Alles goed geregeld en de pubquiz was super geweldige vragen.

Hi Erik, bedankt voor dit geweldige cijfer! Goed om te lezen dat jullie genoten hebben van het buffet en de PubQuiz. Klinkt als een goede dag! We zien jullie graag nog eens bij De Wilgenweard :)

Fantastisch personeelsuitje!

Pizzajolly en pubquiz waren beide ontzettend goed geregeld. Complimenten voor Ninon, Ruben en Mathé die dit gehost hebben! Ze waren super enthousiast en vriendelijk. Bij de pubquiz mochten we zelf ook vragen aanleveren, dit maakte het helemaal compleet. We komen vast nog eens terug!

Hoi Marrit, bedankt voor de super mooie review! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie personeelsuitje. We zullen het compliment aan Ninon, Ruben en Mathé doorgeven! Eigen pizza's beleggen en een eigen draai mogen geven aan de PubQuiz maakt het nóg persoonlijker. We zien jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!

De jongelui waren enthousiast.

Goed geholpen. De jongelui waren enthousiast.

Hi Anja, bedankt voor de mooie review! Fijn dat jullie zo goed geholpen zijn tijdens het suppen, is het gelukt om droog te blijven of hebben jullie toch een duik in de Regge genomen? Enthousiasme is erg belangrijk voor ons, dat zit gelukkig goed. We hopen jullie snel nog eens te mogen verwelkomen bij De Wilgenweard!

Flexibel en goed!

Familiedag bij Wilgenweard, in goed overleg ook na enige wijziging top geregeld!

Hoi Miny, bedankt voor de mooie review! Goed om te lezen dat jullie een geslaagde familiedag hebben gehad. Hopelijk heeft iedereen genoten van de e-choppertocht. Voor een volgende familiedag ontvangen we jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!

SUPER GEREGELD!!

Gewoon TOP. !! geregeld

Hi Fred, wat een mooie review, bedankt! Mooi om te lezen dat alles super geregeld was voor je 60e verjaardagsfeest. We zien je graag nog eens bij De Wilgenweard!

GEWELDIG

Ontzettend fijne mensen die er werken! Ontzettend hartelijk, warm kortom heeerlijke mensen en personeel! Iedereen heeft er enorm van genoten! Dit is zeker een aanrader en ik heb gezegd dat wij er voortaan onze feesten gaan houden! Dus kortom als je een feestje wil organiseren ga gelijk naar de Wilgenweard!

Wauw, Eline! Wat een gave review. Super om te lezen dat je zo'n fijne avond hebt gehad en iedereen zo enorm genoten heeft. Daar draait het natuurlijk om op je 25e verjaardagsfeest! We zien je graag nog eens terug bij De Wilgenweard :)

Prima georganiseerd en vriendelijk personeel

We hebben bij de Wilgenweard geluncht, een vergadering gehouden, een e-chopper tocht gedaan en gebarbecued. Dit was allemaal prima georganiseerd en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Enige verbeterpunt is dat de e-choppers niet allemaal even snel gingen. We komen met de te ontvangen kortingsbon graag nog een keer terug.

Hi Stephan, bedankt voor de mooie review! Daar zijn we heel blij mee. Na een dag vergaderen is het altijd fijn om even lekker uit te waaien op een e-chopper en daarna de magen weer te vullen! Bedankt voor de feedback wat betreft de e-choppers, we gaan kijken of we daar iets mee kunnen. Hopelijk zien we jullie nog eens terug bij De Wilgenweard!

Alles wat goed geregeld en de barbecue was prima van kwaliteit

De verhuur van de kano's en de uitleg, begeleiding was prima geregeld, ook de communicatie vooraf was prettig en duidelijk. De barbecue was van prima kwaliteit, ook vonden wij het erg fijn dat er een vegamenu besteld kon worden m.b.t. barbecueën.

Hi Marlou, bedankt voor je mooie review! Wij denken graag met onze gast mee, zodat jullie optimaal kunnen genieten. Mooi om te lezen dat jullie een leuke dag gehad hebben. We ontvangen jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!

