Fantastische service. Prima bereikbaar voor vragen en nog dezelfde dag thuisbezorgd.

Goede prijs, snelle levering, mooi en goed verpakt

Behulpzaam vriendelijke en vlot met de bestelling

goede en snelle afhandeling

Mooi verpakt!

Heel erg goed geholpen bij keuze uit webshop; persoonlijk.

Ik werd geholpen door het sturen van foto’s

Fijne website!

Groot assortiment, goed model schoen. Precies wat ik zocht. Snelle levering.

Prima service.

Helaas heb ik de schoenen moeten terugsturen omdat ze te groot waren. Over de retourservice kan ik nog niet zeggen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Ze hebben me goed en zeer vriendelijk geholpen!

Prima telefonisch te woord gestaan, snelle verzending

Voor herhaling vatbaar!

Fantastische service

Fantastische service na een mankement aan mijn schoenen. Toen reparatie niet mogelijk bleek en de schoen niet meer leverbaar via leverancier toch gezorgd voor een vervangend paar via andere schoenwinkel. Heel erg blij mee want schoenen kopen is voor mij toch al niet leuk wegens voetproblemen.

Prachtig product dat voldoet aan de verwachting

Het bestelde product voldoet volledig aan de verwachting en werd keurig op tijd geleverd.

Heel goed!!

Prettige zaken doen bij jullie. Snelle levering Top!!

Slechte communicatie online

Communicatie van de online afdeling naar de klant onvoldoende en onprofessioneel.

PRIMA, GOEDE SNELLE SERVICE!

Wel iets duurder: maar dat had ik er graag voor over, want hier hadden ze als laatste in Nederland nog een paar van deze schoenen in mijn maat. En hele prettige mensen die goede en snelle service verlenen en dat is goud waard.

ruime keuze, goede schoenen, vlotte bezorging

superblij met mijn dureaschoenen

Makkelijk en snel

Makkelijk besteld en betaald, snel in huis

Super snelle en goede levering

Duidelijke site, mooi assortiment, zeer snelle levering. Zoon is erg blij met zijn nieuwe schoenen.

Winkel online gevonden, zij hadden wel de juiste maat van de schoenen staan die ik wilde kopen. Netjes en vlot verzonden.

Vlotte en correcte service.

Praktische website. Ook aangenaam telefonisch contact gehad.

Alles o.k

Alles liep zoals bedoeld. Fijn dst de schoenendoos gewoon was ingepakt in stevig pspier en niet een grote verpakking erom heen.

geweldig!

Heerlijk thuis mijn prachtige nieuwe schoenen uitgezocht en besteld. Te fijn!

Mijn ervaring is heel goed!

Bij onzekerheid van hun kant over de maat van mijn bestelde schoenen werd ik een kwartier na mijn internetbestelling gelijk gebeld om het even met me kort te sluiten.

Perfecte service. Vriendelijk en behulpzaam. Snelle levering

Snelle en perfecte levering!

Voor het eerst schoenen besteld en de opgegane ervaring smaakt naar meer. Heldere communicatie en snelle levering. Daar houden we van!

Betrouwbaar en goed

Helaas had ik een verkeerde maat besteld en de retourzending werd supersnel terugbetaald. Blij mee

Van Mandersloostraat 27

2406 CB Alphen aan den Rijn