Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Snel geleverd en door behulpzame en aardige chauffeur gebracht. Ik bestel bij Berdi omdat zij het hout zelf uit duurzaam beheerde houtopstanden verwerven. Soms is het inheemse hout daarom wat noestig, maar dat heb ik er graag voor over. Daarnaast drogen zij hun hout op natuurlijke wijze (dus géén ovengedroogd hout). Dat is wel zo duurzaam!
Beveelt aan
26 January 2025
Pedro
Gemert
Ruime hoeveelheid, grote stukken gemengd met kleine stukken hout en goede en snelle service.
Beveelt aan
12 February 2024
Romy
Emmeloord
Het hout was heel erg nat! Het druipte gewoon. Meteen aangegeven en om een oplossing gevraagd. Maar er word heel slecht gereageerd. Moet er elke keer weer achteraan mailen voor een antwoord. Uiteindelijk zouden we 150,- euro terug krijgen voor 4 kuub. Vervolgens moest ik er heel veel achteraan mailen. Als antwoord kreeg ik dat het druk was. Na bellen en nog meer mailen krijg ik nu ineens een mail dat ik het geld niet terugkrijg omdat de directie het er niet mee eens is. Dit is echt belachelijk. Ongelooflijk hoe hier met klanten omgegaan word.
Beveelt niet aan
15 March 2022
Geertje
Nagele
Wat een baggerbedrijf! Hout was zeiknat, ging nog niet aan met 7 aanmaakblokken erbij. Enorme grote stukken ertussen, vermolmd hout en zeker geen 2 m3. Netjes opgestapeld halen we hooguit nipt 0,6 m3 Mail word niet op gereageerd en telefoon opnemen is ook teveel moeite zoals gebleken. Wat een aanfluiting! Als u besodemieterd wilt worden vooral hier bestellen!
Beveelt niet aan
28 February 2021
Henk
‘S-Gravenzande
Het hout is mooi droog, stevige blokken die lang branden. Correcte levering.
Beveelt aan
10 February 2021
Cyriel Thomas
AMSTERDAM
Volgens mijn was het geen twee kub maar 1,5 kub geleverd
Beveelt niet aan
18 December 2020
Stans Stavinga
Lelystad
hout is keurig op tijd geleverd en werd vriendelijk op de plaats gezet waar ik het wilde hebben. De stukken zijn echter van kkein tot zeer ongelijkmatige brokken, die niet in mijn kachel passen. Lastig te stapelen door de vele *****e maten van de blokken. Ik zal hier zeker niet nog eens bestellen. Vraag me ook af of er werkelijk 2 kuub is bezorgd, maar daarvoor krijgt dit bedrijf het voordeel van de twijfel. Jammer.
Beveelt niet aan
13 October 2020
Thea Jordaan
Apeldoorn
Levering snel en conform verzoek uitgevoerd. Speciaal compliment voor de chauffeur die zich herinnerde dat de pallet aan de achterkant van het huis geleverd moest worden en dat meteen gedaan had. Prima hout ook. Klein minpuntje: levering was conform verzoek op 1 oktober, maar we kregen een Track en Trace melding voor 30 september.
Beveelt aan
5 October 2020
Arnold
Almere
Hout soorten niet als omschreven veel verolmhout ertussen veel te grote blokken die niet in kachel pasten, veel minder geleverd als besteld en betaald . Telefonisch onbereikbaar ( wordt ook. Niet terug gebeld ) op e-mail wordt totaal niet serieus gereageerd kortom je wordt gewoon getild
Beveelt niet aan
1 July 2020
Frans
Spijkenisse
Ik had 4 kuub besteld. Als je de 2 pallets bij aflevering nameet kom je zeker niet uit op 4 kuub. Gestapeld kom je ongeveer uit op 3 kuub. De beloofde mix van boomsoorten wordt ook niet gehaald "De Berdipack bestaat uit gedroogd haardhout en is een mix van es, beuk, berk, eik, els, en acacia. De blokken zijn tussen de 25 en 28 cm lang." Er zat in deze zending volgens mij veel populier verwerkt. Wel is alles stookdroog tussen de 8 en 15% vocht Levering was een week na de bestelling.
Beveelt niet aan
24 April 2020
Anton
Beverwijk
Formaat hout is goed. 20 tot 25 cm. Hout werd niet volgens afspraak bezorgd maar een dag later: voor 15u besteld de volgende werkdag in huis. Ik heb 2 kub besteld en 1,5 kub gekregen. Dit is de tweede keer dat in bestel en dit veel tegen tov de vorige keer. Zie Voor de teden de punten Hierboven. Zal volgende keer ergens anders bestellen.
Beveelt niet aan
9 April 2020
Mike
Druten
Had 2 kuub besteld kreeg er maar 1,5. Heb meedere malen geprobeerd contact te zoeken via telefoon en mail maar geen antwoord. Koop de volgende keer bij iemand anders.
Beveelt niet aan
8 April 2020
Van Lochem
Veldhoven
De kwaliteit van het haardhout in het Berdi pack was gewoon waardeloos. Afmetingen 25cm/28cm kleine stukjes hout. Bonken. Vermolmde stukken. Dit staat niet op de site. Ik heb contact opgenomen en we hebben het afgehandeld. Dit hebben ze redelijk gedaan, maar ik was er niet helemaal blij mee. De grote bonken die moet ik zo wie zo klein gaan maken want die kunnen niet in de kachel. Ik heb ook gezegd als ze leveren zoals op de site staat dan kunnen ze me mailen. Dan wil ik het nog een keer proberen.
