Alles OK

Alles naar wens verlopen , dank u.

correct

zoals het hoort

Vlotte levering aan correcte prijs

Kleine bestelling maar vlot besteld en snel geleverd.

Zoals altijd....snelle levering van kwaliteitsvol product!

Heel tevreden over de CO2-meter!

zeer goed

gewoon aansluiten en werkt

Mooie pris

Correcte service en kwaliteit

Alles in orde

Goed aangekomen maar enkele dagen later

Het apparaat werkt goed, geen probleem met de co2 meter! Was zeker niet de dag erop dat er geleverd werd maar 3 dagen later! Niet erg maar vlg website zou het op voorraad zijn én levering zou de dag erop zijn!!!

Snel gevonden wat ik zocht en zeer snel geleverd!

De site biedt veel mogelijkheden om te filteren, zodat je snel datgene vindt wat je nodig hebt. Het product werd ook zeer snel geleverd. zeker tevreden.

Zeer snelle levering.

Simpel om te bestellen en zeer snelle levering. Het apparaat zelf werkte direct. Allen de uitleg om in te stellen is niet eenvoudig.

Ik ben vlot en prima bediend.Hartelijk dank daarvoor,Johan Debersaques

Prachtig

Dag voordien besteld en dag nadien geleverd. Top service !

Snel geleverd en goedkoop

Vlotte levering en goed werkend product

Vlot geleverd en makkelijk in gebruik

Perfect.

Snelle levering Scherpe prijs Meer kan je niet willen

Zeer vlotte levering

Zeer vlotte levering, product werkt naar behoren.

insteken en het werkt

hopelijk voldoet deze voor de horeca maatregels

goede product en toppe leveringstermijn

's morgens besteld dag nadien bij ons aanwezig in de cafetaria dus toppie

Alles correct en snel verlopen

Alles correct en snel verlopen

Super snelle en uitstekende service

Zeer snelle en uitstekende service

Topservice

Zeer gemakkelijk om een bestelling te plaatsen en vlotte afhandeling,top

Nooit meer

Zeer slecht Niet bereikbaar

Beste Jerry, Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat dit zo verkeerd is gegaan. We hebben u hierover proberen te bellen, maar helaas was u niet bereikbaar, waarna wij u een email gestuurd hebben. Heeft u deze ontvangen? Wij willen u vragen hier op te reageren zodat wij dit snel op kunnen lossen. Wij horen graag en nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Olivier Vogels

Zeer vlotte site met eenvoudige bestelmogelijkheid en snelle levering

Via de site heb ik vlot het product (CO2-meter) gevonden die voldeed aan mijn verwachtingen. De bestelling gebeurt zeer vlot en het product werd binnen de 48h geleverd.

Duidelijk, eenvoudig en snel tegen een correcte prijs!

Een zeer duidelijke structuur van de site, liet me toe om snel te bestellen en voor het aangekondigde moment, ontving ik het pakket aan huis! Wat wil je nog meer???

Over Ventilatieland.be

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van België. Ventilatie is onze passie en met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Contacteer ons op (+32) 03 - 33 13 400.