Zeer snelle levering

Nog geen ervaring moet er nog aan beginnen

Goed kwaliteit

helaas waren mijn spullen niet compleet tijdens het afleveren. vrijdag hebben jullie dit prima opgelost maar ik moest mijn dochter naar Hengelo Overijsel laten komen van uit vaassen helaas zijn hier voor mijn wel extra kosten mee gemoeid maar veder ben ik wel tevreden alles was netjes verpakt

Super advies en levering

Gebeld om advies en goed geholpen. Men nam alle tijd. Producten besteld met verzoek tot een latere levering dan dat men feitelijk al kon leveren. Zonder probleem werd aan dit verzoek voldaan Bestelling compleet en goed verpakt.

Supersnelle levering

Zijn zeer tevreden over de snelle en nette levering. Het materiaal ziet er goed uit.

Kwaliteits producten

Bestel altijd bij EPDM XL... kwaliteit en snelle service Ben zeer tevreden en zal zeker blijven bestellen als er een overkapping gemaakt wordt Je weet wat je krijgt voor de juiste prijs

Prima bedrijf, snelle levering

Aantal bestellingen gedaan iedere keer tot grote tevredenheid.

Een prima product en prima levering

Het product is keurig op tijd geleverd. Ik ben tevreden. De bezorgkosten hadden wat lager gekund.

Goed service

Mooie producten voor een gezonde prijs

Prima voorlichting en levering

Alles netjes binnen een paar dagen geleverd. Goede voorlichting op de website

Echt zeer goed

Snelle en correcte levering, en zelfs uitgebreide gebruiksaanwijzing bijgesloten. Top

snelle levering goed verpakt

vriendelijke verkoper super verpakt prima bedrijf voor herhaling vatbaar. mooie instructie film

Een klein beetje aanloop problemen door het frisse weer en ons amateurisme. Dankzij de goede beschrijving toch een perfecte goot gemaakt.

Snelle bezorging

Ga vandaag er op leggen

Duidelijk en snel geleverd

Snel bezorgd

Besteld en twee dagen later binnen. Compleet en van goede kwaliteit. Bezorging was ook prima, hielp zelfs sjouwen de tuin in! Voor herhaling (voor het dak van de aanbouw) vatbaar!!

Goed en betrouwbaar bedrijf

goed product, duidelijke instructie film

Prima ervaring!

Zeer snelle levering en uitstekend product.

Goede informatie voor aanschaf

Telefonisch goede uitleg gekregen over wat kon en gesparred over eigen idee en tot een beslissing gekomen en daar advies over gekregen wat te bestellen.

Zeer vriendelijk

Ik had een verkeerde bestelling gedaan Een e-mail gestuurd en daarin bestelling geannuleerd Geld binnen twee dagen teruggestort Kom zeker terug en kan ze ook zeker aanraden temeer vanwege service en instructie video’s

Prima inmiddels drie pakketten verder

Inmiddels drie pakketten besteld en verwerkt. Alles gaat prima. Lijmaanbrengen, ik persoonlijk verwijder de dop wel voor lucht toestroom. Maak de gaten5-6 stuks groot gedoen! anders wordt het lastig. Laat het EPDM echt even een 30 minuten minimaal liggen dan krijg je een strakker resultaat. De randen rand voor rand uitvoeren en direct goed aandrukken. Vast is ook bijna vast! daktrimmen ook prima spul. Vond het best prijzig. De plaatjes hoor tussen de trimmen! en de kunststof er op. Helaas niet voldoende plaatjes meegeleverd gekregen (als je 1 deel op deelt in 1 of meerdere stukjes). Regenwaterafvoer. Werkt ook prima. (Maak het doorvoergat iets groter dan noodzakelijk). Persoonlijk zeg ik kruis erin snijden en buis er door drukken zodat het EPDM gewoon de buis ook mooi klemt. (dan is het al bijna waterdicht) zwarte lijm er op kit aan de randen ... Advies eventueel stukje (paar mm) uitfrezen zodat je geen verdikking hebt. kost slechts een paar minuten extra werk. Ze hebben voldoende op voorraad in allerlei maten dus zeer snelle levering

Perfecte kwaliteit

Makkelijke site. Snelle levering. Scherpe prijzen.

Alles correct uitgevoerd ,zeer tevreden

Snelle levering, keurig verpakt, kwaliteit uitstekend

Top geleverd