Beveelt niet aan
24 March 2020
Cor
OUD-BEIJERLAND
Levering snel en uiterst correct. Bestellen gaat makkelijk en aflevering volgens afspraak. Partij hout zeer onregelmatig van vorm en relatief veel "afvalstukjes". Wel mooi droog hout. Misschien heb ik net pech gehad met het laatste restje maar dat is niet te controleren.
Beveelt niet aan
23 March 2020
Guido
Schalsum
prima snel besteld via internet en snel geleverd tot in de achtertuin
Beveelt aan
15 March 2020
johan
Naarden
Levering is conform de afspraak, snel én zoals afgesproken tot in de achtertuin. Opmerking: Helaas is de inhoud géén 2 m3 zoals op de site vermeld staat. Maar 1,65M3 (gestapeld). Veel grote stukken en brand redelijk tot goed. Door de bank genomen een goede prijs kwaliteit verhouding voor haardhout wat tot in de achtertuin wordt gebracht.
Beveelt aan
8 March 2020
George
Westland
Mijn eerste ervaring is niet positief! Veel grote stukken die niet in de houtkachel passen. Daarnaast is het hout te vochtig, veel rookontwikkeling in de houtkachel ipv een lekker vuurtje ook al staat het hout al een paar dagen binnen! Wat mij betreft een miskoop!
Beveelt niet aan
4 March 2020
Willemse
Hillegom
Hout tijdig ontvangen. Ruime hoeveelheid op pallet goed verpakt. Grote stukken hout gemengd met kleinere stukken. Brand goed. Voor herhaling vatbaar.
Beveelt aan
21 February 2020
Roy
Rijsenhout
Prima hout, meerdere soorten zoals aangegeven
Beveelt aan
3 February 2020
Adriaan
Velserbroek
Kwaliteit voor een mooie prijs
Beveelt aan
1 February 2020
Henry
Heiloo
Op tijd geleverd.
Beveelt aan
30 January 2020
Dirk
nagele
Heb helemaal niets te klagen over het hout en levering. Ik kan alleen nergens vinden wat voor hout geleverd is. Het is géén eik , beuk , berk of grove den. Maar wat het wel is ????
Beveelt aan
30 January 2020
E.W.M.
Breda
Dit jaar voor de 2e keer hout besteld. Na mijn eerste bestelling van 4 kuub, die overigens prima was, eind vorig jaar nog een bestelling geplaatst van 2 kuub. Met het uitpakken bekroop mij al het gevoel dat deze levering al te vochtig kon zijn, maar met het oog op naderende regen heb ik het hout wel snel in de opslag geplaatst. Tijdens het stoken werd het toch al snel duidelijk dat de vocht waarde te hoog was. Het hout wilde nauwelijks ontbranden, sisste, stoom trad uit, het glas van mijn haard werd meteen vuil, en er was een aanzienlijke rookontwikkeling. Toen ik contact zocht met berdihout kreeg ik te horen dat de persoon die hier over gaat met vakantie was en dat deze pas na 3 weken weer bereikbaar was, hij zou dan contact opnemen.. dat gebeurde niet, en uiteindelijk heb ikzelf tot 4x moeten mailen en bellen voordat ik iemand te spreken kreeg die mij kon helpen. Inmiddels had ik een vochtmeter aangeschaft, en van de 2 kuub die ik besteld had gaf steekproefsgewijs 80% een vocht waarde van 30 tot 45%, veel te hoog om te stoken. Dit heb ik berdihout laten weten, en hun enige commentaar was: “wat stelt u voor?” Ik stelde voor dat zij mij 1 kuub droog en stookbaar hout zouden leveren, of zoals zij zelf op hun site vermelden met “niet goed, geld terug” mijn aankoopbedrag terug zouden storten. Ik werd dan maar even verzocht om 2 kuub hout weer in te pakken en retour te zenden, op mijn eigen kosten, dan zouden zij het aankoopbedrag terug storten. Op mijn vraag hoe zij dachten dat een consument dan maar even 2 kuub hout in gaat pakken was hun antwoord wederom: “wat stelt u voor?” Nadat ik hen tegemoet kwam met 1 kuub droog hout, of de helft van mijn aankoopbedrag terug storten, heb ik niets meer vernomen. Op e-mails wordt niet meer gereageerd en telefonisch kom ik ook niet meer door. Ik bestel er iig niet meer, en raad ook iedereen ten zeerste af daar nog hout te bestellen! “Niet goed, dikke pech” zou een betere slogan voor ze zijn.
Beveelt niet aan
27 January 2020
Vincent
Sassenheim
.verpakking is niet ideaal. Beter is het per kuub te verpakken. Nu ligt het meesten los in de vrachtwagen, de pakken zijn tebreed . Als de verpakking niet breder is als 80cm kan het ook nog door de tuindeur.Ben verder zeer tevreden en zal Berdi zeker bij anderen aanraden.
Beveelt aan
26 January 2020
Gerrit
DUIVEN
Al vind ik hout leveren in plastic wel jammer.
Beveelt aan
25 January 2020
Nancy
Rotterdam
Hakstraat 18
8308 AH Nagele
Branch
Schoonheid, Verzorging
Specializations
Huidverzorging, Beauty, Cosmetica
Webshops