Genoeg materialen in een set

Mooi sterk materiaal

Voor 1e keer zelf gelegd , had nog 1/3 deel lijm over ( dus iets te zuinig geweest … Nederlander hé ) maar tevreden

Topservice

Mijn bestelling werd gecheckt door epdmxl zodat ik zeker de juiste spullen besteld heb, levering was zeer snel!

Product zoals omschreven en snel geleverd

Pir dakplaten besteld en snel geleverd gekregen zoals omschreven. Enige kanttekening hierbij was dat de track&trace geen info gaf. Wij waren een dagje weg en toen werden we gebeld door de chauffeur dat hij met de pallet voor de deur stond. De communicatie vanuit DHL kan verbeterd worden dus.

Kompleet en eenvoudig te verwerken

Doe dit de eerste keer op bijkeukendakje ober oude bitume laag. Super eenvoudig aan te brengen en goede beschrijving van alle toebehoren.

Heel correcte afhandeling van de bestelling door uw medewerker Hans Tijssen , snel geholpen. En van alles voldoende geleverd. De mail met het filmpje hoe te verwerken heeft mij goed geholpen Bedankt. Vriendelijke gr J Muilwijk

Het aan walsen van de 1.3 mm dikke epdm ging wel moeizaam en heeft niet overal gepakt. Wellichteenander type lijm kiezen. Voor deze dikte. Verderis het eindresultaat zeer gied geworden.

Uitstekend snelle levering

Duidelijke instructies op de website, snelle levering!

De videofilmpjes op de website en het geschreven advies is heel helder. De levering van de producten is heel snel. Zeer tevreden!

Overzichtelijke site en snelle levering

Op zoek naar een dakbedekking voor een overkapping kwam ik bij EPDML XL. Overzichtelijk en makkelijk te lezen.

Leuk en jong bedrijf met kennis en ervaring

Leuke mensen en altijd netjes te woord gestaan als ik vragen had

Snelle levering met goed materiaal

Blij met de snelle levering en kwalitatief goede EPDM!

Goed bedrijf en product

Een klein dakje 3x4m gelegd en ben er zeer tevreden over. Zowel over het product als het bedrijf EPDM XL. Ze zijn telefonisch bereikbaar en geven goed advies. Andere bedrijven mogen hier een voorbeeld aan nemen. Tip1: Lijm maar 1 vlak tegelijk en na het aandrukken pas het volgende vlak. Met name de randen en de hoeken zijn lastig. Door maar 1 vlak voor te lijmen heb je geen last van andere vlakken die vastplakken! Uiteraard kan je EPDM weer lostrekken waar dat onbedoeld vastzit, maar doordat er geen lijm opzit heb je veel meer bewegingsvrijheid en werkt het beter. Tip2: De kit lijmt super goed en is daardoor voor vele andere toepassingen te gebruiken, bestel een extra tube.

Super snelle levering

Top spul

Super te vreden

Na een slechte ervaring met de bezorgdienst ( pakket werd telkens vertraagd en kwam beschadigd aan) Melding gemaakt bij EPDM XL, deze hebben het probleem direct opgepakt en de volgende dag hadden we onze bestelling ( onbeschadigd) in huis. Super snelle oplossing

Makkelijk in gebruik

Makkelijk in gebruik en een goede bijsluiter en video

Top product

Goede voorlichting, goed materiaal voor een nette prijs

Prima Produkt en uitleg

Snelle levering, goed te verwerken producten.

De bestelling werd snel geleverd en is zeer goed te verwerken, voldoende lijm en kit meegeleverd. Zeer aan te bevelen

De juiste artikelen snel Geleverd.

De juiste artikelen snel geleverd en netjes verpakt. Aflevering was ook correct.

Snelle reactie op bestellingen en vragen

Snelle reactie op vragen en bestelling.

Snel geleverd niks op aan temerken

Goede prijzen volledig aanbod goede service

Goede telefonische hulp bij bestel proces en goede technische uitleg bij de uitvoer van de klus. Zeer snelle levering

Komen afspraken na en zijn klant gericht

Gewoon goed

EPDM dakbedekking besteld, super kwaliteit echt goed bewerkbaar... Maar vooral betaalbaar. Super!!! thx voor de goeie service ;-)

Over EPDM XL

Möchten Sie EPDM-Folie und EPDM-Dachfolie schnell, einfach sowie günstig bestellen und gleichzeitig gut beraten werden? Dann sind Sie bei uns richtig! EPDM XL ist Lieferant von hochwertiger, europäischer EPDM-Folie der Marke Tytane. In unserem Onlineshop finden Sie alles rund um Ihr professionelles EPDM-Dach – und das zu einem ausgezeichneten Preis-Leistungs-Verhältnis.