goed verzorgd en op tijd

Snel besteld en snel geleverd. en de juiste kwaliteit

uitstekende service

Ik had op stel en sprong een TORX doppenset nodig. Snelle response op vraag, scherpe prijs en ik kon het direct afhalen. Zeer klantvriendelijk, aanrader!

Correcte samenwerking

Op tijd geleverd en prima materiaal.

Vlot en helemaal naar wens.

Ook nog telefonisch benaderd om na te gaan of het adres wel juist was.

mijn bestelling werd snel en probleemloos uitgevoerd.

Mijn bestelling van een tuinslang voor een relatie in Burkina Faso werd ontvangen door een vriend in Goes, die de tuinslang heeft mee kunnen nemen naar de bestemmeling. Jammer dat ik deze reactie alleen kan verzenden als ik "vrijwillig" akkoord ga met verwerking van privé gegevens. Is dit niet dezelfde vrije wil die president Poetin zo graag gebruikt?

Goede kwaliteit en snelle levering

Eerste aankoop was een goede ervaring

Levering en afhandelen!

De magneten waren heel goed verpakt, in dubbele plastic folie envelop. Zo konden ze niet per ongeluk ergens aan blijven plakken :-) Goed product, sterke en toch redelijk kleine magneten.

fijne webshop

Fijne webshop, snelle levering en voldoende keuze.

Snelle goede service. Onze fietsbel was er niet meer in de bestelde kleur, maar na één telefoontje goed opgelost, prima alternatief.

Toegewijd

Bij constateren van een nalatigheid van DHL nam Toolmarkt binnen enkele minuten contact op om dit op te lossen, ook al lag de fout bij DHL. Zeer gewaardeerd.

Goed product. Snelle levering.

perfect

geode service, product voldoet aan de omschrijving

Artikel goede kwaliteit en snelle levering.

?

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima prijs qualiteit verhouding

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering, prima transactie!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima site, goed ovetzicht, snelle en juiste afhandeling, zelf naar België was op 2 dagen geleverd, toestel 110%,ok

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering, uitstekende producten voor een nette prijs.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering en goede communicatie

Product was slordig ingepakt en 1 wieltje was niet rond. Zelf hebben we er een goed oud wieltje er onder gezet.

Pluspunten

Bestelling netjes en snel afgehandeld. Van de bezorging word je ook keurig op de hoogte gehouden. Goede prijs-kwaliteit.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

ik koop daar niets meer

waardeloos bedrijf

• Betrouwbaarheid

Beste heer Tax, Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken en een e-mail gestuurd om te vragen wat er aan de hand is en een oplossing te vinden. U zegt, niet meer bellen en e-mailen. Hier geven wij dan ook gehoor aan. Dit is een laatste poging in een reactie op uw beoordeling. Wij vinden het erg jammer dat u niet open staat voor een oplossing. Om het op te lossen hebben wij ook u nodig. Helaas lukt dit tot op heden niet. Mocht u nog openstaan voor een oplossing dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Toolmarkt

Pluspunten

zeer goede service, met mij contact opgenomen omdat er iets niet leverbaar was. Zeer snelle levering.

Over Toolmarkt

Toolmarkt - Tools in & om het huis met voordeel! Accessoires en onderdelen: Auto en aanhangwagen Verbruiksmateriaal Gereedschap Camping Elektra Fiets Tuin Huis