Nette en snelle service

Voldoet helemaal aan verwachting

duidelijk,behulpzaam en snel

duidelijke site behulpzaam aan telefoon met als je vragen hebt ik woon zelf in Wapenveld kon zo langs komen op afspraak met een tekening voor het uitrekenen van wat ik nodig heb. snel met reageren.

Keurige levering meer dan voldoende

Snelle keurige levering. Alles goed verpakt en onbeschadigd Materialen zijn goed te verwerken. Ruim voldoende aan lijm en kit.

Na bestelling snel en correct geleverd.

Nadat ik een bestelling gedaan heb, wordt die snel geleverd. Het klopt ook altijd, fijne zaak om mee te werken.

Altijd op tijdgeleverd

uitstekend bedrijf

Goede betaalbare materialen en zeer snelle levering

Gewoon goed en prima voor elkaar

Goed advies, snelle levering goede kwaliteit

In één woord perfect

Mijn pakket is helemaal volledig. Fijn dat de instructies zo duidelijk zijn

Gemakkelijk besteld en snelle levering.

Het enige wat irritant is, is de bezorging van DHL. Ze bezorgen tussen 8 en 18 uur. Dit zouden ze wat nauwkeuriger aan kunnen geven.

Totaalpakket en snelle levering

Makkelijke site, directe afhandeling van je bestelling en snelle levering. Super en dat in deze tijd waar menigeen (concurentie)steken laten vallen dat iets niet leverbaar is. Top.

Snelle bezorging

Prima service en snelle bezorging

ok

bestelling oke maar uitleg eerbij gemist

Misschien niet de goedkoopste maar wel de compleetste zeker de website

Gewoon helemaal compleet en ruim voldoende lijm en kit. Perfect

Gewoon goed

Chauffeur belde mij nadat hij telefnr van de buren had gekregen. Waar hij de spullen achter mocht laten. Top

snel en correcte afhandeling ze je niet vaak

website is duidelijk en makkelijk .

Goed afgeleverd

Snel geleverd!

Precies zoals gehoopt. Voldoende materiaal, goede prijs en prima kwaliteit! Service ook top. Aanrader!

Precies doen wat je beloofd , gewoon top.

Besteld op advies van mijn zoon die een goede ervaring had. En inderdaad, bestelling gedaan voor compleet pakket dakvlak 7,5x 4,5 meter + daktrimmen. Binnen 3 dagen in huis. Top,top,top.

helemaal top

top bedrijf, goede prijs kwaliteit verhouding, na bestellen een telefoontje van het komt eraan, ronduit een aanbeveling waard

Goed geholpen

Goed geholpen en snel geleverd

service en levering prima

Bestellen en leveren prima. Netjes gebeld! dat levering volgende dag komt. Mooi dat mail met track en trance pas komt als het daadwerkelijk is opgehaald. Helaas met DHL nooit tijdvak wanneer het komt. EPDM is opgerold met hardnekkige vouwen waardoor het bij deze lagere temperatuur niet goed glad gelegd kan worden. Hopen dat het alsnog recht trekt. Website aanpassen op werkelijk benodigde T3700. Minpuntjes: DHL, vouwen, website, anders 5 sterren door een criticaster. EPDM, lijm en Interexpress is prima.

Eerlijk bedrijf

Goed maar iets meer info over de bestelling waarnemer dat het komt zou fijn zijn Ook de onzin dat je moet tekenen kan als aan mijn lig achter wegen laten heb al div keren bij de groothandel gehaald omdat ik niet thuis kan gaan zitten

Kwaliteit Materialen en goede service !

Vlijtweg 7 8191 JR Wapenveld

31 (0)85 0656810