Pluspunten

Als iets goed is mag dat best gezegd worden. Dankjulliewel voor de mooie fiets!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

2 fietsen besteld. Een mama-fiets met kinderzitjes en een fiets voor onze zoon. Goed geadviseerd voor de fiets van mijn zoon. Wilde een 26 inch fiers kopen. Echter adviseerde de klantenservice op basis van zijn lichaamslengte een 28 inch(volwassenfiets) in de kleinste framemaat. Uitstekende keuze geweest, blijkt nu wij de fietsen geleverd hebben gekregen. Levering binnen 2 dagen. Prima online shop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eenvoudig mijn selectie kunnen maken voor een geschikte fiets, had nog een paar vraagjes of er ook een kinderzitje op geplaatst kon worden en deze zijn keurig en snel beantwoord via de chatfunctie. Belangrijkste is dat de fiets netjes en compleet rijklaar op de aangegeven datum aan mij is bezorgd, heb er tot op heden erg veel plezier van!!

Als iets niet goed is laat ik het weten maar als het wel goed is laat ik het ook zeker weten! Net zo fair

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een webwinkel die ook daadwerkelijk zijn verwachtingen waarmaakt! Mooi fiets, beste prijs en duidelijke communicatie. Voor aankomend schooljaar heeft mijn zoon nog een nieuwe fiets nodig. Wij komen zeker terug!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Positief verrast. Geen lange wachtrijen voordat er is opgenomen wordt(weleens anders ervaren). Goed geholpen per telefoon en paar keer via de chat op de website. Gekozen voor een Cortina U4 transport N7 2019 Dames. Mijn oude fiets ingeruild voor extra inruilkorting. Deze had een lekke band, maar dat zagen ze door de vingers. Ben super blij met de fiets en de service van fietsenconcurrent.nl.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Paar dagen geleden een Gazelle fietst besteld, modeljaar 2020. Alleen fietsenconcurrent.nl had deze op hun website. Erg blij met de fiets. Deskundig geholpen en keurige aflevering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een moederfiets voor mijn vrouw gekocht bij fietsenconcurrent. Had een kinderzitje erbij besteld en deze was al gemonteerd bij levering. Ideaal! Ze is er erg blij mee en gebruikt hem bijna dagelijks.

Factuur kreeg ik in eerste instantie alleen op papier. Later ook per mail gekregen maar moest hier wel om vragen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De fiets die mijn zoontje graag wilde was nergens te krijgen maar bij fietsenconcurrent gelukkig wel. Binnen een paar dagen had ik de fiets in huis en was mijn zoontje blij. Bedankt voor de service, ik ga jullie zeker aanraden in mijn kring!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eindelijk een online fietsenwinkel gevonden die fietsen inruilt! Tijdens het bestellen was al duidelijk wat ik voor mijn oude fiets kreeg. Moest 2 weken wachten op de fiets. Keurige bezorgen die gelijk de oude fiets mee terug nam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- overzichtelijke website - vriendelijke klantenservice - snelle levering - vriendelijke bezorger -top service Mijn dochter is erg blij met haar nieuwe fiets!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een fiets besteld die in de top aanbiedingen stond en staat. Ik ben echt aangenaam verast met de Gazelle Puur NL+ C7 HFP Dames (SALE). Fietst top, prima ondersteuning, goede prijs en een gave look. Al met al dus dik tevreden. De leverdatum en tijdsindicatie kreeg ik te horen via de email. Zelf geen enkele mail gestuurd richting de fietsenconcurrent. En zo hoort dat natuurlijk ook. Fijne afhandeling van mijn bestelling. Zo kan het dus ook tegenwoordig. Merci!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb zeer weinig vrije tijd om bijv. Een fiets te ontvangen. Gelukkig kon fietsenconcurrent precies aan mijn wensen voldoen. Ik ben erg blij met ze en werd ook heel vriendelijk geholpen. Ik raad ze zeker aan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

1 woord : Topfirma !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voordrager van mijn dochter haar gazellefiets was gebroken. Ik had een mail gestuurd en ik kreeg meteen een reactie. Ik moest foto's doorsturen en het framenummer. Hierop kreeg ik meteen een reactie dat er een nieuwe voordrager was besteld. Ik vind het echt super opgelost en ook zo snel.

Ga vooral zo door. Ik ben echt heel erg blij met jullie. Ik heb meerdere fietsen besteld bij dit bedrijf. Altijd vriendelijke bezorging en netjes op de hoogte gebracht van de bestelling. Ook over bezorgdagen/tijden

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik hoop dat ik deze ga ervaren

Als er een foute fiets wordt bezorgd moet niet het bedrijf op 1 staan, klant is koning, zorg dat je je klant serieus neemt en handel eerst met de klant de klacht af!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Via de chat erg goed geholpen en mijn bestelling is direct door de desbetreffende medewerker verwerkt. Met enkele minuten alle informatie die ik nodig had!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fiets op voorraad en de volgende dag in huis. Mijn oude fiets ingeleverd. Kreeg daar nog €125 wat ik een zeer schappelijke prijs vondt. Lekker fietsen dit paasweekend, thanks!!

Niets

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg fijn geholpen door de klanten service. De mooie sensa cintura gaat als een speer, de heren weten er ook veel over te vertellen dus je krijgt precies wat je wenst, aanrader!

None

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een onderdeel van mij fiets was afgebroken. Klantenservice gebeld en zij stuurde mij gelijk het onderdeel op. Blij dat het zonder moeite gelijk opgelost werd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb bij de fietsencuncurrent een nieuwe fiets besteld omdat ze de goedkoopste waren. De fiets is zonder bezorgkosten bij mij thuis geleverd. Jammer dat sommige fietsen wel lang duren voor ze er zijn maar daar kan fietsenconcurrent niks aan doen. Altijd goeie communicatie gehad via mail en chat, de volgende fiets halen we zeker weer hier!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende klantenservice. Ik ben juist geadviseerd over mij vragen. Mijn oude fiets kan ik mooi inleveren, hoef hier niks voor te doen en ik krijg een mooie inruilkorting, top! Kan niet wachten op mijn bike.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen.

Levertijd beloofd die vervolgens niet nagekomen werd (zou 5 weken later worden en na bellen 3 weken). Bestelling geannuleerd en vervolgens een mail gekregen dat het 10 werkdagen gaat duren voordat ik mijn geld terug krijg!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mijn keuze is gevallen om fietsenconcurrent vanwege de prijs in combinatie met de inruil van mijn oude fiets.

Mijn fiets besteld in week 8, werd verwacht in week 10, inmiddels week 12 en de klantenservice kan nog niet aangeven wanneer ik de eerste rondjes op mijn fiets kan maken. Sneller leveren of duidelijker zijn over de bezorging zou ik als verbeterpunt willen aangeven.

2 sterren: slechter dan verwacht

Fiets besteld en tot heden nog niet een exacte datum gekregen wanneer mijn fiets komt. Er is al twee keer een dag afgesproken met mij, dat de fiets zou komen. Waardoor ik daar rekening mee hou in verband werk en dan thuis willen zijn. En alle twee keer niet op komen dagen. Geen telefoontje gekregen niks. Je moet er zelf achter aan. Dat kan je gewoon echt niet maken. En als er dan vanuit de klant gevraagd wordt voor een compensatie. Dat wuiven ze het af. Nee voor ons helaas nooit weer.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

De website en het bestelproces zitten erg eenvoudig in elkaar. Ik kon heel makkelijk en met weinig stappen mijn mooie Gazelle miss grace kopen. Ik kan niet wachten tot me fiets er is!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Fietsenconcurrent.nl

Filter op Taal