Snelle levering en prima advies

Na bestelling had ik nog wat advies nodig. Prima geantwoord en materialen zijn snel geleverd

Snel verstuurd, prima materiaal.

Het ging even mis, maar dat kwam door DHL. Epdmxl reageerde daar zeer adequaat op en toen kwam het snel weer goed!

goed geholpen en snel geleverd.

erg tevreden

Alle materialen volgens afspraak geleverd

De bestelling is netjes bevestigd, en ook netjes geleverd.

top levering

Besteld en direct geleverd ( Keurig ingepakt )

Snelle afhandeling en levering. Bruikbare documentatie

Top kwaliteit en snel geleverd

Goede overzichtelijke website, waar de producten overzichtelijk zijn te vinden.

perfect!

Goed geholpen, ook toen ik mijn bestelling nog wou wijzigen.

Snelle en perfecte levering

Complete levering ontvangen op de door mij gevraagde dag. Super bedankt!

Top bedrijven

Snel levering top bedrijven

Simpel, makkelijk en snel

Ik bestel hier regelmatig complete daksystemen, altijd snel en goed geleverd!

betaalbaar, vriendelijk, gedegen advies en snelle afhaalmogelijkheid

EPDM XL was prettig om mee te communiceren. Ze zijn ook zeer geschikt voor leveringen voor grotere dak-oppervlakken. We hadden een grote levering nodig inclusief alle materialen en dit was binnen een paar uur volledig geregeld, het was zelfs mogelijk het binnen een paar uur op te halen. Het geleverde en berekende epdm was wel wat krap qua afmetingen waardoor we weinig marge hadden, maar wellicht ligt dat aan het zelf opmeten van het dakoppervlak of andere factoren. Daarnaast was het handig geweest om ook wat extra contactlijm te hebben gehad voor de randen en opstaande randen omdat dit ook net niet voldoende was. Uiteindelijk wel tevreden met de kwaliteit van het epdm en de algehele klantenservice. Sneller en voordeliger dan menig ander bedrijf!

alles ruim voldoende

Het is ff uitproberen maar het dak licht er prachtig bij.

Prima levering

Geleverd volgens bestelling, netjes op een pallet

Erg vertrouwd wat en hoe gekeverd wordt

Zowel de orfer als een doir mijvergeten produkt keurig geleverd

fijn bedrijf

fijn bedrijf, snelle levering en ze doen echt hun best voor je.

Snel geleverd, prima producten

Wilde perse epdm op mijn verandadakje voor het later realiseren van een sedum dak. Geen dakdekker kunnen vinden voor zo’n kleine klus, dus maar zelf gedaan. Goede informatie, vlotte levering met slimme verzending zodat de verzendkosten zeer schappelijk zijn, en goede producten. (zélfs voor een amateur!) Heel tevreden!

Goede materialen en supersnelle levering!

Materiaal van goede kwaliteit. Heel snel geleverd en tegen een goede prijs.

Correcte levering

Als ik het ooit nog een keer nodig heb weet ik wel waar ik moet zijn

super snelle service

spoed bestelling volgende dag geleverd, bedankt

Ronduit perfect

2e keer dat ik hier EPDM heb besteld. Sneller geleverd dan verwacht aan de hand van de levertijden op de website. Zeer degelijk verpakt en compleet geleverd. De dag na levering kwam ik erachter dat ik vergeten was 4 buitenhoeken mee te bestellen. Eind van de middag gebeld, medewerker deed zelfs nog iets aan de verzendkosten, direct betaald en werd de volgende dag al geleverd. Helemaal super! Aanrader!

Snel en gemakkelijk bestellen

Compleet pakket voor het dak met heldere instructies. Snelle afhandeling, en goede communicatie.

Een tevreden klant. Snelle levering. Drukroller zat niet in het pakket. Een mailtje gestuurd en twee dagen later kwam de roller alsnog.

Snelle levering en goede prijzen

Er stond 3 werkdagen levertijd maar binnen 2 dagen was het al in huis!