Misschien niet de goedkoopste maar wel de compleetste zeker de website

Gewoon helemaal compleet en ruim voldoende lijm en kit. Perfect

Gewoon goed

Chauffeur belde mij nadat hij telefnr van de buren had gekregen. Waar hij de spullen achter mocht laten. Top

snel en correcte afhandeling ze je niet vaak

website is duidelijk en makkelijk .

Goed afgeleverd

Snel geleverd!

Precies zoals gehoopt. Voldoende materiaal, goede prijs en prima kwaliteit! Service ook top. Aanrader!

Precies doen wat je beloofd , gewoon top.

Besteld op advies van mijn zoon die een goede ervaring had. En inderdaad, bestelling gedaan voor compleet pakket dakvlak 7,5x 4,5 meter + daktrimmen. Binnen 3 dagen in huis. Top,top,top.

helemaal top

top bedrijf, goede prijs kwaliteit verhouding, na bestellen een telefoontje van het komt eraan, ronduit een aanbeveling waard

Goed geholpen

Goed geholpen en snel geleverd

service en levering prima

Bestellen en leveren prima. Netjes gebeld! dat levering volgende dag komt. Mooi dat mail met track en trance pas komt als het daadwerkelijk is opgehaald. Helaas met DHL nooit tijdvak wanneer het komt. EPDM is opgerold met hardnekkige vouwen waardoor het bij deze lagere temperatuur niet goed glad gelegd kan worden. Hopen dat het alsnog recht trekt. Website aanpassen op werkelijk benodigde T3700. Minpuntjes: DHL, vouwen, website, anders 5 sterren door een criticaster. EPDM, lijm en Interexpress is prima.

Eerlijk bedrijf

Goed maar iets meer info over de bestelling waarnemer dat het komt zou fijn zijn Ook de onzin dat je moet tekenen kan als aan mijn lig achter wegen laten heb al div keren bij de groothandel gehaald omdat ik niet thuis kan gaan zitten

Kwaliteit Materialen en goede service !

Snelle levering en uitstekende service

Fijn contact gehad met de klantenservice over hoe epdm het beste te leggen. Een foutief bestelde regenafvoer (te dunne afvoer) kon ik zonder extra kosten omruilen. Ik ben heel tevreden over interexpress

Top bedrijf

Top bedrijf . Bestelling op tijd geleverd.

Producten geleverd zoals beschreven

Producten (25m2 folie en lijmproducten) op tijd en in de juiste hoeveelheid afgeleverd. Via de duidelijke meegeleverde handleiding gemonteerd. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

Goed spul, nette levering. Ons dak is af!

Goede prijs, mooie degelijke materialen, hoeveelheden lijm en kit volgens website zijn prima. Snelle levering.

Na per telefoon gekregen informatie besteld, werd zelfde dag nog verstuurd, had het volgende dag

Medewerkers zijn prettig dienstbaar!

alles geregeld volgens afspraak

Zeer goed.

Contact zowel telefonisch als persoonlijk als zeer goed ervaren.

Wederom fijn geholpen, goede producten.

Na meerdere bestellingen zijn we opnieuw goed geholpen. Fijne materialen en de gratis aandrukroller bij het pakket kwam goed van pas.

Slecht samengesteld stuk epdm

Eindresultaat is een drama geworden omdat het stuk epdm dat ik besteld had uit drie stroken bleek te bestaan, waarbij de lijmnaden totaal niet recht lopen. In het midden dus materiaal “over”, waardoor rimpels ontstonden die er echt niet uit te rollen waren. Zelfs het hele stuk in het midden nog doorgesneden om te proberen dat wat te verminderen en dus een extra naad moeten maken.

Geachte Remco, Jammer dat u niet tevreden bent. Onze EPDM bevat enkel fabrieksmatig gelaste naden, deze zijn niet gelijmd maar gevulkaniseerd zoals bij alle EPDM fabrikanten. EPDM bestaat altijd uit fabrieksmatig gelaste banen. Wanneer u bij montage denkt dat iets niet in orde is neem dan direct contact met ons op dan ruilen wij desnoods de materialen om. Wij hebben helaas niets van u vernomen enkel deze review. Wij hebben meerdere malen getracht telefonisch in contact te komen met u maar krijgen helaas geen contact. Graag horen wij alsnog van u zodat wij uw klacht kunnen bekijken, beoordelen en oplossen. Bijvoorbaat dank. Met vriendelijke groet, Team Interexpress

Zelfs in de vakantie snel geleverd

Snel geleverd en correct verpakt. De kwaliteit van de spullen kan ik nog niet beoordelen ,ik kan nu niet het dak op!

Goede producten voor mooie prijs

Interexpress levert mooie producten voor een goede prijs. Daarbij is de website erg informatief aangaande de producten die verkocht worden. Ik had jaar terug al wat besteld, en was logisch om nu weer hier te bestellen. Echt een goede webshop.