Très satisfait du matériel

Matériel conforme au descriptif Délai de livraison respecté Très grande aimabilité de votre service technique ( j'avais un soucis à l'installation et j'ai contacté votre service technique pour faire part de mon problème. Il m'a même fait parvenir étiquettes pour vous renvoyer la marchandise si problème persiste. J'en ai pas eu besoin, c'est moi qui avait commis une erreur de branchement. Tout fonctionne parfaitement)

Super service en info

Niet de goedkoopste, wel heel veel info ivm ventilatie en ook een probleemloze levering.

picco bello!

netjes op tijd geleverd; product is precies wat beloofd werd in de omschrijving; die overigens zeer duidelijk was. Redelijke prijs bovendien.

Zeer snel geleverd en een ruime aanbod, en de prijzen zijn ok zeer tevreden.

goede service

grote of kleine aankoop, de service blijft steeds top, thks

Vlotte levering en het vevraagde produkt.

Veel keuze in produkten en correcte service.

Zeer correct bedrijf.

De levering gebeurde heel snel en correct

Produit conforme de bonne qualité

Bons produits, délais et suivi.

Helemaal niet te vergelijken met het origineel

Eerste bestelling geplaatst voor vervang filters voor onze Duco Energy comfort D325. De filters komen helemaal niet overeen met de filters die we kregen van de fabrikant (Duco) van het toestel.

Snelle levering goede prijs ventilator werkt perfect

Bestelling gedaan , vlug geleverd en product zoals omschreven.

Prima,

Vlotte levering

Vlotte levering maar van de laatste bestelling ontving ik geen factuur en had ik T-stuk 180mm 3 zijden besteld en heb ik 180mm 2 zijden en 160mm ontvangen waar ik niet mee kan doen. 'k twijfel nu of ik het nog een keer probeer te bestellen want de eerste keer was het een fout in mijn bestelling.

Zeer professioneel!

De ventilatie in ons huis is nu eindelijk voor het eerst goed ingeregeld. We zijn zeer goed geholpen en kregen duidelijke antwoorden op onze vragen.

Perfect!

Goede service en 24u na de bestelling was het al geleverd.

Mijn trouwe leverancier van mijn filters

Telkens als ik mijn laatste filter heb gebruikt, log ik even in bij ventilatieland en bestel ik op eenvoudige wijze nieuwe. De dag erna is mijn voorraad weer aangevuld. Dank je hiervoor

Goede en eerlijke communicatie

Goede en eerlijke communicatie, ook als het wat langer duurt dan aanvankelijk beloofd.

Van bestellen tot levering verdient een pluim.

Prima producten ..die voor levering dan ook nog eens prima beschermend verpakt zijn .

Rapide et efficace !

Un tout grand merci pour la livraison du produit. Une très bonne expérience avec Ventilatieland.

In de voormiddag besteld en de volgende dag geleverd.

Alles vlot verlopen

Alles naar wens

Alles is prima verlopen. De communicatie was uitstekend. Bedankt.

Alles is vlot verlopen. Bedankt voor de correcte en vlotte informatie. Voor mij was dit een hele geruststelling.

Snelle levering, grote keuze, goede prijzen

De titel zegt het al, alles goed verlopen dus.

Ruime keuze, goede kwaliteit en prijs, zeer snelle levering

Ik heb in onze bestaande woning een WTW systeem geïnstalleerd. Dit vraagt enige planning en improvisatie. Ventilatieland heeft een zeer uitgebreide keuze van kanalen ed waardoor ik voor alle situaties een oplossing heb gevonden. Alle artikelen staan duidelijk afgebeeld op de site met alle documentatie. Als je dan toch iets verkeerd hebt besteld wordt het zonder probleem teruggenomen. Door de redelijke prijs heb ik niet op de doormeters moeten beknibbelen zodat het systeem erg stil is geworden. Ik heb nog geen andere website gevonden met een dergelijke uitgebreide keuze, een plezier om hier materiaal te kopen.

Order werd vlot en correct afgewerkt

Bestelling geplaatst. Stukken moeten wisselen en daarvoor contact opgenomen met klantendienst. Er werd snel en concreet gereageerd.

Snel geleverd maar¡!!!!

Ventilator aangesloten zoals voorzien maar timer werkt niet. Ventilator draait niet na als verlichting uit gaat. Spijtig.

Beste Theo, Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat dit zo verkeerd is gegaan. We hebben u hierover proberen te bellen, maar helaas was u niet bereikbaar, waarna wij u een email gestuurd hebben. Heeft u deze ontvangen? Wij willen u vragen hier op te reageren zodat wij dit snel op kunnen lossen. Wij horen graag en nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

Over Ventilatieland.be

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van België. Ventilatie is onze passie en met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Contacteer ons op (+32) 03 - 33 13 400.