Laagste prijsgarantie

Door m’n eerdere aankoop bij Fietsenconcurrent waar ik een goede ervaring aan overgehouden heb, ben ik voor de fiets voor m’n dochter als eerste bij hen gaan kijken. we zagen een leuke fiets maar we zagen hem ergens anders goedkoper. We hebben dit aangegeven en zonder enige twijfel gingen zij mee in de prijs. Hartstikke blij mee natuurlijk. Opnieuw een uitstekende ervaring met Fietsenconcurrent. Nu wachten tot de fiets geleverd wordt.

Super ervaring

Ik ben het helemaal eens met suzan. Ik ben erg vriendelijk geholpen door zowel een mederwerker als bij de bezorging. Ik heb weinig verstand van fietsen dus ik heb me optimaal laten informeren. Ik ben zelfs wat kennis rijker geworden. Haha toch leuk al zeg ik het zelf. Het inruilen van m’n ouden fiets is een top actie! Ik ben gelijk van me fiets af en ik krijg nog extra korting ook, geweldig! Bedankt!

Petje af

Ook in deze moeilijke tijd levert Fietsenconcurrent snel. De bezorger hield zich aan de maatregelen die onlangs wel bij iedereen bekent zijn. Daarnaast ben ik erg tevreden met m’n fiets. Hij fietst als een zonnetje en ik kan niet wachten tot dat het écht lekker weer wordt!

DIKKE 10!

Gekozen voor Fietsenconcurrent omdat ik in m’n kring meerdere malen goede verhalen over hen gehoord heb. Ze maken de goede verhalen waar, wat een top service! Klein kwartiertje met een vriendelijke medewerker gebeld die mij adequaat geholpen heeft bij t zoeken van een fiets. Deze week m’n fiets ontvangen en door de bezorger werd ik ook heel vriendelijk geholpen. Ik heb niets aan te merken en ook ik zal een goed woordje over jullie doen! P.s. Mooie overzichtelijke website

Zeer deskundig!

Ik ben nogal een twijfelaar dus heb oneindig veel gechat met de Fietsenconcurrent. Iedere keer spoedig en deskundig geholpen. Erg fijn! Morgenochtend ontvang ik mijn fiets. Spannend!!!

Fijne levering maar erg vroeg

Over de communicatie en de fiets ben ik meer dan tevreden. Ik kreeg echter wel een tijdvak van 7:00 tot 8:30. Dat was voor mij wel aan de vroege kant. 7:15 stonden ze al voor de deur! Meneer was erg vriendelijk en nam keurig de tijd. Dat dan weer wel. Fiets is erg naar het zin.

Snel besteld en snel geleverd

Wij hebben voor onze dochter de Cortina transporter gekocht met krat. Eergisteren besteld, gisteren middag gekregen, mooi ding joh!

Ruim assortiment aan kinderfietsen

- ruim aanbod aan kinderfietsen - vriendelijke medewerkers - vriendelijke prijzen

Super snelle levering!!!

Ik was een beetje laat voor het bestellen van een fiets voor mijn zoon. Een dag voor zijn verjaardag belde ik met de fietsenconcurrent. Samen met Jelle een fiets uitgekozen en hij heeft alles op alles gezet om de fiets de volgende dag te leveren. Om 8:00 stonden ze al op de stoep! Bedankt voor jullie inzet en ik zal mij een volgende keer wat eerder melden haha.

Top service!

De levering van mijn bestelling bleek niet meer mogelijk omdat de fiets uitverkocht was, met hulp van de klantenservice van fietsenconcurrent heb ik een aantal goede alternatieven kunnen bekijken, en de jongens konden me ook duidelijk vertellen wat de verschillen waren, nu gegaan voor een mooie Giant, bedankt😀

Op zoek naar een fiets voor mijn vrouw ben ik bij Fietsenconcurrent uitgekomen om de laagste prijsgarantie, daar zitten natuurlijk wel haken en ogen aan dacht ik, maar eigenlijk valt me dat wel heel erg mee. De heren weten weldegelijk waar ze over spreken, de fiets is helemaal afgemonteerd en er waren ook geen bijkomende kosten zoals verzendkosten of montage kosten of verwijderingsbijdragen, dat viel me reuze mee, verder vriendelijk geholpen, gewoon zeer tevreden!

