Top product

snelle levering voldoende lijm en kit en eenvoudig te leggen. echter bij het enkel zijdig verlijmen op de pir platen droogt de lijm niet snel, na het afwerken van de randen en de trimmen is het middenstuk nog niet droog. met een bezem alsnog aan geduwd. de volgende dag blijken er toch wat bobbels te zijn gekomen. waar de lijm dus uiteindelijk toch niet gehecht heeft.

Zeer snel geleverd (al ontbrak mij mij ook de aandrukroller), (te) ruime hoeveelheid lijm

Het is niet het eerste dak dat ik met EPDM afdek, maar wel voor het eerst dat ik met de eenzijdige lijm werkte, maar dat ging super! Vooral de truc met het 'omgekeerde blik met 5 gaten', te zien op de YouTube-instructie, was heel handig. Wel heb ik nog ongeveer 2,2 van de 3 liter over. Hetzelfde geldt voor de lijm voor de randen: ik kreeg 3 blikken, maar ik heb er 2 ongebruikt over. Ik zal ze bewaren voor de volgende klus, dus dan de EPDM bestellen zonder het lijmpakket erbij. Zoals anderen ook al signaleerden, ontbrak de aandrukroller, maar die werd snel nagezonden. De lijm voor de randen droogt zo snel, dat ik er een paar kwasten voor nodig had: na korte tijd kan je er niet meer mee 'smeren'. Als je een compleet pakket aanbiedt, zou je eigenlijk niets daarnaast nodig moeten hebben om de klus te kunnen klaren. Jammer dus dat een paar weggooikwasten (kosten niet meer dan een paar euro) worden bijgeleverd, wat mij betreft tegen meerkosten, maar het spaart de klant de moeite om te zelf te moeten kopen. Al met al: een welverdiende 9!

Super snelle levering

Woensdagmiddag besteld en telefonisch beloofd dinsdag na Koningsdag te leveren maar vrijdagmiddag al geleverd nu moet nog eerder aan het werk hahahaha heb het pakket nog niet uitgepakt maar ga ervan uit dat alles erbij zit. Tot nu nog een dikke tien!

Snel geleverd....maar zonder aandrukroller.

Ook mijn pakket werd zeer snel (voor het weekeind) geleverd, maar helaas kon ik niet direct aan de slag omdat de aandrukroller niet was meegeleverd. Ik lees in verschillende reviews dat dit echt een aandachtspuntje is, er kan echt wel eens iets worden vergeten maar uit verschillende onderstaande reacties blijkt wel dat er regelmatig iets vergeten wordt mee te leveren (dit wordt overigens wel nagezonden). Kortom, snel geleverd, keurig verpakt.....maar wel met de aantekening dat beter gecontroleerd moet worden of het pakket compleet is!

Geachte heer van Lienden, Onze excuses wij gaan de aandrukroller direct nazenden a.s maandag. U heeft gelijk dat u deze klacht op het moment meerdere keren leest. Wel is het met iedereen naderhand goed opgelost. Het is geen excuus maar door haperende nieuwe software verschijnt dit niet meer altijd automatisch bij onze magazijnmedewerkers op de bonnen wat voorheen wel zo was. Hier wordt wel handmatig op gecontroleerd maar blijkbaar gaat hier iets dan toch niet goed. Ook is er i.v.m de extreme (Corona) drukte veel tijdelijk personeel ingevlogen. Natuurlijk is dit allemaal geen excuus. Vanaf aankomende week beëindigen wij de aandrukroller actie totdat het software probleem is opgelost. Ondanks alles wens ik u een goed weekend. P.s als u bij de plaatselijke bouwmarkt een aandrukroller aanschaft om zo toch uw dakproject (morgen) door te laten gaan dan vergoeden wij die van u. Indien deze maximaal €34,95 kost en u de bon even naar ons wil zenden. Met vriendelijke groet, Klantenservice EPDM XL Vlijtweg 7b 8191 JR Wapenveld +31 (0)85-0656814 info@epdmxl.nl

Prima dakbedekking in één pakket, om zelf te leggen

Mooi product en supersnel geleverd. In de eerste zending ontbraken de tubes kit, maar die werden na een telefoontje direct nagezonden en waren er de volgende dag. EPDM gelegd op plat schuurdak. Heldere instructies via youtube. In de hoeken is het even uitvinden hoe het moet, want de lijm droogt snel en zit meteen vast. Monteren van rechte dakdoorvoer voor regenwater ging dan weer vrij makkelijk. Nu maar wachten tot het gaat regenen!

Goed pakket, makkelijk verwerkbaar

In de levering ontbrak de kimroller, maar werd direct nagestuurd. Lijm was exact genoeg, mag iets meer speling in zitten. Net pakket en ligt er goed op.

redelijk

Gehele bestelling slecht verpakt zodat er veel pirplaten behoorlijk beschadigd waren door trekband. Jammer dat de epdm niet uit één stuk geleverd wordt in plaats van met naden. (dit is echter wel mogelijk)

Pakket EPDM heeft voldoende lijm en kit. Duidelijke video beschrijving. De enige opmerking die ik hierbij wil maken is; waarom zitten er geen kwasten in het pakket. Dan is het pakket compleet. Nu moest ik eerst nog kwasten halen.

Levering was goed maar niet compleet

Goede en snelle levering, met meer dan genoeg lijm en kit. Helaas was de gratis roller niet meegeleverd en was de bodem van de doos met het EPDM losgescheurd. Ik had nog een roller van een vorige levering liggen dus het ontbreken daarvan was niet erg. Dus best tevreden verder.

Compleet pakket en snel geleverd!

Tevens een belletje om te vertellen dat het pakket verstuurd was; prettige manier van zaken doen. De volgende ochtend stond het al op de stoep en konden we aan de slag

Snelle levering volgens afspraak.

Snelle levering. Bleek alleen iets te missen, maar kwam direct reactie na het doorgeven ervan en werdt meteen kostenloos nageleverd.

Top product en snelle levering

Top product en snelle levering

Alle materialen netjes verzorgt in het pakket en alles voldoende.

Prima service. EPDM XL belde dag van te voren dat het pakket onderweg was en dat het de volgende dag geleverd werd. Snel geleverd. Maandag avond besteld en woensdag geleverd. Gekozen voor pakket. Alles ruim voldoende zoals de lijm. Beschrijving duidelijk en goed uitvoerbaar.

goede service

Goede producten, snelle levering

Goede prijs, goede producten, snelle levering. Makkelijke installatie

Top spul en zeer snel geleverd top

top levering

mooi pakket, alles in orde! er was vergeten om de roller erbij te verpakken, dag erna al binnen via DHL. Ruim voldoende lijm etc is bijgeleverd.

Deskundig advies

Goed en snel geholpen met advies en levering

helemaal goed geregeld !

duidelijke info op de site, snelle levering in een handzaam pakket.

Helemaal goed !!!

Makkelijk te verwerken en voldoende van alles.

Alles netjes verpakt, goederen voldoen 100%

Snelle levering, alles voldoende aanwezig.

Niet geheel glad gekregen maar dat ligt niet aan het materiaal.

De tijd tussen de bestelling en levering is slechts 2 dagen. Het materiaal is al eerder besteld geweest en uitstekend gebleken. Daarom een tweede bestelling bij EpdmXl gedaan.

Degelijk materiaal dat prettig verwerkt

De eerste keer EPDM verwerkt. Dat ging met het dakpakket prima. En de prijs was goed.