Erg blij met het meedenken van deze heren, mijn fiets was gestolen en zonder fiet is echt een ramp. Het model dat ik koos kwam pas in december maar ik kreeg geweldige alternatieve mogelijkheden aangeboden dus heb ik daar een keuze uit gemaakt, erg blij mee!

Keurig

Snel besteld, en snel in huis, zonder fiets is niet te doen

Iedere keer weer keurig geholpen, nu de 4de fiets al en wederom strak snel, correcte communicatie, fijn!

Klasse

Keurige levering en zeer snel ook, dat had ik niet verwacht

Van de week even bij de heren aangegeven dat m'n lamp kapot was, en dat ook de versnellingen niet goed stonden. Ik was in de buurt dus ben ff langs gereden in wieringerwerf, en ben daar direct geholpen, top!

We hadden een fiets besteld, en daarna even bij de winkel langsgeweest in Heerhugowaard voor een proefrit. Perfect en vriendelijk geholpen dus een absolute aanrader!

Overal lange levertijde, ook hier, moest wel 2 weken wachten maar de fiets werd wel keurig afgemonteerd aan huis geleverd

Netjes

Hallo, keurig snel en gemakkelijk, prima service dus tot de volgende keer jongens!

Klasse

Snel en makkelijk, duidelijke website en verschillende betaalmogelijkheden in het bestelproces, voelt betrouwbaar en dat werd volledig bevestigd toen we van de week de fiets hebben opgehaald bij de vestiging in Heerhugowaard

Januari een fiets besteld, had overal een lange levertijd, maar hier viel het het meest mee, ook helemaal rijklaar aan huis leveren is erg netjes wat fietsenconcurrent aanbiedt met de heren en dames fietsen

Overal was de fiets die we zochten uitverkocht, maar bij Fietsenconcurrent kwam hij nog wel binnen gelukkig, we moesten er even op wachten maar dat is niet zo erg. Dat konden ze ook van te voren zeggen, keurige service.

Verkoopt fiets die ze niet hebben

Ik heb een fiets besteld en betaald. Vervolgen krijg ik een mailtje dat ze deze fiets niet meer hebben. In plaats van direct het geld terug te storten vragen ze of ik een andere fiets wil bestellen.

Snelle levering, service kan stukken beter

Mijn bestelde gazelle was op afspraak goed geleverd en er kwam een monteur om mijn zadel af te stellen. Zadel was scheef gemonteerd maar dat kan nog overzien worden. Wat ik niet vind kunnen is dat Mijn achterwiel niet ver genoeg naar achter is gesteld waardoor de ketting er steeds af vliegt. Voor een bedrijf wat fietsenverkoopt mag hier echt wel beter op gelet worden. Nu heb ik mijn dichte kettingkast half open moeten scheuren..

Iedere keer weer prima!

Wij hebben nu voor de 5de x een fiets besteld bij deze geweldige partij. We zijn hier zeer over te spreken, de jongens in de winkel en de klantenservice zijn allemaal erg vriendelijk en weten ook waar ze 't over hebben, tips over het onderhoud zijn ook top, ja, hier voelt het alsof er altijd iemand thuis is. Nu een mooie giant prime gekocht, heel blij mee, bedankt!

Toppie

Snel en gemakkelijk! Keurig afgeleverd en de chauffeur heeft 'm nog op hoogte ingesteld, zeer tevreden!

Top bedrijf!

Dit bedrijf is een absolute aanrader. Ik heb hier prima service gekregen. Voor de aankoop heb ik gebeld omdat ik twijfelde over welke fiets ik wou kopen. Ze gaven eerlijk advies, waardoor ik uiteindelijk goedkoper uit was. De levering ging supersnel en de fiets werd rijklaar afgeleverd door een hele vriendelijke chauffeur. Voor hij weg ging mocht ik eerst even een rondje rijden en zette hij het zadel op de juiste hoogte. Na een paar weken leek er iets mis te zijn met de fiets. Via de chatbox van de website werd ik vriendelijk geholpen en ze boden meteen aan om mijn fiets op te halen ter reparatie. Bleek achteraf niet nodig te zijn, maar geven echt top-service, ook ná de levering!

Fantastische ervaring!!

Hopeloos op zoek naar het heren- en vrouwenmodel van de giant grandtour E+1. Overal lange wachttijden of zelfs niet meer leverbaar (bij ons in België). Vorige week op 2 dagen tijd meermaals gebeld / gechat / gemaild met fietsconcurrent. Ze zijn steeds even vriendelijk. Bovendien hadden we heel veel geluk dat donderdag 8 april zowel het heren- als het vrouwenmodel binnengekomen was in de maat die wij moesten hebben. Vandaag, maandag 12 april, zijn de fietsen reeds geleverd. Heel vriendelijke chauffeur, vlotte afhandeling. Alles verliep vlekkeloos. We kregen ook nog korting aangezien we 2 oude fietsen inruilden. Reeds een kort testritje gemaakt en de fietsen zijn echt te gek ! Echt een topservice. Wij gaan zeker reclame maken !

Topverjaardag

Bedankt voor de snelle levering van de fiets fietsenconcurrent! Eerst ergens anders besteld maar daar werd ik alleen maar aan 't lijntje gehouden volgens mij.

Toppertjes

Duidelijk en snel, mooie website, hier bestellen is heel makkelijk en de betaalopties maakt het ook prettig.

Mooi

Wauw, onze dochter is super blij met de fiets die we besteld hebben bij Fietsenconcurrent. Eerst ergens anders maar daar kwam maar niks en niks pff

Snel en makkelijk, duidelijke website, veel keus dus alles wat ik nodig heb, toppie jongens!

Begin januari heb ik 'n fiets besteld. Ik wist dat de levertijd wel wat langer was, dat was overal zo. Hier was dit eigenlijk het minst lang, en zodoende heb ik voor fietsenconcurrent gekozen. Ik ben erg tevreden over de fiets en hoe deze is geleverd. Volledig afgemonteerd en de chauffeur heeft zelfs het zadel op de goeie hoogte gezet. Top hoor!

Netjes en snel

Vorige week m'n bestelling geplaatst voor m'n dochter, want die is volgende week jarig. Vandaag kreeg ik de fiets gelevert, helemaal klaargemaakt, prachtig het kratje er zelfs al op, super!

Uitstekend geholpen bij de afhaal locatie in Heerhugowaard. Erg vriendelijk personeel en ook kennis van zaken, afstelling helemaal goed. Ben erg blij met mijn nieuwe Sensa!

Keurig

Overal zulke lange levertijden en ook hier niet meteen maar wel 'n duidelijk verhaal waarom er fietsen later kunnen zijn. Eigenlijk is dat ook wel logisch in deze tijd.

Harlingerstraat 7 1704 BT Heerhugowaard

072 - 20 499 00