Zeer deskundig, snel en compleet

Alle tijd om mijn vragen goed te beantwoorden. Compleet programma, dus alles onder één dak en bestelling in één keer een snel geleverd. Eén ontbrekend onderdeel werd na telefoontje volgende dag al nageleverd. Duidelijke video-instructies. Resultaat door een leek als ik verbluffend. Zeer tevreden.

snelle beantwoording van vragen

snelle levering. Deskundig beantwoorden vragen

Super snel, besteld 2 dagen later keurig in huis top.

top.....

snelle levering van goed materiaal

Top.!

Top service en perfecte levering.!

Anneke levering en goede service

Zeer positieve ervaring.

Telefonisch goed en duidelijk advies gekregen. De zending is volgens afspraak geleverd en zag er verzorgd uit.

Zeer rappe levering.

Weinig poespas, duidelijke webwinkel waar je zelf kiest wat je nodig hebt. In mijn geval was mijn bestelling (zelf gekozen maat EPDM met toebehoren) binnen 48 uur in huis.

Netjes en volgens afspraak geleverd

Top.

leverd op tijd en betrouwbaar

Gemakkelijk bestellen goede behandeling Levert op tijd voor een eerlijke prijs

Snel en compleet. Dikke prima!

Snel en compleet. Dikke prima!

Zeer snelle levering, alles was keurig verpakt. Voldoende bevestiging middelen. De handleiding en de filmpjes op youtube maken alles duidelijk.

Alles wat ik nodig had om m’n dak waterdicht te maken!

EPDM XL pakket besteld. Hier zat alles in om het dak waterdicht te maken! Levering was snel en in orde.

Te laat. En niet compleet

Op maandag 3 augustus 2020, heb ik epdm dakbedekking besteld. Volgens epdm xl Zou dit binnen 3 werkdagen bezorgd worden. Op vrijdag 7 augustus 2020, had ik niks ontvangen. Dus heb ik telefonisch contact opgenomen met epdm xl. Tijdens het gesprek werd mij medegedeeld dat de door mij bestelde producten nog niet verstuurd waren. Er werd toegezegd dat ik het de volgende dag alsnog in huis zou hebben. En inderdaad op zaterdag 8 augustus 2020 werd het pakket geleverd, echter was deze niet compleet. Dus maandag 10 augustus 2020 weer telefonisch contact opgenomen met epdm xl . Ik kreeg te horen dat het wel vaker voorkomt bij de bezorgdienst DHL....en dat Men in twee delen bezorgde verspreid over 2 dagen.....en dat ik moest afwachten of dat de resterende bestelling bezorgd zou worden en als dit niet zou gebeuren maar weer telefonisch contact op moest nemen......Helaas werd ik wederom teleurgesteld! Inmiddels Is het al dinsdag 11 augustus 2020 en heb ik volgens afspraak weer telefonisch contact opgenomen. Nu kreeg ik van epdm xl te horen dat ze het gingen uitzoeken en mij een mailtje zouden sturen hoe het er voorstaat. Nu inmiddels dinsdagavond nog geen mail ontvangen. Dus ga maar zelf opzoek bij een bouwmarkt voor de spullen die ontbreken. Erg slechte service. Je betaalt voor de bestelde goederen en krijgt maar een gedeelte bezorgd, waardoor het dak niet waterdicht kan worden gemaakt. Van kastje naar de muur gestuurd hoe, wat en waar en weet inmiddels geen steek verder. Nu maar hopen dat het droog blijft en het dak geen schade oploopt. Ondertussen ga ik maar de bouwmarkt opzoeken om het compleet te maken en het dak waterdicht. Heel erg vervelend allemaal.

Geachte heer Jankie, Onze excuses bij uw bestelling is niet alles vlekkeloos verlopen. Door een interne fout is uw zending in eerste instantie blijven hangen in ons magazijn. Na uw bericht hebben hebben wij vervolgens met spoed uw zending verstuurd er is zelfs een spoed zaterdag levering van gemaakt. Vervolgens is er bij DHL 1 van de 3 pakketten blijkbaar beschadigd waardoor uw 3e pakket de daktrimmen niet tijdig zijn uitgeleverd. Kortom een vervelende samenloop van omstandigheden. Nogmaals onze excuses Wij leveren doorgaans de bestellingen binnen 3 werkdagen. Door de Corona was het de afgelopen periode wel extreem druk. Niet alleen bij ons maar ook bij de vervoerders. Ondanks dat bijna alle zendingen op tijd bij ons vertrokken kan het altijd voorkomen dat door drukte de vervoerder er toch iets langer over doet. Het advies blijft om hier wat rekening mee te houden. Met vriendelijke groet, Klantenservice EPDMXL

Goed materiaal snel geleverd

Komplete set besteld erg gemakkelijk en voldoende lijm/kit bijgeleverd, snel en netjes geleverd

Goede kwaliteit, duidelijke site en snelle, accurate levering.

Levering was binnen 2 dagen binnen, zoals op de site is afgesproken en dit ondanks extra drukte bij zowel EPDMXL en de bezorgdienst. Keurig geregeld.

Prima levering van spullen. Maar nazorg kan echt beter!

