Veel keus, zeer goede service, goede site, snelle levering door het land.

Af en toe ga ik naar Vasse, heerlijke plek om wijn te proeven een gezellige tafel. Deskundige, gezellige mensen. Ook mooie site en veel keus in wijn. Bestellen gaat makkelijk, levering altijd binnen een paar dagen. Ik woon in het centrum van het land. Kwalitatief heel goed assortiment, lekker veel Italiaans. Service erg goed, weleens doos met verkeerde flessen ontvangen, binnen een paar dagen waren de juiste wijnen er. Top. Kortom, heerlijk adres om eens naar toe te gaan, helaas niet naast de deur maar moeite zeker waard. En betrouwbaar, kan er altijd op terugvallen.

Uitstekend, vriendelijk en correct.

Mijn bestelling is correct en goed geleverd. De mensen bij het wijnhuis zijn vriendelijk, behulpzaam en beleefd. Een aanrader voor iedereen

Snelle levering, lekkere wijnen

Snelle levering, lekkere wijnen

snel bezorgd

De wijnen zojuist ontvangen. Kan over de kwaliteit dus niets zeggen. Levering ging snel.

Heerlijke goed betaalbare wijn

Ontdekt in een restaurant in Twente en bij thuiskomst meteen besteld. Er zullen zeker meer bestellingen volgen.

Prachtige wijnen, uitstekende service

Wij komen vaker bij het Twentsch Wijnhuis. Deze keer stonden we op een camping een dorp verderop. Online hebben we wijn besteld met het verzoek deze vast te koelen. Op deze manier een Frans en Italiaans diner in Twente op de camping tot een succes kunnen maken.

Goede wijn , snelle levering , top !

Eerste ervaring , geen oordeel

Zeer plezierig!

Prettige website, breed assortiment in elke prijsklasse

Lekkere wijnen en snel geleverd

Via de mail een mooie aanbieding gekregen. Besteld en binnen 2 dagen al geleverd. Nu met het warme weer genieten van een koel fruitig wit wijntje.

Fantastische wijnwinkel!

Goede kwaliteit wijnen, grote keus. Altijd beste kwaliteit en service. Proeven geen probleem.

Mooie aanbiedingen, snelle correcte levering

Aanbieding van favoriete rosé: 's middags rond 16.00uur besteld; volgende dag op de stoep.

Goed en snel.

Heerlijke wijnen en snel geleverd.

Prima leverancier

Al meerdere keren besteld en iedere keer netjes en snel geleverd. Goede wijn voor een prima prijs!

Pluspunten

Erg snelle levering, top.

Hallo Henk, Hartelijk dank voor uw recensie, geniet van de wijn. Met vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Pluspunten

Prima service. Duidelijke website

Folder met informatie over de betreffende wijnen meeleveren.

Pluspunten

Pluspunten

Het meest positieve vond ik de zorgvuldig en goede verpakking van de wijnflessen. Na de bestelling on line enkele e-mails ontvangen over de bestelling. Deze waren er snel. Ook in de mail over wanneer de bestelling bezorgd werd klopte alles.

Hallo Henk, Hartelijk dank voor uw recensie. Mooi om te horen dat u tevreden bent geniet van de wijn.vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Pluspunten

Goede wijnen!! Snelle levering De proeverijen zijn erg goed!!

Hallo Robien, Hartelijk dank voor uw recensie. Vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Pluspunten

Staan open voor verbetersuggesties en luisteren goed naar kritische opmerkingen.

Communicatie richting klant over leveringen, levertijd en verlate levering kan beter.

Pluspunten

Prima site, correct aan de telefoon, snelle bezorging en hulpvaardige bezorger

Pluspunten

Veel kennis van wijn , snelle levering en betrouwbaar.

Pluspunten

Heel tevreden! Wij bestellen graag weer!