Stevige en makkelijk te monteren stellingkast

Vergeleken met andere metalen stellingkasten die ik bekeek is deze robuust. De montage gaat makkelijk, maar moet wel door twee personen gedaan worden.

Correct verpakt en geleverd

Snel juiste leverancier op internet kunnen vinden en vervolgens snel en juist verpakt geleverd.

Perfecte service !

Perfecte service !

Top product en service

Goede producten en prima service!

Stellingkast was eenvoudig zelf te monteren. De kwaliteit was ook prima.

topservice

Als je er via de webshop niet helemaal uitkomt dan kan je gewoon bellen of mailen en wordt je vriendelijk en vakkundig geholpen.

Proces van begin (bestelling) t/m de aflevering verliep goed.

Ik ben tevreden over de afhandeling van mijn order.

SUPER!

Komen afspraken na en denken met je mee, service is gewoon top.

Snelle en correcte levering, eenvoudig bestelproces

Het bestellen gaat soepel en er is goed de juiste maatvoering in te voeren. Leveren en eventueel ook de ingeroepen montage gaan vlot.

Snelle en duidelijke communicatie, maatwerk en snel geleverd.

De communicatie was top, snel en persoonlijk. Duidelijke afspraken die nagekomen worden.

Zeer goede begeleiding bij bestelling

Fijn kontakt, goede en snelle levering.

Goede levering en mooi product

De levering wordt netjes gedaan en geinformeerd als het wat later wordt. Mooi product. Service en levering erg professioneel.

goede kwaliteit en levering

goede kwaliteit

Prima configuratie tool.

Fijne communicatie en duidelijke schets + snelle levering

Op de dag van de offerte aanvraag meteen een schets ontvangen. Toen ik om een aanpassing vroeg werd dit meteen opgepakt. Vooraf netjes vermeld wanneer het werd bezorgd. Dit ging ook volgens afspraak. Binnen 1 week na het aanvragen van de offerte stond onze stelling al. Top bedrijf!

professioneel

professioneel

Prima service en advies gekregen en zeer tevreden met de aankoop

Prima contact en zo tot de juiste configuratie gekomen zeer tevreden mee

goed en betaalbaar

Voor de vijfde keer materiaal gehaald voor een stelling, voor de vijfde keer alles netjes geregeld. De volgende dag kon ik het materiaal afhalen en alles klopte zoals gewoonlijk. Een echte aanrader.

Snelle levering en correcte afhandeling

Uit stekend geholpen

Goede afspraken

Efficient en behulpzaam

Prima service, ze konden de aflevertijd veranderen toen het nodig was, heel snel geleverd.

Uitstekend!!

Goede service! Meedenkend! Bezorging top! Kortom pedroshop.nl is een aanrader

geholpen door Astrid Koopstra , vriendelijk en efficiënt

top service

top service

prima service

Goed contact en fijn hulp gekregen van de klantenservice. Snelle levering.

Over Stellingspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.