Simpel, makkelijk en snel

Ik bestel hier regelmatig complete daksystemen, altijd snel en goed geleverd!

betaalbaar, vriendelijk, gedegen advies en snelle afhaalmogelijkheid

EPDM XL was prettig om mee te communiceren. Ze zijn ook zeer geschikt voor leveringen voor grotere dak-oppervlakken. We hadden een grote levering nodig inclusief alle materialen en dit was binnen een paar uur volledig geregeld, het was zelfs mogelijk het binnen een paar uur op te halen. Het geleverde en berekende epdm was wel wat krap qua afmetingen waardoor we weinig marge hadden, maar wellicht ligt dat aan het zelf opmeten van het dakoppervlak of andere factoren. Daarnaast was het handig geweest om ook wat extra contactlijm te hebben gehad voor de randen en opstaande randen omdat dit ook net niet voldoende was. Uiteindelijk wel tevreden met de kwaliteit van het epdm en de algehele klantenservice. Sneller en voordeliger dan menig ander bedrijf!

alles ruim voldoende

Het is ff uitproberen maar het dak licht er prachtig bij.

Prima levering

Geleverd volgens bestelling, netjes op een pallet

Erg vertrouwd wat en hoe gekeverd wordt

Zowel de orfer als een doir mijvergeten produkt keurig geleverd

fijn bedrijf

fijn bedrijf, snelle levering en ze doen echt hun best voor je.

Snel geleverd, prima producten

Wilde perse epdm op mijn verandadakje voor het later realiseren van een sedum dak. Geen dakdekker kunnen vinden voor zo’n kleine klus, dus maar zelf gedaan. Goede informatie, vlotte levering met slimme verzending zodat de verzendkosten zeer schappelijk zijn, en goede producten. (zélfs voor een amateur!) Heel tevreden!

Goede materialen en supersnelle levering!

Materiaal van goede kwaliteit. Heel snel geleverd en tegen een goede prijs.

Correcte levering

Als ik het ooit nog een keer nodig heb weet ik wel waar ik moet zijn

super snelle service

spoed bestelling volgende dag geleverd, bedankt

Ronduit perfect

2e keer dat ik hier EPDM heb besteld. Sneller geleverd dan verwacht aan de hand van de levertijden op de website. Zeer degelijk verpakt en compleet geleverd. De dag na levering kwam ik erachter dat ik vergeten was 4 buitenhoeken mee te bestellen. Eind van de middag gebeld, medewerker deed zelfs nog iets aan de verzendkosten, direct betaald en werd de volgende dag al geleverd. Helemaal super! Aanrader!

Snel en gemakkelijk bestellen

Compleet pakket voor het dak met heldere instructies. Snelle afhandeling, en goede communicatie.

Een tevreden klant. Snelle levering. Drukroller zat niet in het pakket. Een mailtje gestuurd en twee dagen later kwam de roller alsnog.

Snelle levering en goede prijzen

Er stond 3 werkdagen levertijd maar binnen 2 dagen was het al in huis!

Super service en snelle levering! Top!

Super service en snelle levering! Top!

top!

klopt precies; snel geleverd en genoeg hulpmiddelen aangepast aan de gekozen maten.

Levering en communicatie prima

Product is prima en service ook

Tevreden over de kwaliteit van het materiaal.

De naad in de EPDM is niet prettig

Ik heb het op een schuindak (60graden ) geplakt. Sandwich panelen. Boven de naad plooien, daaronder niet.

Top levering Netjes vlug en meer als voldoende

Makkelijk en prima levering!

Makkelijk bestellen en betalen. Werd op de hoogte gehouden per email wanneer het geleverd werd. Wat ik zelf erg fijn vind. Verpakking was prima. Zou jullie aan bevelen!

Goede adviezen en producten. Levering volgens afspraak

Goed geregeld

Goed gerrgeld

perfect

Meer dan voldoende lijm en kit met een goede uitleg op video. Lijm gieten ging perfect maar je moet natuurlijk wel de rode dop iets los schroeven. Echt een aanrader.

Snelle en correcte levering

Product is snel en correct afgeleverd en voldoende lijnen en kit aanwezig.