correcte (in afmeting en toebehoren ) en snelle levering , even belletje vooraf dat de bestelling verzonden is , keurig ! Kortom betrouwbare leverancier

goede service snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit.

Fijn bedrijf goede kwaliteit

Makelijk bestellen snelle levering goede kwaliteit.

REDELIJK TEVREDEN

In een totaalpakket is niet duidelijk hoeveel lijm en kit in een pakket zit. Bij afhalen is medewerker met de EPDM folie meegelopen naar de auto. De EPDM folie van 3 x 4 meter heeft over de lengte van 4 meter een lasnaad zitten. bij deze afmeting had ik dit zeker niet verwacht. Omdat het een flauw hellend dak betreft is de naad op de grond staand goed zichtbaar. Dit vind ik wel jammer. De randkit was eigenlijk iets te weinig. Ik heb eigenlijk ongeveer 1/4 koker te weinig gehad.

Top bedrijf

Zeer duidelijke site, behulpzaam en bellen netjes om door te geven dat de bestelling is verstuurd. Top service.

Perfecte service en snelle levering

Prima materiaal, snelle levering.

goed en snel geleverd

goede service en snel geleverd

goede service vriendelijk personeel

goed product

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site. Snelle levering. Complete EPDM pakket en uitgebreide handleiding. het dak is dicht en ziet er goed uit

Bestelproces en kwaliteit prima, weinig betrokken bij probleem

Ik heb de bestelling snel geleverd gekregen, maar had een probleem met de hemelwaterafvoer: de standaardmaat hwa van interexpress bleek niet te passen in onze oude maat afvoer. Bij bellen voor advies werd eenvoudigweg gesteld dat ze alleen standaardmaten leveren, net zoals andere spelers op de markt. Er werd verder niet meegedacht. Nadat ik zelf gegoogled had, kwam ik wel degelijk een vervangende maat tegen bij een concurrent. Jammer dat interexpress zich in dit geval alleen denkt vanuit het eigen product ipv meedenkt met het probleem van de klant.

Geachte heer van Erp, Onze excuses dat u niet tevreden bent over uw vraagstuk. EPDM hemelwaterafvoeren zijn inderdaad alleen beschikbaar in vaste afmetingen. Een kleinere zijuitloop dan dat u vroeg bestaat ook inderdaad niet. Maar mogelijk was een ander type uitloop wel een oplossing geweest voor u. Ik vermoed dat wij u niet goed begrepen hebben op het moment dat u belde. Met vriendelijke groet, Team Interexpress

Snelle levering, goed product

Vond het wel jammer dat de gratis aandrukrol er niet bij zat, dit was o.a. de reden waarom ik bij jullie had besteld. Nu ergens anders 1 moeten halen voor 43,-

Pluspunten

behulpzaam en efficiënt

Pluspunten

vlotte levering, goed product.

Pluspunten

mijn ervaring is positief het materiaal werd netjes geleverd en compleet. en een goede kwaliteit. ik ga hier zeker weer bestellen.

ik zou het handig vinden als je als bedrijf een factuur kan krijgen zodat het makkelijker is met bestellen.

Pluspunten

Zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, kwam er op internet niet uit, service

Pluspunten

Van begin tot eind keurig verzorgd !!

Geen blijf zo doorgaan

Pluspunten

Gebeld dag na bestellen dat het onderweg was. Snel en correcte levering

Pluspunten

Veel keuze, goee informatie en handleiding

Pluspunten

Krijg een telefoontje als het pakket verzonden word .

Vooral zo door gaan

Pluspunten

Hele duidelijke website. Ook goed telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen