Alles volgens verwachtingen!

Alles volgens verwachtingen!

motor stuk

Kan altijd gebeuren. het heeft 2 weken goed gewerkt en ineens niet meer. reeds de motor uit de opstelling gehaald en men vraagt nu een foto van de aansluiten zogezegd voor de garantie.

Top klantendienst!

Dit omdat na overleg via chat (website) werd mijn bestelling direct bekeken waarom het nog niet verstuurd werd (backorder) en werd de dag zelf nog opgelost, ik was aangenaam verrast. Doe zo verder, echt klasse, nog nooit zo goed geholpen geweest!! Grtz Jan

Uitstekende service en duidelijke informatie

Uitstekende service en duidelijke informatie

gewoon correct, dat is al speciaal

sdfsdfsdfqsdfqsdgqsdgqsdgsdgqsdfg

Rappe service!!!

Vandaag besteld en morgen aan de deur!!! Dik in orde!!!

TOP !!

Vriendelijk de juiste onderdelen die ik nergens anders vond en veel sneller geleverd dan verwacht Bedankt TOP SERVICE !

Eerste bestelling, goed verlopen

Snelle en correcte levering

Zeer vriendelijke hulp via chat met Kaya Methap!

Ook aan de afhaalbalie was de meneer zeer vriendelijk en behulpzaam. Als nu de goederen geïnstalleerd zijn en nog goed werken is het helemaal TOP! Bedankt

Snel en korrekt geleverd

Snel en korrekt geleverd

Prima keuze

Vlot geleverd, heel goed opgevolgd en prima materiaal dat er ook nog leuk uitziet.

Correct en snel

Correct en snelle levering

prima bedrijf

goede keuze,prima prijzen en vlotte levering

Zeer tevreden!

Materiaal was snel bezorgd, compleet als 1 levering, goed verpakt en op de juiste datum.

Snelle levering van kwaliteitsvol product.

Heel vlotte en correcte levering Duco ventilatiebox

Mijn bestelling werd heel vlot behandeld en de dag erna al geleverd. Ben dan ook zeer tevreden over de communicatie i.v.m. bestelling. Ook de geleverde producten van Duco (ventilator en schakelaar 220V met RF) werken zeer prima en de ventilator is bijzonder stil. Een meer dan tevreden klant.

Goede producten.Spijtig dat de leverancier niet altijd betrouwbaar is.

Wordt waarschijnlijk geleverd volgens track & tracé. Uiteindelijk niet. Na het weekend opnieuw maar op een plaats op het domein waar het artikel niet dadelijk zichtbaar was. Uiteindelijk toch gevonden. Artikel ok

Kwaliteit voor weinig geld

Filters besteld voor mijn ventilatiesysteem. Goedkoper en betere kwaliteit dan bij installateur. Groetjes.

goede leveringen

ALLES CORRECT GELEVERD

Alles perfect verlopen

Goede winkelwebsite en mailcommunicatie. Alle afspraken goed verlopen. Samengevat een aanrader.

Prijs kwaliteit,top

Snelle levering, goed verpakt,

perfect

perfect

Goede uitleg op de website, goede geprijsd en snel geleverd. Keurig toch!

Snel en alles correct afgehandeld.

Duidelijke website , alles snel en correct afgehandeld.

Park Forum 1047 5657 HJ Eindhoven

32 (0)3 331 34 00

Over Ventilatieland.be

Ventilatieland, de grootste en ventilatiewebshop van België. Ventilatie is onze passie en met ruim 20 jaar ervaring in de ventilatie branche zijn wij een betrouwbare leverancier voor u als consument, maar leveren wij ook al jaren aan professionals. Dagelijks werken wij met al onze medewerkers om u van dienst te zijn en de ervaring te bieden die u wenst. Van tevreden klanten worden wij blij, maar van een uitdaging enthousiast! Service is ons uitgangspunt! Om iedere klant zo goed mogelijk te helpen staat er een team van ventilatie specialisten om net dat stapje extra advies aan u te geven. Heeft u nu al vragen? Contacteer ons op +32 (0)52 22 33 95.