Goed werk en service

Bij Verbau is de communicatie en service prima, en de werkzaamheden zijn correct uitgevoerd. Wij zijn een tevreden klant 👍🏼

Super leverancier

Fijne ontvangst - klantvriendelijk - uitgebreid aanbod - goede prijs/kwaliteitverhouding - snel reageren op vragen - meedenkend qua uitvoering.

Zeer goede vakman.

VERBAU is een vriendelijk bedrijf met een persoonlijke aanpak. Voor keuze van de kleur en de structuur van de leemfinish nam men alle tijd. De facturering was complex als gevolg van meerwerk, maar uiteindelijk is er een correct bedrag in rekening gebracht. Zeer goed is de precieze bepaling van de kostenposten. Suggestie aan VERBAU is om standaard een zichtbezoek in te plannen vooraf aan eerste offerte, zodat er geen verrassingen zijn. Ons huis is volledig van leemfinish voorzien. De afwerking is nagenoeg perfect waarbij er veel 'hobbels' genomen zijn bij de afwerking. Toch zien we nog een paar vlekken boven deurposten en dat is een beetje jammer. De leemfinish (en als je het kunt betalen stuc) geeft een heel warm en hoogwaardig gevoel. We kunnen het iedereen aanraden die een 'levende' muur verlangt.

Hallo Robin en Margit, Bedankt voor jullie beoordeling. Het was een mooie klus om jullie nieuwbouwwoning van leemstuc te voorzien. Omdat we heel veel offerte-aanvragen ontvangen, kiezen we er bewust voor eerst op basis van tekeningen en aanvullende informatie een (richt)prijs te maken. Wanneer deze offerte bevalt, plannen we uiteraard alsnog een werkopname in als dat nodig is. Vandaar dat we bij jullie ook snel ter plekke zijn komen kijken om details te bespreken en de prijs verder op maat te kunnen maken. We wensen jullie heel veel (gezins)geluk in jullie nieuwe huis. Hartelijke groet, Marieke & MIchiel P.S. We nemen apart nog even contact op over de plekjes die je beschrijft zodat we die naar jullie tevredenheid kunnen oplossen.

Onze ervaring met Verbau was zeer goed. Fijne open mensen met kennis van zaken.

Hoi Brigit en Arjan, Bedankt voor jullie mooie review! We wensen jullie heel veel geluk in jullie prachtige nieuwe huis, mét betonstucvloer ;-) Hartelijke groet, ook van de mannen, Marieke

Betrouwbare partner

Toegankelijk contact, goed advies, gezellige uitvoering, strakke administratie en prachtig resultaat. Wat wil je nog meer ?

Hoi Ap, Bedankt voor je bericht. Heel veel geluk in je prachtige huis op de allermooiste plek van Rotterdam :-) Hartelijke groet, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Goede afspraken, duidelijk in de communicatie

• Kennis & Vakmanschap

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We wensen jullie veel plezier van de nieuwe badkamer op jullie heel bijzondere plekje. Hartelijke groet, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Meedenkend, communicatief

Duidelijkheid scheppen over de staat van de ondergrond

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Jeroen, Bedankt voor je review! Je verbeterpunt nemen we zeker mee. Veel plezier van jullie betonstucvloer. Hartelijke groet, Marieke

Pluspunten

Ik moest me helemaal verlaten op verbau, omdat ik er zelf geen verstand van heb. Het uiterlijk resultaat is helemaal wat ik wilde, en ik hoop ook dat t technisch in orde is. Ik ga daar natuurlijk van uit.

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Els, Bedankt voor je bericht. We wensen je veel plezier van de nieuwe badkamer. Goed om te weten dat je op ons werk altijd 5 jaar NOA-Afbouwgarantie hebt. Hartelijke groet, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Goed werk en vakmanschap, fantastische communicatie en overleg. Prachtig ambacht en mijn badkamer is heel mooi geworden met een eigentijds, tijdloze look. Ik ben blij met Verbau.

