Snelle levering en uitstekende service

Fijn contact gehad met de klantenservice over hoe epdm het beste te leggen. Een foutief bestelde regenafvoer (te dunne afvoer) kon ik zonder extra kosten omruilen. Ik ben heel tevreden over interexpress

Top bedrijf

Top bedrijf . Bestelling op tijd geleverd.

Producten geleverd zoals beschreven

Producten (25m2 folie en lijmproducten) op tijd en in de juiste hoeveelheid afgeleverd. Via de duidelijke meegeleverde handleiding gemonteerd. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

Goed spul, nette levering. Ons dak is af!

Goede prijs, mooie degelijke materialen, hoeveelheden lijm en kit volgens website zijn prima. Snelle levering.

Na per telefoon gekregen informatie besteld, werd zelfde dag nog verstuurd, had het volgende dag

Medewerkers zijn prettig dienstbaar!

alles geregeld volgens afspraak

Zeer goed.

Contact zowel telefonisch als persoonlijk als zeer goed ervaren.

Wederom fijn geholpen, goede producten.

Na meerdere bestellingen zijn we opnieuw goed geholpen. Fijne materialen en de gratis aandrukroller bij het pakket kwam goed van pas.

Slecht samengesteld stuk epdm

Eindresultaat is een drama geworden omdat het stuk epdm dat ik besteld had uit drie stroken bleek te bestaan, waarbij de lijmnaden totaal niet recht lopen. In het midden dus materiaal “over”, waardoor rimpels ontstonden die er echt niet uit te rollen waren. Zelfs het hele stuk in het midden nog doorgesneden om te proberen dat wat te verminderen en dus een extra naad moeten maken.

Geachte Remco, Jammer dat u niet tevreden bent. Onze EPDM bevat enkel fabrieksmatig gelaste naden, deze zijn niet gelijmd maar gevulkaniseerd zoals bij alle EPDM fabrikanten. EPDM bestaat altijd uit fabrieksmatig gelaste banen. Wanneer u bij montage denkt dat iets niet in orde is neem dan direct contact met ons op dan ruilen wij desnoods de materialen om. Wij hebben helaas niets van u vernomen enkel deze review. Wij hebben meerdere malen getracht telefonisch in contact te komen met u maar krijgen helaas geen contact. Graag horen wij alsnog van u zodat wij uw klacht kunnen bekijken, beoordelen en oplossen. Bijvoorbaat dank. Met vriendelijke groet, Team Interexpress

Zelfs in de vakantie snel geleverd

Snel geleverd en correct verpakt. De kwaliteit van de spullen kan ik nog niet beoordelen ,ik kan nu niet het dak op!

Goede producten voor mooie prijs

Interexpress levert mooie producten voor een goede prijs. Daarbij is de website erg informatief aangaande de producten die verkocht worden. Ik had jaar terug al wat besteld, en was logisch om nu weer hier te bestellen. Echt een goede webshop.

Prima levering

Het EPDM dakpakket xl is een goede keuze geweest. Alles netjes compleet.

Snelle levering en kwaliteit

De ene dag gebeld de volgende dag geleverd, Heb nu al 3 x hier besteld. Mocht het nog een keer nodig zijn bestel ik weer hier.

Goede levering maar slecht vervolg.

Epdm pakket besteld en deze werd vlot geleverd. Na de werkzaamheden, hielden we enkele spullen over. Dit kwam omdat de werkzaamheden anders uitvielen. Contact op genomen met interexpress, mail en telefonisch. Wij gaven aan dat wij de spullen graag retour wilden brengen. Konden zo weer verkocht worden. Dan zijn ze ineens niet meer thuis, dus verkopen willen ze graag, maar iets terugnemen homaar. Dit valt ons vies tegen, hadden hun bij vrienden al aangeraden, maar hen toch maar naar een ander adres gestuurd.

Geachte Pim, Jammer dat u niet tevreden bent, ondanks de intensieve begeleiding die u heeft gehad van ons bij uw dak bouwproject. Materialen retour sturen naar ons is juist geen enkel probleem. Maar u dient zich dan wel te houden aan de voorwaarden hiervan. Losse materialen uit een EPDM pakket kunnen niet retour omdat het simpelweg als totaalpakket is gekocht. Eveneens als EPDM op maat gemaakt. Ook dienen materialen binnen 2 weken retour te worden gestuurd en niet pas na 6 weken. Wij willen namelijk de kwaliteit van onze producten goed houden en dat onze klanten niet producten krijgen die al 6 weken bij een andere klant in zijn schuur hebben gestaan . Jammer dat u hier geen begrip voor heeft ondanks de uitleg die u van ons van verschillende medewerkers, verschillende keren heeft gehad. Met vriendelijke groet, Team Interexpress EPDM systemen

correcte (in afmeting en toebehoren ) en snelle levering , even belletje vooraf dat de bestelling verzonden is , keurig ! Kortom betrouwbare leverancier

goede service snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit.

Fijn bedrijf goede kwaliteit

Makelijk bestellen snelle levering goede kwaliteit.

REDELIJK TEVREDEN

In een totaalpakket is niet duidelijk hoeveel lijm en kit in een pakket zit. Bij afhalen is medewerker met de EPDM folie meegelopen naar de auto. De EPDM folie van 3 x 4 meter heeft over de lengte van 4 meter een lasnaad zitten. bij deze afmeting had ik dit zeker niet verwacht. Omdat het een flauw hellend dak betreft is de naad op de grond staand goed zichtbaar. Dit vind ik wel jammer. De randkit was eigenlijk iets te weinig. Ik heb eigenlijk ongeveer 1/4 koker te weinig gehad.

Top bedrijf

Zeer duidelijke site, behulpzaam en bellen netjes om door te geven dat de bestelling is verstuurd. Top service.

Perfecte service en snelle levering

Prima materiaal, snelle levering.