Erbij zeggen dat de lijm bruist

Daardoor ondergrond wat ongelijk, verder werkt het goed

Goed materiaal en snel geleverd.

De duidelijke site zorgt er voor dat je gemakkelijk kan bestellen. Bestelling wordt snel geleverd. 1 minnetje is: Aandrukroller stond gratis aangegeven maar is wel berekend.

Uitstekend!

Goede kwaliteit materialen en duidelijke en snelle communicatie.

Niets meer aan doen

Alles verliep top, 1 ding www.epdmxl.nl is exact hetzelfde maar net iets duurder ....is dit een concurrent of secundaire verkoop ?

Snel en fijn materiaal

Het is snel te leggen, alleen zul je altijd vouwtjes blijven houden. Maar dat is geen nadeel van het product want het is waterdicht en goed geplakt.

Snel, compleet en keurig verpakt

Dankzij compleet pakket, heldere videoinstructie heb ik nu een waterdicht dak op mijn blokhut met plat dak. Heb spijt dat ik eerst heb zitten kloten met easyroofing alu folie. Leuke klus moeilijkheidsgraad: 2/10

Dienst na verkoop is onbestaande

Kwaliteit van de producten is concurrentieel maar hopelijk heb je geen hulp nodig na verkoop.

Geweldige service

Voor de eerste keer zelf een dak bedekt. Omdat ik niet precies wist wat ik nodig had heb ik voor het dak totaal pakket XL gekozen. Alles zit er in en is ruim voldoende. Enig minpuntje zat hem in de dak trimmen. Ik had 4 lengtes besteld en er waren er drie plus een restantje van een andere maat. Na een telefoontje is dit direct hersteld en word de volgende dag geleverd. Super service!

Goed en er wordt direct op mail gereageerd

Bestelling niet compleet, werd direct op mail gereageerd

Prima product en levering.

Product zoals beschreven en snelle levering. Zeer positief.

Snelle levering en duidelijke instructies

Goed geleverd

Makkelijke internet site, en daarna werden de spullen keurig geleverd. Tevens handige video, om te plaatsen.

Gewoon goed! Wat je mag verwachten van webwinkels anno nu. Waar ze wat mij betreft echt onderscheid maken is in hun informatievoorziening. Veel voorbeelden, video’s etc. Perfect. Over de kwaliteit kan ik nog niks zeggen want ik moet de producten nog verwerken

uitstekend

Alles netjes verpakt. Kwetsbare delen netjes in de folie. Op afgesproken tijd geleverd. Zeer tevrden.

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Compleet pakket in één koop. Hoeft in principe niets los apart bij te kopen, terwijl dat in elke bouwmarkt wel moet. Prima extra service d.m.v. duidelijke bijgeleverde werkomschrijving en via de mail verkregen filmpjes. Kwaliteit ziet er vooralsnog goed uit en prijstechnisch vergeleken met bouwmarkten zeer goedkoop.

Voor de tweede keer compleet pakket besteld voor een nieuw dak en wederom prima geregeld Er wordt voldoende lijm etc meegeleverd

Makkelijk besteld en betaald en vlot op kunnen halen.

Goed advies over dakbedekking gekregen aan de telefoon, daarna gemakkelijk kunnen bestellen. Daarbij viel de prijs me niet tegen voor een compleet pakket. De volgende werkdag kon ik het pakket al afhalen en ook ter plekke werd mijn laatste vraag prettig en duidelijk beantwoord. Chapeau!

GOED GEREGELD

oP BASIS VAN YOUTUBEFILMPJE BESLOTEN ZINKEN GOOT VAN EPDM TE VOORZIEN. KEUZE WAS SNEL GEMAAKT. INSCHATTING GEMAAKT VAN BENODIGDE MATERIALEN, VERVOLGENS BESTELD EN SNEL GELEVERD. BLEEK UITEINDELIJK IETS TE VEEL CONTACTLIJM EN KIT TE HEBBEN BESTELD, MAAR DAT CON WORDEN GERETOURNEERD EN RETOURBETALING SUPERSNEL ONTVANGEN. PRIMA SERVICE!!!!! UITEINDELIJK WAS HET LIJMEN TOCH WEL WAT LASTIGER DAN BEDACHT. HET IS NET ALS BANDENPLAKKEN, EENMAAL VAST IS VAST EN DAT VRAAGT OM EEN UITGEKIENDE AANPAK. NU WEER WIJZER, STAAT DE VOLGENDE KLUS BINNENKORT WEER VOOR DE DEUR. DAN WEET IK INTEREXPRESS WEER TE VINDEN.

Top spullen en top prijs

Goede en vriendelijke klantenservice kon makkelijk ruilen voor groter dak .

Snelle levering en bestelling was compleet

Snelle levering en bestelling was compleet.

Zeer snelle levering!

vrijdag middag besteld maandag geleverd

Snel geleverd en compleet tegen een scherpe prijs

Snel en goed geleverd

Goed en snel. Rubber en lijm genoeg bungelend.

Super geregeld en snel geleverd

Goed en snel

Prima ervaring. Snel en perfect geleverd Product zelfs boven verwachting