Duimpie omhoog!

Beste mense, erg netjes hulp gehad in de winkel in Heerhugowaard, waar we effe een daggie heen waren voor een proefritje. Fiets was perfect, service perfect, daarom, duimpie omhoog 🙂

Klasse

Snel en goed, de 4de fiets die wij hier al besteld hebben, goed in elkaar gezet, en voordelig geprijst, klasse!

Fijne bezorging en 100% rijklaar

Voor mij als iemand met twee linkerhanden ben ik erg blij met de geleverde fiets. Helemaal afgemonteerd dus lekker aan het fietsen geweest met het gezin. Niemand kom me bijhouden, met dat motortje in men bagagedrager. Haha. Bedankt!! groetjes Monica.

Top!!!

- Laagste prijs! - Gratis slot! - Rijkaar!

Hele fijne ervaring

Voor de 3de keer een fiets besteld. Eerst 2 fietsen voor mijn zonen en afgelopen een e-bike voor mijzelf. Iedere keer prettig contact. 1 x een probleem met de versnellingen gehad. Dit kon ik lokaal laten oplossen door Fietsenconcurrent. Tot snel :-)

Gazelle Orange

De Gazelle Orange gekocht met een middenmotor. Wat een genot! Lekker comfortabel. Ik kan iedereen deze fiets aanraden.

Uitstekend!!!

Gisteren een fiets besteld voor mijn zoon. Ondanks de Corona maatregelen hebben ze vandaag al de fiets afgeleverd. Vriendelijke bezorger. Bedankt! Mijn zoon is er erg blij mee.

Snelle respons

Na het bestellen van m’n gazelle Miss Grace kreeg ik al vrij snel een bericht dat m’n fiets afgeleverd ging worden. Helaas kwam die dag niet uit dus ik ging een mail sturen. Binnen een uur werd er al op gereageerd en werd de levering zonder problemen naar de gewenste dag gewijzigd. Hartstikke blij mee. Ik kan niet wachten om m’n fiets in ontvangst te nemen!!

Snelle levering (laagste prijs)

De levering duurde slechte 3 dagen. Zo snel had ik dat niet verwacht. Top!

Mooi Cortina fiets

Voor mijn vrouw een Cortina Family besteld. Had er een kinderzitje bijbesteld. toen de fiets geleverd werd zat deze al op de fiets gemonteerd. Kijk, dat is nog eens rijklaar leveren. Top hoor!

Accu defect

In december kocht ik voor het eerst een elektrische fiets. Nadat ik hem 2 maanden in gebruik had deed de accu het niet meer. Dat was een flinke tegenvaller. Ik mailde en na 2 dagen werd mijn fiets opgehaald. Fietsenconcurrent bevestigt inderdaad dat er iets mis was met de accu. Er is een nieuwe accu geplaatst in de fiets en gisteren weer terug mogen ontvangen. Hij rijdt weer als een zonnetje. Bedankt voor de service. Balen dat hij defect was maar keurig opgelost.

Uitstekende service!!

Via Fietsenconcurrent.nl een fiets voor onze zoon gekocht met inruil oude fiets. Afhandeling via de site verliep vlekkeloos. Een paar dagen voordat de nieuwe fiets geleverd werd, werd de oude fiets gestolen. Het inruilbedrag wilde ik uiteraard bijbetalen, maar uit coulance hoefde dat niet. Echt super. De aflevering zelf werd netjes aangekondigd en er werd vooraf gebeld op de dag van aflevering. Geweldige service, goede bereikbaarheid en vlekkeloze communicatie. Top!!

Supersnelle levering

Binnen enkele dagen kreeg ik al bericht dan m’n fiets geleverd zou worden, geweldig! De voorgestelde datum kwam alleen niet uit maar zonder problemen kon dit naar een dag later gewijzigd worden. Super service, ben heel blij met jullie!

Supersnel

Gisteren besteld vandaag al geleverd, wauw! Fiets is helemaal afgemonteerd en rijd geweldig, bedankt!