De perfecte koolstoffilter voor een goede prijs.

tot hier toe alles OK.

Nog maar pas in gebruik voor de eerste maal . Nog geen ervaring met kwaliteit .

Prima filter

Kreeg een mail met kortingcode FILTER2024. Jammer dat dIe kortingcode dan niet werkt.

Oke

Geen klachten

Goede service en snelle levering door een vriendelijke bezorger

Goede service en snelle levering door een vriendelijke bezorger. Hartelijk dank hiervoor.

gewoon

levering keurig kwaliteit van het huismerk heel matig

Prima, top!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Goede prijs en snel geleverd

Zoals de titel al zegt werd het product dat ik zocht geleverd voor een aantrekkelijke prijs en had ik de volgende dag al in huis.

Grandioos

Zeer vlot geleverd.Product is zeer goed.Volgende bestelling zeker weer bij waterfilter expert.

Prima, eenvoudig en duidelijk

De laagste prijs en snelle levering

Simpel besteld en snel geleverd

makkelijk te bestellen, snel geleverd

prima site om te bestellen

Prima en snel geleverd

Prima en snel geleverd

Prima filter en pasvorm

bestelde filter voor Bora Pure heeft een prima fit en goede kwaliteit (op het eerste oog niets afwijkend dan het origineel).

zondermeer tevreden

zondermeer tevreden

Via website goed advies over probleem met Philips kofiemachine

Via de website uitgevogeld wat het probleem kon zijn met onze koffie machine van Philips 2200. Dat klopte precies. O ring bsteld met een tube siliconenvet. Het werkt weer prima. Danku.

Paket is niet geleverd door post nl

Momenteel niets ontvangen, klantenservice was wel aardig maar tot nu toe geen oplossing.

Een ramp

Ik bestelde een wisselstuk op de website. Ik kreeg nooit melding via de website dat het wisselstuk verstuurd was. We zijn ondertussen een week verder en de firma doet niets. Ik voel me dus bedrogen en vrees dat ik mijn 80euro kwijt ben. Ook op mails reageren ze niet. Bestel Niet op deze site!

Waarom in een doos verzenden als het in een envelop kan.

Prima op tijd en volledig geleverd. Maar waarom in een doos verzenden als het in een envelop kan.

Top bedrijf

De eerste levering was helaas niet compleet. Dit is echter goed opgepakt en ik heb alsnog het bestelde artikel ontvangen! Heel fijn dat dit zo is opgelost.

Waarom vragen om een review als ik pakket nog niet ontvangen heb?!?

Nutteloos weer...

Snelle en goede levering