Zeer snel geleverd

Er wordt genoeg lijm en kit mee geleverd. Alleen bij het bestellen van het xl paket zou het fijn zijn dat je kunt kiezen voor de lijm met spuitbus. Verders top

het kan niet beter.

Een mail gestuurd en betaald, en de zelfde middag nog opgehaald . Dit was een snelle levering, wat jullie zelf ook niet hadden verwacht. Het was en is een Top Bedrijf wees er zuinig op.

Goede service Snelle verzending

Overzichtelijke website makkelijk te bestellen.

Goede snelle oplossing

Na melding van een manco , snel nageleverd,

Prima service en doen wat ze beloven

Prima service en doen wat ze beloven

Prima service en snelle geleverd

alle materialen correct geleverd, lijmen en kitten meer dan voldoende alleen jammer dat er geen daktrim schroeven bij zitten.

Snel geregeld, en goed materiaal.

Tevreden!

servicegericht

Snelle levering en doen niet moeilijk om iets om te ruilen of aanvullend te leveren. Heldere uitleg en video-instructie gemaild gekregen na ophalen. Heldere instructie op papier bij de producten.

heel netjes verpakt en compleet

gewoon keurig!!

Erbij zeggen dat de lijm bruist

Daardoor ondergrond wat ongelijk, verder werkt het goed

Goed materiaal en snel geleverd.

De duidelijke site zorgt er voor dat je gemakkelijk kan bestellen. Bestelling wordt snel geleverd. 1 minnetje is: Aandrukroller stond gratis aangegeven maar is wel berekend.

Uitstekend!

Goede kwaliteit materialen en duidelijke en snelle communicatie.

Niets meer aan doen

Alles verliep top, 1 ding www.epdmxl.nl is exact hetzelfde maar net iets duurder ....is dit een concurrent of secundaire verkoop ?

Snel en fijn materiaal

Het is snel te leggen, alleen zul je altijd vouwtjes blijven houden. Maar dat is geen nadeel van het product want het is waterdicht en goed geplakt.

Snel, compleet en keurig verpakt

Dankzij compleet pakket, heldere videoinstructie heb ik nu een waterdicht dak op mijn blokhut met plat dak. Heb spijt dat ik eerst heb zitten kloten met easyroofing alu folie. Leuke klus moeilijkheidsgraad: 2/10

Dienst na verkoop is onbestaande

Kwaliteit van de producten is concurrentieel maar hopelijk heb je geen hulp nodig na verkoop.

Geachte, Zoals reeds eerder besproken heeft u lijm gebruikt van de concurrent die vervolgens loslaat. Hoe graag wij ook zouden willen hier kunnen wij helaas niets mee. Ons advies blijft dan ook gebruik uitsluitend de originele materialen van het merk Tytane ook voor behoud van uw fabrieksgarantie op de producten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Interexpress

Geweldige service

Voor de eerste keer zelf een dak bedekt. Omdat ik niet precies wist wat ik nodig had heb ik voor het dak totaal pakket XL gekozen. Alles zit er in en is ruim voldoende. Enig minpuntje zat hem in de dak trimmen. Ik had 4 lengtes besteld en er waren er drie plus een restantje van een andere maat. Na een telefoontje is dit direct hersteld en word de volgende dag geleverd. Super service!

Goed en er wordt direct op mail gereageerd

Bestelling niet compleet, werd direct op mail gereageerd

Prima product en levering.

Product zoals beschreven en snelle levering. Zeer positief.

Snelle levering en duidelijke instructies

Goed geleverd

Makkelijke internet site, en daarna werden de spullen keurig geleverd. Tevens handige video, om te plaatsen.

Gewoon goed! Wat je mag verwachten van webwinkels anno nu. Waar ze wat mij betreft echt onderscheid maken is in hun informatievoorziening. Veel voorbeelden, video’s etc. Perfect. Over de kwaliteit kan ik nog niks zeggen want ik moet de producten nog verwerken

uitstekend

Alles netjes verpakt. Kwetsbare delen netjes in de folie. Op afgesproken tijd geleverd. Zeer tevrden.

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Compleet pakket in één koop. Hoeft in principe niets los apart bij te kopen, terwijl dat in elke bouwmarkt wel moet. Prima extra service d.m.v. duidelijke bijgeleverde werkomschrijving en via de mail verkregen filmpjes. Kwaliteit ziet er vooralsnog goed uit en prijstechnisch vergeleken met bouwmarkten zeer goedkoop.

Vlijtweg 7

8191 JR Wapenveld