Kwaliteit zeer snel geleverd

Duidelijke website. Zeer snel geregeld. Uitermate snel geleverd.

Snelle levering volledig volgens beschrijving

Matarialen worden zoals ze voorgesteld ook geleverd.

De registratie van een bedrijf is niet eenvoudig en wordt door het systeem niet aanvaard. Beetje mee gesukkeld en na het sturen van een mail wel gelukt. Service is echt wel goed.

Prima aankoop

Gemakkelijke site en snelle levering.

Perfect en snel geleverd, RMA vlot en gemakkelijk afgehandeld

Gemakkelijke en duidelijke website. Transparente prijssetting. Terugzenden van (helaas toch een) overschot werd vlot en vriendelijk afgehandeld.

Very good !

On time delivery and good price !

Ruime keuze- snelle levering en goede opvolging. Wat wil je nog meer ?

Snel en goed.

De website was makkelijk te gebruiken en alle info die ik nodig had was aanwezig. Mijn bestelling werd snel en netjes geleverd.

Ben zeer tevreden over de service en de prijs

zeer goed

zeer snel

Alles geleverd op twee dagen.

Aucun code de suivi reçu malgré mes demandes

Bonjour, Toujours rien reçu, ni le code de suivi ni la marchandise commandé il y a 7j (livraison en 24h en théorie). Le service a la clientèle n'est même pas capable de me dire le code de suivi de PostNL mais me dit qu'il est déjà passé deux fois!! Or aucun papier pour un code d'absence dans la boîte au lettres! Maintenant on me dit livraison lundi mais toujours sans me communiquer le code de suivi... Vraiment pas sérieux!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris la peine de rédiger cet avis. Nous vous avons contacté pour en discuter et nous excuser pour la gêne occasionnée. L'envoi a été effectué par un transporteur qui nous a fourni un bon de livraison. Mon collègue vous a contacté à ce sujet. Je vous présente à nouveau mes excuses pour la tournure des événements, ce n'était pas notre intention. Je vous prie d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes salutations distinguées, Au nom de l'équipe du service clientèle de Ventilatieland, Demi

teleurstellend

Eind 2023 3 plafondroosters besteld, waarvan ik 1 heb retour teruggestuurd wegens verkeerd besteld (moest bij nader inzien een wandrooster zijn). De retour werd geweigerd zonder enige uitleg. Blijkt dat de bestelde roosters geen retourrecht hebben (?). Toen ik die bestelde was dit een stockartikel en stond nergens vermeld dat deze geen retourrecht hebben. Ook op de vraag (reeds gesteld bij de retour zelf) om deze te vervangen door een wandmodel geen enkele reactie gehad, ook niet toen ik dit de 2de keer melde via mail). Zeer teleurgesteld in ventilatieland. Ik bestel er in ieder geval niets meer.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Michiel, Dank u voor uw moeite die u heeft gedaan om de beoordeling in te vullen. Excuses voor het ongemak hierdoor. Het klopt inderdaad dat het geretourneerde artikel niet akkoord is bevonden door ons. Het bestelde artikel is een maatwerk artikel wat speciaal voor u is gemaakt. De levertijd van deze artikelen is daarom 15 werkdagen. Op de product pagina van dit product geven wij aan dat deze is uitgesloten van retourrecht omdat het maatwerk is. Ook geven wij dit aan op onze retourvoorwaarden pagina. Om deze reden kunnen wij deze niet retour nemen of omruilen voor een ander artikel. Nogmaals excuses voor het ongemak hierdoor. Met vriendelijke groet, Namens het Ventilatieland klantenservice team, Demi

zeer tevreden

snelle afhandeling en dito levering

Correct en goede opvolging

de bestelling was eenvoudig op de shop in te geven en te bestellen. De levering is opgevolgd zoals het hoort.

Zeer snelle levering

Snelle levering . Correct . Vriendelijk goede service .

Ok

Ok

Prachtige webshop

Goede producten aan een degelijke prijs en correct afgehandeld.

Ventilatie

Tevreden van de snelle service

perfect

als ik iets nodig heb op gebied van ventilatie kan ik altijd bij jullie terecht .

Makkelijk besteld, snel geleverd!

Overzichtelijke site, betaalbaar en goed materiaal voor de professional en de betere doe-het-zelver.

Alles verliep zoals voorzien

Dat was de 3de bestelling. Altijd goede ervaringen gehad.

1047 Park Forum

Eindhoven 5657 HJ

32 (0)3 331 34 00

À propos de Ventilatieland.be

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van België. Ventilatie is onze passie en met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Contacteer ons op +32 (0)52 22 33 95.

Avis sur Kiyoh