Netjes verzorgd

op een zeer laagdrempelige manier gevolg gegeven aan onze wensen. Niet moeilijk doen, praktisch ingestelde mensen en geen vreemde meerkosten

Hi Edwin, bedankt voor de mooie review! Fijn dat jullie zo'n goede ervaring hebben gehad. Hopelijk hebben jullie genoten van de mooie omgeving per mountainbike. No nonsense, geen gekkigheden en 'gewoon' heldere afspraken is waar wij ons best voor doen. Graag ontvangen wij jullie nog eens bij De Wilgenweard!

Super leuke activiteit, mooi aangekleed

Super leuke activiteit. Enige nadeel was dat in de schietkamer de gun soms blokkeerde bij de muziekkamer pakte hij die snaren niet goed bij 2 dingen, we trokken er heel hard aan maar deed het de ene keer wel en dan niet waardoor we minder punten hadden omdat we het dan fout hadden helaas. Super leuke kamers, zou het zo nog een keer doen. Denk dat je ipv 70 min ook wel 90 min ervan kan maken. Echt heel erg leuk! Zou het iedereen aanraden, dit was al de 2e keer dat ik deze heb gedaan. Het jammere was dat de oorkonden opwaren, helaas niet gevraagd of we het een andere keer dan nog mochten ophalen? Toch altijd leuk als bewijs van deelname

Hoi Loes, bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat jullie Beat the Matrix zo leuk vonden. Jullie waren zó fanatiek, dat de geweren even een seconde nodig hadden om te resetten. De snaren bij de muziekkamer zijn gevoelig voor eventuele storingen en hebben aan een kleine aanraking of vastpakken ervan genoeg om hun werk te doen, dus het kan kloppen dat als je er hard aan trekt, het dan niet werkt. Bedankt voor je suggesties wat betreft de tijd en de oorkondes, we gaan het meenemen! Zien we jullie dan nog voor een derde keer terug in The Matrix voor een superrevanche? Drie keer is scheepsrecht natuurlijk;) Amber zal jullie dankbaar zijn. Graag tot snel bij De Wilgenweard!

Toffe dag!

Op een iets druilerige zondag 'escape the matrix' en 'fort boyard' gedaan. Beide ontzettend leuke activiteiten met goede begeleiding. Een prima dagvulling voor een teamuitje of vriendendag.

Hoi Merlijn, bedankt voor je mooie review! Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Bij wat druilerig weer is Beat the Matrix inderdaad perfect! Is het gelukt om de geheime opdracht te vinden/op te lossen? Hopelijk zijn jullie tijdens Fort Boyard ook droog gebleven. Wij zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard =)

mooie activiteit

goed, vriendelijk personeel. Prima verzorgd lunchbuffet. Activiteit (escape the forest) goed georganiseerd. Fijne relaxte sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Enige minpuntje: weinig compassie met de 'haarbal' in het eten

Hi Irene, allereerst bedankt voor het mooie cijfer! Goed om te lezen dat jullie Escape the Forest leuk vonden. Is het ook gelukt om te ontsnappen uit het bos? Over het minpuntje: We vinden het vervelend dat jullie deze ervaring met de lunch hebben gehad, hiervoor onze excuses. Wij hebben het intern besproken met de collega's van dienst en contact opgenomen met de leverancier. Ondanks het minpuntje hopen we jullie snel weer te mogen ontvangen bij De Wilgenweard!

Aardig personeel, leuke uitjes en goed eten

We hebben een leuke vrijgezellenfeest gehad. Escape the forest gedaan en vlotvaren. Daarna buffet op tafel, het eten was erg goed! Dankjulliewel voor de leuke dag!

Hi Rick, bedankt voor de geweldige review! Fijn dat jullie vrijgezellenfeest geslaagd is. Zijn jullie ontsnapt uit het bos? Hopelijk zien we jullie nog eens bij De Wilgenweard!

Goed georganiseerd en een gezellige sfeer

Vanaf het eerste contact tot afsluiting van ons uitje, hebben we alle medewerkers als zeer prettig ervaren. Iedereen helpt met een lach en staat voor je klaar. De activiteiten (teambuilding, escaperoom, kanovaren en BBQ) zijn echt een aanrader. Een dag om niet te vergeten.

