Voor de tweede keer compleet pakket besteld voor een nieuw dak en wederom prima geregeld Er wordt voldoende lijm etc meegeleverd

Makkelijk besteld en betaald en vlot op kunnen halen.

Goed advies over dakbedekking gekregen aan de telefoon, daarna gemakkelijk kunnen bestellen. Daarbij viel de prijs me niet tegen voor een compleet pakket. De volgende werkdag kon ik het pakket al afhalen en ook ter plekke werd mijn laatste vraag prettig en duidelijk beantwoord. Chapeau!

GOED GEREGELD

oP BASIS VAN YOUTUBEFILMPJE BESLOTEN ZINKEN GOOT VAN EPDM TE VOORZIEN. KEUZE WAS SNEL GEMAAKT. INSCHATTING GEMAAKT VAN BENODIGDE MATERIALEN, VERVOLGENS BESTELD EN SNEL GELEVERD. BLEEK UITEINDELIJK IETS TE VEEL CONTACTLIJM EN KIT TE HEBBEN BESTELD, MAAR DAT CON WORDEN GERETOURNEERD EN RETOURBETALING SUPERSNEL ONTVANGEN. PRIMA SERVICE!!!!! UITEINDELIJK WAS HET LIJMEN TOCH WEL WAT LASTIGER DAN BEDACHT. HET IS NET ALS BANDENPLAKKEN, EENMAAL VAST IS VAST EN DAT VRAAGT OM EEN UITGEKIENDE AANPAK. NU WEER WIJZER, STAAT DE VOLGENDE KLUS BINNENKORT WEER VOOR DE DEUR. DAN WEET IK INTEREXPRESS WEER TE VINDEN.

Top spullen en top prijs

Goede en vriendelijke klantenservice kon makkelijk ruilen voor groter dak .

Snelle levering en bestelling was compleet

Snelle levering en bestelling was compleet.

Zeer snelle levering!

vrijdag middag besteld maandag geleverd

Snel geleverd en compleet tegen een scherpe prijs

Snel en goed geleverd

Goed en snel. Rubber en lijm genoeg bungelend.

Super geregeld en snel geleverd

Goed en snel

Prima ervaring. Snel en perfect geleverd Product zelfs boven verwachting

Alles verliep vlekkeloos

Het hele besteltraject verliep vlekkeloos. Ik vond de website duidelijk en overzichtelijk. Prijzen zijn prima en zondermeer concurrentend, misschien wel de voordeligste zelfs. Ik had nog wat vragen, heb daarom met InterExpress gebeld en werd vriendelijk en vakkundig geholpen. Levering tenslotte was ook dik in order, snel en netjes verpakt. Dus ja, eigenlijk niets te klagen. Vijf reten dus.

Gewoon compleet en goede kwaliteit

Totaal pakket is altijd voldoende voorzien van de nodige materialen, lijm kit. Eventueel ook duidelijke beschrijving en instructie.

Scherpe prijzen, kwaliteitsprodukt, zeer goede dienstverlening, supersnelle bezorging

Bedrijfs korting hoe werkt dat bij jullie?

Verzendingen waren verwisseld, maar ondanks het Paasweekeinde zeer snel opgelost. Goed spul ook.

Goede en snelle levering

Goed en makkelijkverwerkbare product

Vriendelijke mensen

Netjes geholpen

Precies wat er beloofd is.

Geen enkele negatieve ervaringen tot nu toe.

Op technische vragen vlot gereageerd en er wordt een helder advies gegeven. Materiaal levering is prima.

Alles keurig op tijd geleverd.

volledig EPDM pakket met alle benodigheden tegen schappelijke prijs.

goede prijs snel geleverd

snelle levering tegen goede prijs.

Prima bedrijf

Goed product en snelle levering

Snelle afhandeling