Perfekter service

Schnelle Lieferung gute Qualität der Produkte

Gutes Produkt

Lieferung war bisschen verzögert, nach Nachfrage aber schnell und ordentlich verpackt. Die Folie lässt sich wirklich einfach verarbeiten und macht einen wertigen Eindruck. Die Videos sind hilfreich gewesen. Zu Beginn (sie liegt jetzt seit 3 Wochen) riecht es allerdings immer noch nach der Folie - deutlich warnehmbar und der Umgebung der Garage. Ich hoffe, dass sich das über die nächsten Monate noch verflüchtigt.

Duidelijke website, snelle levering en prima materiaal

De website van EPDM XL is duidelijk opgezet waarbij je veel keus hebt ten aanzien van de maten die je wenst. Bovendien hebben ze bijpassende pakketten voor de verwerking van de EPDM tegen een aantrekkelijke prijs inclusief duidelijke instructievideo's. Snelle levering en gewoon goed materiaal.

Snelle levering en prima epdm

Met een epdm-pakket van Tytane heb ik mijn eerste epdm-project gedaan. Was goed te doen voor een doe-het-zelver. Alleen waaide het met contactlijm ingesmeerde epdm een keer tegen elkaar aan. En dat zit dan direct behoorlijk goed vast. Ging om een brede houten goot die eerst was voorzien van zink. Maar die lekte op een naad. Mooie is dat de goot nu uit één stuk epdm zonder naden gelegd is. En heb een flink stuk epdm doorgetrokken onder de dakpannen. Kan nu niet meer lekken. Ook een vriendelijke klantenservice. Tevreden klant dus!

Prima zaak.

Prima zaak. Snelle levering.

Er zat zelfs een handleiding bij. Na ontvangst meteen aan de slag. In een uurtje was ik klaar

Snel geleverd in het weekend de klus kunnen afwerken

Wat ik helaas bij aflevering moest constateren is het feit dat de lijm om het EPDM op de ondergrond te verlijmen door grondstoffenproblemen niet te leveren was en vervangen door 10 kitspuiten. Wat ik raar vind is dat de originele lijm nog steeds te bestellen is via de site, ik zou daar dan bijzetten dat die niet op voorraad is (verbeterpuntje) Montage met de kit is gelukt, EPDM heeft nu om de 50 cm een hechtingspunt maar zou de EPDM liever over het hele oppervlak hebben willen verlijmen i.v.m. windvlagen over het dak.

Het materiaal is prettig verwerkbaar. Ik heb het gebruikt als isolatie aan de buitengevel. Ik weet niet of er een mogelijkheid bestaat om op maat gemaakte platen te bestellen. Dat geeft dan minder rest afval.

Duidelijke uitleg,snelle service en klantvriendelijk

Er wordt bij elke stap om EPDM te leggen een duidelijke uitleg gegeven. Ook bij alle materialen en gereedschappen wordt duidelijk uitleg gegeven. Levering binnen 2 werkdagen,keurig netjes verpakt. Omdat er een tekort aan grondstoffen voor de bodemlijm werd er een oplossing gevonden dmv sealing kit,waardoor de kwaliteit gewaarborgd blijft. Als excuus voor het ongemak werd er een EPDM roller meegestuurd. Ook qua prijs is EPDMXL veruit het voordeligst. Ik kan iedereen aanraden om EPDM etc bij dit bedrijf te bestellen.

Goede aankoop na goed advies

Ik was op zoek op "onbekend" terrein en dankzij het advies van EPDM XL heb ik de juiste artikelen voor mijn klus kunnen aanschaffen

Snelle levering prima kwaliteit

Netjes geleverd. Ondanks aanpassing in verwachte lijm dit netjes opgevangen door een presentje (zeer gewaardeerd.) gezien het weer nog niet kunnen verwerken, maar zie de klus zonder problemen tegemoet. Raad dit bedrijf zeker aan.

Goed, betrouwbaar en snel

Zelf pakket samengesteld omdat ik daarmee goedkoper uit kwam dan standaard pakket. Evengoed lijnen en kit voldoende als je met aangegeven verbruik berekend wat je nodig hebt. Levering snel en goed verpakt.

gewoon goed

compleet pakket geleverd

doen wat ze beloven!

prima website, zeer overzichtelijk en makkelijk te volgen.

zeer behulp!aam personeel

Hoewel niet in 2 maar in 3 dagen geleverd was het pakket zeer compleet en de gevraagde schroeven me neopreen afdichting waren gratis bijgeleverd. Top. Mooie kwaliteit van het EPDM.

Helaas niet uit een stuk

Pakket is goed geleverd. Bij het leggen kwam ik er achter dat het stuk 3.5 x 3m helaas niet uit 1 stuk was, maar dat er een lasnaad was gebruikt. Het plakken op de lasnaad is erg lastig aangezien deze vrij stug is in vergelijking met het andere materiaal. Jammer, toch niet zo strak als verwacht.

Een geweldig handelbaar product

Prima materiale die gebruiksvriendelijk zijn om mee te werken. Verder is de video begeleiding top.

Prima product voor goede prijs

Positief

zelf geplaatst, goed materiaal

fijn materiaal en een pakket waar voldoende lijm bij is geleverd. zelf geplaatst en erg tevreden over het resultaat.

Zeer vriendelijk, kennis van zaken en servicegericht

Allereerst mijn complimenten voor de bereikbaarheid en de vriendelijkheid. Helaas ging er tijdens het transport iets mis waardoor het pakket beschadigd bij ons aankwam. Ondanks dat het een op maat gemaakt product betrof, was men in staat dezelfde dag het product nogmaals te fabriceren. EPDMXL verdient oprecht alle lof!

flinke bestelling, perfect afgeleverd

epdm, profielen, toebehoren. dik in orde. vooraf had ik nog vragen. goed en vlot beantwoord. dik tevreden met deze partij

Snelle levering. Ziet er goed uit. Hoop wel dat de geleverde lijm voldoende is

Wat een service

Dit bedrijf heeft medewerkers met een vriendelijke manier van communiceren. Zij denken mee met de klant. Alles wat over is van een klus, zoals pir plaatjes, schroef plaatjes en volle onaangebroken lijmbussen kunnen worden teruggekeerd of omgeruild voor andere. Ik ben erg tevreden ook met het resultaat. Klasse en bedankt.

Mooi product

Goed zelf tedoen met het instructie filmpje

Alle materialen voldoende aanwezig in de dakkit

Gemakkelijk zelf te leggen door goede info op de website en bijgeleverde manual.

Over EPDM XL

Möchten Sie EPDM-Folie und EPDM-Dachfolie schnell, einfach sowie günstig bestellen und gleichzeitig gut beraten werden? Dann sind Sie bei uns richtig! EPDM XL ist Lieferant von hochwertiger, europäischer EPDM-Folie der Marke Tytane. In unserem Onlineshop finden Sie alles rund um Ihr professionelles EPDM-Dach – und das zu einem ausgezeichneten Preis-Leistungs-Verhältnis.