Supergoede service en snelle bezorging!

Vanwege een reeds geplande rit bij ons in de omgeving kon ik de materialen al 14 uur na bestelling in ontvangst nemen. Ik had 2 complete sets besteld, dus de EPDM met de lijmen, etc. Van de lijm die in het middenvak moet heb ik nog de helft over, van de lijm aan de buitenrand hadden we net voor 2 meter te kort. (we hebben de beschrijving gevolgd…)

Zeer goed advies

vriendelijk en meedenkend

Mooi compleet pakket

Het epdm xl pakket besteld. Alles zit er in zoals lijmen en kit. Zoals ze aangeven is het ruim voldoende, en dat klopt. Het dak is geplaatst zonder problemen. De bijgeleverde beschrijving is duidelijk.

Geleverd materiaal van prima kwaliteit

EPDM waterafvoer voor plat dak besteld en incl. kit en lijm ontvangen. Binnen 3 werkdagen ontvangen. Prima kwaliteit voor een keurige prijs.

Breed assortiment

Er bestaat een ruime keuze van producten op de site.

duidelijke site, snelle levering, scherpe prijzen

duidelijke site, snelle levering, scherpe prijzen

Compleet pakket besteld, netjes op tijd geleverd ,voldoende lijm en kit, Pakket is gericht op een dak met uitsluitend binnenhoeken deze zijn eenvoudig te vouwen. Bij het aanbieden van het totaal pakket is het misschien handig om de buitenhoeken even onder de aandacht te brengen omdat deze los erbij te bestellen zijn In zijn totaliteit zijn de materialen makkelijk te verwerken en zit er een prima handleiding bij.

Geweldig materiaal!

Complete set, stevig verpakt, na 2 werkdagen ontvangen. Goede beschrijving er bij ingesloten. Je kunt direct aan de slag!

Snelle levering.

Goede service en voldoende materiaal.

Snel en goede levering

Doos nog niet opengemaakt eerst op vakantie ,,,

Goed en snel geleverd

Vlotte levering en goede kwaliteit

Snelle levering, en vooraf goed advies, jammer dat door de vakantie er niet geleverd werd zoals besteld. Na een telefoontje is het toen goed en snel afgehandeld.

Goede kwaliteit/prijsverhouding, snelle service

Binnen een paar dagen werd de bestelling netjes thuis afgeleverd, alles direct goed. Uitstekend!

Top product

Goed product en snelle levering

Goed contact en snelle service.

Ik kwam bij EPDM XL terecht via google. Voor het dak van mijn schuurtje was ik op zoek naar een nieuwe bedekking. Via de site die overzichtelijk en duidelijk is kon ik al voor 95% uitzoeken wat ik nodig had. Daarnaast had ik een specifieke afwerkingsvraag die ze goed konden beantwoorden. Ook wilden ze bij EPDM XL mee werken met een specifieke lever datum. Product is nog niet geïnstalleerd maar alles is tot nu toe goed verlopen!

Ik heb later nog een paar keer terug gebeld voor wat informatie over het plakken van het epdm werd steeds vriendelijk en correct te woord gestaan. Top‼️👍

Supersnelle levering

Goede prijs, snelle levering. Uiteindelijk iets te krap in de lijm voor de randen, maar had ik zelf meer moeten bestellen.

Erg professioneel en snel

Heldere site, duidelijk advies over de telefoon, snelle levering en goede producten. En de klus is helemaal gelukt :)

Vriendelijk personeel

Goede ervaring

Supersnel EPDM

Supersnelle levering en zelfs nog even persoonlijk de mededeling de dag er voor dat de spullen verzonden waren.

Een fijne shop met topproduct!

De EPDM-pakketten van Tytane kosten online overal ongeveer hetzelfde. Maar ga je voor een duidelijke website, gratis gereedschap en prima reviews, dan blijft alleen epdmxl over. En komt het op service aan nadat alles geleverd is, dan lossen ze dit perfect op. Frank, bedankt!

Supersnel en goed. Bijzonder fantastische klantenservice. Een aanrader!

Nette en correcte aflevering

Klantgericht en geweldige service

Een bestelling EPDM geplaatst op basis van opgegeven maten. Na levering bleek dit 800 bij 50 cm te weinig. Eigen fout. De geleverde EPDM mocht gewoon omgeruild worden, maar was niet meer goed schoon te krijgen. Een strook van 800 bij 60 cm, inclusief extra lijm en kit, meegekregen zonder enige bijbetaling.

prima service niets is te veel.

Ben zeer te vreden goed advies. Die kant en klaar pakketten zijn een goede zet. Namen de tijd voor de klant ook al was dit ver na sluitingstijd.

Over EPDM XL