de stellingen op zich zijn prima. het verpakken en versturen van de materialen niet. wij hadden best veel stellingen en dit waren ongelukkig verpakt. sommige van de metalen strips waren verbogen. en ook sommige stellingplanken waren beschadigd. dit alles was bij het afleveren niet te zien. we hebben de verpakking binnen 15 minuten na levering uitgepakt. toen was de chauffeur al weg. prima concept. snelle levertijd. verder alles compleet. alleen nog aandacht aan de manier van verpakken geven.

zeer goed

Mijn vragen zijn heel goed beantwoord. Bestelling geleverd exact volgens tijd en afspraak. Mooi product.

Pedro reageert duidelijk en snel

Ik heb via de website 'n houten Argos stelling bij Pedro aangeschaft. De vragen die ik had over zowel het product als de levering zijn vlot en correct afgehandeld. Wat nog belangrijker is, de aflevering was netjes conform de afspraak en de stelling voldoet volledig aan mijn verwachtingen. In een woord, TOP.

Klantgerichte service, er wordt snel en adequate op vragen gereageerd.

zéér tevreden…!!

alles vlot geregeld en op tijd geleverd.

Snelle levering en keurig op tijd.

Top stelling

Makkelijk neer te zetten en erg stevig.

moeilijke bereikbaarheid was geen probleem

Chauffeur had een moeilijke klus omdat de vrachtwagen niet door de wijk kon komen. Dat bleek geen probleem. gewoon aanpakken. Daar hou ik van. Prima aflevering

materiaal gezien prijsstelling ok, maar aflevering/bezorging zeer slecht

aflevering/bezorging zeer slecht, stelling buiten op straat gezet, dus zoek het maar verder uit!

Geachte heer Smink, Goed om te horen dat u tevreden bent over de houten stellingen die wij bij u hebben geleverd. Gezien de kwaliteit van het product, zult u daar nog jaren plezier van hebben. Wat betreft de bezorging. Dit heb ik even voor u uitgezocht. U heeft gekozen voor de basislevering hetgeen inhoudt: de goederen worden standaard op de begane grond geleverd. Indien mogelijk wordt het pakket in z’n geheel achter de eerste (magazijn) deur geleverd. In de basis is en blijft de opdrachtgever verantwoordelijk voor het lossen van de goederen tenzij anders overeengekomen. Er was bij ons niet bekend dat de goederen ergens naar binnen gebracht moesten worden. Uiteraard bieden wij wel de mogelijkheid om materialen in te huizen en indien mogelijk te plaatsen. Is dit gewenst dan is er vooraf altijd contact met u als klant om de situatie en de daaraan verbonden kosten te bespreken. Mochten wij daar alsnog iets in kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Medewerkers Pedroshop.nl

Goede stellingkast voor een goede prijs

Bestelling ging in eerste instantie mis maar dat werd goed opgepakt en prettig geregeld.

keurig gemaakt.

De snelheid kon beter. De website suggereert een levertijd van een week, in werkelijkheid was het drie weken.

Snelle levering alles op voorraad

Heb al meerdere stellingen gekocht heel eenvoudig te bestellen

gewoon klasse geregld

Zeer snelle levering en het koste me weinig moeite om te bestellen.

Top. Alles volgens afspraak.

Makkelijk te bestellen. Binnen enkele dagen geleverd. Alles was keurig verpakt. Prima stellingen en makkelijk te monteren.

Produkt voldoet prima en nette service

Stellingkast is netjes afgewerkt en de service is prima

Zeer tevreden. Fijne mensen om mee te werken.

Zeer tevreden. Fijne mensen om mee te werken.

snel geleverd en goed behandeld

Mooie stevige kast, goed advies en netjes bezorgd.

Netjes bezorgd (gelukkig geen kleine straat voor de grote vrachtwagen) en stevige kast. Heb online eerst wat advies gevraagd en kreeg ik ook netjes. Kasten zijn degelijk, geen rare scherpe randen en zijn lekker ruim. Ondanks dat ze wat duurder zijn dan de 'bouwmarkt' versie, ben ik er dus erg blij mee. Stuk steviger, makkelijker en geen scherpe randen.

Na wat vergelijken op internet hier terechtgekomen voor stelling op maat die geschikt zijn om mee te nemen naar evenementen. Levering en kwaliteit volkomen volgens verwachting.

duidelijke site en snelle levering

zonder veel extra moeite bestel ik de benodigde spullen doordat site zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk is

Prijs,kwaliteit superdeal.

Van bestelling tot afhaling een vlotte en snelle service.

Top ,snel en compleet uitgeleverd !

Betrouwbaar, goede service !

Goede communicatie, goed product

Communicatie over een op maat gemaakte metalen stellingkast verliep uitstekend. Enige waar je goed op moet letten zijn de materialen/accessoires bedoeld voor afwerking (stelpootjes, stootdoppen ter afdichting van de staanders, muurbeugels), want die zitten niet standaard in de configuratie. Het in elkaar zetten van de kast is heel eenvoudig, ook voor een niet-handig persoon als ik.

Goed geholpen

Ik ben goed geholpen met mijn product. Vond de verzendkosten wel erg hoog! 16 euro voor een enveloppe waar 4 postzegels op zaten!

volgens afspraak alles in orde!

bestellen makkelijk afleveren prima bestelling in orde alles ziet er prima uit nu de stelling nog volzetten.

Goede site en goede service vanaf telefonisch advies-bestelling-aflevering.