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Willemien, Hartelijk dank voor het leuke bericht. We wensen jullie heel veel plezier van de nieuwe badkamer in een prachtige kleur. Hartelijke groet, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Vakmanschap, goed overleg en bereidheid tot aanpassingen.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Anneke, Bedankt voor je review. Wat is je nieuwe huis prachtig geworden. Heel veel geluk daar. Hartelijke groet, ook van de mannen, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Het is zeer prettig samenwerken op basis van wederzijds respect en vertrouwen. Afspraken worden nagekomen. Bedankt

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Truda, Wat wordt het mooi! Bedankt voor de leuke opdracht. Heel veel geluk in jullie nieuwe huis. Hartelijke groet, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

de mensen weten waar ze het over hebben. Werken secuur en schoon. Heel fijn! We hebben hopelijk geen nazorg nodig! Mocht dit nodig zijn , weet ik zeker dat ze weer voor ons klaarstaan.

• Kennis & Vakmanschap

Hé Yvette, Fijn dat we jullie na een nare ervaring bij een concurrent blij hebben kunnen maken met ons VERBAU-betonstuc kant&klaar én met onze vakmannen natuurlijk :-) En mocht die nazorg toch nodig zijn: bellen! Hartelijke groet, ook van Michiel en Erwin, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over mijn opdracht bij Verbau (betonstuc - achterwand keuken), zowel met de professionaliteit van de service als de kwaliteit van het (eind)product. Zeer sterk vond ik vooral hulp/advies in de winkel; communicatie voor/na plaatsten opdracht; en de professionaliteit, vriendelijkheid en het vakmanschap van stukadoor Erwin.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Jonathan, Bedankt voor je review. Tof om te horen dat we je opdracht naar tevredenheid hebben opgeleverd. De complimenten aan Erwin geef ik door :-) Hartelijke groet, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Wederom positief over het mooie product leem, het snelle in kunnen passen van onze kleine haastklus en heel fijn gewerkt met Erwin! Erwin op de werkvloer geeft ons geen stress, top! Mooi resultaat.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi, Fijn dat jullie wederom tevreden zijn met ons werk. Ik geef de mooie complimenten door aan Erwin :-) Graag weer tot een volgende keer! Hartelijke groet, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Alleen maar positieve ervaringen met de mensen, het vakmanschap, de communicatie, het geduld en de hartelijkheid van Verbau. En zeer tevreden over het eindresultaat (al voor de 2e keer).

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Barbara en Joost, Wij kunnen slechts blozen bij jullie bericht. Heel hartelijk dank. Het was weer fijn samenwerken met jullie. Veel plezier van de badkamer en wie weet nog eens tot ziens! Hartelijke groet, ook namens de mannen, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Zijn erg prettig in de omgang en zijn zelf verzorgend. Zo nu en dan een bakje koffie brengen en dat was het. Verder hele vriendelijke mensen die luisteren naar wat je te zeggen of vragen hebt.

De bereikbaarheid is soms wat lastig. Ik zou in ieder geval op 'vrije' maandag ook de telefoon gewoon doorschakelen, zodat je mensen met vragen tijdens hun voorbereiding ook kunt helpen.

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor je review Maurice. We snappen je punt over de bereikbaarheid op maandag helemaal. Dat blijft voor ons een moeilijk evenwicht. De winkel en kantoor zijn dicht maar ons team uitvoering werkt dan wel. We proberen een oplossing te vinden om voortaan 6 dagen per week bereikbaar te zijn, dus ook op de maandagen. We wensen jullie heel veel plezier van de nieuwe badkamer waar jullie zo lang naar uit hebben gekeken! Hartelijke groet, Marieke, ook namens de mannen van #teamVERBAU

Pluspunten

uitermate vriendelijke medewerkers, goed meedenken en goede advisering

ruimer afplakken van ruimtes waarin met leemstuc gewerkt wordt

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Marc, Bedankt voor je review en input. Zoals we al bespraken, hebben we jullie opmerking over het afplakken bij leemstuc meteen ter harte genomen! We zijn benieuwd naar het totaalbeeld wanneer jullie zijn ingericht, dat komen we graag bezichtigen. We wensen jullie alvast heel veel geluk in jullie nieuwe huis. Hartelijke groet, ook namens onze mannen, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Heel goed geregeld allemaal. Communicatie goed. Keurig op tijd en met iedereen rekening houdend.

