Laden reviews...
Laden reviews...
26 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Les clients louent à plusieurs reprises le personnel sympathique et professionnel, des livraisons ponctuelles et la qualité solide des systèmes d’étagères. L’équipe est réactive et communique clairement, guidant les clients de la commande au retrait. Plusieurs avis soulignent un bon rapport qualité-prix et une disponibilité fiable des produits. Dans l’ensemble, l’expérience est positivement marquée par un support utile et un service fiable.
Pluspunten
Goede service, snelle levering. Alles ging top!
VerbeterpuntenIets meer info over het verzenden zou welkom zijn.
Beveelt aan
18 May 2016
Schoenen shop
Utrecht
Pluspunten
Voldaan aan de verwachting. Keurig op tijd geleverd.
VerbeterpuntenEr zat geen beschrijving bij de stellingkast, dus voor een leek als ik was het even puzzelen hoe alles in elkaar moest. Wellicht handig om hier een kort instructiefilmpje van op de website te plaatsen. Ik heb nu 'afgekeken' van 1 foto op de site om te weten hoe het er uiteindelijk uit moest komen te zien.
Beveelt aan
18 May 2016
Leon
Uden
Beste Leon,
Er staat een filmpje op onze website, zie het kopje instructiefilmpjes. Klik op de volgende link en je krijgt een overzicht van alle instructie filmpjes https://www.stellingspecialist.nl/instructiefilms.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Pedroshop.nl
Pluspunten
Een echt voorbeeld bedrijf voor anderen, alles klopt gewoon.
VerbeterpuntenGewoon zo door blijven gaan.
Beveelt aan
14 January 2016
Ruben
Hilversum
Pluspunten
Strakke communicatie. Complimenten
Beveelt aan
13 January 2016
anoniem
Den Haag
Pluspunten
Goed advies gekregen en snel geleverd
Beveelt aan
13 January 2016
Biblionet BV. ( Gerard Oldhof )
Enschede
Pluspunten
Korte lijnen met het afspraken maken, die vervolgens ook netjes worden nagekomen. Ook het direct op rekening kopen vond ik positief.
Beveelt aan
11 January 2016
Anko
Vriezenveen
Pluspunten
prima behandeling en goede productinformatie
Verbeterpuntenweet ik niet
Beveelt aan
10 January 2016
Stichting LKC
Losser
Pluspunten
1. Product is netjes afgeleverd 2. Maakelijk benaderbaar
VerbeterpuntenDe datum en de tijd was niet duidelijk over gekomen en de bezorger heeft geen online en 'real time' informatie.
Beveelt aan
10 January 2016
anoniem
Verbeterpunten
Een rommeltje wat betreft communicatie levermoment. Kort na ordering via email een leverdatum ontvangen. Vervolgens werd ik enkele dagen later gebeld of levermoment verplaatst kon worden van een niet eerder gecommuniceerde datum naar een weer andere datum. En ook die datum werd nog een keer verschoven.
Beveelt aan
10 January 2016
Frans
Eindhoven
Beveelt aan
10 January 2016
ROC ter AA
Helmond
Pluspunten
Verbeterpunten
Beveelt aan
10 January 2016
Marc
Beveelt aan
8 January 2016
Marco
Beveelt aan
7 January 2016
Romij
Breda
Pluspunten
In kerstperiode bereikbaar en moeite gedaan om de bestelling toch op tijd te krijgen. Zeer goede producten en perfect configureerbaar.
VerbeterpuntenGoede producten die wel duur zijn.
Beveelt aan
7 January 2016
Koen
Schilde
Beveelt aan
6 January 2016
Gerrit van A.
Leerdam
Beveelt aan
6 January 2016
tegelhuis montfoort
waddinxveen
Pluspunten
Snelle en accurate levering
VerbeterpuntenStelling was wel prijzig
Beveelt aan
6 January 2016
Stichting De Inval
Julianadorp
Pluspunten
snelle, accurate levering conform specificaties
VerbeterpuntenHet in elkaar zetten is vrij eenvoudig. Toch is het handig om een korte toelichting/handleiding bij te leveren hoe stelling het best in elkaar kan worden gezet.
Beveelt aan
6 January 2016
Wouter
Tilburg
Beveelt aan
6 January 2016
Artiance
Alkmaar
Pluspunten
De aflevering was bij een externe garagebox, uw collega wees mij erop dat ik niet de gehele dag op mijn zending hoefde te wachten. ik werd een half uur voor levering keurig door de chauffeur gebeld.
Beveelt aan
5 January 2016
Henk
Enschede
Pluspunten
snel, en prima materialen. Goede prijs
Beveelt aan
5 January 2016
anoniem
Aalten
Beveelt aan
5 January 2016
anoniem
Pluspunten
vlot en goed geholpen. Wij hebben geen personeel het is een vof van ons samen de fam.Loman dus het antwoord bij type particulier/bedrijf is onjuist maar moesten het toch invullen
Verbeterpunten?Zoals U al kunt zien is de vraag type Particulier/bedrijf door ons niet goed ingevuld omdat als we het overslaan het formulier niet verstuurd kan worden misschien ook bedrijf zonder personeel in de vraag verwerken.
Beveelt aan
5 January 2016
Vof Onze Hobby
Zaandam.
Beveelt aan
5 January 2016
Henk
Rotterdam
Beveelt aan
5 January 2016
anoniem
oenkerk
Elsterstraatweg 31 A
3922 GD Elst (utrecht)
Branch
Installation, Engineering
Specializations
Equipment, Industrial
Overige bedrijven