Prima kwaliteit

Goed verpakt en de kasten op pallets. Makkelijk te bedienenen. En goed sluitwerk van deze kasten.

Snelle en goeie service

Bedankt voor de vlotte afhandeling van m’n bestelling, de goederen waren ter plaatse op de afgesproken tijd en de service was uitstekend!!

alles vloet verlopen

Alles duidelijk en snel geleverd.

Prima service en begeleiding.

Duidelijk en heldere communicatie en op tijd geleverd.

Duidelijk en heldere communicatie en op tijd geleverd. Prima ervaring.

Zeer snelle en correcte behandeling en afhandeling

Zie hiervoor.

Goede opvolging

positief

tevreden over de communicatie

Levertijd was iets langer dan op de website staat maar in deze tijd is het al een wonder om überhaupt iets in de richting van tijd voor elkaar te krijgen. Tegen een extra vergoeding werd de kast naar de 2e verdieping gebracht. (zonder lift). Dat was heel fijn. Het is een degelijk product. De kleur zag er anders uit dan op de foto's. Dus dat is een risico . Temeer omdat er geen kleurstalen voorhanden zijn. Maar.....goede communicatie, snelle reactie op vragen, nette bezorgers en een tevreden klant.

bedankt voor de zeer vlotte afhandeling en levering

alles verliep prima

uitstekend, snel en accuraat.

Ik ontving goed advies voor de oplossing die ik zocht. De afspraken waren correct uitgevoerd, de voortgang adequaat gerapporteerd en de levering was zonder problemen.

Prima ervaring. Levering zoals beloofd, orderafhandeling naar tevredenheid

Prima ervaring. Levering zoals beloofd, orderafhandeling naar tevredenheid en product is zoals omschreven.

perfecte levering en precies zoals afgesproken

Perfecte service kwaliteit.

Prima hulp en service

Prima geholpen!

Vlotte service

Heel vlotte en vriendelijke service! Van bestellen tem levering!

Snelle en goede service

Ik kreeg wat ik bestelde na 2 dagen aan deur geleverd! Geen problemen.

Voortreffelijk

Alles verlopen volgens afspraak Per tel werd ik snel op de hoogte gebracht ivm beschikbaarheid enzv.. Snelle levering , netjes op de plaats en in prima staat geleverd Kortom een zaak met een grote U Robby Rob's Bikes Eksel

Ladenblok naar vewachting

Geheel volgens verwachting en zelfs iets eerder geleverd dan afgesproken.

fijne ervaring

fijne ervaring

Makkelijk te bestellen, snel afgeleverd.

geweldig

voor het eerst een bestelling geplaatst, en vanaf de bestelling tot aan de levering op de hoogte gehouden van de voortgang. levering was precies op de afgesproken dag product voldoet perfect aan de verwachtingen.

Perfect!

Vraag me alleen af...is het pedroshop, ladenblok.nl of garderobespecialist, zoals boven genoemd

Ondank uw (terechte) waarschuwing dat het wel een paar weken kon duren, stond de berzoger al drie dagen later op de stoep!

Prima product

Product is prima, zoals je verwacht. Enige minpunt vind ik dat er een (onbekende) meerprijs via de webshop wordt gerekend voor het afleveren elders dan achter de voordeur. De chauffeur/bezorger heeft het uiteindelijk kosteloos en zonder te vragen bij ons op de 2e etage gebracht. Prima service van deze man.

Over Locker.shop

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.