prima winkel

afgelopen jaren regelmatig zaken met Pedro gedaan. alle keren zeer prettig ervaren. zekers weer voor herhaling vatbaar

Geen problemen, meedenken met bestelling

Middels directe communicatie tot de juiste keuze gekomen. Afwijking van de leverings datum werd goed gecommuniceerd

Goedkoop materiaal voor een te dure prijs

De planken zijn van een soort kartonboard gemaakt en ook de wijze van plankdragers komt voor mij niet over als een degelijke constructie. Dit in vergelijking met de Archos stellage die ik in 2016 heb gekocht. De planken zelf en ook de constructie qua plankdragers was toen van een veel betere kwaliteit dan nu. De prijs van nu is echter wel stukken hoger dan toen. Naar mijn mening is de prijs/kwaliteit verhouding uit het oog verloren.

Goedemiddag H. van Hoften, In de eerste plaats is voor ons een tevreden klant het belangrijkste! Negatieve reviews pakken wij daarom dan ook direct op. Ik ben blij om te vernemen dat alles berust op een misverstand door een bepaald functie over het hoofd te hebben gezien. Nogmaals wat betreft de kwaliteit van de stelling daar behoeft u zich echt geen zorgen over te maken. Daar gaat u nog jaren plezier aan beleven. Het is alleen jammer dat u bij het plaatsen van de bestelling niet gekozen heeft voor massieve legborden. Dan had u namelijk dezelfde type stelling gehad, als wat u heeft staan. Bijkomend voordeel is dat de gladde legborden makkelijker zijn schoon te maken dan een massief legbord. Wat betreft de prijsstijging dat klopt! Deze verhoging hebben we niet alleen bij houten stellingen gehad, maar ook bij de metalen. Deze verhogingen krijgen wij vanuit de fabrikant opgelegd. Er is zelfs in 1 jaar een verhoging van 8% geweest. U zult wellicht begrijpen dat wij dit ook niet fijn vinden. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop.nl

Goede service en ruimte om zelf rond te snuffelen

Hulpvaardig personeel!

Goeie kast, heldere communicatie

We hebben een houten stellingkast voor in de berging, die na het opzetten stevig is en waarin alles netjes weggewerkt kan worden. Geeft een prettig gevoel aan de bergingsruimte. In elkaar zetten lukt redelijk met zijn 2en (3 zou handig zijn) en het instructiefilmpje er naast. Na een slechte ervaring met goedkope stellingkasten is dit een hele verademing, en we zijn al aan het kijken naar een volgende bestelling.

Netjes op gepakt

Alles oke'

Toplevering en gemakkelijke installatie.

Levering was sneller dan verwacht en de installatie is zo eenvoudig dat je zelfs met 2 linkerhanden hier geen moeite mee hebt.

Vriendelijk personeel en correcte levering.

Een degelijke stelling die makkelijk in elkaar te zetten is.

goed advies, vriendelijk personeel

Ben in de winkel zelf geweest. Zeer vriendelijke geholpen. Mijn hele magazijn is nu compleet ingericht met Pedro stellingen

Goed en degelijk, snel geleverd

2 rekken besteld op maat voor in onze vriescel, passen perfect. Mooie kwaliteit en makkelijk om in elkaar te zetten. Als we voor een volgende vriescel weer rekken nodig hebben dan weet ik in ieder geval waar ik ze ga bestellen!

Vlotte levering, proactief klantencontact

Heb als particulier 6 meter aan stellingen besteld. Met de configurator op de site samengesteld. De configurator werkt prettig. Levering kon al snel. Een paar klemmen voor de deuren bleken niet op voorraad. Hierover namen ze zelf contact op, met direct een datum voor het naleveren. Klemmen zijn ook keurig op de betreffende datum nageleverd.

Vragen via chat duurt veel te lang

De allereerste keer zijn we via de chat aardig geholpen. De chauffeur was erg snibbig bij de aflevering. Daar heb ik niet zo’n goed gevoel aan over gehouden. Maar het was wel een maandagmorgen..... De 2e chat hebben we geen reactie meer teruggehoord. Deze communicatie liep niet zo goed. Dus al met al zijn er nog wel wat klantgerichte verbeterpunten. Kwaliteit is prima!

Goedemiddag Petra, Hartelijk dank voor deze review. Betreft de reactie van de transporteur, dit hebben wij doorgegeven aan de leverancier. Ongeacht of het maandagochtend is of niet hoort er klantvriendelijk gereageerd te worden bij levering. Het komt nog wel eens voor dat de verbinding van een chat wegvalt, dit is ondertussen opgelost dus als het goed is zal dit niet vaker gebeuren. Fijn om te horen dat de kwaliteit voldoet aan uw wensen. Met vriendelijke groet, Medewerksters Pedroshop.nl

Alles conform afspraak

Dr site is super efficient. Alles verliep conform verwachting en afspraak. Blij mee.

Snelle en vlotte levering

Levering en de communicatie daarover perfect

Goed geholpen door Larissa daar waar ik wat twijfelde over een enkel punt in de webshop.

prima geholpen

al jaren klant bij dit bedrijf

Topbedrijf en zeer accuraat.

Opdracht snel en volledig volgens afspraak afgehandeld!

Fijne persoonlijke service

Ik had wat kleine onderdelen nodig en daarom waren in verhouding de verzendkosten wat hoog. Ze zijn daarmee aan de slag gegaan en hebben mij andere kosten aangeboden. Hartelijk dank!

prima!

snelle bezorging en mooi materiaal stellingkast

prima service en producten

bestelling is direct bevestigd. aansluitend op de juiste dag goed verzorgd geleverd. vervoerder heeft de mooie materialen prima op de plek geplaatst voor het uitpakken. materiaal voldoet volledig aan alle verwachtingen. Top!!

Kwaliteit goed, service slecht

Ik heb via de website een rek geconfigureerd en besteld om in m'n garage te gebruiken. Het configureren was simpel en de bestelling was zo geregeld. Na een korte levertijd kreeg ik de stellingen netjes thuis bezorgd. Helaas bleek dat de bijgevoegde pinnen om de rekken mee in elkaar te zetten niet correspondeerde met de bestelde configuratie. Ik heb de juiste (missende pinnen) bijbesteld met in het commentaar de verwijzing naar m'n order en het verzoek de missende pinnen gratis toe te sturen. Ik moest afrekenen en kreeg ze na enkele dagen in huis. Kwaliteit van de rekken is goed. Kwaliteit van de service is slecht, pas bij je bestelling dus goed op dat je niet blind vaart op de configurator, maar dat je zelf controleert of de bestelling klopt, anders betaal je dubbel voor een fout van de leverancier.

Met name voor G3 stellingen een goed adres dicht in de buurt van mijn woonplaats.

Prachtige stellingen, service ook prima

Prima bedrijf Pedroshop. Ik bestelde aanvankelijk verkeerd, maar dat was geen enkel probleem om het te veranderen. Levering en kwaliteit uitstekend. Prijs wat aan de hoge kant.

Prima service, stipte aflevering.

Dit is de tweede bestelling die ik doe voor mijn huis, het is een prima manier om stevige kasten te bestellen voor een redelijke prijs. Kan ik van harte aanraden.

Heel fijn adres

Klantvriendelijk deugdelijk materiaal, gewoon een heel goede zaak . TOP !!!!!