Goede communicatie

Tsja dan heeft je dochter een nieuwe fiets nodig en wilt ze perse die ene fiets! Lokaal nergns te verkrijgen. Op de website van Fietsenconcurrent stond dat de fiets besteld was bij leverancier. Doordat ik contact op heb genomen wist ik dat de fiets binnen 2 weken bij de fietsenconcurrent zou zijn. Ik kon zelfs voor betalen bij levering kiezen! Hoe tof is dat?! We hebben een mail gekregen dat de fiets binnengekomen was en dat de vervoerder contact met ons zou opnemen voor de bezorging. Dit deed hij en gister is de fiets in ontvangst genomen. Wat is mijn dochter blij met de fiets! Super bedankt dat jullie ons op de hoogte hebben gehouden!! Dit nam een hoop stress bij mijn dochter weg!

Fijne service

Fiets was op voorraad en ik had de fiets binnen 1 week in huis. Vriendelijke chauffeur. Nadat de chauffeur weg was zag ik een kleine beschadiging. Via de mail foto’s gestuurd en het werd meteen opgelost. Erg tevreden met deze service!

De gewenste fiets van mijn dochter was overal uitverkocht. Ze moest en zal perse de Cortina u4 denim in het rood hebben. Uiteindelijk online gaan kijken en op de website van Fietsenconcurrent.nl stond dat dr fiets op voorraad was. Ik gelijk gebeld en hij was op voorraad. Fiets besteld en na ongeveer 5 dagen stond de fiets voor de deur. Zeer vriendelijke dame die de fiets kwam bezorgen. Al met al fijne ervaring. Bedankt Fietsenconcurrent!!

Fiets wekenlang niet geleverd ondanks belofte

Zeer slechte ervaring door tweemaal uitstel van levering. Eerste keer 3 weken, daarna nog eens 5 weken. Als alternatief kan ik een fiets kiezen waarvoor ik moet bijbetalen! Bestelling afgezegd en bij 12GO biking binnnen 2 dagen in huis!

Beste Floris, Bedankt voor uw review. We begrijpen uw teleurstelling. Tot twee keer toe zijn er beloftes gekomen vanuit de fabrikant die zij niet hebben kunnen waarmaken. Hiervan bent u uiteindelijk de dupe geworden. Onze excuses. Fijn dat u de fiets elders toch nog heeft kunnen vinden. Wij wensen u vele veilige kilometers! Met vriendelijke groeten, Team Fietsenconcurrent.nl

Fijn contact

Erg fijn dat er zo snel wordt gereageerd op de chat! Hierdoor had ik snel duidelijkheid over de fiets die ik graag wilde. Ik heb gelijk een bestelling geplaatst.

Erg fijne service

Zeer behulpzaam! Erg blij dat er bij de aflevering van de fiets pas betaald kon worden. Vervoerder heeft het zadel nog voor mij versteld want deze stond te laag. Achteraf wilde ik toch graag een verzekering afsluiten. Contact opgenomen en het werd gelijk geregeld! Echt top gewoon! Ik weet waar ik de fietsen van mijn kinderen ook ga aanschaffen.

Ik had een proefrit aangevraagd omdat ik opzoek was naar een goede fiets. Bij Fietsenconcurrent de ideale fiets gevonden. Wel eerst een proefrit om te kijken of het een fijne fiets is. Gelukkig is de fiets naar wens en ik kon de fiets gelijk mee nemen! Dat was een fijn extratje want ik kwam helemaal uit Groningen vandaan! Nogsteeds erg blij met de fiets.

Fijn geholpen door de klantenservice! Klein probleem met mijn nieuwe fiets en werd meteen opgepakt! Super fijn dit. Geen geklootviool maar gelijk actie!

Behulpzaam

Ik had wat moeite met een fiets uit zoeken aangezien er zoveel keuze was! Gebeld met de fietsenconcurrent. Direct een medewerker aan de telefoon en hij heeft een aantal fietsen benoemd. Mee gekeken en een prachtige Cortina fiets gevonden! Bedankt voor het meedenken!

Top service!!!

Zeer fijn geadviseerd door Laura en nu al enkele weken aan het genieten van mijn nieuwe Giant. Bedankt voor de fijne service!

