Onberispelijke service

Ik realiseerde me dat ik een verkeerde bestelling had gedaan. na kantoortijd. Daardoor kon niet voorkomen worden dat het item al verstuurd was voor er ingegrepen kon worden. Alles is nu inmiddels tot grote tevredenheid rechtgezet.

Snel en correct en goeie prijs!

Bij een lokale dealer kan ik ook alles krijgen. Weliswaar soms op bestelling. Zeker nu met deze corona periode is het niet evident om zomaar even binnen te springen. Alsook een spiraalbuis van 1,5m past nu niet direct goed in mijn auto. Bij Ventilatieland kon ik alles krijgen aan zo goed als dezelfde of goedkopere prijs EN afgeleverd tot aan de deur de dag erna! Ik bestel zeker nog mijn uitbreiding naar systeem D hier!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

vlotte levering

mooi verpakt, degelijk materiaal en vlotte levering

Goede begeleiding tot producten selectie. Leveringsprocess keurig verlopen. Top

Heel tevreden snelle levering en goede prijs kwaliteit.

Vandaag besteld de volgende dag geleverd. Website zeer overzichtelijk. Goede prijs kwaliteit.

positieve ervaring

positief

Duidelijke catalogus en snelle levering

superbedrijf met de juiste produkten voor ventilatieproblemen

Ik ben op zoek naar de juiste produkten voor de ventilatie van mijn woning, ik ben op ventilatieland belandt, zo heb ik een mooi resultaat

Stipte levering van kwalitatief materiaal

Eenvoudig bestelproces, duidelijk overzicht van de status van de levering, stipte levering, goed verpakt en top materiaal!

Goed geïnformeerd

goed toestel, duidelijke afbakening van de verschillende fasen door het lichtje .zeker aan te raden

Waarschijnlijk is een betere slaap het gevolg van een betere co2 kode over dag wat de ademhaling en de zuurstof opname gunstig beïnvloed Voor mensen die weinig bewegen en een zittend werk doen zeker aan te raden/

Goede, snelle service.

Eenvoudig te vinden wat je nodig hebt op de site, snelle bezorging en adequate informatie en snelle reactie als er vragen gesteld worden.

Zeer snelle en efficiënte levering

Top levering

Correcte levering, zoals beschreven!

Het toestel voldoet volledig aan de beschrijving. Bij de levering stond de ventilatorspoel ietsje scheef waardoor deze een vervelend geluid gaf. Dit kon echter simpel worden verholpen. Goede afzuigventilator!

Snelle goede levering

Goede levering

Zeer vlugge correcte levering.

Stukken op de site te vinden met correcte omschrijving. Zeer vlugge levering.

snel en correct

zoals beschreven snel en correcte verwerking. bedankt !!!! tot de volgende bestelling

snelle levering, correcte prijs

groot assortiment, snelle levering

Duidelijke website - You get what you see!

Zeer fijne website met overzichtelijke onderverdeling van de producten. Eenvoudig bestellen en levering zonder problemen. Doe zo voort! Een pluim!

Zeer snelle levering!

Alles is zeer vlot verlopen, donderdagavond bestelling geplaatst en zaterdagvoormiddag geleverd!

zeer correct

zeer correct, had goederen te weinig aangekregen, zonder veel tamtam bijgeleverd, en zeer snelle levering 1 dag, zeker aan te bevelen

Prima materiasl en correcte communicatie

Netjes offerte ontvangen en goede prijzen. Gezien de drukte soms niet direct bereikbaar. Vriendelijk personeel.

services et materiel de qualité

2 achats et je suis très contend la qualité du matériel est impeccable les livraisons sont rapides mes 2 commandes on prise 48h tester et approuver merci Ventilatieland be

Degelijk product

Informatie alsook inbouwmaten van de aangekochte goederen kan beter.

Over Ventilatieland.be

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van België. Ventilatie is onze passie en met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Contacteer ons op (+32) 03 - 33 13 400.