Pluspunten

Prima website, goed advies. wat ons betreft een juist assortiment wijnen.

Als de producten later worden geleverd als in de bevestiging mail aangegeven, dit s.v.p. in het vervolg per telefoon of per E-mail even melden.

Pluspunten

Snelle levering.

Hallo Dan, Hartelijk dank voor je recensie, Geniet van de wijn. Met vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Pluspunten

Snelle en bezorging en keurige verpakking

Geen

Hallo Herman, Hartelijk dank voor je recensie, Geniet van de wijn. Met vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Pluspunten

Heerlijke wijn, super service.

Hallo Anne, Hartelijk dank voor je recensie, Geniet van de wijn. Met vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Pluspunten

Ruim assortiment, snelle levering!

Pluspunten

Enorm aanbod aan prachtige wijnen. Altijd wat te proeven, wij gaan er zeker 1 keer per jaar naar toe.

Een filiaal in het westen?

Pluspunten

Snelle service en een geweldig assortiment kwaliteitswijnen.

Heb ik nog niet kunnen ontdekken

Pluspunten

Fantastische service! (En heerlijke wijn)

Hallo Marc, Hartelijk dank voor je recensie, Geniet van de wijn. Met vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Pluspunten

Na de verkeerde jaargang ontvangen te hebben (was nog niet op de site aangepast) vrij vlotte communicatie gehad en een goede oplossing voor beide partijen kunnen vinden. Verder prima keuze op de webshop en levering zoals beloofd de volgende dag.

Hallo Maurits, Hartelijk dank voor uw recensie, en fijn dat het zo snel is opgelost. met vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Pluspunten

Snelle levering en lklant vriendelijk

We zijn blij om te horen dat u zo te spreken bent over de snelle levering en de klantvriendelijkheid. vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Pluspunten

Kwalitatief lekkere wijnen tegen redelijke prijzen

Hallo Henk, Hartelijk dank voor uw recensie. Mooi om te horen dat u tevreden bent. vriendelijke groet, Wout Twentsch Wijnhuis

Pluspunten

Zeer vlotte levering van mij bestelling. De site weergeeft goede en duidelijke informatie, over de diverse soorten aangeboden wijn. (voor ieder wat wils!) Ook de geplande evenementen waarbij je tegen een goede prijs, wijn kunt proeven is een pluspunt. Al met al, een mooi bedrijf waarbij je tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding, wijn kunt bestellen.

Geen verbeterpunten, ga vooral zo door.

Hallo Woet, Hartelijk dank voor uw positieve recensie, geniet van de wijn.

Geen.

Pluspunten

Goed aanbod van wijnen

Het duurt te lang voordat de wijn geleverd is

Hallo lezer, Hartelijk dank voor uw recensie, onze excuus daarvoor, we zorgen voor eventuele volgende bestelling van u sneller geleverd gaat worden.

Pluspunten

Snelle levering, helemaal tevreden.

Maximaal aantal sterren.

Hallo Lies, Hartelijk dank voor uw positieve recensie.

Pluspunten

Voor het eerst bij hen besteld en kwamen keurig de afspraken na.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb een bestelling geplaatst en betaal. Na 6 dagen is er niets geleverd en ook geen mail verstuurd waarin wordt uitgelegd wat de reden van de vertraging is

Pluspunten

Perfecte levering. 't Was de eerste kennismaking!

Beste meneer of mevrouw Films, Hartelijk dank voor uw beoordeling, en de fijne eerste kennismaking. We hopen u graag weer te mogen begroeten in onze winkel.

Pluspunten

Wanneer je er op bezoek komt om te proeven dan wordt je hartelijk ontvangen en gaat met een goed advies onder de kruk naar huis. Dit was de eerste keer dat we wijn lieten bezorgen. De volgende dag was het er. Top!

Nog niet gezien

Beste meneer de Vos Hartelijk dank voor uw beoordeling.Goed om te horen dat uw verwachtingen helemaal zijn waargemaakt. we hopen u graag weer te begroeten in onze winkel.

Pluspunten

Erg positieve indruk

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Heerlijk, mijn lievelingswijn online bestellen en de volgende dag al thuisbezorgd. Wat wil je nog meer.

Pluspunten

Vriendelijke en snel geholpen aan de telefoon

Mogelijkheid bieden de gewenste bezorgdag eerder in het online bestelproces aan te geven.

Denekamperweg 148 7661 RL Vasse

0541 680279