Bestelling vlot afgehandeld :)

Goede service.

supersnel

vrijdagavond kwam ik erachter dat ik nog een gatenboor nodig had, beeld en de volgende morgen in huis. Er zit hier wel een Praxis om de hoek, maar daar was hij 15 euro duurder.

uitstekend

uitstekend

Super snelle service

Ik had mijn bestelling snel ontvangen. Goed verpakt, dus geen schade aan de artikelen. Zeer verrast dat er batterijen bijgeleverd waren! Jullie hebben klantverwachting overtroffen! Enorm bedankt!

Super snel en netjes geleverd.

Besteld en goed op de hoogte gehouden wanneer de levertijd was zodat je daar rekening mee kunt houden.

Prima Torx Doppenset

Torx Doppenset besteld en na 2 dagen geleverd. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van de set.

website duidelijk

Veel keus en voor een goede prijs, en snel geleverd

Snelle levering, goed priduct

Fietstas gekocht, zag er prima uit.

Goed en snel geleverd ( ondanks Corona)

Kinderfiets opgepimpt. Kleindochter erg blij.

Super service!

Had een multitool aangeschaft die kleine beetjes vet uit de be-/ontluchtingsopeningen gooide. Twee emails verder gewoon een nieuwe gehad! Super service Dave!

Iets later dan verwacht aangekomen verder perfect!

Snel!

Product besteld volgende ochtend in huis!

Niets op aan te merken!

Uiterst snelle levering, prima product voor een uitstekende prijs!

vriendelijke persoonlijke snelle service

ik had iets gekocht dat niet paste snel werd een oplossong gevonden

Kwetsbaar materiaal zorgvuldig verpakt.

Duidelijk aangegeven op verpakking dat het breekbaar is.

Aardig.

Morgen in huis zat er hier niet bij. Overigens: rommelige website. Maak wat categorieën aan, zoals aanhangers, gereedschap, en die weer in tangen, bitsets enz. Hieronder geven jullie zelf al zo'n indeling.

Goed geleverd spul zonder krassen of deuken

Degelijk materiaal en compleet geleverd zoals afgebeeld. Werkt zoals het hoort.

goede webshop

via de site aangegeven dat het product wat ik gekregen heb niet hetgene is wat ik besteld heb, maar niet eens reactie daarop gekregen, bleek dat door een fout op de site het bericht niet is doorgekomen. later alsnog goed opgelost

goed verzorgd en op tijd

Snel besteld en snel geleverd. en de juiste kwaliteit

uitstekende service

Ik had op stel en sprong een TORX doppenset nodig. Snelle response op vraag, scherpe prijs en ik kon het direct afhalen. Zeer klantvriendelijk, aanrader!

Correcte samenwerking

Op tijd geleverd en prima materiaal.

Vlot en helemaal naar wens.

Ook nog telefonisch benaderd om na te gaan of het adres wel juist was.

mijn bestelling werd snel en probleemloos uitgevoerd.

Mijn bestelling van een tuinslang voor een relatie in Burkina Faso werd ontvangen door een vriend in Goes, die de tuinslang heeft mee kunnen nemen naar de bestemmeling. Jammer dat ik deze reactie alleen kan verzenden als ik "vrijwillig" akkoord ga met verwerking van privé gegevens. Is dit niet dezelfde vrije wil die president Poetin zo graag gebruikt?

Over Toolmarkt

Toolmarkt - Tools in & om het huis met voordeel Accessoires en onderdelen: Auto- aanhangwagen Verbruiksmateriaal Gereedschap Camping Elektra Fiets Tuin Huis