Hoi M, bedankt voor de mooie review en wat een compliment aan onze collega's. Goed om te lezen dat jullie zo'n te gekke dag hebben gehad. Is het gelukt om uit Der Bunker te ontsnappen? Wij zien jullie graag nog eens bij De Wilgenweard =)

Hele leuke activiteit Fort Boyard

Wij vonden Fort Boyard een hele leuke activiteit gedaan. Ideaal voor een vriendendag! Voor elk wat wils.

Hi José, bedankt voor de mooie review! Goed om te lezen dat jullie zo'n leuke vriendendag hebben gehad. Heeft jouw team de meeste sleutels en ringen verzameld? We ontvangen jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!

Super leuk

Wij hebben gesupt en een picknickmand gehuurd, er was slecht weer voorspeld en ze waren heel flexibel met het verplaatsen, de picknickmand hebben we uit eindelijk toch maar binnen opgegeten en toen het droog was hebben we heerlijk gesupt, was erg leuk!

Hoi Anne, bedankt voor je mooie review! Jullie hadden inderdaad een beetje pech met het weer, maar dat mocht de pret niet drukken. Fijn dat jullie na de bui lekker gesupt hebben en hebben genoten van de mooie natuur. We zien jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!

Geweldige middag gehad met de tieners!!

Mede door de enthousiaste begeleiding had onze groep een geweldige ervaring. Jongeren verlegden grenzen en genoten volop.

Hi Arjan, bedankt voor de super mooie review! Goed om te lezen dat jullie zo genoten hebben. Zeker met Gravity Fall kunnen er grenzen verlegd worden, spannend en heel gaaf tegelijk! Wij ontvangen jullie graag nog eens bij De Wilgenweard :)

Een onbezorgde dag met geweldige service!

''Waar kunnen wij in het oosten van Nederland op één locatie met 15 man meedoen aan leuke activiteiten, met elkaar bbq-en, een biertje drinken én blijven slapen. Ook moeten daar vrijgezellenfeesten welkom zijn'' Dat was de opdracht die wij ChatGPT meegaven. De eerste optie was De Wilgenweard in Nijverdal. En dat bleek een schot in de roos te zijn. Na de website bekeken te hebben en aanvullende vragen (zoals bijv. de mogelijkheid voor een vegetarische optie bij de bbq) op de mail te hebben gezet was boeken snel geregeld. Wij hadden niet durven dromen dat de verzorging van de locatie en de service van het personeel zo top zou zijn. Een absolute top dag gehad en een absolute aanrader!

Hoi Paul, bedankt voor je geweldige review! Heel gaaf om te lezen dat jullie ChatGPT op deze manier voor jullie laten werken. Goed om te lezen dat jullie een te gek vrijgezellenfeest hebben gehad! Voor een volgend feestje zouden we graag 'Handboogschieten' als activiteit willen aanbevelen, aangezien schieten in de roos je al goed afgaat;) Graag tot een volgende keer bij De Wilgenweard!

Genoten!

Erg leuke middag en avond met collega's gehad. Beat The Matrix had van ons nog wel wat langer mogen duren, de tijd is zo voorbij. Pizza´s waren heerlijk, aangezien je ze zelf mag maken moet dat ook wel. We zaten echter wel helemaal weg van het terras waardoor bediening met de drankjes niet altijd even vlot verliep, dat is hooguit een aandachtspunt.

Hi Gertjan, bedankt voor de mooie review. Time flies when you're having fun! Zeker met Beat the Matrix, je gaat helemaal op in de Matrix en jullie team doet er alles aan om zoveel mogelijk punten te scoren en Amber te bevrijden. Is het gelukt om de geheime opdracht te vinden? Fijn dat de pizza's gesmaakt hebben. We zullen het aandachtspuntje meenemen. We zien jullie graag nog eens bij De Wilgenweard, wellicht voor een revanche in de Matrix?

Sfeer

We hebben het ik hou van holland spel met collega's gespeeld. Waar iedereen het over had was de sfeer en het enthousiasme van de medewerkers. Ze maken er een waar feestje van!

