Goed assortiment. kennis van zaken en goede service

Op afstand samen beoordelen welke schoenen bij mij passen. Op een deskundige en eerlijke manier. De website mag iets gebruiksvriendelijker. Kost meer tijd dan nodig omdat de keuzes niet worden vastgehouden tijdens het zoekproces. Verder jammer dat er weinig keus is in glad leer en dat modellen die goed bevallen niet opnieuw kunnen worden besteld. Maar daar kan van Kerken vermoedelijk weinig aan doen.

3 keer verkeerd in 1 bestelling

Via internet besteld, verkeerd adres bezorgt verkeerde datum en tijd en gevraagd om de twee paar schoenen in te pakken aangezien t een kadootje was.

professioneel, klantvriendelijk, correct

Al bij mijn eerste bezoek in 2016 aan de winkel op Terschelling (de strandloper) viel mij de vakkennis op van de zaakvoerder. Zijn advies was absoluut correct en heeft mij al 4 jaar wandelplezier en wandelcomfort bezorgd. Die positieve indruk werd alleen maar bevestigd bij mijn recente contact. De winkelbediende van dienst was zo vriendelijk om mij terug te bellen toen de drukte in de winkel wat geluwd was en Mevr. Pauline van de webwinkel heeft er op toegezien dat ik de juiste maat bestelde. Nogmaals dank.

snel en alles volgens besteld

xxx

Snel en foutloos geleverd

Xx

Word fantastisch geholpen

Zeer divers aanbod. Uitstekende service.

Vaak leuke acties waardoor je hoge kwaliteit voor een redelijke prijs op de kop kunt tikken.

Snel en goed verpakt

Alles volgens afspraak

Heerlijke lunch

Het lunchpakket van Knøss was werkelijk heerlijk. Helaas zijn het maar drie kleine boterhammetjes, want ik het er makkelijk het dubbele van op gekund!

Prima lunch maar redelijk aan de prijs

Lekker vers bereidde broodjes. Kleine broodjes, dus in verhouding wel erg duur voor lunchmenu. Bezorgen is 2 euro dus 17 euro incl bezorgen maar vol zit je niet. Gelukkig deed ik dit om de ondernemers te steunen in deze tijd, dat heb ik zeker gedaan haha.

Positief

Positief

Ik heb nu een paar keer smørrebrod gegeten, gemaakt door Knøss. Dat was lekker, samen met een keer kanelbulle en cheesecake.

Wat een service.

Ik belde met de winkel omdat ik niet naar de winkel toe wilde i.v.m de coronamaatregelen. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik heb via het internet de schoenen besteld en tot mijn grote verbazing stond 1,5 uur later een medewerkster van de winkel voor mijn deur met een tasje waar de schoenen in zaten. Hulde.

Goede professionele hulp

Ik kom hier graag met mijn kinderen en man schoenen kopen. Vriendelijk personeel, ze nemen de tijd om de juiste schoenmaat op te meten. Dit kan best een uitdaging zijn met kinderen maar dat doen jullie heel goed. De kinderen vinden het fantastische om op het speel schip te spelen. We krijgen ook tips bij het kopen van de kinderschoenen. En de kwaliteit van de schoenen zijn top!

Uitgebreide collectie en prima service

Vriendelijk en deskundig personeel. Mijn vaste winkel voor schoenen.

Goede adviezen, flexibele opstelling, heel fijne schoenen

Wat is er veel mogelijk online en via de post! Één paar schoenen op laten sturen. Ik twijfelde bij het passen: waren ze net iets te groot? Ik belde en de medewerker vroeg gericht en deskundig door. Op basis van mijn antwoorden kreeg ik direct advies en bestelde even later een tweede paar, dat perfect blijkt te passen. Dat is nog eens maatwerk! Helemaal blij met m'n passende nieuwe schoenen.

Heel leuk ervaren

snelle service

De bestelling is zeer snel afgehandeld en schoenen kwamen goed en netjes verpakt aan

Passend advies!! Maatwerk

Kinderschoenen besteld en gekocht bij de beste schoenenwinkel van Nederland. Veel schoenenwinkels gezien, maar van Keeken valt op. Waarom: persoonlijk, service, eerlijk en vakwerk!

fantastische winkel!

Heel fijne persoonlijke en snelle service. Zeer goed advies gekregen via whatsapp over de maat van de schoenen voor mijn zoontje. Schoenen zijn van goede kwaliteit.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Topservice

In deze winkel vind je alles wat je nodig hebt, krijg je de adviezen die je nodig hebt, en dat alles door aardige en hulpvaardige mensen.

Knoss is top!

Lunch was heerlijk!

Zeer snelle en goede service

Een vraag over een product werd zeer snel beantwoord. Vervolgens verliep de bestelling snel en eenvoudig. De volgende dag werd de bestelling reeds afgeleverd. Super!