Is prima

In de loopschoen die ik had besteld was een verschil in maten. Hierop ben ik gebeld en er werd mijn aangeboden om twee maten op te sturen. De gene die ik niet zou houden konden kosteloos teruggestuurd worden. Dat vindt ik een mooi gebaar.

Prima winkel

Levering volgens afspraak.

Ondanks dat ik mijn bestelling plaatste ná het verstrijken van de tijd om aan huis te leveren heeft de medewerkster van van Keeken mijn bestelling alsnog thuis langs gebracht. Ná 16:00 op de website besteld, om 18:00 kon ik mijn nieuwe schoenen aantrekken. Dát noem ik SERVICE!!! SUPER!!

Prima geregeld , goede schoenen

Snel en goed geregeld

Zonder eerst te wachten had ik volgende paar volgende dag al in huis

Alles klopt:

Snelle complete bezorging en service, hoge kwaliteit van het product perfecte pasvorm voor 'veeleisende' voeten,. Kortom: heel blij met m'n nieuwe schoenen.

Snel geleverd, het goede paar schoenen, helemaal fijn!

Tevreden en goed geholpen

Al Goed geholpen in de winkel een aantal maanden geleden. En nu online besteld. Er moest even wat aangepast worden aan de bestelling. Netjes over gebeld en is goed geregeld.

Prima snelle service

Voor de betere schoenenzaak ga je naar Van Keeken. Mijn ervaring was vandaag besteld en morgen via Post NL in huis.

Jammer dat er een foutje aan de schoen was, maar prima geholpen

Vriendelijke medewerksters. Begrijpen het probleem en hebben het goed opgelost. Volgende keer hoop ik dat de schoenen goed zijn, zonder foutje!

Snelle bezorging.

Netjes eerstvolgende werkdag thuis afgeleverd en kortingsgeld terugbetaald.

Alles positief

Gemakkelijk besteld, snel geleverd en juiste product volgens heldere informatie op website. Aanrader.

Mooie schoenen en snelle levering.

Ik ben heel blij met mijn Dureaschoenen. Er was volop keuze. Gewoon super!

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Snelle afhandeling van mijn aankoop

Snelle levering. Met zorg ingepakt.

Goede schoenen, zitten perfect. Ben zeer tevreden

Geweldige schoenen en prima snelle levering

Schoenen die heerlijk lopen, maar dat kan ook niet anders met Durea. Mooie kwaliteit en prima levering. Snelle levering. Een heel betrouwbaar adres. Dure schoenen maar kunnen ook weer jaren mee!

Top service!

Voor het eerst bij Keeken besteld, hele fijne ervaring gehad. De levering was heel snel en de pantoffels zien er top uit. De website is ook overzichtelijk.

Zeer goed telefonisch contact

Fijn geholpen door de medewerkster bij het ruilen vd sloffen naar een grotere maat!

Heel netjes en verzorgd

Alles word snel en mooi afgeleverd , wat wil een mens nog meer. Alleen jammer dat ik geen punten krijg op mijn bestelling

Prima service!

In eerste instantie kreeg ik de verkeerde maat toegestuurd, mar met één telefoontje met een vriendelijke medewerker is het probleem snel en naar wens opgelost. Prima service!

Keurige en snelle afhandeling bestelling

De afhandeling van mijn internetbestelling is keurig en snel afgehandeld. Ik ben erg blij met mijn nieuwe schoenen.

Great service!

Great service! Order was sent out immediately and received the next day. Return was also answered and processed extremely quickly. Would recommend!

Van Mandersloostraat 27 2406 CB Alphen aan den Rijn