Exact wat ik verwachtte, foutloos

Bij klanttevredenheidsonderzoek zijn velden nooit verplicht. Ik ben degene die jullie een plezier doet.

Top bedrijf om snelle zaken mee te doen.

Had snel stellingen nodig. Dit is ook gebeurd. Geen extra kosten hiervoor.

zeer goed

Goed bereikbaar, reageren snel op e-mails en zijn flexibel in het aanpassen van wijzigingen in de bestelling.

Schitterende stelling en perfecte levering

Zie bovenstaande zin

Vlot zaken doen

Bij de levering van de bestelling ontbrak een deel van het bestelde, maar de reactie daarop en de vlotte afhandeling maken dat ik toch heel positief denk over uw bedrijf.

Mooi spul!

Ziet er degelijk uit!

Zeer responsief na een leveringsprobleem. Persoon die zorgt voor het contact aan de top

Gewoon meewerken en het gedaan krijgen

Ik had een bestelling. Iets anders dan normaal. Gewoon weer snel en goed geregeld zonder poespas.

Heel snel geregeld

Degelijke stellingkasten

Zeer degelijke stellingkasten, vlot gemonteerd. Snel en netjes geleverd.

de bestelling is niet doorgegaan, enquete is dus niet van toepassing

geen

Prettig, snel en duidelijk

Goed advies, goede prijs, fijne service

Goed product en snel geleverd

Fijn en duidelijke site en spullen volgens afspraak geleverd Goede kwaliteit

Nalevering extra pennen zijn gigantisch duur door de leverings kosten

Houten stelling besteld van 3 mtr lang . Deze is in goede orde ontvangen en netjes op tijd en compleet. Bij montage wilden wij graag nog wat extra pennen erbij hebben om wat meer mogelijkheden te hebben om de planken te bevestigen. Hiervoor 20 eind en 4 tussenpennen besteld. Pennen zelf kosten niet veel ( 9 euro bij elkaar) maar verzendkosten zijn 17,50 en daaroverheen nog eens 21 % belasting, dus dik 21 euro. Ze zijn gewoon door de brievenbus geleverd met 5 postzegels van 1 euro. Zo kan ik ook rijk worden.

Beste Simon, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review over de houten stelling en levering. Het doet ons goed dat uw onze werkwijze waardeert! Hierbij onze toelichting op de verzend- en administratiekosten die in rekening zijn gebracht. Het zijn natuurlijk niet alleen de postzegels die berekend worden. In dit bedrag zitten ook de handelingskosten ( personeel en verpakkingsmateriaal) voor het inpakken van de order. Daarnaast is er ook een administratieve afhandeling van de order wat ook door personeel wordt gedaan. Al deze handelingen/kosten zitten in het bedrag van 17,50 excl. btw. Aan de verzendkosten behoeven wij niet te verdienen. We proberen het wel kostendekkend te krijgen. Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen we dat graag. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijk groet, Medewerkers Pedroshop.nl

Gewoon goed!

Stellingen op tijd gebracht, en zonder mankementen. Stellingen eenvoudig en goed in elkaar te zetten, En functioneren goed.

Het adres voor kennis en kwaliteit.

Na een eerdere ervaring elders was ervaring bij de Stellingspecialist een openbaring. Leuke ontvangst. Kennis van zaken. Geweldige kwaliteit. Goed begrip van mijn wensen. En stipte aflevering. Een aanrader!

Commande crochets bibliothèque

Merci pour l'efficacité pour faire une commande depuis la France

servicegericht

Pedroshop reageert snel en vriendelijk op vragen. Ze denken echt met je mee. Alles verliep zoals we hadden afgesproken en we zijn zeer tevreden over de stellingkasten inclusief montage.

Misschien nog een aanbeveling, om stelplaatjes ( om een onregelmatige vloer te compenseren), en een water pas mee te nemen lijkt mij geen overbodige luxe. !!!

Beste heer Van Gemeren, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Aanbevelingen zijn altijd welkom, zodat wij onze kwaliteit verder kunnen optimaliseren. In de basis gaan wij ervan uit dat een vloer vlak is. Een kleine oneffenheid is op zich niet zo erg. Wanneer de vloer echter grote hoogte verschillen heeft, dan worden we daar graag van op de hoogte gesteld. In uw situatie was dit niet bekend. Voor de houten stellingen zijn helaas geen stelplaatjes beschikbaar. Wellicht dat met een klein stukje triplex de hoogte verschillen opgevangen kunnen worden en hierdoor alles weer waterpas komt te staan. Met vriendelijke groet, Medewerkers Pedroshop.nl

Lekker snel geregeld

Netjes verpakt ook

Bestellingsprocedure super goed geregeld. Prachtige stellingkast en levertijd prima in achtgenomen. Blij mee!

Klantvriendelijk top service

Helemaal goed

Makkelijke site om duidelijke keuze te maken. Snelle reactie op een vraag en vlotte correcte levering. De kwaliteit van de gekochte stelling is 100%.

Levering volgens afspraak

Product en levertijd volgens verwachting. Opmerking: betreft levering aan particulier waarbij de pallet niet retour wordt genomen. Deze optie zou wel tot de mogelijkheden dienen te behoren.

Bedrijfsgegevens

Elsterstraatweg 31 A

3922 GD Elst (utrecht)

0318 47 27 07

[email protected]

Over Stellingspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.