prima prijs en service

Het zou te laat binnen komen maar dat hebben ze met eigen transport voorkomen.

Super correct geleverd volgens afspraak

Super gemakkelijk te verwerken

zeer goede service en meedenken met onze bouw

Wij hadden nog nooit een dak/ schuur gebouwd en hebben de video dan ook aandachtig bekeken. Nadien ook nog even gebeld voor wat meer informatie. Gewoon goede service !!

Schuurdak

Mooi spul met genoeg lijm en toebehoren. Noet alleen zelf nog ff oefenen met de puntzak vouwen in de binnenhoeken, haha

Supersnelle service, prima producten

Snelle levering, duidelijke instructies, prima materiaal

geweldig

Ik had een pakket besteld incl. lijm, kit, daktrim etc. Bij het maken kwamen we 10 cm daktrim tekort. Met een medewerker gebeld. Er werd simpelweg een hele lengte via DPD verstuurd en ook nog kosteloos. Hier kun je het woord SERVICE dan ook met hoofdletters schrijven. EPDM XL, dank je wel.

Goed advies snelle levering

Snel een offerte op maat gekregen en een goede webshop voor de bestelling. Goede nazorg bij een kleine wijziging. Er wordt goed meegedacht.

Snelle levering van kwaliteitsproducten

Dagje werk en een net afgewerkt plat dak

Alles naar wens

Goede service, kreeg ook advies over montage.

Snel in huis, professionele kwaliteit lijmen en hulpstukken

Goed materiaal, vlot geleverd met DHL, ruim assortiment hulpstukken en daktrimopties. Vriendelijke klantenservice!

Goede product omschrijving, en een fijne helpdesk.

Makkelijk alles compleet

Een epdm pakket besteld met isolatie en daktrim, makkelijk alles op een adres en snel geleverd. Het plaatsen was met de video's ook nog eens erg handig.

Goede, transparante en gemakkelijke service.

Alles gemakkelijk besteld, er was iets verkeerd geleverd van klein materiaal en dat is direct recht gezet. Snelle levering, goede prijs en de kwaliteit is goed.

Geweldige service. Ik wachten op levering, blijkt dat ik zelf het vinkje op ophalen heb gezet met de bestelling. Stom! Van mij. EPDM XL reageerde hier snel op en de volgende dag werd het prompt geleverd. Dank voor meedenken. Top

Snel en accuraat

Een offerte binnen het uur op de mail en levering binnen 3 dagen.

Goede kwaliteit makkelijk alles in één pakket.

Zeer duidelijke webshop gekozen voor een alles in één pakket, zo hoef jezelf niks meer uit te rekenen. Zeer snelle levering met meer dan voldoende lijm en kit.

Gewoon Top

Goede kwaliteit en snel geleverd

Ik bestelde een EPDM pakket om op het dak van onze aanbouw te leggen. Ik bestelde EPDM, spuitlijm, bevestigingsmateriaal voor de isolatieplaten, daktrim en een afvoer. De producten werden snel en netjes geleverd op een pallet. Toen we begonnen met het leggen van de EPDM kwamen we tot de ontdekking dat de geleverde lijm niet goed was, van de 9 spuitbussen was er geen enkele spuitbus die het goed deed. Dat was heel vervelend omdat we toen nog vlug andere lijm moesten regelen. Nadat ik contact had opgenomen werd dit wel netjes opgelost. We kregen het geld van de spuitbussen terug en dit stond al binnen 2 dagen weer op onze rekening.

Is uitstekend, snelle levering en perfecte service.

In alle opzichten een bedrijf met medewerkers, die kwaliteit, vakkennis en service hoog in het vaandel hebben staan. Het cijfer 10 is hier dan ook van toepassing.

Goede producten, prima prijs

Goede producten en een prima prijs. Snelle levering ook.

Mooi materiaal, voldoende lijmen en kitten.

Snel geleverd, ruim voldoende lijm en kit. Laat zich goed verwerken.

Handig totaalpakket

Snelle levering van het totaalpakket, redelijk eenvoudig zelf te plaatsen, op de hoeken na, dat vergt wat meer ervaring. Hoeveelheden lijm en kit meer dan voldoende en het dak ziet er na het plaatsen van de daktrimmen strak uit. Kortom snelle correcte levering tegen een scherpe prijs en

Ik ben een vrouw van 68jaar met versleten handen en toch is het mij gelukt om de epdm van 6x3.5 in mijn eentje op het dak te plaatsen. Was het zwaar? Zeker maar goed te doen! Het git er glad en strak dus een dikke 10!

Slecht

De lijm is waardeloos. Net als in t filmpje gaten in t blik gemaakt. Over de underlayment gegoten. Met een zachte bezem er over heen gegaan. Gevolg dat de lijm uitgezet is en gigantisch veel bulten in de dakbedekking. En in plaats van spuitbussen contactlijm, 3 blikken geleverd. Met kwasten en bokkenpoten in gesmeerd. Hels karwei. Duurt veel langer en kost je een aantal kwasten. Diep teleurgesteld zitten we met een dak met bulten. En dat voor bijna €500.

Mooi materiaal om mee te werken

Balkons hebben er nog nooit zo mooi uitgezien