verliep goed

alles verliep prima

Snel, vakkundig en professioneel

Eerlijk en deskundig advies en razendsnelle levering van precies die kluis die ik wilde!

Waanzinnige klantenservice!

Online zo snel en adequaat geholpen worden is uniek! Complimenten aan Larissa!

TOP Service

TOP Service

Vriendelijk, snel & efficient -> TOP

Snel en efficiënt.

TOP Service- Dank je wel!

goede service en snelle levering.

keurig.

Snel geleverd.

Snelle levering. Uitstekend .

Makkelijk online te bestellen

Makkelijke website, duidelijke omschrijving en snel geleverd. Wij zijn tevreden!

levering binnen de gestelde termijn, correcte artikiel

Wat weinig informatie over het verloop van de levering, geen tracking, geen vastgesteld moment.

Snelle follow up en naar tevredenheid opgelost

Ik ben zeer tevreden over de geboden service Personeel heeft geluisterd naar mijn issue en hier adequaat op gehandeld waardoor dit snel naar alle tevredenheid is opgelost. Prima. Ik kan u dit bedrijf zeker aanbevelen. Heel professioneel.

Goede afspraken , die nagekomen zijn.

Goed uit zoals ik verwachten

Snel, juist en vriendelijk

Specifiek de vervoerder de me nog na belde of ik het pakje gevonden had. Prima service.

super

Kreeg de gevraagde informatie snel en duidelijk.

Eind goed, al goed

Aanvankelijk ging er het e.e.a. mis, wellicht omdat er maatwerk nodig was waar in eerste instantie niet vanuit gegaan was. Uiteindelijk zeer soepel opgelost.

Niet volledig geadviseerd

Onvoldoende kennis van het product

Beste meneer Bos, Dank voor het achterlaten van uw feedback. Vervelend om te zien dat u een negatieve ervaring heeft gehad. We hebben dit onderzocht in ons ticketsysteem. Daaruit blijkt dat we u een passende oplossing hebben geboden en dat u deze oplossing positief heeft beoordeeld, waarvoor dank. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop.nl

Het lukte me niet om via internet te bestellen. Ik heb een mail gestuurd en de bestelling is twee dagen later netjes bezorgd. Na vooraf een belletje te hebben gehad dat het tussen 11 en 12 geleverd zou worden.

Goede communicatie, aanbod en levering

Goede levering en snelle levering

Heb ik verder niet

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

We hebben tot op heden de kluis nog altijd niet ontvangen. Wel al lang besteld en betaald en ging vlotte levering zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Stephanie van Hees, Dank voor het achterlaten van uw review. We hebben dit onderzocht in ons ticketsysteem. Het blijkt inderdaad dat hier wat mis is gegaan in de communicatie met onze leverancier. Er is tot 2x toe aangegeven dat de kluis wel de week later al geleverd zou worden. Maar helaas heeft de fabrikant de datum weer uitgesteld. Ondanks dat wij hier zelf niets aan kunnen doen begrijpen we uw frustratie. We hopen dat we nog eens een tweede kans mogen krijgen. Vriendelijke groet, Team Pedroshop.nl

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede prijs en de levering vond heel snel plaats. Er werd netjes gebeld toen we niet thuis bleken te zijn.

Ik had aangegeven dat ik de levering op woensdag wilde hebben (aangezien er dan mensen thuis zijn). De transporteur stond echter maandag al voor de deur. Uiteindelijk geen groot probleem aangezien het pakket zo zwaar was dat het toch veilig voor de voordeur kon blijven staan.

Over Kluizenspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.