Snel geleverd en alles klopte.

Keurig verpakt. Snelle levering. Instructiefilmpjes vooraf ontvangen. Wel lastig dat de lijm andere nummers hadden dan op het filmpje.

Snel geleverd en duidelijke instructies.

Snelle levering keurig verpakt goede prijs.

Ik omschrijf mijn ervaring als volgt; Goed in alle opzichten.

Goede, snelle levering van wat is beloofd.

Geweldig.

goed en snel te leggen

werk best wel snel en dicht goed af. wel opletten met scherpe dingen kan de rubber niet zo goed tegen voldoende lijm en kid

perfecte levering en perfecte kwaliteit van de producten

perfecte levering en perfecte kwaliteit van de producten

Snelle en accurate aflevering van de materialen, goede productomschrijving. Ook de nalevering van de aandrukrol snel geregeld. Ik moet nog met de klus beginnen dus heb die ervaring nog niet.

Snelle levering voor een goeie prijs.

Duidelijke website met tips en tricks en videos. Een opmerking: als een water afvoer of dak trim besteld wordt duidelijk aangeven dat je dan ook kit nodig hebt. Deze moest ik helaas apart aanschaffen.

Top! Snelle levering en kwalitatief uitstekend.

Binnen 2 dagen in huis. Lekker dik EPDM en meer dan voldoende lijm erbij.

Competitief

Zeer snelle service aan het zeer scherpe prijs Bestelling uit België op dinsdag namiddag. Donderdag 9u30 ontvangen. Gratis bezorgd terwijl andere bedrijven uit eigen land 125€ levereings kosten vroegen Bedankt

Gewoon goed en de uitleg ook

Prettig winkelen goede uitleg en perfect geleverd en op tijd

Buitengewoon goed.

Goed advies, makkelijk bestelproces, goede kwaliteit tegen een nette prijs, compleet en snel geleverd. Wat wil je nog meer? Betreft 45 m2 epdm compleet pakket.

Snelle levering, kwaliteit tegen een schappelijke prijs

Blij verrast met zo’n compleet pakket!

Geheel is door dit bedrijf keurig afgeleverd met toebehoren en ruim voldoende om klus af te werken!

Scherpe prijzen, doen wat ze beloven.

Dit bedrijf scjept hoge verwachtingen met hun scherpe prijzen en snelle levering en komen deze verwachting ook nog eens perfect na. Erg tevreden.

Snel en correct

Bestellingen geplaatst en binnen 3 dagen binnen. Top

Snelle service, goede handleiding

Zeer goede ervaring

prima kwaliteit

IK heb het nog niet gelegd maar het pakket is keurig samengesteld. Even aan de epdm gevoeld maar dan merk je dat het kwaliteit is. Dit zal heel wat jaartjes meegaan.

Goed advies bij een prachtig product

Voor onze kapschuur in aanbouw was ik op zoek naar bruikbare dakdekking. Er zijn veel mogelijkheden, maar door de heel lichte afloop, bleef er weinig keuze over. EPDM is een makkelijk verwerkbaar alternatief en bij EPDM-XL leverbaar in veel voorgesneden maatvoeringen. Tel daar de mogelijkheden bij op om een totaalpakket te kiezen voor een mooie prijs, dan weet je dat je goed zit. Prijsstelling en levering zijn heel netjes.

snel geleverd, prima EPDM materiaal

snel geleverd, prima EPDM materiaal

Verkeerd geleverd maar meteen gecorrigeerd

Er was verkeerd geleverd, 1 mail en de volgende dag kreeg ik t goede geleverd. Top bedrijf, complimenten

Verkeerde maat besteld en ingeruild tegen iets grotere maat zonder kosten!

Alles goed geregeld top

Snelle correcte levering

Bestelling sneller dan verwacht in huis.

Zeer snelle levering

Nog geen ervaring moet er nog aan beginnen