Supergezellig en goed georganiseerd

We hebben er een leuke neven en nichtendag gehad. Wegens van onze kant veel schuiven met tijden en activiteiten was er een kleine onduidelijkheid die meteen goed opgelost werd. Personeel is erg vriendelijk en bekwaam. De locatie prachtig. Hangt een goede sfeer. Eten was lekker en ondanks dat je gewoon drankjes haalt kregen we er ook water bij. Erg gastvrij. We hadden een CSI moordspel dat we met veel plezier gespeeld hebben. Zit leuk in elkaar en maakt een ontspannen activiteit. Daarna pizza gemaakt. Ook daar was de begeleiding ontspannen en gezellig en heeft het ons goed gesmaakt.

Hoi Marije, wat een mooie review, bedankt hiervoor! Goed om te horen dat jullie zo'n gezellige neven en nichtendag hebben gehad. Is het gelukt om de moord op te lossen of is de dader ontsnapt? Altijd fijn om een intensief onderzoek af te sluiten met lekkere pizza's! We zien jullie in de toekomst graag nog eens terug bij De Wilgenweard :)

was echt een top avond

Wij hebben met ons teamuitje Monkey Town ik hou van Holland gedaan. Was echt een super gezellige avond met z'n allen. Complimenten aan het personeel van die avond!!!

Hi Mehmet, bedankt voor je super mooie review! Leuk om te lezen dat jullie zo'n gaaf teamuitje hebben gehad. Jullie kennis over ons landje en cultuur is na zo'n feest weer helemaal up-to-date! We ontvangen jullie graag nog eens bij De Wilgenweard:)

We hebben een erg gezellige avond gehad met een leuke activiteit

Met onze gemengde groep heeft iedereen genoten van escaperooms van beat the matrix. Ik was wat huiverig of het voor iedereen geschikt zou zijn, maar ik werd door jullie gerustgesteld dat het zeker geschikt is voor iedereen. Ik ben blij dat we gegaan zijn, want iedereen vond het een leuke activiteit! Het buffet was ook goed, het was een gezellige avond.

Hoi Karin, wat een mooie review zeg! Onze collega's zijn inderdaad een kei in het geruststellen van onze gasten. Fijn om te lezen dat de avond zo goed bevallen is. Is het jullie gelukt om de geheime opdracht op te lossen? We zien jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!

Geweldig veel gelachen

De alleskunner gedaan. Geweldig mooi opgezet en ontzettend veel gelachen. De kwaliteit van het eten kan wel wat beter. Verder alles prima voor elkaar.

Hi José, bedankt voor de review. Goed om te lezen dat jullie zoveel gelachen hebben, dat is minstens net zo belangrijk als het winnen van "De Alleskunner"! Bedankt voor de tip wat betreft het eten: wij hebben het intern meegenomen in onze bespreking. We hopen jullie in de toekomst nog eens te ontvangen bij De Wilgenweard =)

Erg leuk!

Escape the forest was leuk! Duidelijke uitleg en fijne begeleiding. Het eten was erg lekker alleen wat weinig. De bediening was verder top!

Hi Myrthe, bedankt voor de mooie review! Goed om te lezen dat jullie genoten hebben van Escape the Forest. We zijn inderdaad intern bezig (geweest) met het bespreken van het diner, dank hiervoor. Hopelijk zien we jullie nog eens terug bij De Wilgenweard :)

Super leuke activiteiten

Ik vond de activiteiten heel erg leuk bedacht. Er had alleen wel iets meer snelheid in mogen zitten. Leerlingen moesten lang stilzitten/staan. Nu was het een warme dag dus dan is het minder erg maar op een minder warme dag had je hier wel last van gehad. De medewerkers waren erg gastvrij. Wij hadden alleen toevallig een dame op de groep staan die helaas niet heel erg enthousiast was, dat was wel jammer. Misschien vond ze het ook een lastige doelgroep of had ze ook last van de warmte, dat zou kunnen. Maar de uitleg was duidelijk, de spellen waren super leuk en goed bedacht. Het is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Hi Juliet. Fijn om te horen dat de leerlingen genoten hebben van Expeditie Robinson. De tip nemen we zeker mee. Door de hitte ging het inderdaad wat rustiger en ook de desbetreffende collega voelde ze zich die dag niet helemaal goed, maar stond er wel! Bedankt voor de waardevolle review en we ontvangen jullie graag zeker nog een keer bij De Wilgenweard!

Leuk om te doen, pizza's zijn lekker gebakken

Na een duidelijke uitleg konden we met ons gezelschap de pizza's maken. Er was ruime keuze in de ingrediënten. De pizza's zijn snel klaar waardoor je ook weer met elkaar aan tafel kan zitten om te eten. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Hi Berry, bedankt voor de review. Jullie hebben echt hele mooie pizza's gemaakt en het was leuk om jullie hierin te mogen begeleiden. Wellicht tot snel bij De Wilgenweard!

