaakte erg goed. Voor mijn schoonzusje was vegetarisch geregeld maar hier zat weinig keus in. Meerdere champignons en 1 spiesje. Dit vonden we erg jammer. De kruidenboter die erbij kwam was nog bevroren. We vonden het fijn dat ze niet heel vaak kwamen vragen wie er wat wou drinken.

Hi Carolien, Leuk dat jullie bij ons Beat the Matrix hebben gedaan gevolgd door een Barbecue, jullie waren erg fanatiek! De tip over de barbecue zullen wij meenemen en intern bespreken. Hopelijk zien wij jullie nog eens terug bij De Wilgenweard voor een andere activiteit!

Geweldige 2 dagen gehad met onze leerlingen

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad. Mooie plek met heel veel mogelijkheden. Het personeel is enorm aardig, bereidwillig en flexibel.

Hallo Marjolein, Goed om te horen dat jullie je hebben vermaakt! We ontvangen jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!

verrijkend om te doen op deze manier olv William !

Het heeft de teamleden erg gemotiveerd om daarna meteen aan de slag te gaan met de verworven inzichten. Mooi ook om te merken dat er nog steeds in het dagelijkse werk bepaalde begrippen of thema's even worden benoemd, die van belang zijn voor het samenwerken en de onderlinge communicatie. Dat heeft alles te maken met de veilige sfeer, die mede door de werkwijze van William, werd gecreëerd. Aanrader wat mij betreft!!!

Hoi Christa, Wat goed dat jullie aan teambuilding hebben gedaan! Hopelijk heeft het jullie tot inzichten gebracht en wellicht zien we jullie nog een keer terug!

Superleuke escape room voor groepen

Heel leuk met onze familie, als familiemiddaguitje, voor alle leeftijden leuk. Jammer dat het zo kort is (met name de tijd per kamer) we hadden ons wel twee uur kunnen vermaken! Fijn personeel!

Hi Eva, Erg fijn om te horen dat jullie zo erg hebben genoten! De beat the matrix is inderdaad een spel van 70 minuten, maar jullie zijn altijd welkom om de escape game nog een keer te spelen (met aangepaste kamers). Zijn jullie wel achter het raadsel gekomen? We zien jullie graag nog eens terug!

Escape was top, lunch kon beter

De escape experience was een leuke ervaring, alle deelnemers waren positief over de activiteit. Van het lunchbuffet hadden we hogere verwachtingen en we zien daar ruimte voor verbetering.

Top ervaring!

Zeer gastvrij en meedenkend bij problemen. Culinair erg goed geregeld.

Hi Anne-Marie, Hartstikke bedankt voor je review. Wij zijn blij dat jullie het leuk hebben gehad en hopen jullie nog eens terug te zien bij De Wilgenweard!

Beat the matrix, uitdagend, samenwerken, competitie en "iets nieuws en anders dan escapen

"Goede service en gastvrijheid. Afspraken goed nagekomen. Zowel beat the matrix en handboogschieten door collega deelnemers als zeer positief ervaren.

Hoi Johan, wat leuk en fanatiek dat jullie deze activiteiten hebben gedaan! Zien we jullie nog eens terug bij een andere activiteit?

Beat the Matrix - Jammer van de technische mankementen

We hebben op 23 september Beat The Matrix gespeeld met een groep van 10 personen. Leuke uitdagingen in 10 verschillende kamers... Als het tenminste allemaal goed werkt. Helaas waren er nogal wat mankementen. De spiegels werkten niet goed, de interactieve 'zandopdracht' deed het twee niet (geen beweging), 1 kamer kon niet goed sluiten, dus konden we die opdracht niet doen, bij de muziekopdracht was het apparaat stuk (een paar snaren kapot) en bij het ontmantelen van de bom werd het antwoord op de 4e vraag al gegeven. Ondanks deze mankementen zou ik het spel nog graag een keer met een andere groep willen spelen, maar dan wil ik eerst weten of alle mankementen zijn opgelost.

Hallo Renate, wat leuk dat jullie bij ons de Beat the Matrix hebben gespeeld. Erg vervelend dat jullie deze mankementen hebben ervaren. Dit is zeker niet de bedoeling en er is ook goed aandacht aan besteed. We hebben nu twee aangepaste kamers, dus hopelijk zien we jullie nog een keertje verschijnen bij Beat the Matrix of één van onze andere activiteiten!

Goed voor elkaar

Mooie activiteiten Paar verbeterpunten: - vooraf aangegeven dat klimmen en abseilend waterpartijen zijn dus schone kleren mee - kompas was zeer onduidelijk maar met elkaar fantastische wandeling gehad

Hoi Ton, Fijn dat jullie de activiteiten leuk vonden. De verbeterpunten gaan wij zeker meenemen. En dan hopen we jullie nog een keer te mogen verwelkomen bij De Wilgenweard!

Prima service, begeleiding naar de sup, leuke mensen

Hi Agnes, Bedankt voor je review en hopelijk zien we jullie nog eens!

Het was in 1 woord geweldig

We hebben ervan genoten alles prima geregeld! Het was onze eerste escaperoom en ondanks dat we niet ontsnapt zijn , smaakt het naar meer.

Hi Laura, wat spannend dat dit jullie eerste escaperoom ervaring was! Hopelijk smaakt het naar meer en zien we jullie nog eens terug bij één van onze andere escaperooms, met hopelijk een goed resultaat ;)

Leuke middag gehad!

Wie is de saboteur is een leuk spel voor jong en oud. Zet goed in elkaar. Heel afwisselend en Ninon deed het erg leuk!