Hoi Ashley, bedankt voor je mooie review! Wat mooi om te lezen dat het enthousiasme van onze collega's voor zo'n feest hebben gezorgd. Hopelijk hebben jullie genoten van de barbecue en is jullie kennis van ons Nederland na dit themafeest weer up-to-date. We zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard!

Een gezellig, volledig verzorgd uitje in een prachtige omgeving!

Fijne ontvangst, alles geregeld volgens afspraak vooraf. De locatie is in een prachtige omgeving. Activiteit, escape de forest, goed bedacht en in elkaar gezet. Erg leuk om aan deze activiteit mee te doen. BBQ goed verzorgd en aangevuld waar nodig en erg vriendelijk personeel. Kortom, een leuke ontspannen middag!

Hi Janine, bedankt voor dit geweldige cijfer! De omgeving is inderdaad één van onze unieke eigenschappen en vinden wij zelf ook prachtig. Is het gelukt om tijdens Escape the Forest te ontsnappen? Na zo'n activiteit is het ook fijn dat er aan de inwendige mens wordt gedacht. Goed om te horen dat jullie zo genoten hebben. Hopelijk zien we jullie nog eens terug bij De Wilgenweard!

Superleuke escaperoom! Anders dan de standaard escaperoom

We waren met een grote groep van 15 man. Je kan samen in kleine groepjes strijden tegen elkaar in de verschillende kamers met spellen. Groot succes!

Hoi Nikki, bedankt voor de super mooie review! Fijn om te lezen dat Beat the Matrix zo goed bevallen is. Is het gelukt om de geheime opdracht op te lossen? We zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard!

geslaagd

Ondanks wat aanloopproblemen onzerzijds een goed weekend. Er wordt positief en in oplossingen mee gedacht. Het paste uitstekend bij ons als jeugdvoetbalteam, en het paste uitstekend met de rest van de activiteiten die voor derden werden georganiseerd. De vrijheid die ons werd gegeven hebben we naar onze mening goed ingevuld Mede namens het gehele AZSV JO19-1 team Bedankt

Hi Bart, bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat jullie kampweekend zo goed bevallen is. We proberen altijd zo goed mogelijk mee te denken met de gast. Mooi dat de jongens zo genoten hebben. We zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard!

Super leuke ontvangst en activiteit.

Leuke, sportieve activiteit. Prettige ontvangst en uitleg. We waren met een vriendinnengroep. Alle dames waren super enthousiast.

Hoi Gabie, bedankt voor de mooie review! Goed om te lezen dat jullie zo genoten hebben van Escape the Forest. Is het ook gelukt om uit het bos te ontsnappen? We zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard!

Matrix is een leuke activiteit maar eten was niet zo goed geregeld

Matrix was goed geregeld erg leuk om te doen met het team. Ontvangst was slecht, mensen wisten niet waar we moesten zitten, zou koffie met koek zijn, dit was niet geregeld. Toen we aan de frisdrank zaten (er werd al gevraagd of we wat wilde drinken) kwam er nog iemand vragen of de koffie met de koek nog moest doorkomen terwijl we eigenlijk al naar het matrix spel moesten. na het spel was er wederom eigenlijk geen plek. Was een groep aan het einde en ging afrekenen. Toen hadden we eindelijk een ruimte waar we konden zitten. BBQ was niet goed geregeld. Hebben zelf moeten regelen of er nog meer vlees was en BBQ deed het in het begin niet. Bediening was te jong en onvervaren, drank duurde elke keer erg lang. Snap niet waarom er niet 1 iemand in het huisje stond wat bij ons in de ruimte stond, zodat het allemaal soepeler en sneller zou verlopen. Elke keer als er drank gehaald werd duurde het zo lang dat andere mensen ook hun glas leeg hadden, als de bestelling dan doorkwam wilde iedereen dit vole glas wel waardoor het chaos was wie nu besteld had en wie niet. al met al: leuk spel, goed georganiseerd. Eten en bediening was niet goed.

