Bodemlijm vervangen door kit.

Totaalpakket besteld,helaas T3700 bodemlijm door tytane T250 sealant kit vervangen. Staat nergens op de website,jammer. (Grondstoftekort ) Kit werkt met deze lage temperaturen toch minder, en is ook meer werk. Epdm bestond uit drie banen aanelkaar geplakt ,is niet erg netjes gedaan. Krijg je ook niet vlak met kit. Verder snelle levering.

Zeer goede eerste ervaring opgedaan met Interexpress!

Voor de renovatie van mijn garagedak heb ik gekozen voor EPDM als dakbedekking. Omdat het de eerste keer was dat ik met dit materiaal ging werken heb ik gezocht naar bedrijven die hierin gespecialiseerd zijn. Op internet vond ik onder andere Interexpress. Ook hen heb ik benaderd voor advies en vanaf dat moment ging het heel snel. In slechts enkele dagen tijd had ik uitgebreid advies gekregen, een vrijblijvende offerte ontvangen, een bestelling geplaatst en de materialen correct en exact op tijd afgeleverd gekregen. Mijn eerste ervaring met deze firma is dan ook uitermate tevredenstellend!

Goede service.

De bijgesloten handleiding was in mijn geval niet toereikend. Een telefonische gestelde vraag gaf mij de benodigde informatie, en nog meer.interexpress Klasse.

Super goed gelopen

Super goede afhandeling, om aan te bevelen

Goed geholpen en prima service

Mijn klus uitgelegd via de telefoon daarop is uitstekend advies op uitgebracht. Meedenken met de klant het bestaat echt ......

Product zoals omschreven met een duidelijke handleiding

Vlot en compleet geleverd.

Heldere website. Ruime keuze. Voldoende informatie over de verschillende mogelijkheden/materialen. Bij levering ook een beknopte handleiding.

Snelle en professioneel hulp

Handige handleiding en instructie filmpjes

Prima, zonder mitsen en maren

Goed geholpen

prima snelle levering tegen concurrerende prijs en voorwaarden

Netjes en op tijd afgeleverd

Eerste ervaring is prima

Snel, ook correcties worden snel uitgevord

Mooi basis pakket EPDM

Goed EPDM dak bedekking met lijm soorten er bij. Duidelijke handleiding met foto's hoe je EPDM moet leggen en lijmen. De bezorging was ook goed, aardig en behulpzaam en alles netjes op een pallet ingeseald.

Alles op tijd en volgens afspraak

Prima snelle levering

Snelle accurate levering

Klasse spul epdm met pirplaten

Het dak van de garage ligt er weer strak bij! Goed spul krijg dje geleverd met het dakpakket!

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering. Maatwerk mogelijk.

Goede producten

Goede EPDM en lijm. Snel geleverd. Niet duur.

priam alles goed verzorgd en een probleem wordt gelijk opgepakt.

prima bedrijf. al meerdere keren bij hetzelfde bedrijf aangeschaft. alles tot in de puntjes verzorgd. Een levering was nog niet bezorgd door DHL en dat pakken ze gelijk op om te zorgen dat dit ook bij ons aankomt. wel is mij opgevallen dat de prijzen met 10 maanden geleden flink zijn verhoogd. een PIR isolatieplaat van 120x60cmx20mm was nog geen jaar geleden 5,49 en nu 8,63 !! helaas zijn ze niet de enige. bij veel bedrijven zijn de prijzen flink omhoog gegaan en niet een paar procent maar 10 tallen procenten. ondanks dat zijn ze nog steeds de goedkoopste.

Nog niet verwerkt, maar de eerste indruk is dat het kwaliteit materialen zijn.

Goede uitleg en behulpzaam

Medewerkers zeer behulpzaam en beantwoorden de vragen naar wens

Alles keurig volgens afspraak geleverd.

Prima ervaring.

Meedenkende leverancier

Kleine nalevering, geleverd met de hoofdbestelling. Alles keurig op tijd!!

Goede keuze en duidelijke website, Top!

Website is goed overzichtelijk en ruim in de gewenste materialen. Levering prima, goed verpakt t.a.v. gevoeligheid van beschadigingen op delen enz.

Is excellent!

I really like them!