priam alles goed verzorgd en een probleem wordt gelijk opgepakt.

prima bedrijf. al meerdere keren bij hetzelfde bedrijf aangeschaft. alles tot in de puntjes verzorgd. Een levering was nog niet bezorgd door DHL en dat pakken ze gelijk op om te zorgen dat dit ook bij ons aankomt. wel is mij opgevallen dat de prijzen met 10 maanden geleden flink zijn verhoogd. een PIR isolatieplaat van 120x60cmx20mm was nog geen jaar geleden 5,49 en nu 8,63 !! helaas zijn ze niet de enige. bij veel bedrijven zijn de prijzen flink omhoog gegaan en niet een paar procent maar 10 tallen procenten. ondanks dat zijn ze nog steeds de goedkoopste.

Nog niet verwerkt, maar de eerste indruk is dat het kwaliteit materialen zijn.

Goede uitleg en behulpzaam

Medewerkers zeer behulpzaam en beantwoorden de vragen naar wens

Alles keurig volgens afspraak geleverd.

Prima ervaring.

Meedenkende leverancier

Kleine nalevering, geleverd met de hoofdbestelling. Alles keurig op tijd!!

Goede keuze en duidelijke website, Top!

Website is goed overzichtelijk en ruim in de gewenste materialen. Levering prima, goed verpakt t.a.v. gevoeligheid van beschadigingen op delen enz.

Is excellent!

I really like them!

Zeer snel geleverd

Er wordt genoeg lijm en kit mee geleverd. Alleen bij het bestellen van het xl paket zou het fijn zijn dat je kunt kiezen voor de lijm met spuitbus. Verders top

het kan niet beter.

Een mail gestuurd en betaald, en de zelfde middag nog opgehaald . Dit was een snelle levering, wat jullie zelf ook niet hadden verwacht. Het was en is een Top Bedrijf wees er zuinig op.

Goede service Snelle verzending

Overzichtelijke website makkelijk te bestellen.

Goede snelle oplossing

Na melding van een manco , snel nageleverd,

Prima service en doen wat ze beloven

Prima service en doen wat ze beloven

Prima service en snelle geleverd

alle materialen correct geleverd, lijmen en kitten meer dan voldoende alleen jammer dat er geen daktrim schroeven bij zitten.

Snel geregeld, en goed materiaal.

Tevreden!

servicegericht

Snelle levering en doen niet moeilijk om iets om te ruilen of aanvullend te leveren. Heldere uitleg en video-instructie gemaild gekregen na ophalen. Heldere instructie op papier bij de producten.

heel netjes verpakt en compleet

gewoon keurig!!

Erbij zeggen dat de lijm bruist

Daardoor ondergrond wat ongelijk, verder werkt het goed

Goed materiaal en snel geleverd.

De duidelijke site zorgt er voor dat je gemakkelijk kan bestellen. Bestelling wordt snel geleverd. 1 minnetje is: Aandrukroller stond gratis aangegeven maar is wel berekend.

Uitstekend!

Goede kwaliteit materialen en duidelijke en snelle communicatie.

Niets meer aan doen

Alles verliep top, 1 ding www.epdmxl.nl is exact hetzelfde maar net iets duurder ....is dit een concurrent of secundaire verkoop ?

Snel en fijn materiaal

Het is snel te leggen, alleen zul je altijd vouwtjes blijven houden. Maar dat is geen nadeel van het product want het is waterdicht en goed geplakt.

Snel, compleet en keurig verpakt

Dankzij compleet pakket, heldere videoinstructie heb ik nu een waterdicht dak op mijn blokhut met plat dak. Heb spijt dat ik eerst heb zitten kloten met easyroofing alu folie. Leuke klus moeilijkheidsgraad: 2/10

Dienst na verkoop is onbestaande

Kwaliteit van de producten is concurrentieel maar hopelijk heb je geen hulp nodig na verkoop.

Geachte, Zoals reeds eerder besproken heeft u lijm gebruikt van de concurrent die vervolgens loslaat. Hoe graag wij ook zouden willen hier kunnen wij helaas niets mee. Ons advies blijft dan ook gebruik uitsluitend de originele materialen van het merk Tytane ook voor behoud van uw fabrieksgarantie op de producten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Interexpress

Geweldige service

Voor de eerste keer zelf een dak bedekt. Omdat ik niet precies wist wat ik nodig had heb ik voor het dak totaal pakket XL gekozen. Alles zit er in en is ruim voldoende. Enig minpuntje zat hem in de dak trimmen. Ik had 4 lengtes besteld en er waren er drie plus een restantje van een andere maat. Na een telefoontje is dit direct hersteld en word de volgende dag geleverd. Super service!