Hi Eric, bedankt voor de feedback! Er is inmiddels telefonisch contact geweest om bovenstaande te bespreken. Wij betreuren het dat het zo gelopen is. Dit hebben we intern opgenomen en besproken. Hiervoor onze excuses. Wel fijn om te horen dat Beat the Matrix goed bevallen is. Hopelijk zien we elkaar in de toekomst nog eens terug bij De Wilgenweard!

Was een zeer leuke en gezellige dag.!

Goede en leuke service.

Hoi Joran, bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Is het jouw team gelukt om de eindproef te winnen bij Expeditie Robinson? We zien jullie graag nog eens terug bij De Wilgenweard!

Alles goed geregeld en de pubquiz was super geweldige vragen.

Hi Erik, bedankt voor dit geweldige cijfer! Goed om te lezen dat jullie genoten hebben van het buffet en de PubQuiz. Klinkt als een goede dag! We zien jullie graag nog eens bij De Wilgenweard :)

Fantastisch personeelsuitje!

Pizzajolly en pubquiz waren beide ontzettend goed geregeld. Complimenten voor Ninon, Ruben en Mathé die dit gehost hebben! Ze waren super enthousiast en vriendelijk. Bij de pubquiz mochten we zelf ook vragen aanleveren, dit maakte het helemaal compleet. We komen vast nog eens terug!

Hoi Marrit, bedankt voor de super mooie review! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie personeelsuitje. We zullen het compliment aan Ninon, Ruben en Mathé doorgeven! Eigen pizza's beleggen en een eigen draai mogen geven aan de PubQuiz maakt het nóg persoonlijker. We zien jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!

De jongelui waren enthousiast.

Goed geholpen. De jongelui waren enthousiast.

Hi Anja, bedankt voor de mooie review! Fijn dat jullie zo goed geholpen zijn tijdens het suppen, is het gelukt om droog te blijven of hebben jullie toch een duik in de Regge genomen? Enthousiasme is erg belangrijk voor ons, dat zit gelukkig goed. We hopen jullie snel nog eens te mogen verwelkomen bij De Wilgenweard!

Flexibel en goed!

Familiedag bij Wilgenweard, in goed overleg ook na enige wijziging top geregeld!

Hoi Miny, bedankt voor de mooie review! Goed om te lezen dat jullie een geslaagde familiedag hebben gehad. Hopelijk heeft iedereen genoten van de e-choppertocht. Voor een volgende familiedag ontvangen we jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!

SUPER GEREGELD!!

Gewoon TOP. !! geregeld

Hi Fred, wat een mooie review, bedankt! Mooi om te lezen dat alles super geregeld was voor je 60e verjaardagsfeest. We zien je graag nog eens bij De Wilgenweard!

GEWELDIG

Ontzettend fijne mensen die er werken! Ontzettend hartelijk, warm kortom heeerlijke mensen en personeel! Iedereen heeft er enorm van genoten! Dit is zeker een aanrader en ik heb gezegd dat wij er voortaan onze feesten gaan houden! Dus kortom als je een feestje wil organiseren ga gelijk naar de Wilgenweard!

Wauw, Eline! Wat een gave review. Super om te lezen dat je zo'n fijne avond hebt gehad en iedereen zo enorm genoten heeft. Daar draait het natuurlijk om op je 25e verjaardagsfeest! We zien je graag nog eens terug bij De Wilgenweard :)

Prima georganiseerd en vriendelijk personeel

We hebben bij de Wilgenweard geluncht, een vergadering gehouden, een e-chopper tocht gedaan en gebarbecued. Dit was allemaal prima georganiseerd en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Enige verbeterpunt is dat de e-choppers niet allemaal even snel gingen. We komen met de te ontvangen kortingsbon graag nog een keer terug.

Hi Stephan, bedankt voor de mooie review! Daar zijn we heel blij mee. Na een dag vergaderen is het altijd fijn om even lekker uit te waaien op een e-chopper en daarna de magen weer te vullen! Bedankt voor de feedback wat betreft de e-choppers, we gaan kijken of we daar iets mee kunnen. Hopelijk zien we jullie nog eens terug bij De Wilgenweard!