Snel en correct.

Alles snel geleverd zoals ik het besteld had.

nog nooit zo een slechte service gehad

de stukken dat ik besteld heb waren niet volledig bij levering... ik heb meer dan een week kunnen wachten op de levering stukken die ik dan toch kon gebruiken waren met roest betast en bij andere stukken kwamen de rubbers los. ronduit slecht.

Beste Evert, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het heel erg vervelen dat het u niet tevreden bent over de producten. We zien dat er nog geen contact met ons is opgenomen om dit samen te bespreken. Graag kijken wij dan ook mee voor een oplossing. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, en hopen u in de toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, namens onze klantenservice ventilatieland team.

Uitgebreid aanbod, snelle levering!

Snelle verzending, zoals beloofd!

Altijd correcte nakomen van de afspraken en vlotte levering

De prijzen liggen lager dan on de groothandel waar ik vroeger kocht. Ondertussen heb ik al 5 ventilatiesysteem gekocht en op een na was alles tijdig bij mij thuis. Die ene was uitverkocht en ontvang ik in september

Bestelling vlot ontvangen

Bestelling netjes geleverd. Omdat mij niet duidelijk was welke mechanische ventilatie ik nu het beste kon nemen even gebeld met de firma, vriendelijke dame gesproken en uitgelegd wat de situatie is. Een advies gekregen voor een bepaald merk. Terug op de website gezocht om mijn bestelling compleet te maken echter valt her niet mee om die volledig te maken. Besloten om een mail met tekening te sturen en gevraagd wat ik allemaal moet bestellen om alles in 1 keer te kunnen monteren. Ik had gehoopt dat ik een bestel lijstje zou terug krijgen met een opsomming wat ik nodig heb zodat het in 1 levering bezorgd kan worden. Helaas alleen een kort antwoord welk merk afzuiging geadviseerd werd en verder niet. Nu zal ik waarschijnlijk tijdens het monteren naar de bouwmarkt moeten om nog materiaal bij te kopen. Heb vanwege de prijs besloten om online te kopen maar zo zie je maar dat persoonlijk advies in een stenen winkel ook wat waard. Maar soit, we zullen zien als het zover is.

Alles verliep zeer vlot

Gemakkelijke site, vlotte levering.

positief over gans de lijn

heel goed, reeds al besteld daarvoor en het was ook in orde

vlotte service en scherpe prijzen

Ik heb tweemaal besteld bij ventilatieland. Beide bestellingen werden vlot geleverd. Bij de tweede bestelling ontbrak er helaas een klein item. Na ventilatieland hiervan via mail op de hoogte te brengen, kwam het item enkele dagen erna toe. Ik raad deze firma zeker nog aan!

Perfecte en snelle levering

Alles werd zeer snel en correct verzonden. Prima prijs/kwaliteit verhouding

Alles is correct en snel geleverd

Alle materialen werden correct en snel geleverd.

Goede service!

Goed advies en snelle levering - wat wil je nog meer?

Vrijblijvende goede raad en tips over mijn bestelling gekregen zodat me wel wat installatie ellende bespaard werd.

Snelle levering van goed materiaal

Ik was al een tijdje op zowk naar een waskoker voor mn nieuwbouw. Aangezien pvc buizen/bochten met diameter 300/400 heel duur zijn ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Spiraalbuizen zijn de ideale oplossing! Het is al geplaatst en is super! Klein probleem met de levering: enkel een pakbon in de brievenbus. Geen communicatie voor volgende levering. Zelf achter moeten bellen. Voor de rest top!

Duidelijke website, gebruiksvriendelijk ook, scherpe prijzen voor kwalitatief hoogstaand materiaal

Prima verlopen, ruime keuze, duidelijke uitleg, alles bij elkaar een sterke aanrader!

Correcte levering

Snel en goede service

de roosters zijn correct, alleen de leverings dienst gaat de mist in enzo het pakket ook.

Ik koop roosters bij ventilatieland voor mijn houten designlampen de verluchting van de transformators, nu de handelingen zijn altijd ok en de prijs zeker, jammer dat de leverings- dienst dan zijn werk niet doet en het afgetekend aflevert en bij een onbekende, dus pakket met de goederen spoorloos.

snel en correct

zeer snelle levering. misschien wel eens kijken naar de carbon footprint. ik kreeg een doos toegestuurd die eigenlijk veel te groot was

snel en ongecompliceerd

Levering vond zeer snel plaats; product zoals verwacht

snelle en correcte afhandeling van de bestelling

correcte prijs, eenvoudige bediening van de website, correcte afhandeling van de bestelling

Geen voorraad zoals website aangeeft.

Website vermeld dat alles op voorraad is maar klopt gewoon niet. Iets besteld omdat ik het dringend nodig had maar uiteindelijk kunnen ze hun snelle levering niet waar maken. Dus order geannuleerd.

Prijs kwaliteit ok

Levering één dag te laat.

webschop heel duidelijk

alles is naar wens geleverd ,geen problemen ,makkelijk te plaatsen voor doe het zelf ,zeer tevreden!!!

correcte behandeling

zoals het behoort te zijn > alles correct :)

Perfecte service, zoals het hoort!

Zeer overzichtelijke website. Je vindt er alles om je ventilatie samen te bouwen aan aantrekkelijke prijzen en promo's

Correcte afhandeling

Bestelling gedaan en levering vlot verlopen, zal in de toekomst verder werken met ventilatieland.

Over Ventilatieland.be

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van België. Ventilatie is onze passie en met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met ruim 45 medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Contacteer ons op (+32) 03 - 33 13 400.