Dankjewel voor je review. Wat fijn dat iedereen van jullie heeft genoten van Wie is De Saboteur? We hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen voor één van onze andere uitdagende activiteiten!

Flexibel en meedenken

Gastvrij, meedenken, flexibel, goed en leker eten.

Hoi Paul, Wat goed om te horen dat het jullie zo goed is bevallen. Graag tot een volgende keer bij De Wilgenweard!

Leuke middag en lekker gegeten

Kano varen was best inspannend maar wel leuk. De BBQ na de tijd was erg goed geregeld. Was goed van kwaliteit en meer dan voldoende. Alles met alles erg goed en zeer betaalbaar. Duidelijke offerte van te voren gehad dus dat scheelde. Kleine tip. Het kwastje voor insmeren van de BBQ is niet geschikt voor hitte dus de haren waren snel verschroeid en gaf een behoorlijke stank door het plastic en de hitte van de BBQ

Hoi Edwin, Fijn dat jullie het leuk hebben gehad op het water. Ook mooi om te horen dat de BBQ lekker was. De tip zullen wij zeker meenemen. Wij hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen voor een leuke dag!

Superleuk uitje op een leuke lokatie

Leuk om met onze kinderen en hun vrienden een escape room te doen. Erg vriendelijk personeel en een leuke Lokatie

Hi Chantal, bedankt voor je super mooie review! Fijn dat jullie Beat the Matrix zo leuk vonden. Is het jullie gelukt om de geheime opdracht uit te voeren? We zien jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!

Goede puzzels, gerelateerd aan WO II

Door de landkaart, met coördinaten en codes die moesten worden omgevormd tot cijferslot codes was het een ER, waarbij veel verwijzingen waren naar WO II. Wij zijn er fanatiek in gegaan en vonden het erg leuk om te doen

Hi Janneke, bedankt voor de mooie review! Leuk om te lezen dat jullie met zoveel fanatisme de raadsels in Der Bunker hebben ontrafeld. Is het ook gelukt om binnen de tijd te ontsnappen aan de bommen? Graag tot een volgende keer bij De Wilgenweard!

Uitdagende en wisselende puzzels, ruim voldoende voor 7 mensen. Top!

Leuke wisselende puzzels. Ook met grotere groepen is er voldoende te ondernemen. Mooie aankleding. Top!

Hoi Joost, bedankt voor de super mooie review! Goed om te lezen dat The Gentlemen's Room een leuke uitdaging voor jullie was. Is het gelukt om binnen de tijd te 'ontsnappen'? Volgende uitdaging: Der Bunker? ;) We zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard!

Leuke tour, hadden wel wat puzzels verwacht

Tour vonden de kinderen heel leuk. Was wel beter geweest als je per persoon minus de rijder een blaadje met foto's zou krijgen nu was het moeilijk voor de bijrijder en 'ruzie' bij de kinderen ;-) Helaas hebben we niet alles kunnen doen omdat we besloten te eten bij de Klomp en het erna te laat was geworden.

Hi Jeroen, bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen dat de Sterrit Dalfsen goed bevallen is. Bedankt voor je tip over de hoeveelheid routeboekjes en de toevoeging van puzzels onderweg, we gaan dit zeker meenemen in ons overleg. Komen jullie nog eens langs om de andere Sterritten te proberen?;) Hopelijk tot een volgende keer bij De Wilgenweard!

Super gezellig en goed geholpen personeel

Kort maar krachtig super geregeld

Hi Mariefke, bedankt voor het mooie cijfer! Goed om te lezen dat het Vrijgezellenfeest geslaagd is. Is het gelukt om het raadsel van The Matrix op te lossen? Hopelijk hebben jullie het droog gehouden op de E-Choppers! We ontvangen jullie graag nog eens bij De Wilgenweard :)

Erg leuke uitdagende kamer.

Het was voor ons de tweede escape room bij de Wilgenweard en de ervaring was beide keren positief. De bunker was een leuke ervaring. De effecten maakten het gevoel van de tweede wereldoorlog compleet. De puzzels waren ingewikkeld (voor ons), maat leuk om te doen. Wij hebben het helaas niet gehaald, maar het is zeker een aanrader.

Hi Larissa, bedankt voor de mooie review! Leuk om te lezen dat dit jullie tweede Escape Room bij De Wilgenweard was. Helaas niet ontsnapt uit Der Bunker, maar wie weet binnenkort een nieuwe poging in één van onze andere Escape Rooms? We zien jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!

BBQ + Pubquiz naar verwachting!!

E.e.a. was leuk opgezet zoals we gewend zijn van de Wilgenweard. Kreeg positieve reacties van de collega's

Hoi Michel, bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat jullie personeelsuitje geslaagd is. We zien jullie graag snel weer bij De Wilgenweard!

activiteit goed maar eten matig

wij hadden een BBQ arrangement. vond het een beetje matig aan vlees en de salades er om heen. Wij hadden ook een vegetariër erbij daar hebben ze ook een speciaal BBQ pakket voor maar onze vegetariër kreeg allen maar Groente Pakketjes zelf extra friet en satésaus bij gevraagd. Maar de activiteit die we hebben gedaan was geweldig en de borrel erna ook. als jullie het eten aanpassen dan komt het helemaal goed bij jullie

Hi Yvonne, bedankt voor jullie review en feedback op het BBQ-arrangement. Wij gaan ermee aan de slag en zullen het intern bespreken. Fijn dat jullie hebben genoten van Beat the Matrix! Is het gelukt om Amber te bevrijden? We zien jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!