kan beter

filtersysteem met kraan besteld. bestelling kwam helaas incompleet binnen. gemaild dat er iets niet bij zat, deze zou volgende dag(maandag) gelijk verzonden worden. alleen deze was op vrijdag nogsteeds niet bij postnl binnen. daarnaast is het heel erg jammer dat er geen nederlandse handleiding bij zit of te vinden is op de website. hopelijk gaat in de toekomst beter met eventueel nieuw te bestellen filters.

Prima service en levering.

In eerste instantie had ik 3 waterfilters besteld waardoor ik onder de € 20,- bleef en dus bezorgkosten moest betalen. Ik heb toen het aantal veranderd in 4, echter na afronding en betaald te hebben zag ik dat ik er toch maar 3 besteld had. Na overleg met de klantenservice hebben zij mij alsnog kosteloos een waterfilter toegezonden.

Geweldig product,voor een super prijs.

Precies zoals webshop aangeeft,de mini vijver ontvangen.Goed verpakt,en snelle levering.

Goed product, mooie prijs, snelle levering!

Goedkoop en goede service.

Ik heb nog nooit besteld bij WaterfilterExpert. Maar bij deze bestelling heb ik mijn koolstoffilters erg goedkoop en erg snel thuis mogen ontvangen. Super.

Duidelijk en goedkoop

Fijne website, duidelijk en snelle verzending/afhandeling.

Quick delivery, reasonable prices.

Maxtra + filters were quickly delivered. Price for 6 pieces was reasonable.

valse beloftes

Op donderdagmiddag voor 17:00 2 filters besteld. Waren op voorraad volgens de site. En voor 17:00 besteld en betaald, wat ook gedaan is, dan volgende dag levering. Bij verzending zou je een mail krijgen met track en trace maar pas op dinsdag zomaar een pakketbezorger voor de deur met een pakketje. Hier dus van te voren geen bericht over ontvangen. Zeer slechte service, was dus ook 1x en nooit weer op deze site iets bestellen.

Snel

Precies goed

Super snel en betrouwbaar 👌

Goed.

Na een miscommunicatie, is alles snel rechtgezet. Dat was prima. De levering was daarna verrassend snel (binnen de 24 uur). Dank U wel!

Snelle, correcte levering tegen een uitstekende prijs.

Ik heb ak eerder deze filters gebruikt voor mijn Braun koffie apparaat en dat is me prima bevallen

Top , perfect geleverd!

mooie website, duidelijk, perfect geleverd.

Zeer content snelle levering

Stipt,snel en correct.

Zeer correct en goede snelle service

snelle levering aan goede prijs

makkelijk te bestellen op de site en de promotiecode werd toch toegepast alhoewel ik twee dagen te laat was, ik blijf een trouwe klant. .

Prima bedrijf

Snelle en correct

Snelle levering en correct ook in tijden van Corona en goedkoper

Snelle en correcte levering

Snelle levering en een nette prijs!

Uiteindelijk toch nog het product ontvangen!

Helaas was er enige onduidelijkheid over het volgen van het product. De trac en tracé code was niet geleverd. Het product was niet te volgen. Uiteindelijk ben ik naar het afhaalpunt gegaan waar het product de dag ervoor al aan was gekomen. Wellicht dat de correcte afhandeling door de Corona crisis is veroorzaakt. Succes.

Goede en snelle levering

bestelling was snel geleverd en netjes ingepakt

Snelle levering en ook nog met een kortingsbon voor de volgende bestelling.

Voldoet ruimschoots aan de verwachting

Eenvoudige bestellingsprocedure en snelle levering. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Overzichtelijke site

Snelle levering en ruime keus