De levering van materialen die besteld waren prima. Maar ik bleek de verkeerde maat dakdoorvoeren besteld te hebben. Snelle nalevering van de juiste maat, met de verzekering dat ik de andere terug kon sturen. Echter toen ik dat wilde doen, kreeg ik als reactie dat ik dat niet op tijd had gedaan, en dat ik ze maar op marktplaats moest zetten! Daarover nagebeld en er zou een oplossing gezocht worden, maar niets meer gehoord. Geen stijl zo.

Onze excuses, het was de afgelopen periode extreem druk door o.a de Corona. Wij hebben getracht alles zo goed mogelijk te verwerken. Maar liepen toch soms wat achter de feiten aan. De normale retour periode van bestelde producten is 14 dagen. Binnen die 14 dagen kunnen producten met uitzondering van EPDM op maat en onderdelen uit een totaalpakket retour. Door de drukte is er in de communicatie met u blijkbaar iets niet goed gegaan onze excuses hiervoor. Klantenservice EPDM XL

UItstekend

Top product

snelle levering voldoende lijm en kit en eenvoudig te leggen. echter bij het enkel zijdig verlijmen op de pir platen droogt de lijm niet snel, na het afwerken van de randen en de trimmen is het middenstuk nog niet droog. met een bezem alsnog aan geduwd. de volgende dag blijken er toch wat bobbels te zijn gekomen. waar de lijm dus uiteindelijk toch niet gehecht heeft.

Zeer snel geleverd (al ontbrak mij mij ook de aandrukroller), (te) ruime hoeveelheid lijm

Het is niet het eerste dak dat ik met EPDM afdek, maar wel voor het eerst dat ik met de eenzijdige lijm werkte, maar dat ging super! Vooral de truc met het 'omgekeerde blik met 5 gaten', te zien op de YouTube-instructie, was heel handig. Wel heb ik nog ongeveer 2,2 van de 3 liter over. Hetzelfde geldt voor de lijm voor de randen: ik kreeg 3 blikken, maar ik heb er 2 ongebruikt over. Ik zal ze bewaren voor de volgende klus, dus dan de EPDM bestellen zonder het lijmpakket erbij. Zoals anderen ook al signaleerden, ontbrak de aandrukroller, maar die werd snel nagezonden. De lijm voor de randen droogt zo snel, dat ik er een paar kwasten voor nodig had: na korte tijd kan je er niet meer mee 'smeren'. Als je een compleet pakket aanbiedt, zou je eigenlijk niets daarnaast nodig moeten hebben om de klus te kunnen klaren. Jammer dus dat een paar weggooikwasten (kosten niet meer dan een paar euro) worden bijgeleverd, wat mij betreft tegen meerkosten, maar het spaart de klant de moeite om te zelf te moeten kopen. Al met al: een welverdiende 9!

Super snelle levering

Woensdagmiddag besteld en telefonisch beloofd dinsdag na Koningsdag te leveren maar vrijdagmiddag al geleverd nu moet nog eerder aan het werk hahahaha heb het pakket nog niet uitgepakt maar ga ervan uit dat alles erbij zit. Tot nu nog een dikke tien!

Snel geleverd....maar zonder aandrukroller.

Ook mijn pakket werd zeer snel (voor het weekeind) geleverd, maar helaas kon ik niet direct aan de slag omdat de aandrukroller niet was meegeleverd. Ik lees in verschillende reviews dat dit echt een aandachtspuntje is, er kan echt wel eens iets worden vergeten maar uit verschillende onderstaande reacties blijkt wel dat er regelmatig iets vergeten wordt mee te leveren (dit wordt overigens wel nagezonden). Kortom, snel geleverd, keurig verpakt.....maar wel met de aantekening dat beter gecontroleerd moet worden of het pakket compleet is!

Geachte heer van Lienden, Onze excuses wij gaan de aandrukroller direct nazenden a.s maandag. U heeft gelijk dat u deze klacht op het moment meerdere keren leest. Wel is het met iedereen naderhand goed opgelost. Het is geen excuus maar door haperende nieuwe software verschijnt dit niet meer altijd automatisch bij onze magazijnmedewerkers op de bonnen wat voorheen wel zo was. Hier wordt wel handmatig op gecontroleerd maar blijkbaar gaat hier iets dan toch niet goed. Ook is er i.v.m de extreme (Corona) drukte veel tijdelijk personeel ingevlogen. Natuurlijk is dit allemaal geen excuus. Vanaf aankomende week beëindigen wij de aandrukroller actie totdat het software probleem is opgelost. Ondanks alles wens ik u een goed weekend. P.s als u bij de plaatselijke bouwmarkt een aandrukroller aanschaft om zo toch uw dakproject (morgen) door te laten gaan dan vergoeden wij die van u. Indien deze maximaal €34,95 kost en u de bon even naar ons wil zenden. Met vriendelijke groet, Klantenservice EPDM XL Vlijtweg 7b 8191 JR Wapenveld +31 (0)85-0656814 info@epdmxl.nl

Prima dakbedekking in één pakket, om zelf te leggen

Mooi product en supersnel geleverd. In de eerste zending ontbraken de tubes kit, maar die werden na een telefoontje direct nagezonden en waren er de volgende dag. EPDM gelegd op plat schuurdak. Heldere instructies via youtube. In de hoeken is het even uitvinden hoe het moet, want de lijm droogt snel en zit meteen vast. Monteren van rechte dakdoorvoer voor regenwater ging dan weer vrij makkelijk. Nu maar wachten tot het gaat regenen!