Wie is de Saboteur: superleuk spel!

Met een vriendengroep het spel 'wie is de saboteur' gespeeld. Leuke afwisselende activiteiten. Leuk middagvullend programma. Goede begeleiding! Aanrader!

Hi Janine. Top dat jullie hebben genoten van Wie is de Saboteur? Jullie hebben het top gedaan in het ontrafelen ;). Bedankt voor de review en wellicht tot een volgende keer bij De Wilgenweard.

topdag

Met 34 personen op een E-chopper een prachtige tocht vanaf De Wilgenweard over de Sallandse heuvelrug gemaakt. Natuurlijk nadien heerlijk met elkaar bijgekletst op het mooie terras van De Wilgenweard. De bitterballen en drankjes maakten deze dag helemaal af! Bedankt voor het regelen, jullie zijn superflexibel en tot de volgende keer!

Hi Gerda, bedankt voor de review. We zijn blij dat jullie genoten hebben van de E-Choppertocht en lekker hebben nagezeten. We ontvangen jullie graag nog eens bij De Wilgenweard.

Perfect!

Wij hebben een perfecte familiedag gehad afgelopen weekend. Allereerst werden we ontvangen met koffie/thee en een kozak en daarna zijn we het spel Beat the Matrix gaan doen. Super leuk spel om met kleine groepjes tegen elkaar te spelen! Vervolgens zijn we gaan kanoën en we sloten af met een BBQ. Alles tot in de puntjes verzorgd. Bedankt voor de mooie dag!

Hi Yke, bedankt voor de review. Wat fijn om te horen dat jullie hebben genoten van de familiedag boordevol plezier! We zien jullie graag nog eens bij De Wilgenweard :)

Een goed georganiseerde activiteit wat op een leuke manier begeleid werd.

Kinderen kunnen allemaal lekker bezig en hebben plezier met elkaar.

Hoi Niels, bedankt voor de review! We zijn blij om te horen dat de kinderen zich hebben vermaakt. Wellicht tot snel bij De Wilgenweard

Mooie kamer

Leuke kamer. Ook al waren we niet ontsnapt, we hebben veel plezier gehad! Ook met schrikeffecten, zo leuk!

Hi Sarina, bedankt voor de review! We zijn blij dat jullie hebben genoten van Der Bunker en jullie hebben het ook echt goed gedaan. We zien jullie graag nog eens bij De Wilgenweard

Alles naar wens geregeld

Hi Sousi. Wat fijn om te horen dat jullie een top teamuitje. Bedankt voor de top review en hopelijk tot snel bij De Wilgenweard

Leuke activiteit

Met een grote groep (52) hebben wij escape the forest gedaan. Dit was erg leuk. Goede service en samenwerking.

Hi Josephine, bedankt voor de review! Goed om te horen dat jullie teamuitje met Escape The Forest geslaagd was. We ontvangen jullie graag nog eens bij De Wilgenweard :)

Super goed

Leuk personeel, leuke activiteiten, mooi aan het water, alleen het eten kan iets beter misschien(niet dat het slecht was)

Hi Jef, bedankt voor je review! Hopelijk hebben jullie een goed feestweekend gehad ter ere van jullie kampioenschap. Bedankt voor de tip over het eten, wij gaan het intern bespreken en meenemen! Bij een volgend kampioenschap hopen wij jullie weer te mogen ontvangen bij De Wilgenweard.

Gaaf

Leuk ontzettend gelachen

Hi Seraya, goed om te horen dat jullie zo gelachen hebben tijdens het suppen! Is het gelukt om te blijven staan of zijn jullie toch in het water gevallen? We ontvangen jullie graag nog eens bij De Wilgenweard!

Super leuk!

Erg leuke middag gehad. Goede begeleiding en middagvullend.

Hi Bianca, bedankt voor deze super mooie review! Goed om te lezen dat jullie een leuke middag hebben gehad met het spelen van "Wie is de Saboteur?" Is het jullie gelukt om de Saboteur te ontmaskeren? Hopelijk zien we jullie in de toekomst nog eens terug bij De Wilgenweard!

Sportlaan 6 7443 RA Nijverdal