De afstemming tussen klusser (die voor en na het stucen komt) en VERBAU is cruciaal. Belangrijk om klanten daarop te wijzen en eventueel direct een bekende klusser aan te bevelen. Dat hadden wij fijn gevonden.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Erwin en Sonja, Fijn dat jullie zo tevreden zijn. We begrijpen jullie punt over de afstemming met aannemer/klusbedrijf voor en na onze specialistische werkzaamheden. Aannemers/klusbedrijven mogen daarom altijd contact opnemen over de specificaties die we duidelijk in de offerte vermelden. We zouden graag iedereen een goede professional voor de voorbereidingen adviseren maar omdat wij zelf in heel Nederland en België werken is dat niet altijd mogelijk. Uiteraard denken we altijd graag met je mee. Voor, tijdens en nadat ons werk erop zit. Veel plezier van jullie nieuwe badkamer! Hartelijke groet, ook namens onze mannen, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Goede communicatie, een goed werkplan dat goed wordt doorgenomen alvorens er gestart wordt. Zeer klantvriendelijk. Harde werkers. Zeker een aanrader

• Kennis & Vakmanschap

Beste John, Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn :-) Heel veel plezier van de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, ook namens de vakmannen, Marieke #teamVERBAU

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt Dennis! Veel plezier van jullie nieuwe badkamer. Hartelijke groet, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Echte vakmensen die samen met ons opzoek gingen naar het perfecte plaatje! Verbau heeft bij ons de betonstuc op de achterwand van de keuken geplaatst, super blij mee! Het maakt onze witte keuken tot een verbluffend mooie stijlvolle keuken waar we ook veel positieve reacties op krijgen! Daarbij zijn het ook nog eens hele lieve en klantvriendelijke mensen, dus een echte aanrader!!

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Saskia en Geert-Jan, Wat fijn dat jullie keuken zo goed bevalt. Wij vonden het heel fijn om samen met jullie de perfecte match te maken! Veel geluk in jullie nieuwe huis. Hartelijke groet, ook namens 'de mannen', Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Werken netjes, laten de boel keurig achter. Hebben verstand van zaken. Zijn een beetje onconventioneel en dat vind ik heel leuk ! Origineel bedrijf, top !

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Anneke, Bedankt voor je leuke review. Onconventioneel, daarin herkennen we onszelf helemaal :-) Groeten, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Michiel van VERBAU heeft bij ons de muren en vloer van de badkamer voorzien van een laag Betonstuc. Dit is aangebracht over de bestaande tegels, er hoefde dus niet eerst gesloopt te worden. het eindresultaat is boven verwachting. Voor elk probleem heeft hij een passende oplossing. Ontzettend bedankt!

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Maurice, Michiel vond het leuk om samen met jou, in een workshop-on-the-job, aan jullie project te werken. Heel veel plezier van jullie nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Afspraken worden goed nagekomen Er wordt op aangename wijze meegedacht Super vriendelijk personeel

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Monique en Derk, Bedankt voor jullie fijne review! Heel geluk in jullie nieuwe huis, mét VERBAU-betonstuc vloer :-) Hartelijke groet, Marieke #teamVERBAU

Pluspunten

Betrokken medewerkers

telefonische bereikbaarheid

• Kennis & Vakmanschap

Beste Henk, Bedankt voor de review. We delen je verbeterpunt over telefonische bereikbaarheid en proberen zo goed mogelijk bereikbaar te zijn. Hartelijke groet, Marieke #teamVERBAU

Over VERBAU

De eersteklas partner voor betonstuc en leemstuc in Nederland en België. Sinds 1996. Hier op Kiyoh lees je de reviews van opdrachtgevers waarvoor ons vakteam werk uitvoerde. Reviews voor onze webshop vind je op Webwinkelkeur.nl “We delen onze vakkennis met liefde: we helpen je van advies tot en met uitvoering en we verkopen onze producten aan professionals en doe-het-zelvers.” Michiel Verheggen & Marieke Hüsstege, eigenaren VERBAU.