tevreden over de communicatie

Levertijd was iets langer dan op de website staat maar in deze tijd is het al een wonder om überhaupt iets in de richting van tijd voor elkaar te krijgen. Tegen een extra vergoeding werd de kast naar de 2e verdieping gebracht. (zonder lift). Dat was heel fijn. Het is een degelijk product. De kleur zag er anders uit dan op de foto's. Dus dat is een risico . Temeer omdat er geen kleurstalen voorhanden zijn. Maar.....goede communicatie, snelle reactie op vragen, nette bezorgers en een tevreden klant.

bedankt voor de zeer vlotte afhandeling en levering

alles verliep prima

uitstekend, snel en accuraat.

Ik ontving goed advies voor de oplossing die ik zocht. De afspraken waren correct uitgevoerd, de voortgang adequaat gerapporteerd en de levering was zonder problemen.

Prima ervaring. Levering zoals beloofd, orderafhandeling naar tevredenheid

Prima ervaring. Levering zoals beloofd, orderafhandeling naar tevredenheid en product is zoals omschreven.

perfecte levering en precies zoals afgesproken

Perfecte service kwaliteit.

Prima hulp en service

Prima geholpen!

Vlotte service

Heel vlotte en vriendelijke service! Van bestellen tem levering!

Snelle en goede service

Ik kreeg wat ik bestelde na 2 dagen aan deur geleverd! Geen problemen.

Voortreffelijk

Alles verlopen volgens afspraak Per tel werd ik snel op de hoogte gebracht ivm beschikbaarheid enzv.. Snelle levering , netjes op de plaats en in prima staat geleverd Kortom een zaak met een grote U Robby Rob's Bikes Eksel

Ladenblok naar vewachting

Geheel volgens verwachting en zelfs iets eerder geleverd dan afgesproken.

fijne ervaring

fijne ervaring

Makkelijk te bestellen, snel afgeleverd.

geweldig

voor het eerst een bestelling geplaatst, en vanaf de bestelling tot aan de levering op de hoogte gehouden van de voortgang. levering was precies op de afgesproken dag product voldoet perfect aan de verwachtingen.

Perfect!

Vraag me alleen af...is het pedroshop, ladenblok.nl of garderobespecialist, zoals boven genoemd

Ondank uw (terechte) waarschuwing dat het wel een paar weken kon duren, stond de berzoger al drie dagen later op de stoep!

Prima product

Product is prima, zoals je verwacht. Enige minpunt vind ik dat er een (onbekende) meerprijs via de webshop wordt gerekend voor het afleveren elders dan achter de voordeur. De chauffeur/bezorger heeft het uiteindelijk kosteloos en zonder te vragen bij ons op de 2e etage gebracht. Prima service van deze man.

Alles heel correct verlopen: vlug, goede kwaliteit!

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering. Ondanks de extra bezorgkosten heeft de bezorger geen half uur voor de levering gebeld. En tegen de afspraak in via de zorg de kast geleverd. Terwijl wij gebeld zouden worden zodat wij dat zouden doen. We zijn gebeld met de mededeling dat de kast al geleverd was. Wonderlijk is ook dat er van te voren geen indicatie van tijdstip van levering gegeven kon worden. Terwijl de bezorger ons vertelde dat hij zijn adres voor onze levering dichtbij is. De planning en informatie vd expeditie kan dus beter !

Ik heb Pedroshop ervaren als een zeer correct bedrijf

- Product voldoet aan beschrijving - goede klantenservice - Correcte levering Ik raad deze webshop aan.

Super snelle service

Vriendelijk en goed geholpen, aanrader!

Goede backoffice, snelle levering

Ook al ging het maar om een klein lockertje. Ik Had mijn levering snel nodig en na contact met medewerker werd dit gewoon geregeld. Goede service tegen nette prijs.

afspraken goed nagekomen

Korrekt

Korrekt

Zeer goed maar...

De levering op zich is zeer goed verlopen. Alleen wachten we op een nalevering van noodzakelijke sleutels (loper) en dit laat al weken op zich wachten...

Goedemorgen Danny, Bedankt voor de review, hierdoor kunnen wij onze service weer verbeteren. Goed om te horen dat de levering zelf goed verlopen is. Op moment van levering waren de moedersleutels niet voorradig, dit was door de leverancier ook niet gecommuniceerd hierdoor konden wij u ook niet op voorhand hierover informeren. Normaliter worden de sleutels gelijktijdig met de kasten geleverd dit om naleveringen te voorkomen. Rondom het corona virus zijn er leverproblemen ontstaan hierdoor heeft de nalevering langer op zich moeten wachten. Gelukkig hebben de meeste fabrikanten de voorraden weer op het juiste niveau en kan er weer geleverd worden volgens levertijden zoals bij het product vermeldt. Met vriendelijke groet, Medewerksters Pedroshop.nl

Over Locker.shop

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.