Uitstekend wijn spijs advies

Erg kundig personeel en een prettige no nonsense mentaliteit. Ik kom hier graag om een goede wijn spijs combinatie voor het weekend te zoeken. Veel wijnen staan open om te proeven en de passie in het verkoopteam aanstekelijk.

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw recensie, graag tot een volgende keer in Vasse. Met vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Zeer goed advies en geholpen door jonge man, we hebben mooie wijnen geproefd en gekocht. Zeker voor herhaling vatbaar. hartstikke mooie wijnwinkel en een mooi uitgebreid assortiment.

Een snelle service en goede wijn!

Beste Teuntje, Hartelijk dank voor uw recensie, graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet. Wout Twentsch Wijnhuis

Voor herhaling vatbaar

Snelle bezorging, goede wijn!

Beste kathleen, Fijn om te horen dat de wijn snel is bezorgd en dat die naar wens is. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

De wijn is snel en keurig geleverd!

Een heerlijke wijn. Prima en keurig verzorgd in een zeer stevige en solide wijndoos! Zeer snel op tijd geleverd en te volgen via track en trace code te volgen. Zeer aan te bevelen dit bedrijf!!

Beste E.E.J Hartelijk dank voor uw recensie, fijn om te horen dat de wijn heerlijk is. Geniet hiervan en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Perfect!

Mijn bestelling werd de volgende dag keurig bezorgd. De wijn is héérlijk!

Topwijnen. Topservice.

Jullie mooie folder staat altijd vol prachtige wijnen en ook gerechten. Jammer dat de recepten ontbreken.

Beste Annette, Hartelijk dank voor uw recensie, de recepten zijn te vinden bij ons op de website bij het openen van een product. Bijvoorbeeld: https://www.twentschwijnhuis.nl/product/la-cour-des-dames-pays-doc-chardonnay-2018 met vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Snelle levering van heerlijke wijn

Snelle levering van heerlijke wijn!

Beste Elma, Hartelijk dank voor uw recensie, geniet van de wijn. Met vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Ene dag besteld, volgende dag opgehaald omdat ik in de buurt woon. Netjes geholpen met in de auto zetten. Heerlijke wijn.

Beste Alice, Hartelijk dank voor uw recensie, geniet van de wijn en graag tot een volgende keer in Vasse. Met vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Ik bestel altijd per mail, meestal de volgende dag al binnen. Geen gezeur van vooruit betalen, gewoon een nota. Ik zal hier vaak blijven kopen.

Heerlijke wijn, goede service

In één woord geweldig!!

S' morgens de wijn besteld. Na de middag geleverd ( de zelfde dag)

Snel en zorgvuldig

Snel geleverd en de wijn was zorgvuldig verpakt. Prima service!

Vriendelijk en behulpzaam

Ik had een verkeerde bestelling gedaan en dat is met een telefoontje gelijk opgelost.

Snelle levering en betrouwbaar

Besteld en vlotte levering ondanks de feestdagen! Zoals altijd goed verpakt en goede wijnen.

Snel en betrouwbaar

Keurig verpakt en snelle levering

Prima online bestellen, supersnelle afhandeling

Goede verkoper, zowel fysiek als online.

Zeer gemakkelijk te bestellen via de website

Snelle bezorging. Wel jammer dat het gewenste zorgmoment niet nagekomen werd.

Plezierig en attent, deskundig

Al meer dan 15 jaar koop ik mijn wijn. Al 15 jaar mijn standaard rode huiswijn. En voor alle gerechten mijn witte wijn. Geweldig team

Correcte verzorging van de zending

Deze wijn weer proeven was nostalgisch

Snel en adequaat gereageerd. Mooi assortiment en goede aanbiedingen. Gratis verzending is altijd prettig.

Veel keus, zeer goede service, goede site, snelle levering door het land.

Af en toe ga ik naar Vasse, heerlijke plek om wijn te proeven een gezellige tafel. Deskundige, gezellige mensen. Ook mooie site en veel keus in wijn. Bestellen gaat makkelijk, levering altijd binnen een paar dagen. Ik woon in het centrum van het land. Kwalitatief heel goed assortiment, lekker veel Italiaans. Service erg goed, weleens doos met verkeerde flessen ontvangen, binnen een paar dagen waren de juiste wijnen er. Top. Kortom, heerlijk adres om eens naar toe te gaan, helaas niet naast de deur maar moeite zeker waard. En betrouwbaar, kan er altijd op terugvallen.

Uitstekend, vriendelijk en correct.

Mijn bestelling is correct en goed geleverd. De mensen bij het wijnhuis zijn vriendelijk, behulpzaam en beleefd. Een aanrader voor iedereen

Snelle levering, lekkere wijnen

Snelle levering, lekkere wijnen

snel bezorgd

De wijnen zojuist ontvangen. Kan over de kwaliteit dus niets zeggen. Levering ging snel.