Gewoon meewerken en het gedaan krijgen

Ik had een bestelling. Iets anders dan normaal. Gewoon weer snel en goed geregeld zonder poespas.

Heel snel geregeld

Degelijke stellingkasten

Zeer degelijke stellingkasten, vlot gemonteerd. Snel en netjes geleverd.

de bestelling is niet doorgegaan, enquete is dus niet van toepassing

geen

Prettig, snel en duidelijk

Goed advies, goede prijs, fijne service

Goed product en snel geleverd

Fijn en duidelijke site en spullen volgens afspraak geleverd Goede kwaliteit

Nalevering extra pennen zijn gigantisch duur door de leverings kosten

Houten stelling besteld van 3 mtr lang . Deze is in goede orde ontvangen en netjes op tijd en compleet. Bij montage wilden wij graag nog wat extra pennen erbij hebben om wat meer mogelijkheden te hebben om de planken te bevestigen. Hiervoor 20 eind en 4 tussenpennen besteld. Pennen zelf kosten niet veel ( 9 euro bij elkaar) maar verzendkosten zijn 17,50 en daaroverheen nog eens 21 % belasting, dus dik 21 euro. Ze zijn gewoon door de brievenbus geleverd met 5 postzegels van 1 euro. Zo kan ik ook rijk worden.

Beste Simon, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review over de houten stelling en levering. Het doet ons goed dat uw onze werkwijze waardeert! Hierbij onze toelichting op de verzend- en administratiekosten die in rekening zijn gebracht. Het zijn natuurlijk niet alleen de postzegels die berekend worden. In dit bedrag zitten ook de handelingskosten ( personeel en verpakkingsmateriaal) voor het inpakken van de order. Daarnaast is er ook een administratieve afhandeling van de order wat ook door personeel wordt gedaan. Al deze handelingen/kosten zitten in het bedrag van 17,50 excl. btw. Aan de verzendkosten behoeven wij niet te verdienen. We proberen het wel kostendekkend te krijgen. Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen we dat graag. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijk groet, Medewerkers Pedroshop.nl

Gewoon goed!

Stellingen op tijd gebracht, en zonder mankementen. Stellingen eenvoudig en goed in elkaar te zetten, En functioneren goed.

Het adres voor kennis en kwaliteit.

Na een eerdere ervaring elders was ervaring bij de Stellingspecialist een openbaring. Leuke ontvangst. Kennis van zaken. Geweldige kwaliteit. Goed begrip van mijn wensen. En stipte aflevering. Een aanrader!

Commande crochets bibliothèque

Merci pour l'efficacité pour faire une commande depuis la France

servicegericht

Pedroshop reageert snel en vriendelijk op vragen. Ze denken echt met je mee. Alles verliep zoals we hadden afgesproken en we zijn zeer tevreden over de stellingkasten inclusief montage.

Misschien nog een aanbeveling, om stelplaatjes ( om een onregelmatige vloer te compenseren), en een water pas mee te nemen lijkt mij geen overbodige luxe. !!!

Beste heer Van Gemeren, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Aanbevelingen zijn altijd welkom, zodat wij onze kwaliteit verder kunnen optimaliseren. In de basis gaan wij ervan uit dat een vloer vlak is. Een kleine oneffenheid is op zich niet zo erg. Wanneer de vloer echter grote hoogte verschillen heeft, dan worden we daar graag van op de hoogte gesteld. In uw situatie was dit niet bekend. Voor de houten stellingen zijn helaas geen stelplaatjes beschikbaar. Wellicht dat met een klein stukje triplex de hoogte verschillen opgevangen kunnen worden en hierdoor alles weer waterpas komt te staan. Met vriendelijke groet, Medewerkers Pedroshop.nl

Lekker snel geregeld

Netjes verpakt ook

Bestellingsprocedure super goed geregeld. Prachtige stellingkast en levertijd prima in achtgenomen. Blij mee!

Klantvriendelijk top service

Helemaal goed

Makkelijke site om duidelijke keuze te maken. Snelle reactie op een vraag en vlotte correcte levering. De kwaliteit van de gekochte stelling is 100%.

Levering volgens afspraak

Product en levertijd volgens verwachting. Opmerking: betreft levering aan particulier waarbij de pallet niet retour wordt genomen. Deze optie zou wel tot de mogelijkheden dienen te behoren.

Makkelijk online configureren! En goede hulp via Chat.

Super handig zo n configurator. Binnen een paar minuten mijn hele magazijn ingericht. Even hulp gevraagd via de chat en dat ging ook super. Ga zo door!!

Snel contact en goede service!

Snel contact en goede service!

Prima levering

De stellingen zijn van super kwaliteit. Enige minpunt waar ik later achter kwam is dat de stelling breeder is als men er pootjes onder draait. De pootjes steken namelijk rondom ongeveer een cm uit.. Mijn advies zou zijn om te kijken of er vierkante stel bare pootjes zijn die net zo breed zijn als de stellingen zijn.

Top stelling!!

Top stelling, levering verliep niet helemaal vlekkeloos, maar dat reken ik Pedro shop niet aan

Prima levering. Eenvoudig te monteren.

Goed verpakt. Duidelijke instructie(voorzover nodig) Degelijke kast.

Geweldige stelling van een fijn bedrijf

Na het stellen van een vraag over de breedte ben ik heel goed geïnformeerd wat hiermee precies bedoeld werd, daar ik zelf gewoon de breedte van de planken had opgeteld en dat was niet de volle breedte. De informatie op de website is zeer goed en volledig en het programma om zelf je stelling(en) samen te stellen is super eenvoudig en fijn om te gebruiken. Levering gebeurde helemaal volgens afspraak en het installeren van de stelling was zo makkelijk dat een paar kinderen het ook hadden kunnen doen. Alleen even het kruis vastzetten met 4 schroeven en vervolgens de planken plaatsen waar je maar wilt. Top stelling, ik ben er heel blij mee. Ik ga zeker nog meer stellingen bestellen zodra ik zeker ben van de juiste maten van de ruimten in mijn nieuwbouw woning.

Product is uitmuntend. Snelle bezorging. Lage prijs, alleen de eenheidsprijs van het opsturen was aan de hoge kant. Maar overall was het toch nog goedkoper dan ik bij andere leveranciers op het web kon vinden. Overall, prima verzorgd

De stelling is uitstekend, het verzenden kan beter

Op de eerste plaats moet ik zeggen dat de stelling van uitstekende kwaliteit is en dat deze helemaal aan mijn verwachtingen voldoet. Compliment hiervoor!. Op de verzending heb ik echter nog 2 opmerkingen: 1. Ik heb geen bericht gekregen wanneer de stelling zou worden afgeleverd. Gelukkig was ik thuis toen de vervoerder de stelling kwam afleveren. 2. De verpakking van het pakket was niet goed. Er had zo een onderdeel uit kunnen vallen. Ook was hierdoor een legplank verbogen aan de zijkant. Dat heb ik zelf kunnen verhelpen door dit met een tang recht te buigen.

Over Stellingspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.