Goed product, snelle service.

Ik heb een prima ervaring met Urban Survival. Het product was makkelijk te bestellen via de website, het lijkt een top product (of althans; ik heb het nog niet uitgeprobeerd omdat het om de x-marker gaat en gelukkig heb ik em nog niet nodig gehad) maar het ziet er uit als een degelijk product. Daarnaast was het erg netjes verpakt en de service was uiteindelijk vrij vlot. Het enige kleine dingetje wat ik wellicht aan te merken heb was dat ik in eerste instantie niet duidelijk vond wanneer ik het product precies kon verwachten. Dit stond namelijk niet in de email en ook niet duidelijk aangegeven. Uiteindelijk wel gevonden op de website maar wellicht handig om in de email van het bestellingsoverzicht te vermelden.

Precies wat je verwacht

Snelle levering, kwaliteit producten en een duidelijke site. Precies wat je wil als consument.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Vlotte levering

Zeer snelle levering, goede communicatie, groot assortiment.

• Betrouwbaarheid

een gopro remote besteld die op dat moment nergens meer op voorraad was. Door corona was de levering buiten hun schuld vertraagd. Kreeg een nette mail dat hij binnen was. Was in de gelegenheid om hem op te halen. Lag al netjes klaar tegen een scherpe prijs. Kreeg daarbij ook nog uitleg over extra mogelijkheden van mijn hero 8.

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit van producten en goed meegedacht over het combineren van 2 zendingen waardoor van 1 bestelling de verzendkosten netjes werd en terug gestort

alles perfect geregeld

snelle service, vragen snel beantwoordt, fijn bedrijf

• Betrouwbaarheid

Geweldige service en kwalitatieve producten!

De bestelling was snel bezorgd en ik ben goed geadviseerd! Bedankt team Urban Survival!

• Betrouwbaarheid

Goed meedenkend, en goede kwaliteit materiaal

Ik heb er weer het een en ander aangeschaft en ben zoals altijd goed geholpen door leon, hij weet waar hij over praat en heeft hoede kwaliteit spullen in huis. Er word ook goed gekeken naar het doel, zodat daarop de aanschaf kan worden bepaald.

• Betrouwbaarheid

Kwaliteitsproducten, Perfecte service, Goede telefonische communicatie, Zending goed volgbaar en goed verpakt helemaal correct!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede communicatie en snelle levering

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gekregen wat ik besteld heb

Geen gebruik meer maken van gls bezorging. Ik heb bijna 2 weken op mijn bestelling moeten wachten en werd zeer slecht behandeld door dit postbezorgings bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Reageren snel en heel vriendelijk en mega top product

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Alles perfect, snel geleverd, alles in orde

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst en kundige adviezen Ruime sortering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, Fijn mail contact, perfecte en directe oplossing voor een niet correct werkend product. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Uitstekend advies, heel goede produkten, betrouwbaar

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Met de Corona duurde het misschien enkele dagen langer. Maar dat was geen probleem.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed contact en tijd voor de klant

Ga zo door

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik heb online besteld, duidelijke site met prijsaanduiding van de artikelen. Bij email contact kreeg ik duidelijk antwoord terug en ondanks de corona crisis kwam mijn bestelling netjes op de aangegeven datum en tijd aan.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle afhandeling en topproduct!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Na een uitgebreid advies van Leon heb ik een Leatherman en Olight gekocht. Ik twijfelde een beetje en Leon heeft de voor- en nadelen met mij besproken zodat ik een goede keuze kon maken. Dat was heel prettig. Het bestellen ging goed. De volgende dag had ik het pakket al thuis.

Ik kan niks bedenken!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bij telefonisch contact duidelijk antwoord gekregen over de mogelijke levering van meerdere van een product. Na het plaatsen van de bestelling snelle levering. Artikelen waren keurig verpakt en voorzien van een kaartje van de webwinkel. Geen klachten.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle verzending.

Over Urban Survival

Urban Survival is leverancier van onder andere Adventure Gear en Tactical Gear voor politie, leger en overheid. Maar ook de avonturier en liefhebber van survival en zelfverdediging kan uitstekend in onze webshop terecht. Onder het motto ‘Always Come Prepared’ bieden wij een uitgebreid assortiment aan uitrusting en accessoires om goed voorbereid te zijn bij de uitoefening van beroep of avontuurlijke hobby.