• Kennis & Vakmanschap

Hoi Sophie en Herman, Fijn dat jullie nieuwe badkamer goed bevalt. Heel veel plezier ervan! Hartelijke groet, Team VERBAU PS We werken inderdaad hard aan folders met alles wat je moet weten wanneer we betonstuc bij je komen aanbrengen. Ook onderhoud zal daarin een belangrijke plek krijgen. We hopen dat je voorlopig uit de voeten kunt met ons tijdelijke onderhoudsdocument. Laat het ons vooral weten als je vragen hebt!

Pluspunten

Medewerkers zijn zeer vakkundig en werken netjes en secuur. Men kent de kneepjes van het vak en dat geeft een comfortabel gevoel! Er wordt actief meegedacht in de situatie van de klant. Het eindresultaat van de betonstuc is enorm mooi, wij zijn supertevreden.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Michael en Naomi, Bedankt voor jullie fijne review. Nu lekker genieten van jullie nieuwe betonstucvloer! Heel veel plezier ervan. Hartelijke groet, Marieke, namens het hele team VERBAU

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Kathelijn en Dirk, Fijn dat onze samenwerking ook van jullie kant goed bevallen is. We wensen jullie heel veel geluk in jullie nieuwe huis. Geniet van het leemstuc! Hartelijke groet, ook namens Sharon en Michiel, Marieke Team VERBAU P.S. Als alles helemaal af is, komen we graag nog eens langs om het eindresultaat te bewonderen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Kennis & Vakmanschap

Beste familie, Zoals we je ook al persoonlijk hebben aangegeven nemen we verbeterpunten absoluut serieus. Het aanbrengen van betonstuc is een ambachtelijke techniek: imperfecties máken het tot wat het is. In de toonkamer kun je het eindresultaat van ons vakwerk zien en wat je daarvan mag verwachten. In elke lichtsituatie. Voor en tijdens de uitvoering houden we altijd veel contact. Op belangrijke momenten spreken we af om samen alles door te lopen: hét moment om aan te geven als je ergens niet tevreden over bent zodat we het meteen kunnen bespreken. Hartelijke groet, Marieke #teamVERBAU

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Pieter, Leuk dat je meedeed aan onze workshop. Bedankt voor je reactie en je verbeterpunten. We nemen deze zeker mee! Hartelijk groet, Marieke Team VERBAU

• Kennis & Vakmanschap

Beste, Bedankt voor je review. We leren graag van je opmerkingen. Jammer dat onze mails over de workshop in de spambox terecht zijn gekomen, we gaan kijken of we daar iets aan kunnen doen. Laat je het ons weten als er andere dingen niet zijn gelopen zoals je had verwacht? Telefonisch zijn we 5 dagen per week een dagdeel bereikbaar: ma, di, do en vrij van 13-17 uur, woe van 9-12 uur. Heb je ons op deze tijdstippen niet kunnen bereiken dan horen we het graag. Zodra we onze telefonische bereikbaarheid kunnen uitbreiden, zullen we dat zeker doen. Hartelijke groet, Marieke Team VERBAU

Pluspunten

Gezellige en leerzame workshop gehad. Duidelijke uitleg en ruimte voor vragen. Ik durf er nu zelf mee aan de slag!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Geweldig leuke en interessante workshop gehad. Veel geleerd. Michiel weet er heel veel van, en weet alle fijne kneepjes goed uit te leggen. Ook fijn dat het in een kleine groep gegeven wordt, dus veel aandacht.

Demonstratie (how-to) video's op de website

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede beschrijving bij elk product. Heel veel inforamtie in algemeen. Mooi gepresenteerd.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Bertal, Wat vervelend dat jullie uiteindelijk toch de verkeerde kleur hebben ontvangen. Daar is bij ons iets niet goed gegaan. We zullen hier in het vervolg nog extra op letten. Je had de pigmenten natuurlijk om kunnen ruilen maar we zijn blij dat de kleur alsnog goed bevalt. Veel plezier van jullie betonstucproject! Mocht je het leuk vinden: wij zijn dol op foto's van afgewerkte projecten :-) Hartelijke groet, Team VERBAU

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer gastvrij, duidelijke website waar alle info te vinden is.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Francis, Als ik het goed begrijp zat er geen werkinstructie bij je pakket. Daar is dan helaas iets fout gegaan. Sorry! Normaal zit er bij elke bestelling een instructie. De instructie kun je ook downloaden in onze webshop. Daar kun je ook een proefstaal aanvragen. Laat het ons vooral weten als je vragen hebt, we helpen je graag! Hartelijke groet, Marieke Team VERBAU

Over VERBAU

De eersteklas partner voor betonstuc en leemstuc in Nederland en België. Sinds 1996. Hier op Kiyoh lees je de reviews van opdrachtgevers waarvoor ons vakteam werk uitvoerde. Reviews voor onze webshop vind je op Webwinkelkeur.nl “We delen onze vakkennis met liefde: we helpen je van advies tot en met uitvoering en we verkopen onze producten aan professionals en doe-het-zelvers.” Michiel Verheggen & Marieke Hüsstege, eigenaren VERBAU.