Goede service en kwaliteit

Mijn ervaring met urban survival is goed en correct

• Betrouwbaarheid

Zal in de toekomst zeker nog artikelen kopen.

Niets ontvangen

Wilt u mij bellen want ik heb geen bestellingen ontvangen

• Betrouwbaarheid

Fijn dat wij het snel hebben kunnen oplossen en dat de bestelling van ons gewoon is ontvangen. Hopelijk ontvangt u de bestelling van het andere bedrijf ook snel.

De Mantis X10 doet wat het beloofd en is van goede kwaliteit

Even wennen aan de interface en mogelijkheden. Als je die eenmaal onder de knie hebt is dit een top product.

Topwinkel

Bestelproces verliep feilloos. Goede communicatie vanuit de verkoper. Leverancier echter minder tevreden over (GLS), de communicatie vanuit hen was bagger. Misschien mogelijk dat pakketten ook via PostNL verstuurd kunnen worden?

• Betrouwbaarheid

Good quality and fast delivery!

I already ordered a few times and they never disappointed me.

Fijne zaak

Ik was al een tijdje op zoek naar een seal voor m’n wiley X zonnebril. Overal geprobeerd en uiteindelijk geslaagd om de hoek. Ben hem in Veldhoven zelf op gaan halen en ben daar fijn geholpen. Meteen of rond gekeken wat ze nog meer in huis hadden en kom zeker nog een keer terug voor een slaapzak.

Snel, goed en klantvriendelijk

Spullen zijn gewoon van hoge kwaliteit en wordt snel geleverd. Op mailtjes heb je binnen no time een goede inhoudelijke reactie.

Goed geregeld en goeie service

Goed geregeld en goeie service

• Betrouwbaarheid

Goede klittenband, zit goed vast op je pak. Handig in gebruik.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering, snelle klantenservice, producten helemaal prima

Snelle levering en de verificatie via de klantenservice ging super soepel. Producten zijn van hoge kwaliteit en precies zoals omschreven. Fijn zakendoen!

• Betrouwbaarheid

Perfecte lamp, klein en simpel te bedienen. En de vragen over beschikbaarheid, zijn netjes en correct beantwoord. Ofwel de medewerkers zijn vriendelijk en beantwoorden goed mijn vragen en zijn erg meegaand, als je een vraag heb. De levering is ook uiterst snel. Ik kom hier graag weer terug.

• Betrouwbaarheid

Klant vriendelijk en goede service

Duidelijk en goed contact

• Betrouwbaarheid

Geen bemerkingen. Alles prima verlopen.

Geen bemerkingen. Alles prima verlopen.

great service and shipping

item as describe, fast shipping.

Niets op aan te merken, prima website!

Ik heb 3 items gekocht via de website. Alles is vlot verlopen. Ik heb de goederen ontvangen zoals beschreven en op de voorgeschreven dag. Zeer tevreden van!

Mooi maar net niet netjes

Ik heb na het lezen van diverse reviews gelezen te hebben, wil ik deze life hammer. En toen ik er achter kwam dat deze er ook in het grijs was kwam ik na een zoektocht uit bij Uraban survival die is het goedkoopste. Plus punten prima afwerking en door die kleur zien ze er keurig uit. Wat ook een reden was om voor deze lifehammer te gaan was de bevestiging en deze viel toch tegen door de constructie van de beugel komt de lifehammer lelijk ver van de midden console af dat had ik beter verwacht

Perfecte snelle service

• Betrouwbaarheid

als er iets mis gaat wordt het snel opgelost

• Betrouwbaarheid

Ruime keus uit top producten, super service

Urban Survival biedt heel veel top producten, en altijd super service en advies. Snelle en correcte levering.

• Betrouwbaarheid

Fab Defense Kpos perfect. Second to none.

Fab defense kpos is een succes. Boven aluminium en onder polymeer. Snelle en makkelijke montage. Is geen beter systeem. Service Urban Survival ook erg goed.

Product volgens beschrijving

Perfecte koop

Duidelijke beschrijving, correcte prijs, snelle levering en het product is wat het beloofd is.

Uitstekend!

Hele goede ervaring gehad. Ik was zelf het huisnummer van mijn bezorgadres vergeten in te vullen. Dit werd erg snel en goed afgehandeld. Snelle levering. Goede kwaliteit van de producten.

gewoon goed!

prima service, ik zeg ga zo door!

Over Urban Survival

Urban Survival is leverancier van onder andere Adventure Gear en Tactical Gear voor politie, leger en overheid. Maar ook de avonturier en liefhebber van survival en zelfverdediging kan uitstekend in onze webshop terecht. Onder het motto ‘Always Come Prepared’ bieden wij een uitgebreid assortiment aan uitrusting en accessoires om goed voorbereid te zijn bij de uitoefening van beroep of avontuurlijke hobby.