vlot

duidelijk op site uitleg en wat je nodig hebt. vlot besteed en vlot geleverd. Dag later had ik mijn dakje al geplakt

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Goed materiaal en snel geleverd

perfect geregeld

Goede informatie en van alles voldoende erbij geleverd.

Ik ben op zich tevreden, maar heb niet gekregen wat ik had verwacht.

Bij de bestelling doet EPDMXL voorkomen, dat de gewenste en bestelde oppervlakte uit één stuk bestaat. Echter niet in mijn geval. ik had besteld 3 x 4 mtr uit één stuk. ik ontving echter 3 x 4 mtr met een ongewenste lasnaad in het midden. EPDMXL verzuimt deze lasnaad te vermelden. De concurrentie levert echter wel 3 x 4 mtr aan één stuk, meen ik te weten. Wat geleverd is is op zich prima en goed te verwerken. Naar aanleiding van bovenstaande review heeft EPDMXL mij telefonisch benaderd en uitgelegd, dat het technisch niet mogelijk is om rollen van 3 x 4 mtr of meer uit één stuk te vervaardigen. Zulke grote machines bestaan (nog) niet. Ook de concurrentie blijkt het niet te kunnen. Er zal altijd een lasnaad zichtbaar blijven die van te voren door EPDMXL wordt aangebracht. Men krijgt dus wel de gewenste afmeting uit één stuk geleverd, zoals ook in mijn geval. Daarmee komt mijn eerdere opmerking volledig te vervallen en geef ik EPDMXL alsnog de volledige score van 5 sterren

keurig verpakt met handleiding en snel geleverd

ik heb een compleet pakket besteld voor EPDM dak. alles echt netjes verpakt zodat eea niet beschadigt.. ook de pir platen zien er prima uit. en met 10% korting, snel geleverd . erg tevreden!

Op tijd en juist geleverde prima kwaliteit!

Alles naar wens.

Positief

Totaalpakket was prima!

Voldoende van alles! Daarnaast ook nog pir platen besteld en die werden redelijk netjes bezorgd. Helaas zaten de ‘sjor’bandes te strak, waardoor de bandjes zich in de platen hadden gesneden.

Snelle en correcte levering

Duidelijk bestellen via de site, dag voor levering telefoon over wanneer de levering wordt bezorgd, en kwalitatief goed materiaal.

Complimenten voor de uitstekende service en snelle levering.

Prettig telefonisch contact, extra telefonisch bericht dat de levering als gepland onderweg was, en dat rond de feestdagen. Mooie kwaliteit van het materiaal.

Vlotte site en levering van mijn epdm voor dak op de carport 👍

Meedenkend en klantvriendelijk bedrijf!

Aardige mensen met goed tips voor de thuis klusser!

Plaatsen lastiger dan verwacht

Plaatsen van de epdm viel tegen. Veel vouwen en naden in de folie, bij plaatsen lastig om de luchtbellen er onder weg te krijgen. Kwaliteit folie goed, mooie dikte en bij het pakket ruim voldoende lijm en kit.

Goede service. Mee denkend en een bakkie koffie toe als hun de spullen pakken

Prima pakket voor de doe-het-zelfer

Ik had een EPDM-pakket besteld. Netjes op de datum waarop ik het nodig had bezorgd (zoals verzocht). Pakket zelf heeft ruim voldoende lijm en kit om alles te bevestigen.

snel geleverd

Goede folie

Compleet

Snel, correct en compleet met alle producten om de klus te klaren.

Goede kwaliteit

Snelle levering goed kwaliteit Ben zeer te vrede

Gewoon weg Super

Bestelling was makkelijk te plaatsen Levering was uiterst snel Makkelijke Handleiding En een Doe het zelver kan het goed zelf

Prima kwaliteit, snelle levering

Helemaal tevreden. Ook handig zo'n pakket waar alles al in zit.

Prima producten en service.

Ik werd telefonisch geïnformeerd dat het bestelde pakket onderweg was!

bijzonder goed!

Top advies en bijzonder vriendelijk!

Snel, professioneel en vakkundig

Contact als zeer aangenaam ervaren, snel geholpen en levering binnen 1 dag. Geen verdere negatieve opmerkingen