doen wat ze beloven!

prima website, zeer overzichtelijk en makkelijk te volgen.

zeer behulp!aam personeel

Hoewel niet in 2 maar in 3 dagen geleverd was het pakket zeer compleet en de gevraagde schroeven me neopreen afdichting waren gratis bijgeleverd. Top. Mooie kwaliteit van het EPDM.

Helaas niet uit een stuk

Pakket is goed geleverd. Bij het leggen kwam ik er achter dat het stuk 3.5 x 3m helaas niet uit 1 stuk was, maar dat er een lasnaad was gebruikt. Het plakken op de lasnaad is erg lastig aangezien deze vrij stug is in vergelijking met het andere materiaal. Jammer, toch niet zo strak als verwacht.

Een geweldig handelbaar product

Prima materiale die gebruiksvriendelijk zijn om mee te werken. Verder is de video begeleiding top.

Prima product voor goede prijs

Positief

zelf geplaatst, goed materiaal

fijn materiaal en een pakket waar voldoende lijm bij is geleverd. zelf geplaatst en erg tevreden over het resultaat.

Zeer vriendelijk, kennis van zaken en servicegericht

Allereerst mijn complimenten voor de bereikbaarheid en de vriendelijkheid. Helaas ging er tijdens het transport iets mis waardoor het pakket beschadigd bij ons aankwam. Ondanks dat het een op maat gemaakt product betrof, was men in staat dezelfde dag het product nogmaals te fabriceren. EPDMXL verdient oprecht alle lof!

flinke bestelling, perfect afgeleverd

epdm, profielen, toebehoren. dik in orde. vooraf had ik nog vragen. goed en vlot beantwoord. dik tevreden met deze partij

Snelle levering. Ziet er goed uit. Hoop wel dat de geleverde lijm voldoende is

Wat een service

Dit bedrijf heeft medewerkers met een vriendelijke manier van communiceren. Zij denken mee met de klant. Alles wat over is van een klus, zoals pir plaatjes, schroef plaatjes en volle onaangebroken lijmbussen kunnen worden teruggekeerd of omgeruild voor andere. Ik ben erg tevreden ook met het resultaat. Klasse en bedankt.

Mooi product

Goed zelf tedoen met het instructie filmpje

Alle materialen voldoende aanwezig in de dakkit

Gemakkelijk zelf te leggen door goede info op de website en bijgeleverde manual.

Genoeg materialen in een set

Mooi sterk materiaal

Voor 1e keer zelf gelegd , had nog 1/3 deel lijm over ( dus iets te zuinig geweest … Nederlander hé ) maar tevreden

Topservice

Mijn bestelling werd gecheckt door epdmxl zodat ik zeker de juiste spullen besteld heb, levering was zeer snel!

Product zoals omschreven en snel geleverd

Pir dakplaten besteld en snel geleverd gekregen zoals omschreven. Enige kanttekening hierbij was dat de track&trace geen info gaf. Wij waren een dagje weg en toen werden we gebeld door de chauffeur dat hij met de pallet voor de deur stond. De communicatie vanuit DHL kan verbeterd worden dus.

Kompleet en eenvoudig te verwerken

Doe dit de eerste keer op bijkeukendakje ober oude bitume laag. Super eenvoudig aan te brengen en goede beschrijving van alle toebehoren.

Heel correcte afhandeling van de bestelling door uw medewerker Hans Tijssen , snel geholpen. En van alles voldoende geleverd. De mail met het filmpje hoe te verwerken heeft mij goed geholpen Bedankt. Vriendelijke gr J Muilwijk

Het aan walsen van de 1.3 mm dikke epdm ging wel moeizaam en heeft niet overal gepakt. Wellichteenander type lijm kiezen. Voor deze dikte. Verderis het eindresultaat zeer gied geworden.

Uitstekend snelle levering

Duidelijke instructies op de website, snelle levering!

De videofilmpjes op de website en het geschreven advies is heel helder. De levering van de producten is heel snel. Zeer tevreden!

Overzichtelijke site en snelle levering

Op zoek naar een dakbedekking voor een overkapping kwam ik bij EPDML XL. Overzichtelijk en makkelijk te lezen.

Leuk en jong bedrijf met kennis en ervaring

Leuke mensen en altijd netjes te woord gestaan als ik vragen had

Snelle levering met goed materiaal

Blij met de snelle levering en kwalitatief goede EPDM!

Goed bedrijf en product

Een klein dakje 3x4m gelegd en ben er zeer tevreden over. Zowel over het product als het bedrijf EPDM XL. Ze zijn telefonisch bereikbaar en geven goed advies. Andere bedrijven mogen hier een voorbeeld aan nemen. Tip1: Lijm maar 1 vlak tegelijk en na het aandrukken pas het volgende vlak. Met name de randen en de hoeken zijn lastig. Door maar 1 vlak voor te lijmen heb je geen last van andere vlakken die vastplakken! Uiteraard kan je EPDM weer lostrekken waar dat onbedoeld vastzit, maar doordat er geen lijm opzit heb je veel meer bewegingsvrijheid en werkt het beter. Tip2: De kit lijmt super goed en is daardoor voor vele andere toepassingen te gebruiken, bestel een extra tube.