Filters

1

Bizar slecht bedrijf

Een maand lang op een fiets gewacht terwijl deze op voorraad was en binnen 5 dagen geleverd zou worden. Na elke week smoesjes aangehoord te hebben, heb ik zelf de bestelling na een maand geannuleerd. Maar hij zou nu echt bij de bezorgdienst afgegeven worden…..trap er niet in mensen!

  • Aanbevelen? Nee
1

Heel bijzonder slecht

Nadat ik ruim 14 weken op de fiets van mijn dochter heb moeten wachten heb ik de bestelling maar geannuleerd. Nul communicatie van hun kant.

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloze webwinkel

Waardeloze webwinkel. Op 19 mei enkele accessoires besteld die gewoon op voorraad waren. Vandaag, 1 juni, nog steeds niet verzonden. Mailen en bellen helpt niet. Ze reageren onverschillig. Ik zou hier NOOIT meer iets bestellen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer slecht

Fiets besteld die op voorraad zou zijn. Na een week nog geen bericht en geen reactie op mail. Na 10 dagen gebeld, ik zou die middag wat te horen krijgen. Geen bericht. Dag erna gebeld waarop ik in de middag een bericht kreeg dat de fiets is over gedragen aan de vervoerder. Na een week de vervoerder gebeld; die hebben de fiets nooit ontvangen. Dus oftewel ze hebben ons gemaild dat de fiets was overdragen om ons aan het lijntje te houden. Schandalige service. We hebben de bestelling geannuleerd.

  • Aanbevelen? Nee
3

Foutieve informatie rondom leverbaarheid , schade geconstateerd bij levering, oplossing onvoldoende

Fiets besteld die "direct leverbaar" zou zijn. Email ontvangen na de bestelling dat de fiets een week later geleverd kon worden, prima. Echter blijkt na een paar dagen dat de fiets pas na een maand geleverd kan worden vanwege "dat er productieproblemen zijn opgetreden". Vlak voor de levering krijg ik een email dat het bestelde kinderzitje nou toch niet op voorraad is en dat deze pas later wordt opgestuurd. Bij de levering blijkt ook dat er lakschade is aan de fiets. Ik heb de klantservice gebeld, zij zouden een lakstift opsturen met een kleur die matcht bij de lak van de bestelde fiets. Alweer twee weken later (zes weken na originele bestelling) krijg ik mijn kinderzitje en lakstift, echter is deze niet een 100% match. Zij hebben een lakstift gestuurd van een andere merk die vergelijkbaar is, maar je ziet de krassen nog duidelijk, ook met de nieuwe lak.

  • Aanbevelen? Nee
1

Foutief product / communicatie / retour afhandeling

Fiets besteld via de site, leek in eerste instantie allemaal goed en netjes geregeld. Vooraf geïnformeerd of het een nieuwe fiets was, plus of het zadel (en daarbij stuur juiste verhouding) lager kon worden gezet voor of bij aflevering.Dit kon volgens fiets concurrent met de inbussleutel, bij het verlagen van het stuur bleek alleen de schroef van het stuur niet meer vast te gaan. Meteen gemaild en gebeld, er werd aangeraden om het stuur er af te halen en de fiets om te keren etc, zo gedaan. Helaas tevergeefs. Vervolgens opnieuw gemaild en gebeld na dit allemaal gedaan te hebben, werd gezegd de fiets naar een fietsenmaker te kunnen brengen voor reparatie, voor max €30. fietsenmaker had daar meer tijd voor nodig en kon niet zo snel zien waar het aan lag dus €30 kon niet worden aangegeven. Na verder beraad en overleg over de aankoop via fietsenconcurent, tot het besluit gekomen dat deze fiets (wat dus eigenlijk ook een b-stock model kan zijn maar als nieuw verkocht dat is nu niet duidelijk ),met deze gebreken retour gaat en dat we het bedrag retour willen en elders gaan om om de fiets aan te schaffen van de week via plaatselijke winkel. Toen gemaild om dit schriftelijk kenbaar te maken, na dat daar geen reactie op volgde is er gebeld, antwoord via de mail over het ophalen en verwerking retour bedrag, zou begin middag in de mail zitten. Einde van de middag tegen sluitingstijd nog geen mail gehad en op Iris gebeld, er zou alsnog meteen een bevestiging worden gemaild door de gene die het dan in behandeling zou hebben maar nog steeds geen bevestiging over de afhandeling in de mail gehad. Dat een product door een fabrieksfout gebreken heeft is winkel niet aan te rekenen maar wel heeft fietsconcurrent verantwoordelijkheid dit op behoorlijke wijze tot afronding te brengen als verkoper.graag had ik een positieve review geschreven, of geen, door dit verloop helaas nu dit ten bate van potentiële kopers, hopelijk kan er nog iets positiefs als review, dit is wat het is nu.

