top service

bonne qualité et livraison dans les temps

Correcte en snelle levering aan competitieve prijd

Correcte levering

Stipte en correcte levering

Correcte levering

Efficiënt, klantvriendelijk

Subliem!

Producten welke ik verwachtte.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering, duidelijke communicatie

Helemaal niet ontvangen wat ik besteld heb

Zaterdag ontvangen en vandaag, woensdag, nog steeds geen enkele reactie op mijn klacht.

Beste Rien, Dank voor uw beoordeling. Oprechte excuses voor het ongemak hierdoor. Hierover heb ik u zojuist proberen te bellen, helaas was u niet bereikbaar. Daarom heb ik u hierover nu een e-mail gestuurd. Heeft u deze ontvangen? U heeft ons gisteren, 24-1-2023, om 17:48 een e-mail hierover toegestuurd. Deze review heeft u vanmorgen, 25-1-2023, om 6:36 geplaatst. U geeft aan nog geen reactie te hebben ontvangen en dat is juist. Wij zijn op werkdagen van 8:30 tot 17:00 werkzaam waardoor wij nog geen kans hebben gekregen dit voor u op te lossen. Ik wil u vragen op mijn e-mail te reageren zodat ik dit snel voor u kan oplossen. Hoor graag. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

De vorige ventilator heeft 7 jaar zijn werk gedaan was zelfde merk , wilde terug ene , heb geen llachten over

snelle levering en het deksel paste perfect.

Ben blij met deze bestelling, niks op aan te merken. Snel geleverd en product was exact wat ik zocht voor de oplossing van mijn probleem.

Snelle levering,

Eenvoudig montage.

Vlotte, correcte levering. Prijs/kwaliteit zeker ok.

Ruime keuze, snelle levering

Via de website kon ik snel het juiste product vinden die helemaal overeenstemde met mijn wensen. De snelle levering was lekker meegenomen.

Zoals bij vorige bestellingen ook nu prima service en producten.

Alles perfect

Retour en 2de bestelling met updates over leveringsdatum. Handig en gemakkelijk. Zonder problemen

Een goede service.

Een snelle en correcte levering.

Komt beloftes niet na.

Order besteld met belofte van levering de dag erna. Na een week nog niets ontvangen. Nu wordt de bestelling behandeld als 'op maat', wordt 25 dagen in plaats van 1 dag. Ik had speciaal een compromis gemaakt over de kleur. (andere kleur besteld) om sneller te kunnen installeren. Nu willen ze de bestelling niet annuleren of de kleur niet vervangen. Schandalig.

Beste Boris, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Intern heb ik dit voor u opgepakt en dit is voor u opgelost. We hopen dat de aangeboden oplossing naar wens is. Nogmaals excuses hoe dit is gelopen, dat is niet onze bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

Positief!

Mijn jaarlijkse bestelling van een groot aantal kwalitatieve ventilatiefilters, verliep correct, vlot en probleemloos. De bestelling werd heel snel thuis geleverd. Bij een eventuele wachttijd of onophoud, wordt je vlug op de hoogte gebracht alsook over het verdere verloop van je bestelling. Prijs/ kwaliteit zijn een meerwaarde! Nergens vond ik de filters aan lagere aankoopprijs, en zonder verzendonkosten, dus top! Ik heb een heel positieve ervaring met Ventilatieland en zal elk jaar de filters blijven bestellen!

Snel en gemakkelijk

Ideale website voor onze ventilatiefilters. Heel tevreden van, snel gekozen, snel geleverd én aan een goede prijs.

Ik wil mijn retourlabel graag ontvangen !!

Retour label graag

Goede site en goede prijzen

Jammer van de hoge verzendkosten bij lage afname.

Tevreden over snelheid en product

Bedankt! Op 2 dagen geleverd en product in perfecte staat.

Onderdelen goed gevonden en waren zeer snel geleverd

Onderdelen goed gevonden en waren zeer snel geleverd

onverwachte sluiting - levering uitgesteld

Dat ik na bestelling, dus wanneer ik de bevestiging weet dat het overmorgen zal ankomen was weer een probleem. Snelle levering is een groot voordeel. Maar om het te kunnen aanemen moet ik thuis zijn, dat plan ik niet zomaar.

Zeer slecht gevraagde informatie nog steeds niet ontvangen

Zeer slecht gevraagde informatie nog steeds niet ontvangen

Beste Laurent, Dank voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. U heeft ons verschillende e-mails gestuurd, op 23-12-2022 heeft u ons een e-mail gestuurd met de vraag een technische fiche van de verwarmer toe te sturen. Wij hebben verschillende op onze website staan en alle gegevens en technische fiches staan op de product pagina's. Ik heb u daarom gevraagd om welke verwarmer het gaat. Hierbij heb ik in de e-mail ook direct aangeven dat al deze informatie ook op de product pagina's staan. U geeft aan op donderdag 29-12: Van de welke ik besteld heb. Uit eerder correspondentie is niet gebleken dat u een order bij ons heeft geplaatst helaas was dit voor ons niet duidelijk. Wij zijn met de kerstdagen en op collectieve dagen (27-12-2022 en 2-1-2023) gesloten geweest waardoor het helaas langer duurt om u van een reactie te voorzien. U heeft vanmorgen een reactie ontvangen. Excuses voor het ongemak hierdoor. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

geen

geen

Over Ventilatieland.be

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van België. Ventilatie is onze passie en met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Contacteer ons op (+32) 03 - 33 13 400.