enige winkel met de grrootste keuze, maar minder client oriented

Ik had ventilatieroosters nodig voor mijn carport om de luchtcirculatie binnen te verbeteren. Omdat dit een specifieke project was, heb ik de ventilatieland meerdere keer gecontacteerd voor een advies en later voor een offerte van roosters in groetere maat en ral kleur. (Mijn aanvraag was helemaal in de zin van het aanbod - de website schrijft de mogelijkheid van specifieke RAL kleuren en maten op besteling) Ik was een jaar bezig met emails, offerte aanvragen, ok telefonisch geprobeerd, maar door het heel jaar kreeg ik enkel automatisch aantwoord (te veel druk, we nemen contact met u later). Ik heb de ventilatieland ook telefonisch bereikt, maar behalve dat ze druk heben, heb ik geen offerte gekregen. Ik heb uitendelijk 2 roosters gekocht welke ga ik waarschijnlijk niet kunnen gebruiken omdat dezeniet echt geschikt zijn voor mijn project en retour is niet mogelijk.

de levering was top!

de bestelling plaatsen op Ventilatieland verloopt heel vlot via hun website. De bestelling was compleet en heel vlug geleverd. wij zijn heel tevreden hierover !

correcte prijs en vlotte levering

10/10

Correcte dienstverlening

Alle stappen van bestelling tot levering werden correct uitgevoerd.

top, snelle levering met vriendelijke mensen. correcte prijzen

wij hebben reeds verschillende leveringen gedaan in de familie.

Topservice en nette verzending

Super goeie site en zeer overzichtelijk om te bestellen . Levering was ook heel goed en prima verpakt .

Goedkoper of in Belgie ,snel geleverd en zelfde kwalitiet

Uitstekende service en artikels prima geleverd.

Ik kocht 2 sets filters voor mijn Zehnder installatie. Prima verpakt en zeer snel geleverd. Ook voordelig is de volume-korting al vanaf 2 sets.

weer alles in orde

ik bestel voor het app blok steeds 8 of 10 stuks van de filters en het is elke keer zeer goed in orde doe zo verder en wij zeggen dit verder

Mooie overzichtelijke site. Zeer economische prijzen. Een correcte bezorging.

Snelle en correcte levering

Dingen die je in de gewone doe het zelf zaak niet vindt’ snel en correct geleverd.

Vlotte bestelling en afhandeling

SNelle levering, vlotte afhandeing. Levering volgens afspraak. Het apparaat zelf lijkt me betrouwbaar maar het is nog een beetje te vroeg om hierover uitspraken te doen (slechts 3 dagen in gebruik)

goed materiaal maar zeer slechte bezorgservice

Dag , De bestelde filters zijn toegekomen en heb ik ontvangen op 12/5 , passen perfect en identiek aan de filters die geplaatst waren . Zeer goed. Over de pakketbezorger het volgende : De bezorgfirma meldde mij een bezorging op 11/5. Ik heb op deze datum geen pakket ontvangen en ik ben niet uit huis geweest op deze dag. Ik ben van gedacht dat een besteld pakket mij persoonlijk overhandigd moet worden. Een bereidwillige buur , ik woon in een flatgebouw , heeft mijn pakket vanmorgen bezorgd (12/5). Op zich is dat niet erg omdat jet geen levensnoodzakelijke zending betrof . De buur heeft het pakket onbeheerd gevonden in een gemeenschappelijke hall. De pakketbezorger is dus intellectueel niet instaat om een bestemmeling te zoeken , enkel om een stuur vast te houden en de GPS te volgen . Bedroevend . Uw pakketbezorger is dus ook weinig plichtbewust en presteert ondermaats .Zeer slechte service van de pakketbezorger en de wanprestatie straalt een beetje af op uw firma . Als dat de consequentie is van ’ gratis ’ verzending zal ik in de toekomst liever verzendingskost betalen . Vriendelijke groet Jan Scheppers

Levering snel en correct Decibels nier correct weergegeven, maakt veel lawaa

Levering snel en correct Decibels nier correct weergegeven, maakt veel lawaai

Beste Marijke, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Wij hebben contact met u opgenomen om dit te bespreken en onze excuses te maken voor het ongemak. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

Vlot besteld, vlot geleverd

Ik zocht ventilatorroosters, en kon vond de geschikte producten op de website van Ventilatieland.be dank zij de adequate technische fiches die bij het product kunnen worden gedownload

Kwaliteit correct

Lange leveringstermijn ( + 2 weken ) voor artikel dat ''op voorraad'' was ... Tijdens deze periode geen feedback over de voorziene leveringsdatum

Snel

Snel, was tevreden

Vlug geleverd alles in orde prijskwaliteit top

Zekers doen heel gemakkelijk

Heel goed!

De ventilator werkt goed, de levering was op tijd.

Feilloos verlopen

Duidelijke omschrijving op site en vlotte levering. Alles prima verlopen.

Besteling is aangekomen zoals ik had gewild. Top service naar mijn mening!!!

Lage prijzen en snelle levering

De filters voor ons ventilatiesysteem zijn het goedkoopst bij Ventilatieland. De items waren netjes verpakt en werden snel geleverd (hoewel er gaan haast bij was).

jammer dat geen vijzen bij waren

Over Ventilatieland.be

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van België. Ventilatie is onze passie en met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Contacteer ons op (+32) 03 - 33 13 400.