  • Aanbevelen? Nee
1

ZEER SLECHT

fiets gekocht union e-fast uit 2024 blijkt gewoon uit 2023 te zijn staat gewoon op de sticker bij het frame nummer onder uit het zicht weggestopt accu kunnen we er niet uithalen want de sleutel draait niet mee zodat de accu ook niet los komt .Maar weer bellen zouden terugbellen om het op te lossen moeten dat nu nog doen De fiets is dus niet nagekeken en hij is niet van 2024 wat een boevenbende

  • Aanbevelen? Nee
2

Waardeloos

Leveren expres een te kleine fiets. Waarbij ze de framemaat sticker weghalen zodat je de fiets accepteert bij aflevering (je gaat hem dan immers niet opmeten) en daarna blijft elke vorm van oplossing uit.

  • Aanbevelen? Nee
4

Erg slechte service en lange levertijd.

Fiets van 1,5 jaar oud bij Fietsenconcurrent vandaan kapot, kan gebeuren, 5 weken! geleden opgehaald ter reparatie. Na 2 weken niets gehoord te hebben toch zelf maar gebeld; fiets nog niet gemaakt. In de 3 weken daarna zelf ook steeds moeten bellen over hoe het er voor stond. 1,5 week geleden fiets gemaakt na 3,5 week, toen ook te horen gekregen dat de fiets aan de vervoerder overgedragen zou worden, helaas nog steeds geen fiets. Als ik dit eerder had geweten, had ik mijn fiets nooit ter reparatie overgedragen aan Fietsenconcurrent! Wees gewaarschuwd voor de erg lange tijd dat je je fiets kwijt bent.

  • Aanbevelen? Nee
3

NOOIT MEER !!!!

Wij hebben enorm veel spijt dat we hier een elektrische fiets gekocht hebben. Maarja was een leuke aanbieding en je gaat er vanuit dat alles goed gaat. Maar de fiets al in Februari gekocht zodat we ruim op tijd waren met een nieuwe fiets voor onze zoon die naar de middelbare zou gaan. Amper op die fiets gefietst vanwege het weer. Uiteindelijk gaat de fiets zon herrie maken op zijn voorwielmotor, contact opgenomen, moesten een filmpje/geluidsfragment zien/horen. Prima, ook verstuurd, duurt dan erg lang voordat je reactie krijgt, dus zelf weer achteraan moeten bellen. Dan word besloten de fiets bij ons op te laten halen (€30,00 vervoerskosten voor onszelf maar dat wisten we dus geen probleem als de fiets maar weer goed gemaakt word) Uiteindelijk 7 weken !!! bij hun gestaan omdat er een nieuwe motor ingezet zou worden. Gevolg: kind op op zijn basisschool fiets naar de middelbare omdat die inmiddels weer aan de gang waren. Komt de fiets terug, meteen een rondje mee gaan rijden, en ...... probleem is niet opgelost !!! maakt nog steeds het zelfde geluid. Weer een filmpje + mail gestuurd en weer geen reactie, dus maar weer gebeld. Excuses want het was zo druk maar de leidinggevende zou mij terug bellen met spoed. Andere dag nog niks gehoord, weer gebeld, en ja hoor ik werd terug gebeld. 1000x excuus, ze zouden met spoed de fiets WEER op komen halen, transport kosten voor hun en ik zou een zelfde leenfiets krijgen (Cortina U4, maat 50) nog specifiek gezegd dat het een maat 50 moest zijn omdat onze zoon nog niet zo groot is. Komen ze gisteren met spoed de fiets ophalen en wat denk je: leen fiets bij van merk POPAL en veel te grote maat !!!!! Echt om super sjagerijnig van te worden !!! De chauffeur belde meteen met fietsenconcurrent, de leidinggevende was er niet maar ze zouden z.s.m. contact met mij opnemen. Nou ze moeten nu nog steeds contact met me opnemen !!!! Echt wat een onprofessionele bedoeling hier !!!!

