Aardig.

Morgen in huis zat er hier niet bij. Overigens: rommelige website. Maak wat categorieën aan, zoals aanhangers, gereedschap, en die weer in tangen, bitsets enz. Hieronder geven jullie zelf al zo'n indeling.

Goed geleverd spul zonder krassen of deuken

Degelijk materiaal en compleet geleverd zoals afgebeeld. Werkt zoals het hoort.

goede webshop

via de site aangegeven dat het product wat ik gekregen heb niet hetgene is wat ik besteld heb, maar niet eens reactie daarop gekregen, bleek dat door een fout op de site het bericht niet is doorgekomen. later alsnog goed opgelost

goed verzorgd en op tijd

Snel besteld en snel geleverd. en de juiste kwaliteit

uitstekende service

Ik had op stel en sprong een TORX doppenset nodig. Snelle response op vraag, scherpe prijs en ik kon het direct afhalen. Zeer klantvriendelijk, aanrader!

Correcte samenwerking

Op tijd geleverd en prima materiaal.

Vlot en helemaal naar wens.

Ook nog telefonisch benaderd om na te gaan of het adres wel juist was.

mijn bestelling werd snel en probleemloos uitgevoerd.

Mijn bestelling van een tuinslang voor een relatie in Burkina Faso werd ontvangen door een vriend in Goes, die de tuinslang heeft mee kunnen nemen naar de bestemmeling. Jammer dat ik deze reactie alleen kan verzenden als ik "vrijwillig" akkoord ga met verwerking van privé gegevens. Is dit niet dezelfde vrije wil die president Poetin zo graag gebruikt?

Goede kwaliteit en snelle levering

Eerste aankoop was een goede ervaring

Levering en afhandelen!

De magneten waren heel goed verpakt, in dubbele plastic folie envelop. Zo konden ze niet per ongeluk ergens aan blijven plakken :-) Goed product, sterke en toch redelijk kleine magneten.

fijne webshop

Fijne webshop, snelle levering en voldoende keuze.

Snelle goede service. Onze fietsbel was er niet meer in de bestelde kleur, maar na één telefoontje goed opgelost, prima alternatief.

Toegewijd

Bij constateren van een nalatigheid van DHL nam Toolmarkt binnen enkele minuten contact op om dit op te lossen, ook al lag de fout bij DHL. Zeer gewaardeerd.

Goed product. Snelle levering.

perfect

geode service, product voldoet aan de omschrijving

Artikel goede kwaliteit en snelle levering.

?

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima prijs qualiteit verhouding

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering, prima transactie!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima site, goed ovetzicht, snelle en juiste afhandeling, zelf naar België was op 2 dagen geleverd, toestel 110%,ok

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering, uitstekende producten voor een nette prijs.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en goede communicatie

Product was slordig ingepakt en 1 wieltje was niet rond. Zelf hebben we er een goed oud wieltje er onder gezet.

Over Toolmarkt

Toolmarkt Gereedschap, accessoires & onderdelen voordeel. Auto & aanhangwagen Bevestigingsmateriaal Gereedschap Camping Elektra Fiets Tuin Huis