Filters

10

prima service

Goed contact en fijn hulp gekregen van de klantenservice. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en uit voorraad leverbaar!

Goede service en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en correcte levering

Een mooie houten stelling besteld die snel en makkelijk te monteren was.

  • Aanbevelen? Ja
5

Teleurstellend

Ik heb op 2 verschillende data kleine accessoires besteld met de eerste keer 17,50 en de 2e keer 20,00 euro aan bezorgkosten. Beide leveringen kwamen in een enveloppe in de brievenbus met allebei de keren 5 euro aan postzegels hierop. Laat de enveloppe 10 eurocent kosten. Hiervoor heb ik wel 37,50 euro betaald. Verder kreeg ik een email dat er gebeld zou worden daar de leverdatum een dag later zou zijn : er is niet gebeld en de levering was geen dag later dan bij de bestelling was aangegeven. Kortom teleurstellend

  • Aanbevelen? Nee

Response from the business owner

Goedemiddag Andre de Valcke, Hartelijk dank voor het plaatsen van de review. Ik heb de orders vanuit het systeem er even bij gepakt van u. De verzendkosten die wij berekenen, zijn de kosten die de leverancier aan ons berekend. Wij als Pedroshop zijnde verdienen hier verder niets op. De leverancier rekent voor het versturen verzend- en administratiekosten. Wij vinden het vervelend dat er geen contact met u is opgenomen betreft de leverdatum en wij zullen hier in het vervolg extra alert op zijn. Helaas hebben wij momenteel de leveringen via de post niet in de hand, soms kan dit een dag later of zelfs eerder dan verwacht bezorgd worden. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop.

10

Uitstekende communicatie en service!

We zijn erg blij met onze Archos kast. Prachtige stellingkast! De communicatie en service van Stellingspecialist is vanaf het begin top geweest. Heldere communicatie en accuraat!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf met echte specialisten!

Vlot geholpen! Men heeft echt kennis van zaken. Kom daar zeker weer terug.

  • Aanbevelen? Ja
1

Na 2 weken is de kast uiteindelijk compleet

Hierbij wil ik aangeven dat de oorzaak van de slechte levering in de eerste plaats niet door Pedroshop is veroorzaakt. De keuze op een andere vervoerder zou misschien de oplossing zijn. Ik heb € 79 voor bezorging betaald. Dan verwacht je dat het op tijd geleverd word. Communicatie met Larissa was goed. Belde niet terug omdat ze geen nieuwe informatie had. Ik zat wel te wachten met alle garagespullen op straat. Dus telefoontje na 3 uur dat zij ook zat te wachten was wel wenselijk geweest. Uiteindelijk alles weer naar binnengebracht. Er zijn 16 e-mails verstuurd. Voor mij al vervelend. Laat staan als alle klanten zoveel tijd nodig zouden hebben.

  • Aanbevelen? Nee

Response from the business owner

Beste L van der Ent, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Ik heb de order erbij gepakt en vind het vervelend om te horen dat het zo gelopen is. We hebben dit bij de leverancier gemeld, omdat wij het streven hebben ten alle tijden de klanten op de hoogte te houden van de levering ook als hierin iets veranderd. De leverancier heeft dit verder opgepakt met de transporteur en probeert dit in de toekomst te voorkomen. Ook vanuit ons had de communicatie beter gekund, excuus hiervoor! Hopelijk bent u verder tevreden met de geleverde stelling en ontvangt u vandaag de opgestuurde pennen per post! Met vriendelijke groet, Team Pedroshop.

10

Goede kwaliteit en netjes geholpen met de vragen die wij hadden

Wij hebben eerst via de site gekeken en omdat wij graag iets zien in plaats van via een plaatje zijn we wezen kijken in de showroom. Hier kregen wij de informatie die we zochten en hebben wij de bestelling geplaatst. Deze werd zelfs binnen 2 dagen afgeleverd. Met dank aan Larissa die ons fantastisch heeft geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

Kleine bestelling is snel geleverd. Goed telefonisch bereikbaar. Prettig te woord gestaan. Wel jammer dat er geen track&trace code bij de verzendbevestiging zat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede hulp en snel geleverd

Goede hulp en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Prijs /kwaliteit

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie degelijke stellingkast

Helemaal tevreden over de stellingkast. Binnen 4 werkdagen geleverd. Alleen 2 minpuntjes: 1. In de verzendbevestiging stond dat je moet tekenen voor complete en onbeschadigde ontvangst. Geadviseerd werd daarom de levering voor het aftekenen goed te controleren. Aangezien de pallet helemaal verwrongen was had ik dat graag willen doen, maar de vervoerder wilde daarop niet wachten. En als ik niet wilde tekenen nam hij alles weer mee terug! Gelukkig bleek later alleen een kruisschoor krom te zijn en die kon ik makkelijk rechtbuigen. 2. De instructievideo metalen stelling GS-3 is enigszins overbodig omdat het wel duidelijk is hoe je een stellingdeel in elkaar moet zetten. In de video komt daarna alleen de opmerking: "Ook te koppelen" en het eindresultaat. Het koppelen is nou net het moeilijkste stuk. Als je 1 gedeelte klaar hebt en de dragers op de stijlen hebt gemonteerd, krijg je de dragers van het volgende stellingdeel er niet op omdat de stijlen getordeerd worden door de dragers aan 1 zijde. Beter is het om laag voor laag beide dragers samen te bevestigen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima levering

Stellingbeugels besteld, goedkoop en snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

super een 10

mijn ervaring is positief kan het aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Precies wat ik zocht en veel informatie vooraf

Ik had een oude stelling maar geen haken meer. Heb ze gevonden bij de Stellingspecialist en ze passen precies

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Bestellen en leveren conform afspraak bij onduidelijkheid een mail en het is helder. Super service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Exact wat ik verwachtte, foutloos

Bij klanttevredenheidsonderzoek zijn velden nooit verplicht. Ik ben degene die jullie een plezier doet.

  • Aanbevelen? Ja
9

top

top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf om snelle zaken mee te doen.

Had snel stellingen nodig. Dit is ook gebeurd. Geen extra kosten hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed

Goed bereikbaar, reageren snel op e-mails en zijn flexibel in het aanpassen van wijzigingen in de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Schitterende stelling en perfecte levering

Zie bovenstaande zin

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot zaken doen

Bij de levering van de bestelling ontbrak een deel van het bestelde, maar de reactie daarop en de vlotte afhandeling maken dat ik toch heel positief denk over uw bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi spul!

Ziet er degelijk uit!

  • Aanbevelen? Ja

Company details

31 Elsterstraatweg A

Elst (utrecht) 3922 GD

0318 47 27 07

[email protected]

About Stellingspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours