Super kwaliteit en makkelijke montage

We zijn heel blij met de stelling, is heel stevig en makkelijk verplaatsbaar. Een rubber hamer is wel handig om bij de montage te gebruiken en ook even paar sterke mannen om die zware legborden erin te tillen!

Fijn contact, snelle levering en goed product.

Goede telefonische bereikbaarheid, meedenkende medewerker, snelle bevestiging per e-mail..

Prima levering.

Goede bestel en calculatie module. Levering op afgesproken moment. Chauffeur heeft netjes gebeld voor aankomst. Communicatie over levertijdstip verliep voorspoedig. Dankjewel!

zeer adequate en correcte info en afhandeling

Via internet besteld en had geen moeite mijn producten te kiezen. De prijsstelling vind ik prima. De informatie over de afleverdatum en de tussentijdse info wanneer het product wordt afgeleverd is duidelijk en correct

Degelijke stelling, keurig geleverd

Degelijke stelling, keurig geleverd

Heb de afgelopen jaren totaal 10 m. stelling gekocht en altijd tevreden. goede prijs/kwaliteit,

snel en goed geleverd.

goede service

prima service, kwaliteit is ook goed.

Makkelijk bestellen en top kwaliteit

Heel makkelijk om je stelling teconfigureren en daarna te bouwen. Top kwaliteit product.

prima geholpen door twee jonge dames

Stellingen zijn opgesteld en voldoen aan verwachtingen

Goede spullen, goede service.

Goede ervaring.

Ik heb lang gezocht naar een stelling specialist die voor ons bedrijf de juiste stelling had. Ik kwam uiteindelijk uit bij de Stellingspecialist. Bij de Stellingspecialist kun je zelf je stelling bouwen, heel makkelijk en overzichtelijk, dat mis ik bij andere aanbieders. De prijs kwaliteit verhouding is prima, degelijk materiaal. De aflevering ging prima en goed verpakt.

Goed contact en goede compensatie

We hadden afgesproken dat ik gebeld zou worden vlak voor de levering zodat ik op tijd bij de plek zou kunnen zijn. Dat is niet gebeurd. Daardoor moest ik overhaast daarheen. De chauffeur is toen weggereden en heeft de palet met loodzware kasten te ver geplaatst waardoor een deur verderop geblokkeerd werd. Ik heb toen zelf plank per plank weg moeten slepen, ben daar uren mee bezig geweest. Zeer slechte service, ik had het net zo goed zelf ergens op kunnen halen. ----- Na het schrijven van bovenstaande recensie ben ik gebeld en heb ik een hele fijne compensatie gekregen. Hierover was fijn contact met erg vriendelijke medewerkers.

Beste Marcelline, Bedankt voor uw review, door middel van deze review kunnen wij onszelf verbeteren. Inmiddels hebben wij contact gehad met onze vervoerder en uw onvrede met betrekking tot de levering besproken. De vervoerder zal dit ook met de desbetreffende chauffeur bespreken zodat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen. Wij zijn blij dat wij na het telefonische contact met u de klacht positief hebben kunnen afhandelen. Hierdoor hopen wij dan ook dat wij u in de toekomst terug zien als klant bij Pedroshop.nl. Met vriendelijke groet, Medewerker Pedroshop

1 woord, superstelling !

Ben zeer tevreden over de stelling. Het is super stevig en kan er veel op kwijt !

klantvriendelijk, met uitstekende service en snelle levering

volgende keer weer naar deze winkel

Wisselend, wél snelle levering....maar....zie verder

Stelling is een "crime"om in elkaar te zetten. Minimaal met 2 man

Beste H., Hartelijk dank voor uw review. Op onze website kunt u enkele instructievideo's vinden voor het monteren van onze stellingen: https://www.stellingspecialist.nl/instructiefilms Mocht u tijdens het monteren toch nog vragen hebben dan mag u ons natuurlijk ook altijd bellen of mailen!

Correcte prijzen

prima product. snel in elkaar te zetten en klantgerichte service

Het in elkaar zetten was een kleine moeite. zeer vriendelijke medewerk(st)er die met ons meedacht over het ophalen. We konden het zelfs de zelfde middag al ophalen wat we s'morgens hadden besteld. Als ik weer een stelling nodig heb ga ik zeker hier naar terug. Ik vond de prijs ook meevallen. Helemaal niets op aan te merken.

snel en betrouwbaar

snelle levering en betrouwbare partner!

Gewoon geweldig

Stelling is ideaal voor prive. Besteld en kon het de eerst volgende werkdag al ophalen!

Alles volgens afspraak, zelfs geholpen met inladen.

Het in elkaar zetten was nog een flink karwei een handleiding is misschien handig.

Beste Gea, Hartelijk dank voor uw review. Op onze website kunt u enkele instructievideo's vinden voor het monteren van onze stellingen: https://www.stellingspecialist.nl/instructiefilms Mocht u tijdens het monteren toch nog vragen hebben dan mag u ons natuurlijk ook altijd bellen of mailen! Met vriendelijke groet, Medewerker Pedroshop.nl

Perfecte stelling voor onze schuur. Blij dat ik niet naar andere winkels ben gegaan. Stevig en eenvoudig in elkaar te zetten.

Bestelling stond op tijd klaar.

Alles oké

Prima kast, slechte service

Ik kreeg na bestelling de volgende mail: "Wij stellen u graag op de hoogte van de leverdatum van uw bestelling. U heeft de 25-08-2020 opgegeven als gewenste leverdatum. Let op: helaas lukt het ons niet om op deze datum uw bestelling te leveren en stellen daarom voor om uw bestelling op 26-08-2020 af te leveren. Wij nemen contact met u op of deze afwijkende leverdatum 26-08-2020 akkoord is." Ik heb hier verder niets meer van gehoord, ging uit van levering op 26-08 zoals in de mail stond. De spullen werden toch op 25-08 geleverd terwijl ik op mijn werk zat, en in de regen buiten gezet. Bij thuiskomst ontdekte ik vervolgens dat de bestelling niet compleet was, er waren nog 3 telefoontjes en een mail-herinnering nodig om dit rond te krijgen. Ook werd bij bellen een aantal keer de verbinding verbroken nadat ik al een tijdje in de wacht stond. Flinke verbeterpunten dus op duidelijke afspraken, service en bereikbaarheid!

Goedemiddag Joost, Bedankt voor de review. Door middel van zulke reviews kunnen wij onszelf verbeteren. Er bleek inderdaad een fout gemaakt te zijn door onze leverancier waardoor zij de order op een verkeerde datum bevestigd hebben. Na telefonisch overleg mocht de chauffeur de zending laten staan, hierbij is er helaas niet nagedacht over eventueel voorspelde regen. Na ons telefonische contact over de levering is er nog contact geweest over het ontbreken van een aantal vervolgpennen. Deze zijn ondertussen in goede orde ontvangen heb ik van u begrepen. Nogmaals onze excuses voor de manier waarop er door onze leverancier is geleverd want dit is zeker niet de bedoeling en ook niet de manier waarop wij normaal gesproken het product laten afleveren! Met vriendelijk groet, Team Pedroshop.nl