alles naar wens

alles ging zeer goed zoals het neusje van de zalm . Bedankt mvg .Lucien

Altijd goede ervaringen.

Snel en voordelig

Snelle levering voor een goede prijs

Ik bestel al een tijdje bij jullie en ik heb een prettige ervaring dus ik blijf wel bij jullie bestellen

prima en snelle levering

Prima en snelle levering van het produkt

Helemaal goed

Netjes op tijd

Fast delivery & nice experience

I received my package a couple of days after ordering. One of the filters I have ordered unfortunately broke during delivery. After a quick phone call, I was sent a new replacement filter for no added cost. Recommended!

Makkelijke montage geen klak meer in water Voelt heerlijk zacht

Snelle service!

Snelle sevice!

Zoals elke keer top.

Heb nu voor de 4de keer een filter voor mijn koelkast besteld. Altijd goede service en snel in huis. Blijf het daarom ook hier bestellen.

Na 1 dag in huis top

Goedkoop en overzichtelijk.

Er is een grote keuze maar toch kan je alles snel en gemakkelijk vinden. De prijzen zijn goed. Na je bestelling krijg je veel statussen van je bestelling toegestuurd. Echter wanneer een product niet onmiddellijk in voorraad of beschikbaar is krijg je geen opvolging meer... Zit al enkele dagen te wachten op een filter die volgens de website een dag later geleverd zou worden. Ik heb een tracking gekregen van PosNL, daar staat dat ze nog geen pakket ontvangen hebben van Waterfilterexpert...

snelle en nette wijze van handelen

een goede namaak die goedkoper is. bestten klikken, betalen en ontvangen

Prima filter voor Bora voor een mooie prijs

Onder dezelfde voorwaarden blijf ik dit filter bestellen.

Goed product!!

Snelle levering.

Gewoon goed: waar voor je geld, maken beloftes waar. Vandaag besteld, morgen in huis!

Duidelijke uitleg en prima levering

Waterfilters besteld voor espressomachine van Philips. Huismerk van waterfilterexpert. Duidelijke uitleg welk artikel dit vervangt. Stuk goedkoper, per zes stuks nog extra korting.

Prima service en goed product

Heel vlot.

Superfijn. Geleverd de volgende dag na de bestelling. Correcte website. De filters zijn veel goedkoper dan van het merk Siemens zelf.

Bestelling gedaan en vlug ontvangen

Bestelling gedaan en 2 dagen erna al geleverd,en inorde

zoals verwacht. snelle levering. goede prijs voor een goed product

zoals verwacht. snelle levering. goede prijs, voor een goed product.

Waterfilter expert doet wat ze zegt! Prima service!

Altijd dag erna geleverd, goed bereikbaar, telefonisch vriendelijk. Goede prijzen!

super

Zeer vriendelijk en snelle levering

Breed gamma en supersnelle levering

Ik kon snel en zonder problemen mijn filter identificeren. Levering was binnen 4 dagen thuis. Schitterende service.