Snelle levering en bestelling was compleet

Snelle levering en bestelling was compleet.

Zeer snelle levering!

vrijdag middag besteld maandag geleverd

Snel geleverd en compleet tegen een scherpe prijs

Snel en goed geleverd

Goed en snel. Rubber en lijm genoeg bungelend.

Super geregeld en snel geleverd

Goed en snel

Prima ervaring. Snel en perfect geleverd Product zelfs boven verwachting

Alles verliep vlekkeloos

Het hele besteltraject verliep vlekkeloos. Ik vond de website duidelijk en overzichtelijk. Prijzen zijn prima en zondermeer concurrentend, misschien wel de voordeligste zelfs. Ik had nog wat vragen, heb daarom met InterExpress gebeld en werd vriendelijk en vakkundig geholpen. Levering tenslotte was ook dik in order, snel en netjes verpakt. Dus ja, eigenlijk niets te klagen. Vijf reten dus.

Gewoon compleet en goede kwaliteit

Totaal pakket is altijd voldoende voorzien van de nodige materialen, lijm kit. Eventueel ook duidelijke beschrijving en instructie.

Scherpe prijzen, kwaliteitsprodukt, zeer goede dienstverlening, supersnelle bezorging

Bedrijfs korting hoe werkt dat bij jullie?

Verzendingen waren verwisseld, maar ondanks het Paasweekeinde zeer snel opgelost. Goed spul ook.

Goede en snelle levering

Goed en makkelijkverwerkbare product

Vriendelijke mensen

Netjes geholpen

Precies wat er beloofd is.

Geen enkele negatieve ervaringen tot nu toe.

Op technische vragen vlot gereageerd en er wordt een helder advies gegeven. Materiaal levering is prima.

Alles keurig op tijd geleverd.

volledig EPDM pakket met alle benodigheden tegen schappelijke prijs.

goede prijs snel geleverd

snelle levering tegen goede prijs.

Prima bedrijf

Goed product en snelle levering

Snelle afhandeling

Nette en snelle service

Voldoet helemaal aan verwachting

duidelijk,behulpzaam en snel

duidelijke site behulpzaam aan telefoon met als je vragen hebt ik woon zelf in Wapenveld kon zo langs komen op afspraak met een tekening voor het uitrekenen van wat ik nodig heb. snel met reageren.

Keurige levering meer dan voldoende

Snelle keurige levering. Alles goed verpakt en onbeschadigd Materialen zijn goed te verwerken. Ruim voldoende aan lijm en kit.

Na bestelling snel en correct geleverd.

Nadat ik een bestelling gedaan heb, wordt die snel geleverd. Het klopt ook altijd, fijne zaak om mee te werken.