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima fiets en levering, service kan beter.

In april heb ik een fiets gekocht via het fietsplan van mijn werkgever. Ik heb destijds voor fietsenconcurrent gekozen vanwege het aanbod en de prijs. Bij de levering van de fiets had de koerier het volledige bedrag op de factuur staan dus moest ik het bedrag vanuit het fietsplan nogmaals betalen. Gelijk gebeld met fietsenconcurrent waarbij mij verzekerd werd dat ik het bedrag binnen enkele werkdagen teruggestort zou krijgen. Enkele werkdagen werden helaas toch snel enkele weken. Uiteindelijk met een goed gesprek alles af weten te ronden waarvoor ik gecompenseerd ben! Al met al een redelijke positieve ervaring met fietsenconcurrent.

  • Aanbevelen? Nee
10

Bereikbaar en snelle service

De bereikbaarheid bij Fietsenconcurrent is zoals het altijd zou moeten zijn. Echter -en zeker bij een online shop- mag je blij zijn als er na dagen wachten een reactie komt op je chat bericht. Niet bij Fietsenconcurrent: gelijk iemand aan de lijn. Ik werd prima geadviseerd en geholpen. Een kleine storing aan mijn nieuwe fiets werd keurig opgelost zonder gedoe. Geen weken je fiets kwijt maar ik mocht tot een bepaald bedrag naar de lokale fietsenmaker. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
1

Fietsenconcurrent komt eigen beloften niet na!

Fietsenconcurrent adverteert met een laagste prijs garantie echter houden ze zich niet aan deze garantie. Vals lokkertje en gewoon niet netjes om je niet aan je eigen voorwaarden te houden! Oneerlijk bedrijf!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Leon, Bedankt voor uw beoordeling. Uw verzoek voldoet inderdaad aan alle voorwaarden, dus wij willen de fiets aanbieden voor dezelfde prijs. U heeft hier reeds een mail over ontvangen. Mocht u hierover nog vragen hebben, kunt u ons uiteraard altijd bellen. Met vriendelijke groeten, Team Fietsenconcurrent.nl

10

Erg goede duidelijke communicatie en service!

Zowel bij de aankoop van mijn E-,bike, als bij de reparatie (binnen de garantietermijn) verliep alles perfect. De telefonische en E-mail communicatie verliep erg prettig. Tijdens de afwezigheid van mijn E-bike voor reparatie, had ik een leenfiets tot mijn beschikking gekregen. Daar ik mindervalide ben, was dit erg belangrijk voor me. De fietsvervoerder was ook heel duidelijk wanneer hij langs zou komen en was alle keren goed op tijd. Niets dan lof!!!

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer service onvriendelijk

Allereerst ontving ik de fiets niet binnen 3 dagen maar na 10 dagen. Ik gebruikte de fiets voor de eerste keer op de 4e dag na levering voor een kort ritje van 1km. Toen viel op dat de pedaal steeds doortrapte en niet goed werkte. Ik gaf het de voordeel van de twijfel en keek het even aan nog. Door ziekte kon ik pas op 30 januari de fiets weer gebruiken naar werk. Toen werkte de trappers halverwege niet meer, trapte de fiets steeds door en deed het alleen in de 7e versnelling. Doordat de trapper geen grip kreeg viel ik bijna van mijn fiets. Toen ik dit gisteren (de 18e dag na levering) door gaf kreeg ik een link naar een ingewikkelde handleiding om de versnellingen zelf af te stellen. De fiets is gloednieuw en moet rijklaar en goed functioneren bij afleveren. Dat is de overeenkomst. Belachelijk. De fiets heeft 709 euro gekost. Dat is een prijs waar je kwaliteit voor mag verwachten.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Nora, Bedankt voor uw bericht. Dat is inderdaad niet zoals een nieuwe fiets hoort te functioneren. Onze excuses hiervoor. Uiteraard heeft u gewoon garantie op de fiets en is de fiets opgehaald om het probleem kosteloos te verhelpen. Met vriendelijke groeten, Team Fietsenconcurrent.nl

10

Zeer tevreden.

Twee nieuwe fietsen gekocht om de scherpe prijzen. Levering binnen de gestelde termijn, en de nieuwe fietsen waren perfect rijklaar gemaakt. Top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden.

Twee nieuwe fietsen gekocht om de scherpe prijzen. Levering binnen de gestelde termijn, en de nieuwe fietsen waren perfect rijklaar gemaakt. Top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden.

