Alles heel correct verlopen: vlug, goede kwaliteit!

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering. Ondanks de extra bezorgkosten heeft de bezorger geen half uur voor de levering gebeld. En tegen de afspraak in via de zorg de kast geleverd. Terwijl wij gebeld zouden worden zodat wij dat zouden doen. We zijn gebeld met de mededeling dat de kast al geleverd was. Wonderlijk is ook dat er van te voren geen indicatie van tijdstip van levering gegeven kon worden. Terwijl de bezorger ons vertelde dat hij zijn adres voor onze levering dichtbij is. De planning en informatie vd expeditie kan dus beter !

Ik heb Pedroshop ervaren als een zeer correct bedrijf

- Product voldoet aan beschrijving - goede klantenservice - Correcte levering Ik raad deze webshop aan.

Super snelle service

Vriendelijk en goed geholpen, aanrader!

Goede backoffice, snelle levering

Ook al ging het maar om een klein lockertje. Ik Had mijn levering snel nodig en na contact met medewerker werd dit gewoon geregeld. Goede service tegen nette prijs.

afspraken goed nagekomen

Korrekt

Korrekt

Zeer goed maar...

De levering op zich is zeer goed verlopen. Alleen wachten we op een nalevering van noodzakelijke sleutels (loper) en dit laat al weken op zich wachten...

Goedemorgen Danny, Bedankt voor de review, hierdoor kunnen wij onze service weer verbeteren. Goed om te horen dat de levering zelf goed verlopen is. Op moment van levering waren de moedersleutels niet voorradig, dit was door de leverancier ook niet gecommuniceerd hierdoor konden wij u ook niet op voorhand hierover informeren. Normaliter worden de sleutels gelijktijdig met de kasten geleverd dit om naleveringen te voorkomen. Rondom het corona virus zijn er leverproblemen ontstaan hierdoor heeft de nalevering langer op zich moeten wachten. Gelukkig hebben de meeste fabrikanten de voorraden weer op het juiste niveau en kan er weer geleverd worden volgens levertijden zoals bij het product vermeldt. Met vriendelijke groet, Medewerksters Pedroshop.nl

Prima service !

alles goed geregeld. Op tijd geleverd.

bestelling goed, levering niet goed

Hallo, de bestelling ging goed. Echter het leveren ging niet goed. bezorgers wilden niet de kasten met de lift naar 1 hoog brengen. Waren vrij bot toen het gevraagd werd. qua tijd was dit ongeveer 20 seconden meerwerk.

Goedemorgen, Ten eerste bedankt voor uw review. Wij hebben de order erbij gepakt en gekeken hoe het proces is verlopen. Standaard worden onze leveringen achter de eerste deur begane grond geleverd. Levering op verdieping is altijd op aanvraag, omdat de leverancier graag vooraf een beeld van de situatie heeft. Het neemt inderdaad niet veel tijd in beslag, maar op verdieping leveren wordt gezien als een extra handeling. Wij hebben melding gemaakt voor het feit dat er bot gereageerd is, de leverancier zou de chauffeur hierop aanspreken. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop.nl

tot op heden goed

nog geen definitief oordeel mogelijk omdat nog niet geleverd is

Vlotte service en correcte afhandeling

Zeer aangenaam contact en op alle vragen duidelijke antwoorden gekregen. Prijs/ kwaliteit best in orde!

Snel en simpel, uitstekende klantenservice

De bestelprocedure was snel en eenvoudig en alles is keurig op tijd geleverd. Ook is alles keurig gecommuniceerd. De klantenservice is uitstekend, vriendelijke en behulpzame dames aan de telefoon en iedere vraag werd direct beantwoord! Voor ons een blijvertje!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Snel en makkelijk te bestellen via de website. Product werd later geleverd dan was aangegeven, hierover is contact opgenomen.

zeer slechte service

Diverse malen werd aangegeven dat zending zou worden afgeleverd maar telkens voor niets zitten wachten. Goederen nog steeds niet geleverd terwijl een latere bestelling al wel is geleverd. We waren afhankelijk van dit materiaal voor de opening van onze kringloopwinkel waardoor we nu elders materiaal hebben moeten kopen om de winkel te kunnen openen. We hebben besloten deze order te annuleren.

Goedemorgen heer Lindhout, Allereerst hartelijk dank voor uw review. Wij hebben hier veel contact over gehad met onze leverancier, zoals u misschien ook zal begrijpen was die periode echt enorm hectisch voor hun met de leveringen voor alle kuchschermen. Dit mag natuurlijk geen excuus zijn, wij betreuren het dan ook dat u de spullen elders heeft moeten halen. Met vriendelijke groet, Medewerksters Pedroshop.nl

Levertijden en toezeggingen over levertijd en onbetrouwbaar

Bewust bij deze winkel lockers besteld vanwege korte levertijd. Bewust een model en kleur gekozen welke op voorraad is. Levering op volgende werkdag was bevestigd. Einde van de dag bericht dat het twee weken later wordt, zonder opgaaf van reden. Gebeld en gemaild dat ik dat niet begrijp en niet mee eens was. Toezegging en bevestiging dat het over twee werkdagen bezorgd zou worden. Op de dag van bezorging om een uur of drie maar is gebeld hoe laat ze komen. “Ze zijn hier al paar dagen weg..we gaan het onderzoeken” later die dag teruggebeld door transporteur. We willen het graag over 3 dagen bezorgen...uhh?? Weer zonder opgaaf van reden. Uiteindelijk kwam Aap uit de mouw, vermoeden kwam uit. De transporteur is ritjes aan het combineren en komt daardoor de toezegging van deze winkel en van zichzelf niet na. Overigens was de klantenservice van pedroshop heel vriendelijk. En hebben tevens geprobeerd het beste ervan te maken. Maar ook hun afspraken met de transporteur is de transporteur niet nagekomen. Tot twee keer toe wat betreft leverdatum en tevens voor wat betreft de manier van leveren. Volgende keer maar ergens anders bestellen.

Goedemorgen Martijn, Ten eerste bedankt voor de review. Wij hebben de order er even bij gepakt zodat we konden zien wat er precies mis gegaan is. Er is inderdaad door de leverancier een toezegging geweest betreft de leverdatum. Helaas kregen wij einde dag pas te horen dat de levering niet had plaatsgevonden. Wij hebben met de leverancier afgesproken dat zij een nieuw levermoment zouden afstemmen met u, maar ook dit liep helaas niet volgens afspraak. Dit was een situatie die wij nooit eerder hebben meegemaakt met deze leverancier. Wij hebben dit dan ook uitgebreid besproken om dit in de toekomst te voorkomen. Ondanks deze ervaring zijn blij om te horen dat u het contact met onze klantenservice wel positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop.

Snel en goed geholpen door Larrissa van Mourik.

Prettig klantencontact naar aanleiding van wat vragen over o.a. levertijd

duidelijke communicatie en goede afspraken.

prima!

Snel antwoord en vlotte afhandeling van bestelling

Ik ben op een vlotte manier geholpen

Ik heb de nodige info gekregen op mijn vraag en heb de hulp gekregen die ik wou. Het artikel heb ik voorlopig nog niet mogen ontvangen, maar ik ga ervan uit dat dit wat vertraging heeft opgelopen door deze COVID-19 tijden.

Goed in prijs, kwaliteit ok en snel geleverd

Prima adres voor goede en degelijke locker kasten aan een correcte prijs

netjes geleverd , prima website en prijzen!

Accuraat en snelle levering

Goed Email contact en snelle levering

Elsterstraatweg 31 3922 GD Elst (utrecht)

0318 47 27 07

Over Locker.shop

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.