De stelling is uitstekend, het verzenden kan beter

Op de eerste plaats moet ik zeggen dat de stelling van uitstekende kwaliteit is en dat deze helemaal aan mijn verwachtingen voldoet. Compliment hiervoor!. Op de verzending heb ik echter nog 2 opmerkingen: 1. Ik heb geen bericht gekregen wanneer de stelling zou worden afgeleverd. Gelukkig was ik thuis toen de vervoerder de stelling kwam afleveren. 2. De verpakking van het pakket was niet goed. Er had zo een onderdeel uit kunnen vallen. Ook was hierdoor een legplank verbogen aan de zijkant. Dat heb ik zelf kunnen verhelpen door dit met een tang recht te buigen.

De stelling is uitstekend, het verzenden kan beter

stellingkast is prima, verzending kan beter

geweldig

Adres kon op laatste nog aangepast worden en de chauffeur belde mij voor het lossen. Perfect op de plek gezet en alles was netjes ingepakt

klantvriendelijk, snelle levering en goede kwaliteit

klantvriendelijk, snelle levering en goede kwaliteit

Snel en professioneel!

De chatfunctie maakt het gemakkelijk om iemand te spreken die kan helpen als je niet zeker bent over de producten.

alles klopte

keurig antwoord op bestelling met bijbehorende levertijd. prima passend materiaal wat er ook nog netjes uitziet.

Uitstekend!

Goede klantbehandeling, snel en kundig.

Goed advies, geleverd volgens verwachting

Heel fijn bedrijf

Veel kennis, snel schakelen en goede prijzen.

Top bedrijf!

Denken met je mee en hebben service hoog in het vaandel staan.

alles volgens planning :)

Via de onze inkoper kreeg ik de bezorg datum door en via onze post kamer kreeg ik het bericht dat het was geleverd. Alles verliep volgens planning. En het gewenste product werd goed geleverd. Ik ben erg tevreden.

zeer tevreden

zeer tevreden

Late levering en onvolledig

Eerst een dag zitten wachten thuis, wilde ook geen extra kosten zoals in de leveringsbevestiging stond, kwamen ze niet. Ook geen telefoontje oid. Nu met het uitpakken blijkt dat er geen schroeven bijzitten om de planken te dragen. Of om de achterspanders te schroeven. Lekker bezig jongens!

Volledig zoals verwacht

Zeer snelle levering. Telefonisch werden mijn vragen naar tevredenheid beantwoordt

Makkelijk - snel - zelf samenstellen en bestellen van een stelling

Prima! lekker makkelijk, snel en voordeling stellingen bestellen

Elsterstraatweg 31 3922 GD Elst (utrecht)

0318 47 27 07

Over Stellingspecialist.nl

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.