Mooie fiets

Heb er al 3 x een fiets met alle tevredenheid aangeschaft. Met jonge kinderen gaat dit nu eenmaal hard en staan behoorlijk wat kosten tegenover. De prijs is dan ook de voornaamste reden om hier een fiets te kopen. Daarnaast ook nog geen problemen gehad met de fietsen.

Goede garantieafhandeling

Zelf ook werkende op de klantenservice en dan weet ik dat het soms vervelend is als een consument na een jaar komt voor een garantie-aanvraag. Na een jaar had ik namelijk een probleem met m’n accu. De accu had ik iom fietsenconcurrent opgestuurd naar hun vestiging in Heerhugowaard. Zij hebben de accu bekeken en een nieuwe opgestuurd onder garantie. Bedankt voor de fijne afhandeling en medewerking! De volgende fiets voor iemand van mijn gezin gaat zeker aangeschaft worden bij jullie.

Top service!!!

Mijn versnellingen deden het niet goed. 1 telefoontje met Fietsenconcurrent en het probleem was binnen No time opgelost. Vriendelijke meneer aan de telefoon. Bedankt Jelle voor de heldere uitleg. Ik kan iedereen Fietsenconcurrent aanraden.

Cortina fiets met inruilkorting

Vorige week een Cortina U4 besteld. Ik kon mijn oude fiets inruilen. Ideaal! Na 2 dagen kwamen ze de nieuwe fiets al bezorgen en namen ze de oude fiets mee. Nieuwe fiets fietst heerlijk! Bedankt Fietsenconcurrent :-)

Beste prijs en snel bezorgd

Gazelle Orange C7+ Heren 57 cm besteld. Gratis binnen 1 week geleverd, terwijl bij de anderen was de fiets niet op voorraad (en bezorgkosten van 30 euro). Helemaal blij met de FietsenConcurrent. Bezorger heeft 15 minuten van tevoren netjes gebeld. En ook nog een gratis insteekketting ontvangen! Prima service!

Gazelle Orange

Ik heb hier een nieuwe fiets gekocht. Fietst heerlijk! Bedankt tot zover :-)

Goede klantenservice > keurige levering > top fiets

Erg prettige ervaring gehad met fietsenconcurrent. Vanaf moment 1 duidelijk en goed geïnformeerd. Accessoires waren al voor me op de fiets gemonteerd en vriendelijke bezorger met kennis van zaken. Blij om de fiets bij jullie besteld te hebben.

Mooie Cortina met inruikorting

Heb een moederfiets van Cortina besteld en kreeg nog een mooi bedrag voor mij. Oude fiets. Wist niet dat dit online ook kon. Ideaal! Fiets nu al enkele weken met mijn zoontje voorop. Bedankt Fietsenconcurrent.nl

Uitstekende service en superklantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk. Hele goede service en komen afspraken keurig na. Volgende keer zeer zeker weer bij De Fietsenconcurrent bestellen!

Fietsenconcurrent.nl beoordeeld met een 10!

- adequate service - snelle levering - overzichtelijke website - keurige afhandeling - laagste prijsgarantie Iedereen die op ‘t punt staat om een fiets aan te schaffen raad ik dit bedrijf bij aan. Geen op- of aanmerkingen!

Prima service en vriendelijk personeel

Ik heb via fietsenconcurrent een e-bike gekocht tijdens de garantieperiode was er een defect aan de ondersteuning. Hiervoor heb ik contact opgenomen en kon de fiets gelijk brengen. Na onderzoek was er een sensor defect deze moest bestel en vervangen worden 2 dagen later kon ik de fiets weer afhalen. Nu is de fiets meer dan twee jaar oud en dus uit de garantie en is het zadel afgebroken, ook hiervoor contact opgenomen en ondanks de garantieperiode was verlopen heb ik gratis een nieuw zadel gekregen. Hierdoor vind ik, dat deze firma zeker voor een warme douche in aanmerking komt.

Nette fiets voor een nette prijs!

Gazelle Esprit met 7 versnellingen gekocht voor mijn vrouw. Goed geadviseerd door de verkoper en kreeg ook nog eens een gratis insteekketting.

De medewerkers waren heel vriendelijk

Vorige week mijn fiets hier gekocht en het bevalt mijn super goed. Alles op de fiets doet het goed en de medewerkers waren heel vriendelijk en hielpen me goed

Veel keuze, goed advies in de winkel

Veel keuze in fietsen, goede prijzen. Rijklaar afgeleverd, erg fijn.

Goede ervaring

M’n fiets op de aangevraagde datum geleverd gekregen. Een dag van te voren een tijdsblok ontvangen, goed geregeld!

goeie fiets, top kwaliteit!

Moederfiets

Nu 2 maanden in het bezit van een Gazelle Bloom. Kapje van het spatbord was eraf gevallen. Contact opgenomen met de Fietsenconcurrent. 2 dagen later had ik een nieuw kapje in huis. Prima service!

Binnen 3 dagen geleverd

Bestelde een Cortina U4 voor mijn zoon. Hij had hen direct nodig voor schoolkamp. Werd keurig binnen 3 dagen geleverd. Mijn zoon is er erg blij mee!

Top!!!

Giant fiets gekocht. Kreeg nog €330 voor mijn oude fiets. Ideaal want die stond nu toch in de weg. Bedankt voor de service tot zover!

Mooi fiets voor een mooie prijs!

Fietsenconcurrent, Nogmaals van harte bedankt voor het tijdig leveren van de stoere kinderfiets voor mijn zoontje! Ik was zelf aan de late kant maar jullie zorgde ervoor dat hij toch nog op tijd was. Super vriendelijke bezorger!

Retour bedrag nog steeds niet erug

Ze geven goede service als je er iets besteld,maar als he je fiets retour stuurt geven ze niet thuis. Ik ben al 2,5 week aan het wachten op mijn geld,al vaak gebeld en gemaild, Er wordt steeds van alles beloofd(we bellen je terug,de baas gaat het morgen meteen overmaken,enz enz),maar ze maken niks waar. Erge slijt dat ik daar en online een fiets heb besteld. Het gaat ten slotte ook niet om een paar tientjes he..

Echt super service

mijn lampje op mijn fiets was stuk gegaan. Ik heb gebeld en ze deden niet moeilijk ik kreeg gelijk een nieuwe lamp opgestuurd. Mijn achterlamp het hoesje was bij het station kapot gegaan, ik dacht ik benoem het even.... en ja hoor ook die kreeg ik er gratis bij! Echt super survice! Dank jullie wel!

Helemaal top van a tot z

Fiets online gekocht, daarin fijn begeleid. Lange wachttijd gezien cortina de fiets niet op voorraad had. (Toch kwam fiets twee weken eerder dan gecommuniceerd.) Heel prettig dat chauffeur persoonlijk contact opnam voor een precieze tijd voor de aflevering, dat is net dat beetje extra service wat je vandaag de dag zo waardeert! Dikke vette 10; fietsenconcurrent bedankt!

Gazelle Bloom

Nu 2 dagen een Gazelle Bloom in huis voor mijn vrouw. Dik tevreden! Goed geadviseerd en een snelle levertijd. Bedankt!

Wat een goede service

Mijn Sparta 20i, is waarschijnlijk een “maandagochtend” fiets, steeds mankeerde er iets aan. De fietsenconcurrent heeft iedere keer de fiets opgehaald en naar tevredenheid gerepareerd. Omdat Sparta zich terugtrekt van haar verantwoordelijkheden, geeft de fietsenconcurrent mij een extra jaar garantie, fantastisch!