De fiets van mijn zoon van het weekend geleverd! De bezorger heeft zelfs zijn zadel op juiste hoogte gezet! Super handig!!

uitstekend tot zo ver

Ik heb deze fiets besteld bij fietsvoordeelshop maar kreeg al na een dag te horen dat deze niet te leveren was, terwijl mij gegarandeerd werd dat deze binnen een week leverbaar was. Op internet gezocht naar dezelfde fiets en kwam bij fietsenconcurrent uit. De fiets was voor de zelfde prijs maar je kreeg 50% korting op de accu en je kon nog eens je oude fiets inleveren. Te mooi om waar te zijn. Dit was echt een super scherpe prijs. Onlangs dat de afstand onwijs groot was heb ik de gok gewaagd. Volgens de site was de fiets leverbaar en na telefonisch contact werd dit bevestigd. De fiets werd klaargemaakt en ik ben met mijn dochter naar Heerhugowaard gereden. Meneer Rene heeft ons geholpen met de verkoop. wat een ontzettend vriendelijk sympathieke jonge vent. Na een goede uitleg van de fiets werd ook de inruil fiets ingenomen. Ik heb er nog een fiets tas drager bij gekocht en die werd gelijk op de fiets gemonteerd. Terwijl de drager op mijn fiets werd gemonteerd was ik samen met mijn dochter aan het kijken naar een extra ketting slot. Rene merkte dit op en pakte een kettingslot en zij deze is van ons. Nou geen woorden voor. Mijn dochter heeft de fiets inmiddels een kleine week en super tevreden. Ondertussen heb ik mail contact met Laura van fietsenconcurrent over een eventuele verzekering en tot zover perfect. Kort samengevat een dikke 10.

De gewenste fiets was overal uitverkocht en niet meer te verkrijgen. Maar bij de Fietsenconcurrent hadden ze de fiets nog op voorraad en zou binnen 1 week geleverd worden. Helemaal top! Binnen 4 dagen stond de vervoerder na gemaakte afspraak en gestuurde livelocatie (superfijn) op de stoep. Het zadel was iets te hoog voor mijn dochter de vervoerder liep naar zijn bus en haalde gereedschap tevoorschijn zodat hij het zadel lager kon zetten! Wat een topservice!!! Fietsenconcurrent bedankt!!!

Wederom prima service

Enige tijdje geleden mijn tweede "GIANT LIV Allure" gekocht, eerder een voor thuis, nu een voor mijn vakantieadres. i.v.m. een lichamelijk ongemak moest ook deze keer het stuur verhoogd worden, iets dat elders, zelfs bij een GIANT Store, niet tot de mogelijkheden behoorde. Bij Arthur in Wieringerwerf bestaat "kan niet" niet... ook deze keer heeft hij de fiets weer perfect afgesteld! Vriendelijke zorgzame service!

Mooie fiets

Prachtige beach cruiser gekocht voor een mooie prijs.De fiets werd afgemonteerd geleverd en kon er zo op weg fietsen.De chauffeur laat je precies weten hoe laat hij de fiets komt brengen.

Hier hebben wij nu een aantal keer een fiets besteld. Eigenlijk iedere keer wel geslaagd, altijd wel meerdere mogelijkheden, zelfs in rare coronatijden. Prima winkel

Toppie hoor

Mooie website, chatfunctie is erg handig, mooi assortiment van verschillende merken en modellen en jongens die weten waar ze 't over hebben. Fijne webshop!

Klasse

Mijn fiets was gestolen, maar gelukkig wel verzekerd. Door de grote vraag naar fietsen kreeg ik de tip om alvast wel een bestelling te plaatsen, handig meegedacht van fietsenconcurrent, zo hebben we een aantal weken levertijd gewonnen, top?!

Netjes een snel

Vorige week heb ik een prachtige fiets besteld en die heb ik vandaag binnen gekregen, hij is erg netjes en helemaal rijklaar, top!

Bestellen op de website is erg makkelijk. Via de chat de levertijd van de fiets opgevraagd en besteld. Prima service.

Erg tevreden

Wij hebben een fiets besteld, een Cortina, want onze zoon was te groot geworden voor zijn oude fiets. Overal lange levertijden maar hier bij Fietsenconcurrent viel het wel mee. De fiets is inmiddels geleverd bij ons en is bij de levering nog door de chauffeur nog op de juiste hoogte ingesteld. Allemaal erg netjes en hij is prachtig!

Fietsplan

Hallo, ik heb hier mijn fiets besteld. Bij m'n werk kon ik gebruik maken van het fietsplan, scheelt onderaan de streep een mooi bedrag. Fijn dat dat hier kan!

Erg fijne service weer

Ondanks moeilijke tijden toch een mooi assortiment! Onze dochter is toe aan een nieuwe fiets en ook voor haar zijn we hier wederom zeer goed geslaagd

Keurig

Fiets besteld via de website, keurig een levertijd indicatie via de mail ontvangen. Vervolgens heb ik even gebeld omdat ik een factuurtje nodig had, was geen probleem en gisteren de fiets ontvangen, helemaal afgemonteerd, top!

Goede en snelle service

Perfect geholpen met een mooie Cortina! Binnen een week en helemaal rijklaar zelfs! Bedankt jongens!