Gewoon heel tevreden

Levering conform afspraak. Enkele kleine puntjes .. verkeerde stadsuitloop en enkele daktrimmen beschadigd .. dit is een dag later meteen opgelost en nieuw geleverd. Alles prima en naar tevredenheid geleverd.

Netjes afgeleverdl

Genoeg matriaal vlot geleverd goede handlieding erbij

Goed meedenkend en klantgericht

In de eerste instantie werd de levertijd langer dan 3 dagen. Na contact met de servicemedewerker, dezelfde dag nog geleverd. Prima geregeld.

Makkelijk dak dicht maken

Zelf gedaan en geen dakdekker meer nodig .dankzij instructie video makkelijk te leggen

Zeer prettig contact

Zeer prettig contact gehad met Herman. Had zelf eigenlijk geen ervaring met EPDM. Goed advies gekregen en fijn meegedacht met mijn doe het zelf project.

vlot geleverd

Goede kwaliteit voor een nette prijs

Top producten. Makkelijk verwerkbaar.

Goede producten voor een scherpe prijs.

Goede spullen en supperservice

Mijn spullen netjes optijd bezorgd. Laatst had ik lijm besteld die helaas de bezorging niet had overleeft. Gebeld en zonder probleem meteen een nieuwe opgestuurd

Epdm snel geleverd en voldoet aan verwachting.

Snel geleverd, telefonisch snel en zeer informatief te woord gestaan

Goed geholpen

Bij het leveren door DHL ging er wat mis waardoor de verzending vertraagd was. Na contact met EPDM XL werd mijn bestelling binnen een paar dagen alsnog bezorgd.

Snelle levering en top kwaliteit. Heel makkelijk zelf te doen met de handleiding.

Goede kwaliteit en service

Snel en goede naservice

Superrrrr

Super , behulpzaam en vriendelijk bij telefonisch contact!

Gewoon goed

Mooi op tijd geleverd

Uitstekende ervaring

Keurig geleverd en gewoon de volgende dag in huis met DHL. Ondanks dat het een zwaar pakket was.

snel en correct

snel en goed opgelost zonder probleem na een foute levering .

top klantenservice

Bij levering bestelling 1 blik lijm kapot, mailtje gedaan, volgende dag nieuw blik lijm thuis geleverd.

snel en correct

heel goede kwaliteit epdm

Goed geholpen

Goed geholpen en op tijd bezorgd

Alles goed gegaan

Snel en goed geleverd

goede service, ook aan de telefoon

Als niet dakdekker was dit de eerste keer dat ik EPDM moest verlijmen. Goede service snel geleverd en goed te. contact. één puntje van aandacht... de lijm aan de randen beter niet verwerken wanneer het erg warm weer is... het droogt sneller dan dat je tijd hebt om het epdm terug te slaan. mvg Mariette

Een wat late reactie van mij.

Na mijn bestelling door keurig afgeleverd is duurde het even voordat ik mijn bestelling kon verwerken. Vandaag deze verwerking uitgevoerd en met het advies van epdmxl was het kinderspel om mijn klus te voltooien. Super tevreden, heerlijk materiaal om mee te werken. Hele vette complimenten.

Snel Goed en Degelijk

Snel geleverd. Goed materiaal. Degelijke kwaliteit. Ook het instructie filmpje is zeer duidelijk.

snel geleverd, prima epdm

Alles snel en goed geleverd. Wat wil je nog meer