Zeer slechte communicatie en stalk gedrag

Waardeloos bedrijf. Ik heb er 1 keer besteld, in mijn account aangegeven dat ik geen aanbieding mails wil ontvangen, maar daar wordt geen gehoor aan gegeven. Ook nadat ik mijn account heb verwijderd blijven de ongewenste mails binnen komen. Ik heb gisteren en vandaag tot nu toe totaal 21 dezelfde mails ontvangen met melding dat mijn product op zou moeten zijn. Blokkeren heeft geen zin want de mails blijven komen. Ook op mijn mail hier mee op te houden wordt niet gereageerd. En zojuist komt de 22ste mail binnen! Ik bestel hier iig nooit meer iets!

Terugbetaling en klantenservise een ramp

Met veel moeite heb ik eindelijk een deel van mijn creditering ontvangen. Er waren vele mails voor nodig, na dreigen met negatieve recensie eindelijk mijn aankoopbedrag terug. De vergoeding voor mijn tijd heb ik niet gekregen. Verzendkosten zijn niet vergoed. De mails werden door verschillende medewerkers hebben minimale inspanning gedaan om mij te helpen. Na een tijdje werden mails niet meer ondertekend. Hier bestel ik nooit meer. Ik krijg nog wel herinneringsspam voor het vervangen van mijn filters. Hier kan je je niet voor afmelden.

Neppe reinigingstabletten die je apparaat om zeep helpen, onbeschoft gedrag richting klanten.

Contact gezocht met dit bedrijf via WhatsApp n.a.v. het kapot gaan van mijn koffieapparaat tijdens het gebruiken van de huismerk reinigingtabletten, er is stellig beweerd dat dit niet door de tabletten kan komen en verder niet meer gereageerd door het bedrijf. Drukkop lekt n.a.v. reinigingstablet gebruik en veroorzaakt aardlek. Vervolgens deze ervaring gedeeld in reviews, werd er per email contact opgenomen door het bedrijf waarin ik wordt verzocht het probleem opnieuw voor te leggen, dus uiteraard heb ik het bedrijf een nieuwe kans gegeven om dit op te pakken. Vervolgens krijg ik per email te horen dat dit contact verbroken wordt omdat er reeds via WhatsApp gecommuniceerd wordt, wat erg raar overkomt wanneer ze zelf dit initiatief nemen per email, maar tot mijn grote verbazing krijg ik tegelijk op WhatsApp het bericht dat men niet meer wilt communiceren met mij vanwege de kritische review, terwijl deze pas geplaatst was na de eerste service weigering. Extreem onprofessionele organisatie, geen enkele verantwoording genomen voor het vernielen van mijn apparatuur, onbeschoft in communicatie richting klant.

Mooi website en prijzen

Sneller levering en goede prijzen

Levering na 20 euro

Groot assortiment

Erg snelle levering

Erg tevreden

korte communicatie to the point maar goed!

korte communicatie over bestelling waterfilters, daarna ophalen in Doetinchem. fast en goed. kom zeker terug

Geannuleerde aankoop niet terugbetaald (was niet geleverd)!

Na geen reactie te krijgen op onze mails ivm aanpassing oud lever-adres, gaven we een negatieve beoordeling op de Kiyoh-site. Toen kwam er plotseling wel snel een chantage-bericht om eerst onze evaluatie op de Kiyoh beoordelingssite aan te passen, vooraleer men het product wou opsturen! Toen heb ik mijn online-aankoop herroepen (Europees recht), maar nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Ook zeer klantonvriendelijke reacties.

Geannuleerde aankoop niet terugbetaald (was niet geleverd).

In 1 woord SLECHT

Bestelling gedaan en niks geleverd gekregen. Gelukkig via afterpay gedaan

Pluspunten

Goede reinigingsset geleverd

Hogeweide 10

7005AV Doetinchem