Goed advies

Goed advies bij aankoop van mijn schoenen Haix

Fijne winkel, vriendelijk personeel

Via internet de website gevonden, vraagjes geplaatst en vrijwel direct antwoord. Goed en kundig advies, direct een GoPro Hero 8 gekocht, top action camera ben er bijzonder enthousiast over net zoals de service!

• Betrouwbaarheid

goede en vlotte afhandeling. Top service.

goede communicatie betreft aankoop. Daarna vlotte afhandeling. Heel mooi was dat dat mijn product niet meer voorradig was en ik een mooi en degelijk alternatief kreeg aangeboden.

Snel bezorgt

Product is veel steviger van materiaal dan ik had verwacht vanaf een foto in de webshop. Had een hoesje nodig voor m'n werk deze moest aan m'n riem zitten omdat mobiel te groot is voor mijn broekzak, is een one plus 7 pro en past perfect erin zelfs nog 1cm in hoogte over. Is een stevig product kan m iedereen aanraden

• Betrouwbaarheid

nieuwe klant maar voel me er gelijk 'thuis'

zocht wat specifieke backpack dingen en die waren op voorraad. online besteld en de volgende dag geleverd.. uitstekend. ook een zeer alerte actieve medewerkers.

Gewoon goed

Niks bijzonders te melden, maar ik zocht iets, zij hadden het en nu heb ik het. En het werd snel verzonden.

carinthia compressie zak

helemaal goed

• Betrouwbaarheid

Goed advies, perfecte service en snelle levering!

Het verschil met andere webshops is het goede advies dat je bij Urban Survival krijgt. Ze willen echt de juiste oplossing voor je vinden. Een aanrader voor iedereen die serieus met veiligheid en outdoor activiteiten bezig is.

Excellent service

Personal attention, excellent service and great know-how

Ernstige en professionele zaak

Mijn Urban Survival pakje was door de koerier dienst niet correct geleverd, Urban Survival heeft dit heel professioneel en correct aangepakt

• Betrouwbaarheid

Top product en snelle levering.

Ik had al meer van Fab Defense en zoals altijd weer een top product. Zeer degelijk en doet wat het moet doen. En hiervan is Urban Survival de importeur in Nederland. Levert snel en goed.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering, prima product!

Al een tijdje op zoek naar een ‘tactical watch’. Uiteindelijk uitgekomen bij Urban Survival. Ik had verwacht dat het een tijd zou duren voordat de horloge gelverd zou worden... nee hoor! Binnen twee dagen in huis. Top!!!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor het review en veel plezier met het horloge!

Goed product, snelle service.

Ik heb een prima ervaring met Urban Survival. Het product was makkelijk te bestellen via de website, het lijkt een top product (of althans; ik heb het nog niet uitgeprobeerd omdat het om de x-marker gaat en gelukkig heb ik em nog niet nodig gehad) maar het ziet er uit als een degelijk product. Daarnaast was het erg netjes verpakt en de service was uiteindelijk vrij vlot. Het enige kleine dingetje wat ik wellicht aan te merken heb was dat ik in eerste instantie niet duidelijk vond wanneer ik het product precies kon verwachten. Dit stond namelijk niet in de email en ook niet duidelijk aangegeven. Uiteindelijk wel gevonden op de website maar wellicht handig om in de email van het bestellingsoverzicht te vermelden.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor het review/feedback. Op dit moment wordt idd alleen de geplande bezorgdag aangegeven via de track & trace e-mail. Wij gaan bekijken of en hoe wij dit nog verder kunnen ontwikkelen/duidelijker kunnen communiceren. M.v.g. Urban Survival | Leon

Precies wat je verwacht

Snelle levering, kwaliteit producten en een duidelijke site. Precies wat je wil als consument.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Bedankt voor de terugkoppeling!

Vlotte levering

Zeer snelle levering, goede communicatie, groot assortiment.

• Betrouwbaarheid

een gopro remote besteld die op dat moment nergens meer op voorraad was. Door corona was de levering buiten hun schuld vertraagd. Kreeg een nette mail dat hij binnen was. Was in de gelegenheid om hem op te halen. Lag al netjes klaar tegen een scherpe prijs. Kreeg daarbij ook nog uitleg over extra mogelijkheden van mijn hero 8.

Bedankt voor het review!

Goede kwaliteit van producten en goed meegedacht over het combineren van 2 zendingen waardoor van 1 bestelling de verzendkosten netjes werd en terug gestort

alles perfect geregeld

snelle service, vragen snel beantwoordt, fijn bedrijf

• Betrouwbaarheid

Geweldige service en kwalitatieve producten!

De bestelling was snel bezorgd en ik ben goed geadviseerd! Bedankt team Urban Survival!

• Betrouwbaarheid

Goed meedenkend, en goede kwaliteit materiaal

Ik heb er weer het een en ander aangeschaft en ben zoals altijd goed geholpen door leon, hij weet waar hij over praat en heeft hoede kwaliteit spullen in huis. Er word ook goed gekeken naar het doel, zodat daarop de aanschaf kan worden bepaald.

• Betrouwbaarheid

Kwaliteitsproducten, Perfecte service, Goede telefonische communicatie, Zending goed volgbaar en goed verpakt helemaal correct!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede communicatie en snelle levering

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gekregen wat ik besteld heb

Geen gebruik meer maken van gls bezorging. Ik heb bijna 2 weken op mijn bestelling moeten wachten en werd zeer slecht behandeld door dit postbezorgings bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Reageren snel en heel vriendelijk en mega top product

Over Urban Survival

Urban Survival is leverancier van onder andere Adventure Gear en Tactical Gear voor politie, leger en overheid. Maar ook de avonturier en liefhebber van survival en zelfverdediging kan uitstekend in onze webshop terecht. Onder het motto ‘Always Come Prepared’ bieden wij een uitgebreid assortiment aan uitrusting en accessoires om goed voorbereid te zijn bij de uitoefening van beroep of avontuurlijke hobby.