gewoon goed!

Een webwinkel die betrouwbaar is en snel handelt.

Klantvriendelijk

Door een foute handleiding bij een product heb ik daardoor verkeerde filters besteld. Na een mailtje gestuurd te hebben, hielpen ze mij niet alleen met de juiste filter te zoeken maar ook met de hoe en de wat van de retour van de foutieve filters die ik had.

Prima en snel thuis

Prima en snel thuis bezorgd. Ondanks per a buis het verkeerde model. Keurig en snel opgelost.

Tevreden klant

Comform artikel

Prima product, pas na 5 dagen binnen.

De bezorging door PostNL is ruk. Track en trace wordt niet nagekomen, dus een dag voor niets thuis gebleven.

Bestelling super snel binnen

Binnen 1 dag geleverd en goeden spullen. Makkelijk te gebruiken en goeden informatie. TOP!

Vlotte levering en alles goed op te volgen 👍

Top leverancier 👍

snel

+: snel geleverd -: graag levering bij afhaalpunten mogelijk maken zonder gebruiksaanwijzing wel wat duur

Betrouwbaar en stipt

De berichtgeving en het volgen van mijn bestelling zijn duidelijk en correct

Sturen namaak op!

Sturen namaak op. Hierna reageren ze ziet meer

Goedkoop en snel.

Een goede ervaring rijker!

De ijsblokjesautomaat van de ijskast kan weer worden gebruikt want de aansluiting lekt niet meer, bedankt voor de goede en snelle levering!

Goed bedrijf

Goed product en snelle levering

Waterfilters, reinigingstabletten en ontkalking gekocht. Ontkalkings was van Icepure, maar een geheel ander doosje waarop een sticker van Icepure was geplakt. Wel vreemd. De rest wel goed.

Altijd weer een top levering!

gemakkelijk en snelle levering. Gewoon goed! Niks meer aan toe te voegen

Perfect!

Vlotte communicatie, snelle verzending, duidelijke instructies!

Super goed

Fijn dat je een huismerk artikel kunt kopen wat volgens mij gelijkwaardig is. En een goede prijs daarvoor.

Goed snelle service

goede service

snelle levering en reactie, zelf fout besteld maar wordt goed en snel opgelost. prijs ook goed.

Snelle levering top.

Goede service en een goede prijs.

prima servive

Blijf hier bestellen,prima prijs-kwaliteit.

Goede bestelprocedure en een fijn contact.

Zie boven.

expert waardig

snelle levering, goed verpakt en zelfs met gebruiksaanwijzing bij elk product, gemakkelijk te monteren.

Na bestelling van een product dat niet meer in voorraad was, ben ik daar telefonisch van op de hoogte gebracht. Daarnaast werd meteen een aanvullend advies gegeven voor een vervangend product. Ook terugbetaling is meteen in orde gemaakt.