Twee nieuwe fietsen gekocht om de scherpe prijzen. Levering binnen de gestelde termijn, en de nieuwe fietsen waren perfect rijklaar gemaakt. Top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service en snel geleverd voor een goede prijs.

Fietsen inclusief tassen en computers (Sigma BC 8.0) besteld. Snel geleverd uit voorraad.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldige service

wij wilden een weekend weg naar Wieringerwerf. Vanuit Zeist alles ingepakt ,fietsen op de auto en op naar de besteming. We waren er bijna en ik kwam er achter dat we de batterij oplader voor de fietsen waren vergeten. Wat te doen. we hebben gevraagd of we een oplader konden kopen. wij kregen er 1 in bruikleen. we konden ons weekend met een grote glimlach tegemoet gaan. We hebben heerlijk gefietst in de omgeving van Wieringerwerf en op Texel. Dankzij de super service van deze aardige man. nogmaals heel veel dank. groeten Bart en Annet uit Zeist

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service, ze doen wat ze zeggen!

In juni heb ik een nieuwe fiets gekocht bij de Fietsenconcurrent. Omdat het een groot bedrag was, heb ik even gebeld met de klantenservice en ik begreep dat je ook gewoon bij levering kunt betalen. Op de dag van de levering, kreeg ik een appje van de bezorger met zijn locatie, waardoor ik precies wist wanneer ik mijn fiets kon verwachten, echt zo fijn (en nog niet eerder zo zorgvuldig meegemaakt). Zowel de bezorger als de klantenservice vond ik zeer vriendelijk en er werd meegedacht toen ik iets vergeten was te bestellen (dit werd kosteloos nageleverd). Ik vond het best spannend om een fiets te bestellen bij een internetbedrijf, maar ben ontzettend blij met deze ervaring (en mijn fiets)!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische Service!

Door een miscommunicatie iets mis gegaan met 2 kinderzitjes. Na wat bellen en mailverkeer afgelopen weekend 2 splinter nieuwe kinderzitjes geleverd. Wat een super service! Doen exact wat ze beloven daar hoef je je absoluut geen zorgen over te maken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service!

Mijn fiets toonde na 8 maanden een defect. Lokale fietsenmaker gaf aan dat ik naar de verkopende partij moest. Fietsenconcurrent handelde snel en hebben spoedig de fiets op gehaald, gerepareerd en teruggebracht! Wel jammer dat er geen leenfietsen ofzo beschikbaar zijn….

  • Aanbevelen? Ja
1

Koop nooit een fiets bij fietsconcurrent!!

De levering van de fiets verliep allemaal prima, maar daarna ondervond ik 2x problemen met de fiets van dingen die nog binnen de garantie vielen (een scheef zadel en een kapotte accu). Het contact verliep moeizaam en was weinig oplossingsgericht. De service vind ik dus zeer ten wensen overlaten en ik zou niemand dan ook aanbevelen om hier een fiets te kopen. De goede prijs is het het niet waard als je vervolgens problemen met de fiets hebt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kim, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het erg jammer dat u ontevreden bent over onze service. U bent het niet eens op de wijze hoe wij onze garantie afhandelen. U heeft 2 jaar garantie op de fiets. Binnen deze periode kunt u ons ten alle tijden contacten voor het oplossen van het probleem. Het is wel zo dat de afstand tussen u en ons niet onder garantie valt. Toch komen wij in de eerste 3 maanden de fiets kosteloos ophalen mocht u niet in de gelegenheid zijn om de fiets te brengen. Na deze 3 maanden delen wij de bezorgkosten met u. Dat betekent dat dit €29,99 kost. Na een jaar bedrag de kosten 2 x €29,99. De rest van de kosten vallen allemaal onder de garantie. Dit communiceren wij zowel op de website als op de factuur. Het spijt ons dat dit alsnog een verrassing voor u was. Mocht u alsnog een beroep willen doen op de garantie, vernemen wij dat uiteraard graag. We helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, Team Fietsenconcurrent.nl

10

Top

Snelle levering. Fietsen werden rijklaar geleverd. Zowel de 12 inch fiets als mijn mama fiets! Zo super fijn dat wij zelf hier niks meer aan hoeven te doen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Harlingerstraat 7

1704 BT Heerhugowaard

072 - 20 499 00

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.