overzichtelijke site met een vlotte afhandeling

handige site met scherpe prijzen

Alles verliep naar wens

De bestelling is vlot verlopen Het transport is ook zonder probleem De communicatie is ook goed verlopen. De ventilator is nu geinstalleerd en werkt perfect.

Alles op voorraad en snelle levering

Bij mijn laatste bestelling ( een ruck buisventilator en semi flexibele alu buis dia 200) waren deze samen verpakt in een grote doos maar de alubuis zat er los in met als gevolg dat het gewicht van ruck ventilator de buis half heeft plat gedrukt. Ik moet nog een nieuwe bestelling plaatsen dus ik zal een extra buis van 3m moeten bijbestellen.

Zeer snelle levering

Artikel perfect ontvangen zoals voorgeschreven op de site.Perfect in de afmetingen zoals aangeduid.

vlotte levering

levering is vlot en juist

snelle levering, goed overzicht website

...

Veel keuze

Vlug geleverd !!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxx xx x

Heel snel geleverd

Heel snel geleverd, niets op aan te merken. Top.

Mooie kwaliteit

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen!!

groot assortiment aan scherpe prijzen

in de winkel verkopen ze geen luchtafvoerbuizen aan die lengte, daar verkopen ze liever 3 buizen en een duur tussenstuk!

Serieux

Commande facile, très bon suivi, livraison rapide

Super goed

Eenvoudig om te bestellen en snel en goed geleverd.

Vlot en betrouwbaar.

Door dat jullie zo vlot correct en betrouwbaar zijn bestel ik dit altijd bij jullie ook voor andere bewoners van ons app. gebouw.

ging goed

ging goed

Netjes afgeleverd zoals afgesproken. Product volgens specificaties

Vlotte bestelling, perfecte levering

Ruime keuze, goede prijzen, vlotte bestelling en betaling, perfecte levering

Correct.

Correcte informatie gekregen. Vandaag besteld, morgen geleverd. Zelfs in drukke Black Friday periode.

product voldoet aan beschrijving - snelle levering

product voldoet aan beschrijving - snelle levering

Vlot, en een ruime keuze

Er is een ruime keuze en vlotte levering.

Vlotte en correcte levering.

De goederen werden de dag na bestelling geleverd. Dit is "razend snel", waarvoor dank, Hugo.

Goed geïnformeerd

Bij bestelling werd ik eerst niet op de hoogte gehouden van de levertermijn. Na zelf op te vragen, werd er heel goed gecommuniceerd. En vroeger geleverd dan verwacht. Heel blij met het materiaal. Puik!

Prima en zeer snel geleverd

Eerste keer besteld en best tevreden.

Alles volgens verwachtingen!

Alles volgens verwachtingen!

motor stuk

Kan altijd gebeuren. het heeft 2 weken goed gewerkt en ineens niet meer. reeds de motor uit de opstelling gehaald en men vraagt nu een foto van de aansluiten zogezegd voor de garantie.

Top klantendienst!

Dit omdat na overleg via chat (website) werd mijn bestelling direct bekeken waarom het nog niet verstuurd werd (backorder) en werd de dag zelf nog opgelost, ik was aangenaam verrast. Doe zo verder, echt klasse, nog nooit zo goed geholpen geweest!! Grtz Jan

Over Ventilatieland.be

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van België. Ventilatie is onze passie en met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Contacteer ons op +32 (0)52 22 33 95.