Pluspunten

Great service, fast delivery and excellent customer service!

Pluspunten

snelheid van afhandeling

Pluspunten

zeer correcte service en snelle levering

Pluspunten

Pluspunten

Fijne communicatie over de order, flexibel!

Geen! Ga zo door!

Pluspunten

Super goede service na verkoop!

Pluspunten

ik werd gebeld toen bleek dat mijn bestelde produkt alleen in een andere kleurstelling leverbaar was met de vraag of ik de bestelling wilde annuleren, danwel de andere kleur wilde. keurig.

1 star: very bad, unacceptable

Suggestions

I placed my order 30/06/16, it is now 11/07/16 and have still not received it. Not happy in the slightest. I don't think it even got posted till 5/7/16.

• Would you recommend us? No

Dear Tony, I am very sorry you leave such a bad review. I informed you on 1 July that the glasses ordered were not available in your presciption. I ordered them for you immediately and received them on July 5th due to the fact that the weekend was on 2 and 3 July. So my supplier shipped them to me on Monday 4th of July. I notified you about this delay on July 1st. I have sent you a gift with your order due to the delay. I am sorry I am also dependend on how fast the Post works from Holland to the UK. I sincerily hope you receive tyhe goods as soon as possible. If not within this week please send me an email! Thank you for your understanding. Sincerily, www.clicbrillen.com Martin Post Uiterweer

Pluspunten

Snelle levertijd

Pluspunten

Snelle en correcte service. Goed product dat lang meegaat in tegenstelling tot andere goedkopere magneetbrillen. Mooi assortiment aan kleuren.

Jammer dat men gaat overstappen op een groter model als standaard. Daarmee wordt de keuze beperkt Het nieuwe model is voor mij te groot.

Beste José, Ik heb toevallig nog een beugel in de denim kleur voor je liggen. Dus mocht je t.z.t. dezelfde kleur CliC bril wensen dan kan ik nog een "oude" versie beugel voor je erop zetten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede afhandeling; pakketpost door de brievenbus; goed verpakt

levertijd had korter gemogen

Pluspunten

Snel en goed geleverd

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Pluspunten

Snelle en correcte levering

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Positive

Guter Service, schnelle Lieferung

Verbesserungspunkte

Online-Angaben zur Lieferfähigkeit sollten der Realität entsprechen. Meine Bestellung war online lieferbar, in der Bestätigung nicht lieferbar mit Wartezeit. Das muss nicht sein!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering duidelijke website

dure bril

Pluspunten

Aardige mensen en snelle levering

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mjn eerste voorkeur kleur was er niet,alternatieve kleuren vlot aangeboden

Beste Andra, Beste Andra, Met enige verbazing lees ik uw slechte recensie. Wanneer u niet tevreden bent over uw bril mag u deze altijd retourneren en krijgt u gewoon uw geld terug. Of wellicht wilt u 'm omruilen voor een CliC magneetbril dat kan ook. Wanneer u ons even gebeld of gemaild had hadden we dit direct voor u kunnen oplossen. Ik heb een mail gestuurd met de retourgegevens.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Assortiment

Snellere levering!

3 Sterne: fein, eine vernünftige Erfahrung

Positive

Ware wie bestellt und gut verpackt geliefert

Verbesserungspunkte

In Ihrer Internetseiten werben Sie damit dass die meisten Brillen innerhalb 24 Stunden ausgeliefert. werden.. Sie erwecken also den Eindruck dass alles unmittelbar verfügbar ist... Tatsache ist aber dass Sie für meine Bestellung 8 Tage benötigten und nichts auf Lager war.... Hätte ich dies von Anfang an gewusst hätte ich mir die Bestellung vieleicht überlegt oder vorher angerufen um zu erfahren wie lange es dauert... Auch Ihre Kommunikation ist nicht gut wenn Sie hier nur mitteilen Status: "warten" das befriedigt Ihre Kunden nicht .. wie lange warten? auf was warten? warum überhaupt warten?? Das erweckt Misstrauen... bedenke Sie dass sie ja vorab kassieren...reines vertrauen von Seiten Ihres Kunden..das wollen Sie erhalten?!