Correcte levering.

Correcte levering.

Snelle levering, goed prijs/ kwaliteit

Titel zegt genoeg…

Snelle levering en toestel volledig binnen verwachting.

Snelle levering en toestel volledig binnen verwachting.

Hulp bij probleem met levering is goed !

Ruim aaanbod tegen concurrentiële prijzen

Snelle reactie op vragen, goede logistieke ondersteuning, concurrentiëlen prijzen en een ruim aanbod op een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webiste !

Correct en vlot geleverd

****

Goede afspraken en schitterende service

Top levering eveneens

Snel engiedkoop. Uitstekend

Alles perfect

Topservice!

Zeer snelle levering zoals beloofd en goede kwaliteit! Kan niet beter ;)

Zeer snel geholpen

zeer snel ! perfekt: niets anders te zeggen !!!

volgende dag geleeverd: ongelooflijk.

Mooi materiaal, communicatie over de kleur kan beter

Geleverde rooster is in wit RAL-kleur. Dit staat pas diep op de site vermeld. Door Alu te lezen had ik een Alu-kleurige verwacht, aansluitend met alle andere Alu-kleurige accenten in huis. Zal hem nu opnieuw moeten laten lakken

Goed meewerkend

Super snel gedaan

Vlotte service

Ondanks de vertraging door PostNL valt er voor de rest niets op aan te merken.

Topservice

Perfecte afhandeling, zowel administratief als praktisch. Daags na de bestelling volgt,de levering ,het kan niet sneller, een dikke duim voor iedereen.

Goed product alleen niet helemaal het juiste

Had 150 doorsnede besteld, kreeg 152.

correcte levering

het bestelde artikel deed exact aan hetgeen werd besteld, snelle levering

Snelle levering, goeie kwaliteit!

Product werd heel snel geleverd. Top service!

Prima service, prima product

Perfecte service, degelijk product zoals weergegeven op de website. Up-to-date communicatie ivm de bestelling en verzending. Pakket zorgzaam ingepakt. Bedankt.

snel en juist

snel en juiste levering

Goede uitleg voor aankoop en correcte levering

Goede uitleg voor aankoop betreffende beoogde rooster en correcte levering van het artikel

zeer goed

zeer snelle en juiste levering

Perfecte service

Perfect en super snel

Snelle en vriendelijke service. Alle artikelen die ik bestelde waren van top kwaliteit.

Bedrijfsgegevens

Park Forum 1047

5657 HJ Eindhoven

32 (0)3 331 34 00

[email protected]

Over Ventilatieland.be

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van België. Ventilatie is onze passie en met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Contacteer ons op +32 (0)52 22 33 95.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.