Ik heb later nog een paar keer terug gebeld voor wat informatie over het plakken van het epdm werd steeds vriendelijk en correct te woord gestaan. Top‼️👍

Supersnelle levering

Goede prijs, snelle levering. Uiteindelijk iets te krap in de lijm voor de randen, maar had ik zelf meer moeten bestellen.

Erg professioneel en snel

Heldere site, duidelijk advies over de telefoon, snelle levering en goede producten. En de klus is helemaal gelukt :)

Vriendelijk personeel

Goede ervaring

Supersnel EPDM

Supersnelle levering en zelfs nog even persoonlijk de mededeling de dag er voor dat de spullen verzonden waren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een fijne shop met topproduct!

De EPDM-pakketten van Tytane kosten online overal ongeveer hetzelfde. Maar ga je voor een duidelijke website, gratis gereedschap en prima reviews, dan blijft alleen epdmxl over. En komt het op service aan nadat alles geleverd is, dan lossen ze dit perfect op. Frank, bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supersnel en goed. Bijzonder fantastische klantenservice. Een aanrader!

Nette en correcte aflevering

Klantgericht en geweldige service

Een bestelling EPDM geplaatst op basis van opgegeven maten. Na levering bleek dit 800 bij 50 cm te weinig. Eigen fout. De geleverde EPDM mocht gewoon omgeruild worden, maar was niet meer goed schoon te krijgen. Een strook van 800 bij 60 cm, inclusief extra lijm en kit, meegekregen zonder enige bijbetaling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima service niets is te veel.

Ben zeer te vreden goed advies. Die kant en klaar pakketten zijn een goede zet. Namen de tijd voor de klant ook al was dit ver na sluitingstijd.

Goeie service en communicatie

Xl pakket besteld, alles voldoende voorradig om het dak helemaal te kunnen doen. Goeie kwaliteit van de materialen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alle vragen worden op korte termijn beantwoord. Materiaal is prima, snelle levering.

Product Prima

Levering verliep vlot, pakket compleet. Enig puzzelen met de handleiding maar verliep daarna prima. Later nog telefonisch klusadvies gezocht, ook fijn Blij met mijn nieuwe Joop

Goede en snelle service

Snel verzonden, precies zoals aangeboden. was wel een zware doos uiteindelijk, maar alles zat erbij.

Prima levering,materiaal en service

Had stukje daktrim te weinig. Achteraan gebeld en EPDM XL heeft kostenloos 80 com nagestuurd om de klus af te maken helemaal super!!

zeer klantvriendelijk

Naast het feit dat de bestelde producten zorgvuldig verpakt en mooi op tijd werden geleverd, was het telefoontje waarin werd gevraagd of alles naar tevredenheid is verlopen tijdens het aankoopproces natuurlijk super.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede service

Fijne website, dito service en levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle reacties /contact via telefoon en mail

Goede ervaring tot nu toe met jullie bedrijf. Helaas zat de epdm niet bij de eerste zending. Maar na telefoontje snel opgelost.

Het zit al op het dak

Snelle levering goede uitleg Over 50 jaar weer vernieuwen

Duidelijke uitleg en antwoorden

Snelle levering en zeer goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed, snel en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel , zeer snelle levering.

Snelle levering perfecte service

👌🏻

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede producten en snel antwoord

Goede service en ze hebben goede producten. Als dhl goed zijn werk zou doen, leveren ze op de dagen dat afgestemd is. Het enige wat ik jammer vond is dat er bij het EPDM pakket geen handleiding was toegevoegd zoals wel op de site was vermeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelheid en klantvriendelijkheid is zo waterdicht als hun product.

Bij online vragen zijn ze duidelijk in hun antwoord. Qua levering is het snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne materialen en goede service

Voor meerdere verbouwingen de materialen bij EPDM XL gekocht, de laatste keer was de zending iets vertraagd bij DHL maar hier kan EPDM XL verder niets aan doen. We werden keurig op de hoogte gehouden en zoals altijd een belletje voorafgaand aan de levering. De EPDM ligt er inmiddels weer keurig op.

Over EPDM XL

Filter op Taal