Plaatsen lastiger dan verwacht

Plaatsen van de epdm viel tegen. Veel vouwen en naden in de folie, bij plaatsen lastig om de luchtbellen er onder weg te krijgen. Kwaliteit folie goed, mooie dikte en bij het pakket ruim voldoende lijm en kit.

Goede service. Mee denkend en een bakkie koffie toe als hun de spullen pakken

Prima pakket voor de doe-het-zelfer

Ik had een EPDM-pakket besteld. Netjes op de datum waarop ik het nodig had bezorgd (zoals verzocht). Pakket zelf heeft ruim voldoende lijm en kit om alles te bevestigen.

snel geleverd

Goede folie

Compleet

Snel, correct en compleet met alle producten om de klus te klaren.

Goede kwaliteit

Snelle levering goed kwaliteit Ben zeer te vrede

Gewoon weg Super

Bestelling was makkelijk te plaatsen Levering was uiterst snel Makkelijke Handleiding En een Doe het zelver kan het goed zelf

Prima kwaliteit, snelle levering

Helemaal tevreden. Ook handig zo'n pakket waar alles al in zit.

Prima producten en service.

Ik werd telefonisch geïnformeerd dat het bestelde pakket onderweg was!

bijzonder goed!

Top advies en bijzonder vriendelijk!

Snel, professioneel en vakkundig

Contact als zeer aangenaam ervaren, snel geholpen en levering binnen 1 dag. Geen verdere negatieve opmerkingen

Snel besteld en netjes afgeleverd

Helder aanbod op de website. Snel besteld en netjes verpakt afgeleverd volgens afspraak. Op de dag van verzending nog even gebeld om te bevestigen dat het op de afgesproken dag geleverd zou worden.

Goed produkt voor goeie prijs

Goed produkt voor goeie prijs. Beloftes worden voldaan.

Snelle levering naa 2 werkdagen kreeg ik aan het ijnd van de werkdag un telefoontje Dat de zending klaar stond en van avond verzonden wort en de dag later het ik hem in huis makelijk verwerk baar aleen de schroeven die ik hij de isolatie ge kregen hep waren te kord

Goed.

Goed product en nette levering.

Snelle en correcte levering, prima service

Snelle reactie op vraag voor advies. Een persoonlijk belletje dat de zending verstuurd is. Levering geheel cfm bestelling.

Op de site staat dat er binnen drie dagen geleverd wordt. Een dag na de bestelling geplaatst te hebben belde ik op of het eerder kon, en dat werd meteen geregeld. Volgende dag had ik het ptoduct.👍👍👍

Goede levering

Zal het zeker aanbevelen bij vrienden!

Goed product klantvriendelijk snelle levering

Snelle volledige levering, slecht verpakt

Levering was snel, producten waren volledig. Verpakking was beschadigd., niet stevig. Blikken lijm gedeukt.

Alles geregeld

Prima produkt

Epdm op maat. Zelf opgehaald omdat ik het direct nodig had. Bestellen gaat soepel en ophalen de volgende dag na 12:00 uur.

Mooi product

Snel geleverd. Klantvriendelijk in het contact.

Goed netjes

De bestelling was netjes ingepakt en snel verstuurd. Eerst nog telefonisch contact gehad en uitleg. Ik ben zeer tevreden