Snel besteld via de duidelijke website en snelle levering

Bestelde afzuigkap filters en deze werden snel geleverd. Ook de website ervaarde ik als gemakkelijk en prettig. De diverse betalingsmogelijkheden maakt het helemaal af.

Snelle levering...goede kwaliteit

Heb al een paar bestellingen gedaan bij hen..prima kwaliteit koolstoffilters en snel in huis...top

Filters bora pure

Heb meerdere keren hier besteld, filters vele malen goedkoper dan de "originele". Dit omdat originele van dezelfde fabrikant zijn, en het verschil alleen zit in het naampje wat erop staat.

top

alles zoals verwacht

Duidelijk en goed

Online besteld en dezelfde dag door mijn zus opgehaald.

Correcte levering

Website duidelijk en snelle levering.

Website duidelijk en snelle levering.

Vlotte levering en een goede prijs

Vlotte levering en goede prijs

Super!!

duidelijke site, goede prijzen, snelle levering, passende verpakking. Super!!!

Verkeerde onderdeel gekregen

Graag met spoed retour

Producten zijn goed

Prima service, vlotte levering!

1 doos kapot aangekomen, na telefoon werd er direct een nieuwe opgestuurd zonder papierwerk en discussies. Fijn!

gisteren besteld, vandaag in huis.

Perfecte en supersnelle levering

Supersnelle levering .

Zie hier onder

Goede service en snelle levering.

Goed service

goede prijzen, snelle levering

producten die compatibel waren, zijn goed terug te vinden. Duidelijke info, goede prijzen en zeer vlotte levering !

Goed product en goede levering.

Prima.

Goede kwaliteit-prijs verhouding

Koolstoffilters en aluminium filters besteld, daarbij een goede prijs-kwaliteit verhouding. Levering was snel, echter de aluminiumfilters paste niet. Op de pakbon stond de juiste naat, zoals ik had besteld. Ik heb gebeld, moest een mailtje sturen met foto's, kreeg een retourbon. Heb de verkeerde filters teruggestuurd en kreeg de juiste erweer voor in de plaats. Blij, dat het is opgelost op een prettige en niet al te ingewikkelde manier. Ik ben tevreden met .ijn aankoop en de service.

Goeie ervaring

Zeer goed bedrijf

Ben weer geweldig geholpen door dit bedrijf Volgende keer bestel ik hier zeker weer

Communicatie is goed maar er gebeurt niets

Zetgroep Siemens besteld. Niemand weet waar deze gebleven is. Post.nl geeft aan niks te hebben ontvangen. Ik zou zeggen stuur een nieuwe op en regel het zelf met post.nl

Snelle en weer n correcte levering.

Bestellen, aantrekkelijke prijzen en snelle levering.

Binnen 24 uur bestelling thuis

de partner PostNL is waardeloos waar ze samenwerken

Het pakketje is al een week kwijt en een oplossing wordt niet geboden. Op zich wordt wel snel gereageerd door WaterfilterExpert. Maar de klant is de dupe van een slechte bezorgservice van de partner waarmee ze samenwerken. Daar heb wij natuurlijk geen boodschap aan.